abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116014831
quote:
1s.gif Op zondag 26 augustus 2012 08:21 schreef zarGon het volgende:

[..]

Turkse soaps doen het goed in de Balkan en in de Arabische landen. :9.

Soaps zijn een heus exportproduct van Turkije. :D. Ik vind er verder helemaal niets aan.
Het moet in ieder geval beter zijn dan goede tijden slechte tijden. slechter dan dat kan niet. kijk verder zelf nauwelijks tv.
pi_116014838
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 08:21 schreef jisba het volgende:

[..]

Ja, zat er al een beetje mee te spelen. Werken voor pensioen, heeft geen zin, heb geen vertrouwen meer. Kan beter geld sparen, op de bank zetten en dat als pensioen gebruiken. Huis, onverkoopbaar als ik geen verlies wil, dan maar verhuren. Dus ook geen probleem.

Je leeft maar een keer, leef het zo mooi mogelijk. Hier kan dat niet.
Hier zijn de voorzieningen goed, maar voordat je het merkt zijn de jaren zo voorbij. Hier werk je hard voor je geld en heb je weinig vrijheid om lekker en zorgeloos te leven. Het vergt energie van je.

Daarom, ook ik wil hier ooit eens weg. Het dagelijkse leven lijkt me zo vermoeiend op een gegeven moment.
pi_116014846
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 08:22 schreef jisba het volgende:

[..]

Het moet in ieder geval beter zijn dan goede tijden slechte tijden. slechter dan dat kan niet. kijk verder zelf nauwelijks tv.
Die soap is er sinds de jaren 90 toch? Doen ze toch nog iets goed blijkbaar.

Ja, de pc heeft de tv lang en breed vervangen.
pi_116014874
quote:
1s.gif Op zondag 26 augustus 2012 08:24 schreef zarGon het volgende:

[..]

Hier zijn de voorzieningen goed, maar voordat je het merkt zijn de jaren zo voorbij. Hier werk je hard voor je geld en heb je weinig vrijheid om lekker en zorgeloos te leven. Het vergt energie van je.

Daarom, ook ik wil hier ooit eens weg. Het dagelijkse leven lijkt me zo vermoeiend op een gegeven moment.
Jep, ik werk me de pleuris, ben zelfstandig ondernemer, je hebt geld, maar er wordt veel ( in mijn ogen ) te veel door de staat qua belasting opgeist, naast de verplichte verzekering voor de zorg, voor mensen in loondienst pensioenpremie afdragen, terwijl je blij mag zijn dat je straks op je 80ste met pensioen mag en die laatste paar jaar met een flutpensioentje de thuiszorg mag betalen. Laat maar.

Verder wordt er naar mijn mening hier geleefd om te werken, hoofddoel, werken voor je pensioen, want dan pas mag je leven van de overheid.. Ik wil andersom leven, niet een robot zijn die netjes elke dag naar zijn werk gaat, thuis komt, eten, tv kijken, slapen. Niemand die ooit tijd heeft, altijd druk druk druk. een restaurantje aan de kust, of een hotelletje runnen, dat lijkt me wel wat.

Dus de keuze is simpel. Waar naar toe, Servie, Griekenland, Turkije maakt niet uit.
pi_116014884
Zo, ga toch even slapen, of in proberen in ieder geval. Dit is een leuk forum! Het lijkt me fijn om vaker hierover te praten!
pi_116018003
Gefeliciteer nog zarGon, where is the cake?
pi_116072292
quote:
10s.gif Op zondag 26 augustus 2012 12:09 schreef xminator het volgende:
Gefeliciteer nog zarGon, where is the cake?
Eerst cake ontvangen, dan feliciteren. Nu heeft hij geen trakteerreden meer.
pi_116108961
Eerst de cadeaus, dan de cakes. :*.
pi_116109083
Ik kwam dit net tegen op de website van Van Dale:

quote:
Dit wil je niet missen...
We hebben maar liefst vier vette filmpjes voor je. Klik hiernaast op de filmpjes en bekijk ze direct. Welke vind jij het leukst?

Deze filmpjes wil je zeker met je vrienden delen. We geven je ons woord.
Bron: http://www.vandale.nl/back2school.

WAT IS DEZE?!
pi_116127135
quote:
Tenenkrommend.
  woensdag 29 augustus 2012 @ 00:19:55 #111
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_116133229
quote:
Dit is een grap ;(
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_116134645
Damn, waarom zijn studieboeken zo duur.
pi_116134745
quote:
18s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 01:12 schreef Ayca het volgende:
Damn, waarom zijn studieboeken zo duur.
Koop ze tweedehands en verkoop ze vervolgens weer met winst :Y. Zo deed ik het. Soms verkocht ik ze dan weer door met een beetje verlies maar uiteindelijk wel break-even. Overigens bedankt voor het herinneren, ik moet ook nog alle boeken aanschaffen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_116134842
Ja dat ga ik maar doen... maar ze zijn niet altijd beschikbaar in de juiste druk. Weet dat het soms niks uitmaakt, mja :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 29-08-2012 01:21:52 ]
pi_116135063
quote:
10s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 01:20 schreef Ayca het volgende:
Ja dat ga ik maar doen... maar ze zijn niet altijd beschikbaar in de juiste druk. Weet dat het soms niks uitmaakt, mja :P
SPOILER
Eerstejaars hé, piekeren over zulke simpele dingen. Hangt er vanaf wat voor soort boek het is en het aantal jaar dat tussen de verschillende drukken inzit. Ik weet nog dat een boek alleen een nieuwe kaft kreeg en daarbij een nieuwe druk dus. Behalve met rechten kan het misschien nog iets uitmaken (maar hoeft niet persé, ik gebruikte nog een wettenbundel van het jaar 2008/09 :') en haalde gewoon een 9,4.) Wat je desnoods ook zou kunnen doen is de boek huren van de bibliotheek bij jou op school net 2 weken voordat je tentamen is.

SPOILER
  woensdag 29 augustus 2012 @ 12:29:30 #116
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_116143724
Studieboeken nooit verkopen, omdat ze dik zijn, zijn het goede fillers voor je boekenkast. _O_
This isn't even my final form.
  Admin woensdag 29 augustus 2012 @ 13:56:03 #117
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_116146821
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_116170440
Hey ACT-F, is The Magnificent Seven geen ordinaire propagandafilm? Mexicaanse bandieten bestelen arme Mexicaanse boeren, en superstoere, überslimme en oh zo sterke Amerikaanse cowboys schieten de boertjes te hulp. Ik heb de film voor de helft uitgehouden, hopend op iets onverwachts, maar nee. Tijdsverspilling. :{w
  donderdag 30 augustus 2012 @ 00:02:45 #119
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_116172240
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 23:26 schreef Bilge het volgende:
Hey ACT-F, is The Magnificent Seven geen ordinaire propagandafilm? Mexicaanse bandieten bestelen arme Mexicaanse boeren, en superstoere, überslimme en oh zo sterke Amerikaanse cowboys schieten de boertjes te hulp. Ik heb de film voor de helft uitgehouden, hopend op iets onverwachts, maar nee. Tijdsverspilling. :{w
Geen idee :D
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_116172456
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 12:29 schreef Levolution het volgende:
Studieboeken nooit verkopen, omdat ze dik zijn, zijn het goede fillers voor je boekenkast. _O_
:') Dat is net als anabolen gebruiken omdat je 'gespierd' wil zijn.
pi_116191368
pi_116202754
quote:
7s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 16:32 schreef Ayca het volgende:
[ afbeelding ]
w/ *O* _O_ :7

Op 30 Augustus wordt de overwinning op de Grieken gevierd. Hoewel ik daar heel blij mee ben vind ik het toch een beetje overdreven om die overwinning met een feestdag te bekronen. Griekenland was voorheen een Ottomaans provincietje. De Turkse geschiedenis kent veel grotere overwinningen. Als ik mijn neefje van 12 in elkaar trap vier ik dat ook niet met taart en vuurwerk.Ik snap dat de jonge Turkse republiek de behoefte voelde om zijn eigen succes te vieren, maar in het licht van de gehele Turkse geschiedenis was de slag bij Malazgirt (bijvoorbeeld) veel belangrijker en heroischer. [/spelbederver]
pi_116202864
Galatasaray heeft trouwens een gunstige loting (Man. United, Braga en Cluj).

Ben benieuwd of Bursaspor zo de 3-1 voorsprong kan vasthouden.
pi_116203043
Lekker depressief regen ;(
pi_116203148
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 20:52 schreef Bilge het volgende:
Galatasaray heeft trouwens een gunstige loting (Man. United, Braga en Cluj).

Ben benieuwd of Bursaspor zo de 3-1 voorsprong kan vasthouden.
Eén van de makkelijkste poule, daar valt wel uit te halen denk ik voor gs.

Hoop dat bursa doorgaat goed voor de coefficienten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')