Ja dat is wel op z'n plaats.quote:
moar liefke tochquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Iedereen schopt mijn term boereneettijdstip omver_
Daarom.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja dat is wel op z'n plaats.
nee heb ik veel gemist dan?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:41 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Lees jij posts wel? Do ya, punk?
ben jij al gejat?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee en daarom jatten de pimps de vrouwen.
Ik vond het ook niet echt leuk, maar ja, ik heb dan zoiets van boeiend.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Iedereen schopt mijn term boereneettijdstip omver_
Ik ga sinds mn 15e of 16e niet meer naar een kerk.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]ik ben allergisch voor kerken en wijwater
Ja door Moeraskat.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:43 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
nee heb ik veel gemist dan?
[..]
ben jij al gejat?
Ik hou van die instellingquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:43 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik vond het ook niet echt leuk, maar ja, ik heb dan zoiets van boeiend.
boeiendquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga sinds mn 15e of 16e niet meer naar een kerk.
Tenzij ik niet anders kan (doop, bruiloft, belijdenis)
Inb4 4ebe gaat om met chrrrrristelijke mensen
Niet?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:44 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
boeiendmijn ouders zijn het ook, en heb ook zo'n opvoeding gehad... en er zijn er nog wel meer
daar hoef je je echt niet voor te schamen hur
Ik had ook eens een vriendin die daar fan van was.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zit aan twee danoontjes
Die shit is echt zo lekker he
Pure indoctrinatie, zeg ik jequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:44 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
boeiendmijn ouders zijn het ook, en heb ook zo'n opvoeding gehad... en er zijn er nog wel meer
daar hoef je je echt niet voor te schamen hur
Een vriendin of vriendin-vriendin?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:44 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik had ook eens een vriendin die daar fan van was.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Pure indoctrinatie, zeg ik je
Penisparkeerplaats.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Een vriendin of vriendin-vriendin?
Ja, dat dekt de 'lading' wel.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:45 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Penisparkeerplaats.
Beantwoord dat je vraag?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |