15. gister 12 gewordenquote:
quote:
Waar werk je?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:35 schreef Potloodvis het volgende:
Boh, bijna klaar. Wat een lange, saaie dag zeg.
Ik loop tot 18 januari stage bij een architectenbureau. Vandaag had de baas echter allerlei afspraken staan, dus moest ik mijzelf zien te redden. Ik was echter rond half 2 al klaar met mijn werk. Hopelijk heb ik morgen meer te doen.quote:
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:43 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik loop tot 18 januari stage bij een architectenbureau. Vandaag had de baas echter allerlei afspraken staan, dus moest ik mijzelf zien te redden. Ik was echter rond half 2 al klaar met mijn werk. Hopelijk heb ik morgen meer te doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:49 schreef PretKroket het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
With my pack on my back, down the road I will stray.
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blijkbaar wel.quote:Potloodvis
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2012 16:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waar werk je?
Ik loop tot 18 januari stage bij een architectenbureau. Vandaag had de baas echter allerlei afspraken staan, dus moest ik mijzelf zien te redden. Ik was echter rond half 2 al klaar met mijn werk. Hopelijk heb ik morgen meer te doen.YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
[..]Godver, jij bent hilarisch. Ze vroeg het toch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vas is nobodyquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:54 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Godver, jij bent hilarisch. Ze vroeg het toch.
Er is geen vrouw die haar vingers aan mij wil branden.quote:
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:54 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Godver, jij bent hilarisch. Ze vroeg het toch.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |