Het moet in ieder geval beter zijn dan goede tijden slechte tijden. slechter dan dat kan niet. kijk verder zelf nauwelijks tv.quote:Op zondag 26 augustus 2012 08:21 schreef zarGon het volgende:
[..]
Turkse soaps doen het goed in de Balkan en in de Arabische landen..
Soaps zijn een heus exportproduct van Turkije.. Ik vind er verder helemaal niets aan.
Hier zijn de voorzieningen goed, maar voordat je het merkt zijn de jaren zo voorbij. Hier werk je hard voor je geld en heb je weinig vrijheid om lekker en zorgeloos te leven. Het vergt energie van je.quote:Op zondag 26 augustus 2012 08:21 schreef jisba het volgende:
[..]
Ja, zat er al een beetje mee te spelen. Werken voor pensioen, heeft geen zin, heb geen vertrouwen meer. Kan beter geld sparen, op de bank zetten en dat als pensioen gebruiken. Huis, onverkoopbaar als ik geen verlies wil, dan maar verhuren. Dus ook geen probleem.
Je leeft maar een keer, leef het zo mooi mogelijk. Hier kan dat niet.
Die soap is er sinds de jaren 90 toch? Doen ze toch nog iets goed blijkbaar.quote:Op zondag 26 augustus 2012 08:22 schreef jisba het volgende:
[..]
Het moet in ieder geval beter zijn dan goede tijden slechte tijden. slechter dan dat kan niet. kijk verder zelf nauwelijks tv.
Jep, ik werk me de pleuris, ben zelfstandig ondernemer, je hebt geld, maar er wordt veel ( in mijn ogen ) te veel door de staat qua belasting opgeist, naast de verplichte verzekering voor de zorg, voor mensen in loondienst pensioenpremie afdragen, terwijl je blij mag zijn dat je straks op je 80ste met pensioen mag en die laatste paar jaar met een flutpensioentje de thuiszorg mag betalen. Laat maar.quote:Op zondag 26 augustus 2012 08:24 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hier zijn de voorzieningen goed, maar voordat je het merkt zijn de jaren zo voorbij. Hier werk je hard voor je geld en heb je weinig vrijheid om lekker en zorgeloos te leven. Het vergt energie van je.
Daarom, ook ik wil hier ooit eens weg. Het dagelijkse leven lijkt me zo vermoeiend op een gegeven moment.
Eerst cake ontvangen, dan feliciteren. Nu heeft hij geen trakteerreden meer.quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:09 schreef xminator het volgende:
Gefeliciteer nog zarGon, where is the cake?
quote:Dit wil je niet missen...
We hebben maar liefst vier vette filmpjes voor je. Klik hiernaast op de filmpjes en bekijk ze direct. Welke vind jij het leukst?
Deze filmpjes wil je zeker met je vrienden delen. We geven je ons woord.
Bron: http://www.vandale.nl/back2school.
Tenenkrommend.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:42 schreef zarGon het volgende:
Ik kwam dit net tegen op de website van Van Dale:
[..]
WAT IS DEZE?!
Dit is een grapquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:42 schreef zarGon het volgende:
Ik kwam dit net tegen op de website van Van Dale:
[..]
WAT IS DEZE?!
Koop ze tweedehands en verkoop ze vervolgens weer met winstquote:Op woensdag 29 augustus 2012 01:12 schreef Ayca het volgende:
Damn, waarom zijn studieboeken zo duur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 29-08-2012 01:21:52 ]
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 01:20 schreef Ayca het volgende:
Ja dat ga ik maar doen... maar ze zijn niet altijd beschikbaar in de juiste druk. Weet dat het soms niks uitmaakt, mjaEerstejaars hé, piekeren over zulke simpele dingen. Hangt er vanaf wat voor soort boek het is en het aantal jaar dat tussen de verschillende drukken inzit. Ik weet nog dat een boek alleen een nieuwe kaft kreeg en daarbij een nieuwe druk dus. Behalve met rechten kan het misschien nog iets uitmaken (maar hoeft niet persé, ik gebruikte nog een wettenbundel van het jaar 2008/09SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en haalde gewoon een 9,4.) Wat je desnoods ook zou kunnen doen is de boek huren van de bibliotheek bij jou op school net 2 weken voordat je tentamen is.
Geen ideequote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:26 schreef Bilge het volgende:
Hey ACT-F, is The Magnificent Seven geen ordinaire propagandafilm? Mexicaanse bandieten bestelen arme Mexicaanse boeren, en superstoere, überslimme en oh zo sterke Amerikaanse cowboys schieten de boertjes te hulp. Ik heb de film voor de helft uitgehouden, hopend op iets onverwachts, maar nee. Tijdsverspilling.
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:29 schreef Levolution het volgende:
Studieboeken nooit verkopen, omdat ze dik zijn, zijn het goede fillers voor je boekenkast.
quote:
Eén van de makkelijkste poule, daar valt wel uit te halen denk ik voor gs.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:52 schreef Bilge het volgende:
Galatasaray heeft trouwens een gunstige loting (Man. United, Braga en Cluj).
Ben benieuwd of Bursaspor zo de 3-1 voorsprong kan vasthouden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |