Ik geloof niet dat psychopaten ooit leuk zijn geweest, nee.quote:
Ik ken een Amerikaanse die ik wel tof vond. Maar voor de rest; nee. Ik kijk wel uit voortaan.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat psychopaten ooit leuk zijn geweest, nee.
Ik niet.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Als er weer een klb sc meet is, zou ik komen hoor.
Daar zit wel genoeg afstand tussenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:03 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik ken een Amerikaanse die ik wel tof vond. Maar voor de rest; nee. Ik kijk wel uit voortaan.
Weet ik.quote:
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Daar zit wel genoeg afstand tussen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.With my pack on my back, down the road I will stray.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:04 schreef Id_do_her het volgende:
[..]OhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik moet nog een inhaalslag aan films doen.
Vergeef meBlood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:04 schreef Id_do_her het volgende:
[..]Laatst nog herkeken. Dat gedweep met die visitekaartjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
"Hij heeft zelfs een goude randje.."quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:06 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Laatst nog herkeken. Dat gedweep met die visitekaartjes
Ik ook hoor, maar die heb ik dan weer net wel gezien, toevallig.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh![]()
Ik moet nog een inhaalslag aan films doen.
Vergeef me
Mooie tijd moet dat zijn geweest om yuppie te zijn.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:06 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
"Hij heeft zelfs een goude randje.."
Denkt: "STERF JIJ KLOOTZAAKK!!!!"
Zegt: "Hm ja, ziet er mooi uit."
een hel. we hebben sinds gister een nieuwe regel. wie een fout maakt wordt niet uitbetaalt voor je tijd die je erin gestoken hebt plus je moet zelf de verklootte materialen betalenquote:
De wereld hangt van toevalligheden aan elkaarquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:08 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik ook hoor, maar die heb ik dan weer net wel gezien, toevallig.
Een mooie tijd indeed.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:10 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Mooie tijd moet dat zijn geweest om yuppie te zijn..
Ga weg daar, lieverd.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
een hel. we hebben sinds gister een nieuwe regel. wie een fout maakt wordt niet uitbetaalt voor je tijd die je erin gestoken hebt plus je moet zelf de verklootte materialen betalen
Tres belachelijk.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
een hel. we hebben sinds gister een nieuwe regel. wie een fout maakt wordt niet uitbetaalt voor je tijd die je erin gestoken hebt plus je moet zelf de verklootte materialen betalen
Nee, met goede bedoelingen, bloed en geld.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De wereld hangt van toevalligheden aan elkaar
waar denk je dak mee bezig benquote:
EM KAquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |