Snappen wel meer nietquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:58 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Snap niet dat 2NutZ daar zou gruizig van wordt dan.
Maar dat is sowieso.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:58 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
van die natte vlees op vlees klatsgeluiden.
Soms? op wat voor momenten?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Maar dat is sowieso.
Overigens vind ik dat geluid soms echt irritant
daarom aan de haren trekkenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Maar dat is sowieso.
Beauty is in the eye of the beholder.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:00 schreef 2NutZ het volgende:
Snappen wel meer nietgeen idee, ze heeft iets wat mijn prostaat triggert.
Als het je opvalt zit je ook niet echt in het moment, natuurlijk.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:00 schreef Vaseline_ het volgende:
Ja dat heb ik ook weleens gehad idd, daar zal het aan liggenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:03 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Beauty is in the eye of the beholder.
[..]
Als het je opvalt zit je ook niet echt in het moment, natuurlijk.
sjonge jongequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Als dat geklats te lang achter elkaar duurtOftewel hele tijd in hetzelfde ritme doorgaan
Heuj ik heb ook weleens slechte seks gehad hoorquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
sjonge jongeook daar dan op letten... echte genieter.
Dacht aan je toen ik hem bouwde iddquote:
Ook wel eens goeie?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heuj ik heb ook weleens slechte seks gehad hoor
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Als dat geklats te lang achter elkaar duurtOftewel hele tijd in hetzelfde ritme doorgaan
Als het tegen haar wil in is.quote:
misschien ligt het aan jezelfquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Meer slecht dan goedvraag me niet hoe ik heb die pech ofzo.
Zij lijkt mij juist meer iemand die een jongen tegen zijn zin paktquote:
Awwwwquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
quote:
Misschien is het de jonge leeftijd van die knaapjes die jij meesleept je bed in.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik voel een aanbieding aan komen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:09 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Misschien is het de jonge leeftijd van die knaapjes die jij meesleept je bed in.
Valt mee, meesten waren 20+. Maar je hebt gelijk ik zal een 40jarige pakkenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:09 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Misschien is het de jonge leeftijd van die knaapjes die jij meesleept je bed in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |