Snappen wel meer nietquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:58 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Snap niet dat 2NutZ daar zou gruizig van wordt dan.
Maar dat is sowieso.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:58 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
van die natte vlees op vlees klatsgeluiden.
Soms? op wat voor momenten?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Maar dat is sowieso.
Overigens vind ik dat geluid soms echt irritant
daarom aan de haren trekkenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Maar dat is sowieso.
Beauty is in the eye of the beholder.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:00 schreef 2NutZ het volgende:
Snappen wel meer nietgeen idee, ze heeft iets wat mijn prostaat triggert.
Als het je opvalt zit je ook niet echt in het moment, natuurlijk.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:00 schreef Vaseline_ het volgende:
Ja dat heb ik ook weleens gehad idd, daar zal het aan liggenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:03 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Beauty is in the eye of the beholder.
[..]
Als het je opvalt zit je ook niet echt in het moment, natuurlijk.
sjonge jongequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Als dat geklats te lang achter elkaar duurtOftewel hele tijd in hetzelfde ritme doorgaan
Heuj ik heb ook weleens slechte seks gehad hoorquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
sjonge jongeook daar dan op letten... echte genieter.
Dacht aan je toen ik hem bouwde iddquote:
Ook wel eens goeie?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heuj ik heb ook weleens slechte seks gehad hoor
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Als dat geklats te lang achter elkaar duurtOftewel hele tijd in hetzelfde ritme doorgaan
Als het tegen haar wil in is.quote:
misschien ligt het aan jezelfquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Meer slecht dan goedvraag me niet hoe ik heb die pech ofzo.
Zij lijkt mij juist meer iemand die een jongen tegen zijn zin paktquote:
Awwwwquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
quote:
Misschien is het de jonge leeftijd van die knaapjes die jij meesleept je bed in.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik voel een aanbieding aan komen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:09 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Misschien is het de jonge leeftijd van die knaapjes die jij meesleept je bed in.
Valt mee, meesten waren 20+. Maar je hebt gelijk ik zal een 40jarige pakkenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:09 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Misschien is het de jonge leeftijd van die knaapjes die jij meesleept je bed in.
Als er ouders in de ruimte ernaast zitten.quote:
Wat zal zo iemand balen zeg. Man man manquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zij lijkt mij juist meer iemand die een jongen tegen zijn zin pakt
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat zal zo iemand balen zeg. Man man man
Zo'n vermoeide zwoeger die om de drie minuten op adem moet komen? Ik raad het af.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Valt mee, meesten waren 20+. Maar je hebt gelijk ik zal een 40jarige pakken
Geen idee waarom jij lacht, maar fyi ik was niet sarcastisch.quote:
haha zeker. niet normaal lolquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat zal zo iemand balen zeg. Man man man
Nog ff aantal jaren wachten.quote:
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Geen idee waarom jij lacht, maar fyi ik was niet sarcastisch.
I love you.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Geen idee waarom jij lacht, maar fyi ik was niet sarcastisch.
Begin 20.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hoe oud ben ik dan volgens jou?
net mee klaarquote:
Vind ik wel, grotendeels omdat ze zeggen dat je kont perfect is. Dat kan niet op 18-jarige leeftijd.quote:
Dafuq, en die tats uit je fobo dan?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:25 schreef Vaseline_ het volgende:
Maar speciaal voor potloodje:
Ben gewoon barely legal dus.
23.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hoe oud ben ik dan volgens jou?
WD is ook geen 23quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:26 schreef wise het volgende:
[..]
23.
18 my ass, ben je veelste rebels voor
lettertype 5 voor je poster ftwquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:26 schreef BobbyB het volgende:
Waarom kunnen die schijtdesigners nu nooit eens rekening houden met het feit dat een tekst langer kan zijn dan in het voorbeeld dat ze maken.![]()
15. gister 12 gewordenquote:
quote:
Waar werk je?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:35 schreef Potloodvis het volgende:
Boh, bijna klaar. Wat een lange, saaie dag zeg.
Ik loop tot 18 januari stage bij een architectenbureau. Vandaag had de baas echter allerlei afspraken staan, dus moest ik mijzelf zien te redden. Ik was echter rond half 2 al klaar met mijn werk. Hopelijk heb ik morgen meer te doen.quote:
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:43 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik loop tot 18 januari stage bij een architectenbureau. Vandaag had de baas echter allerlei afspraken staan, dus moest ik mijzelf zien te redden. Ik was echter rond half 2 al klaar met mijn werk. Hopelijk heb ik morgen meer te doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:49 schreef PretKroket het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
With my pack on my back, down the road I will stray.
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blijkbaar wel.quote:Potloodvis
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2012 16:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waar werk je?
Ik loop tot 18 januari stage bij een architectenbureau. Vandaag had de baas echter allerlei afspraken staan, dus moest ik mijzelf zien te redden. Ik was echter rond half 2 al klaar met mijn werk. Hopelijk heb ik morgen meer te doen.YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
[..]Godver, jij bent hilarisch. Ze vroeg het toch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vas is nobodyquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:54 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Godver, jij bent hilarisch. Ze vroeg het toch.
Er is geen vrouw die haar vingers aan mij wil branden.quote:
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:54 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Godver, jij bent hilarisch. Ze vroeg het toch.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kquote:
Mocht je willen, stiekem ben je gewoon een nerd van 130 kilo en een bril en puisten oke.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:55 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Er is geen vrouw die haar vingers aan mij wil branden.
quote:
Zou het niet weten, ik ben 12quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
https://maps.google.nl/ma(...)g&cbp=12,159.45,,0,0
Is het normaal dat mensen je hier bij het stoplicht rechts inhalen en vervolgens aan de overkant bijna je omvershovelen, omdat ze kennelijk haast hebben?
Ik ben geen heilige in het verkeer, maar dit sloeg echt alles.
Ga even bikken, dan heb je zo meteen wel weer energiequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Van 7.30 tot 15.30 gewerkt en ik ben redelijk af nu![]()
Ik moet eigenlijk om 8 uur sporten, maar ik zit nog in een dubio..
Nope, try again hahaquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Mocht je willen, stiekem ben je gewoon een nerd van 130 kilo en een bril en puisten oke.
Mja, het was niet eens een vrouw..quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:24 schreef PretKroket het volgende:
[..]
Zou het niet weten, ik ben 12
[..]
Ga even bikken, dan heb je zo meteen wel weer energie
"haha"quote:
Ik lach altijd om mezelf, omdat een ander dat niet doet....quote:
Boereneettijdstip is stipt 17:00quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mja, het was niet eens een vrouw..![]()
Ja, ik ga zo over een half uurtje eten.
Lekker boereneettijdstip
Ja, eigenlijk wel he.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:35 schreef PretKroket het volgende:
[..]
Boereneettijdstip is stipt 17:00
Voordat je ze gemelkt hebt.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja want daarna moeten de paarden en de koeien eten
FOK!kers meeten is engquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:47 schreef Salatrel het volgende:
Ik zit zo bijna 3 uur op Utrecht centraal. Wie komt naar de stairway?
van wat ik begrepen heb in andere topics is het best wel een gezellige bende hoor.quote:
quote:
Ja, sorry hoor maar hij moest evenquote:
En niet op een leuke manier.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, sorry hoor maar hij moest even
[ afbeelding ]
Ja heel gezelligquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:54 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
van wat ik begrepen heb in andere topics is het best wel een gezellige bende hoor.
Ik geloof niet dat psychopaten ooit leuk zijn geweest, nee.quote:
Ik ken een Amerikaanse die ik wel tof vond. Maar voor de rest; nee. Ik kijk wel uit voortaan.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat psychopaten ooit leuk zijn geweest, nee.
Ik niet.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Als er weer een klb sc meet is, zou ik komen hoor.
Daar zit wel genoeg afstand tussenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:03 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik ken een Amerikaanse die ik wel tof vond. Maar voor de rest; nee. Ik kijk wel uit voortaan.
Weet ik.quote:
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Daar zit wel genoeg afstand tussen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.With my pack on my back, down the road I will stray.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:04 schreef Id_do_her het volgende:
[..]OhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik moet nog een inhaalslag aan films doen.
Vergeef meBlood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:04 schreef Id_do_her het volgende:
[..]Laatst nog herkeken. Dat gedweep met die visitekaartjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
"Hij heeft zelfs een goude randje.."quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:06 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Laatst nog herkeken. Dat gedweep met die visitekaartjes
Ik ook hoor, maar die heb ik dan weer net wel gezien, toevallig.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh![]()
Ik moet nog een inhaalslag aan films doen.
Vergeef me
Mooie tijd moet dat zijn geweest om yuppie te zijn.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:06 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
"Hij heeft zelfs een goude randje.."
Denkt: "STERF JIJ KLOOTZAAKK!!!!"
Zegt: "Hm ja, ziet er mooi uit."
een hel. we hebben sinds gister een nieuwe regel. wie een fout maakt wordt niet uitbetaalt voor je tijd die je erin gestoken hebt plus je moet zelf de verklootte materialen betalenquote:
De wereld hangt van toevalligheden aan elkaarquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:08 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik ook hoor, maar die heb ik dan weer net wel gezien, toevallig.
Een mooie tijd indeed.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:10 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Mooie tijd moet dat zijn geweest om yuppie te zijn..
Ga weg daar, lieverd.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
een hel. we hebben sinds gister een nieuwe regel. wie een fout maakt wordt niet uitbetaalt voor je tijd die je erin gestoken hebt plus je moet zelf de verklootte materialen betalen
Tres belachelijk.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
een hel. we hebben sinds gister een nieuwe regel. wie een fout maakt wordt niet uitbetaalt voor je tijd die je erin gestoken hebt plus je moet zelf de verklootte materialen betalen
Nee, met goede bedoelingen, bloed en geld.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De wereld hangt van toevalligheden aan elkaar
waar denk je dak mee bezig benquote:
EM KAquote:
das om 5 uur fake boerquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
EM KA![]()
Even eten op boereneettijdstip
Geen zweet en tranen?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:11 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nee, met goede bedoelingen, bloed en geld.
Ja duh, snap je nu de verwijzing?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Geen zweet en tranen?
De weg naar de hel is beplaveiseld met goede bedoelingen overigens.
We gaan allemaal naar de hel.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:13 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja duh, snap je nu de verwijzing?![]()
En nee, geen zweet en tranen.
Ik ben niet gedoopt.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
We gaan allemaal naar de hel.
macaroniquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:18 schreef Id_do_her het volgende:
Ah, de etenstijddepressie is weer begonnen.
Weet t nooit bij jou je bent zo'n autist bij wie het niet merkbaar is of ie sarcastisch is of niet.quote:
Dat vind ik leuk.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Weet t nooit bij jou je bent zo'n autist bij wie het niet merkbaar is of ie sarcastisch is of niet.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Weet t nooit bij jou je bent zo'n autist bij wie het niet merkbaar is of ie sarcastisch is of niet.
does liefquote:
Hoe vaak per dag kijk jij die film?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:29 schreef remi1986 het volgende:
The.Avengers.2012.1080p.x264.NLSubs-QoQ
yeah
vanmorgen was het de 720p versiequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:29 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hoe vaak per dag kijk jij die film?
Oh ok, ik zie het zo vaak voorbij komen ik dacht wtf.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:30 schreef remi1986 het volgende:
[..]
vanmorgen was het de 720p versie
maar ben net pas thuis, dus nu kan ik hem downloaden en kijken
wilde het alleen maar delen met julliequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:31 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Oh ok, ik zie het zo vaak voorbij komen ik dacht wtf.
Ik deel eigenlijk nooit zulke dingen, omdat ik denk dat niemand erop zit te wachten.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:32 schreef remi1986 het volgende:
[..]
wilde het alleen maar delen met jullie.. ik had al een ctrl+f gedaan in dit topic
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:33 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik deel eigenlijk nooit zulke dingen, omdat ik denk dat niemand erop zit te wachten.
Wise is toch geen nerger?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:38 schreef Id_do_her het volgende:
Oei, wijs zal nu wel doorflippen als hij dit leest.
is hij bruin?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:38 schreef Id_do_her het volgende:
Oei, wijs zal nu wel doorflippen als hij dit leest.
uit nergeraguaquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
ik vind nergers ook tof, waar komen die vandaan?
Nee, en daarom jatten de bruine mensen de vrouwen.quote:
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:39 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nee, en daarom jatten de bruine mensen de vrouwen.
is hij pimp dan?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:39 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nee, en daarom jatten de bruine mensen de vrouwen.
Ik wel.quote:
Iedereen schopt mijn term boereneettijdstip omverquote:
hij kan niet lezenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:41 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Lees jij posts wel? Do ya, punk?
Ja dat is wel op z'n plaats.quote:
moar liefke tochquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Iedereen schopt mijn term boereneettijdstip omver_
Daarom.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja dat is wel op z'n plaats.
nee heb ik veel gemist dan?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:41 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Lees jij posts wel? Do ya, punk?
ben jij al gejat?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee en daarom jatten de pimps de vrouwen.
Ik vond het ook niet echt leuk, maar ja, ik heb dan zoiets van boeiend.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Iedereen schopt mijn term boereneettijdstip omver_
Ik ga sinds mn 15e of 16e niet meer naar een kerk.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]ik ben allergisch voor kerken en wijwater
Ja door Moeraskat.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:43 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
nee heb ik veel gemist dan?
[..]
ben jij al gejat?
Ik hou van die instellingquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:43 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik vond het ook niet echt leuk, maar ja, ik heb dan zoiets van boeiend.
boeiendquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga sinds mn 15e of 16e niet meer naar een kerk.
Tenzij ik niet anders kan (doop, bruiloft, belijdenis)
Inb4 4ebe gaat om met chrrrrristelijke mensen
Niet?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:44 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
boeiendmijn ouders zijn het ook, en heb ook zo'n opvoeding gehad... en er zijn er nog wel meer
daar hoef je je echt niet voor te schamen hur
Ik had ook eens een vriendin die daar fan van was.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zit aan twee danoontjes
Die shit is echt zo lekker he
Pure indoctrinatie, zeg ik jequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:44 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
boeiendmijn ouders zijn het ook, en heb ook zo'n opvoeding gehad... en er zijn er nog wel meer
daar hoef je je echt niet voor te schamen hur
Een vriendin of vriendin-vriendin?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:44 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik had ook eens een vriendin die daar fan van was.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Pure indoctrinatie, zeg ik je
Penisparkeerplaats.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Een vriendin of vriendin-vriendin?
Ja, dat dekt de 'lading' wel.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:45 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Penisparkeerplaats.
Beantwoord dat je vraag?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Het is evil.quote:
Nee we laten mannen voor ons werken zoals idh en 2NutZ en remi enzo, al die nergersquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:46 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
moet je dan ook werken voor haar?
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat dekt de 'lading' wel.Mooi. Ik cum er niet meer op terug verder als je het niet erg vindt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.With my pack on my back, down the road I will stray.
ik heb er geen moeite mee. zolang niemand me lastig valtquote:
net zoals je UI?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee we laten mannen voor ons werken zoals idh en 2NutZ en remi enzo, al die nergers
Dat wel, ze mogen doen wat ze willen maar ga niet de douchebag bekeerder uit lopen hangen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik heb er geen moeite mee. zolang niemand me lastig valt
nu vertel je ons geheimquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee we laten mannen voor ons werken zoals idh en 2NutZ en remi enzo, al die nergers
Het enige wat werk is, is laten lijken dat ik werk.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee, afgesloten hoofdstuk.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:46 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Mooi. Ik cum er niet meer op terug verder als je het niet erg vindt.
Hoe kunnen ze.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik reed vandaag bijna over een Jack Russel en de eigenaar was in geen velden of wegen te bekennen.
Je laat je huisdier toch niet zomaar op straat zwerven?
Ok.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, afgesloten hoofdstuk.
Nou het was echt gevaarlijk.quote:
Ik bedoel ja.quote:
Ja. En de ene kam staat zoals altijd weer klaar om te scheren.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou het was echt gevaarlijk.
Maar goed, je hebt net zulke ouders die kinderen van 3 rond laten zwerven langs een weg__
that's mi niggaquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:49 schreef remi1986 het volgende:
ik werk voor helemaal niemand .. werken moet je aan de blanken overlaten
Voor vergiffenis?quote:
jij hebt een hond en een aap die voor je werken. dat kan niet iedereen zeggenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:49 schreef remi1986 het volgende:
Die kunnen het anders ook niet.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:49 schreef remi1986 het volgende:
Ja, nou .. ik weet het niet ?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:51 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Alsof ik jou dat zou ontkennen.
Keiharde porno.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
100 tabladen open hebben staan en dan niet weten welke er geluid maakt.
Blanke vlaquote:
Nee, want ik ben een autist waar mensen het nooit zeker bij weten.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, nou .. ik weet het niet ?
dat wou ik maar even zeggenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
jij hebt een hond en een aap die voor je werken. dat kan niet iedereen zeggen
ja daar heb je een goed . inderdaadquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:52 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Die kunnen het anders ook niet.
Ja, dat was ik zojuist aan het kijkenquote:
Ik stress em bij jou, ja.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:52 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nee, want ik ben een autist waar mensen het nooit zeker bij weten.
Met oliebollen.quote:
Daarom. Probeer ik saamhorig te doen, gaan jullie weer net doen alsof jullie anders zijn.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:53 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ja daar heb je een goed . inderdaad
Graag gedaan.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat was ik zojuist aan het kijken
Bedankt voor het mededelen aan de rest van de sc
wat is dit tinus?quote:
Dacht ik al.quote:
Mij laten stressen?quote:
misluktquote:
ojaaa ik wilquote:
Ja halloquote:
Mondje open.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja hallo
Gewoon volle kwark en niet die light shit, ja?
Interessant, vertel me meerquote:
Nahquote:
Dat gaat niet.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Interessant, vertel me meer
Ik hou niet zo van Hüttenkäsequote:
voor jou de lightquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja hallo
Gewoon volle kwark en niet die light shit, ja?
Draai er maar omheen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van Hüttenkäse
Wie dat bedacht heeft btw___
Daar had ik bewust geen reactie op gegevenquote:
Wel verdorie.quote:
Ik wilde het ook doen maar dat vond ik niet zo leuk, en toen deed jij het. Dat scheelt.quote:
ik kan er slecht tegen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:57 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik wilde het ook doen maar dat vond ik niet zo leuk, en toen deed jij het. Dat scheelt.
NEE< ik wil volle en geen lightquote:
hij begrijpt het toch niet.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Daar had ik bewust geen reactie op gegeven
Er stond eerst iets anders in je reageervak?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:57 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Trap ik er bijna in, ik zie het wel.
Klinkt echt alsof je er direct in wil duiken..quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:57 schreef Vaseline_ het volgende:
Joepie, net 4 studieboeken binnen gekregen
Zo vaak.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Er stond eerst iets anders in je reageervak?
Daar heb je dan wel weer gelijk in iddquote:
Ik doe niet andersquote:
Jammerdebammerquote:
Ik zou wel meer willen weten,quote:
quote:
kus op je neus.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:58 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Daarom weet ik dat ik op je kan rekenen.
Nee 30 en 31 augustus wel introdagen maar daar heb ik ook weinig zin in als je het programma ziet, rondleiding en lunch en een of andere toespraak en de 2e dag worden roosters uitgedeeld en verkoop van die witte tandartspakkenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klinkt echt alsof je er direct in wil duiken..
Nog intro btw?
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Daar heb je dan wel weer gelijk in idd
Nee, je weet al te veel eigenlijk.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zou wel meer willen weten,
maar volgens jou weet ik al genoeg
See what I did there?
klinkt erg gezelligquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee 30 en 31 augustus wel introdagen maar daar heb ik ook weinig zin in als je het programma ziet, rondleiding en lunch en een of andere toespraak en de 2e dag worden roosters uitgedeeld en verkoop van die witte tandartspakkenEn m'n OV is dan nog niet geldig dus 2 dagen trein dokkenn
wat ben jij danquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
NEE< ik wil volle en geen light![]()
![]()
![]()
Light is voor wijven en pussy's
Is dat alleen hier dat mensen een dag of twee, drie plankgas gaan zuipen en er als betere mensen uit komen?quote:
Krijg je studiepunten voor de introdag?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee 30 en 31 augustus wel introdagen maar daar heb ik ook weinig zin in als je het programma ziet, rondleiding en lunch en een of andere toespraak en de 2e dag worden roosters uitgedeeld en verkoop van die witte tandartspakkenEn m'n OV is dan nog niet geldig dus dat moet ik gaan dokken
Ja, ik weet het.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:00 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nee, je weet al te veel eigenlijk.
ben ik soms welquote:
Ik kan dit bevestigenquote:
Ja, goeie vraag wel.quote:
Nee hoor. Dat gaat te ver.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik weet het.
Wordt ik nu geëlimineerd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |