Met Dries?quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:20 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Volgens mij is het een herhaling vanavond van Heracles.
Okee omdat de bekerfinale in de omschrijving staat, dat was met de uitzending van Dries volgens mij nog niet bereikt.quote:
klopt inderdaad. maar ik heb nergens gelezen dat er een nieuwe aflevering van Heracles kwamquote:Op maandag 27 augustus 2012 21:39 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Okee omdat de bekerfinale in de omschrijving staat, dat was met de uitzending van Dries volgens mij nog niet bereikt.
Gelukkigquote:Op maandag 27 augustus 2012 22:04 schreef vincerusso het volgende:
[..]
maak je maar geen zorgen hoor , daar kijk ik niet meer naar
quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:13 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Slechte interviewer + aflevering.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:13 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Slechte Meesterlijke interviewer + aflevering.
Ik heb z'n vrouw gezien, ik snap 'm wel.quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:12 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik vraag me af wat de functie van die pop is
quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:14 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Ik heb z'n vrouw gezien, ik snap 'm wel.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:26 schreef GGMM het volgende:
Het valt enorm mee dat dit niet gruwelijk fout is gegaan
Alleen maar genieten van het leven en doordeweeks een beetje cruisen op de heftruckquote:Op maandag 27 augustus 2012 22:29 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Wat lijkt het me stiekem heerlijk om zo te zijn![]()
Zal die man ooit zorgen hebben naast Heracles dat degradeert?
Was een herhalingquote:Op maandag 27 augustus 2012 22:40 schreef Karina het volgende:
Ah gemist, ik zat iets anders te kijken
Heracles fan met logo in de bestrating, opblaaspop en ballonnen die in fik vliegen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Ooooh dan heb ik hem vast gezienGelukkig.
Ah dat logo klinkt bekend inderdaad. Ja die heb ik zeker gezien.quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:44 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Heracles fan met logo in de bestrating, opblaaspop en ballonnen die in fik vliegen.
Ik ben ervan overtuigd dat je die hebt gezien.
mn buurmeidquote:Op maandag 27 augustus 2012 23:01 schreef Caland het volgende:
http://www.almeloaktueel.(...)2011/02/IMG_0154.jpg
Dat blondje rechts zou ik over 3 jaar wel raken.
Fuck it, nu ook al.
hoe oud is ze? Dan weet Caland hoeveel advocaten hij moet regelenquote:
quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hoe oud is ze? Dan weet Caland hoeveel advocaten hij moet regelen
alsof jij niet al jonger heb gehad in de afgelopen paar jaarquote:Op maandag 27 augustus 2012 23:43 schreef Caland het volgende:
Die 3 jaar toch maar goed geschat dan.
Jonger dan 15 niet nee.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
alsof jij niet al jonger heb gehad in de afgelopen paar jaar
ohquote:
Boertje uit Sittard.quote:
Daarom wordt ie ook ondertiteld.quote:Op maandag 3 september 2012 22:07 schreef snellejelle het volgende:
Ik versta die gast voor geen meter.
Ja ehhh sommige ehhh wedstrijden wel ehhh en ehhh als je naar ehhhh Veendam moet eehhhh en dan stap jeeehhh in deeehhh auto ehhhh en ehhhhhh.quote:Op maandag 3 september 2012 22:07 schreef snellejelle het volgende:
Ik versta die gast voor geen meter.
Gelukkig maar.maakt fokken en tv kijken nie gemakkeluk!quote:Op maandag 3 september 2012 22:07 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Daarom wordt ie ook ondertiteld.
het is tuig , niet meer en niet minderquote:Op maandag 3 september 2012 22:10 schreef Van_Poppel het volgende:
Zielig om dat hondje in zo'n kooi te stoppen
tuurlijkquote:Op maandag 3 september 2012 22:13 schreef Doublepain het volgende:
Ik zap wat later in, maar woont hij nog bij zijn moeder?
Vind je hem capabel genoeg om op zichzelf te wonen dan?quote:Op maandag 3 september 2012 22:13 schreef Doublepain het volgende:
Ja.quote:Op maandag 3 september 2012 22:13 schreef Doublepain het volgende:
Ja.quote:Op maandag 3 september 2012 22:13 schreef Doublepain het volgende:
idd, keek er ook al naarquote:Op maandag 3 september 2012 22:22 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik ben benieuwd welke game moeders speelt...
Die jongen heeft niks kwaads in zich...toch een beetje jammer dat RTL misbruik van hem maakt.quote:Op maandag 3 september 2012 22:22 schreef tong80 het volgende:
Best wel zielig dit. Maar wel lief en mooi op zijn manier.
Telden die stemmen maar halfquote:Op maandag 3 september 2012 22:29 schreef Van_Poppel het volgende:
Deze mensen gaan allemaal op 12 september stemmen
Hier kan je gerust ´fan´ zeggen, meer hebben ze nietquote:Op maandag 3 september 2012 22:29 schreef GGMM het volgende:
Nu snap ik waarom spelers geen tijd meer besteden aan fans.
Greg ging na elke wedstrijd even langs de invaliden hoor.quote:Op maandag 3 september 2012 22:29 schreef GGMM het volgende:
Nu snap ik waarom spelers geen tijd meer besteden aan fans.
Past toch mooi bij fortuna, die kan ook geen kwaliteit kopenquote:Op maandag 3 september 2012 22:30 schreef Knaller het volgende:
Na elke wedstrijd ook echt weer die vlaggen fixen... koop gewoon kwaliteit.
Dat is wel tof van hem. Stiekemquote:Op maandag 3 september 2012 22:30 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Greg ging na elke wedstrijd even langs de invaliden hoor.
neger watquote:Op maandag 3 september 2012 22:32 schreef Doublepain het volgende:
Rooney is toch wel beter dan vPersie
Dit was een herhaling.quote:Op maandag 3 september 2012 22:32 schreef Karina het volgende:
Was dit een nieuwe of weer een herhaling? Ik zat wel af en toe te zappen maar het kwam me niet bekend voor (zat iets anders te kijken).
Fysiek ook beter en kan op meerdere posities spelenquote:Op maandag 3 september 2012 22:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Scoort voor land en team. Heeft ook bijna nooit last van zware blessures..
Klopt, kan ook lekkere ballen gevenquote:Op maandag 3 september 2012 22:34 schreef DrommelsDrommels het volgende:
[..]
Fysiek ook beter en kan op meerdere posities spelen
Volgens wikipedia hebben ze allebei 29 goals gemaakt in het nationale elftal, Rooney deed dat in 76 wedstrijden en RVP in 68 wedstrijden.quote:Op maandag 3 september 2012 22:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Scoort voor land en team. Heeft ook bijna nooit last van zware blessures..
ohquote:Op maandag 3 september 2012 22:35 schreef YazooW het volgende:
[..]
Volgens wikipedia hebben ze allebei 29 goals gemaakt in het nationale elftal, Rooney deed dat in 76 wedstrijden en RVP in 68 wedstrijden.
Ik ook. Toch maar even glurenquote:Op maandag 10 september 2012 22:08 schreef Karina het volgende:
Jammer, deze kan ik me nog te goed herinneren
Zijn tot nu toe alleen maar monoglen, man bijt hond praktijken.. Zoek de grootste mongool uitquote:Op maandag 10 september 2012 22:12 schreef Triptamine2 het volgende:
Jezus christus wat een figuren. Na die mafkezen van RKC en Eindhoven nu dit. Het lijkt wel alsof de grootste idioten op voetbalgebied uit brabant komen.
Je moet ze eens bij NAC laten komen , daar lopen ook gasten rond die nog te lam zijn om te lopen van het bierquote:Op maandag 10 september 2012 22:12 schreef Triptamine2 het volgende:
Jezus christus wat een figuren. Na die mafkezen van RKC en Eindhoven nu dit. Het lijkt wel alsof de grootste idioten op voetbalgebied uit brabant komen.
Ik probeer dat soort dingen altijd te verkopenquote:Op maandag 17 september 2012 22:23 schreef Karina het volgende:
Plaatjes ruilen met kinderen
Die bestrating is wel netjes gedaan.
quote:Op maandag 5 november 2012 22:01 schreef Karina het volgende:
Ik wilde het net vragen![]()
Jammer. Ik had gehoopt op nieuwe.
Gewoon kijken johquote:Op maandag 5 november 2012 22:03 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit is volgens mij de allereerste aflevering...
Marokkaanse Koos met zijn pakje appelsap (?)
quote:Op maandag 5 november 2012 22:05 schreef Van_Poppel het volgende:
Volgende week dan waarschijnlijk die Ajacied...dat wordt echt lachen
Moeite waard ?quote:Op maandag 5 november 2012 22:03 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit is volgens mij de allereerste aflevering...
Marokkaanse Koos met zijn pakje appelsap (?)
Stefan Postma er zit een dildo in je reet, dildo in je reet, dildo in je reet.... *klappen met z'n allen*.quote:
Stoerquote:Op maandag 5 november 2012 22:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Liever kanker in m'n keel dan een shirt met groen en geel?
Zeker weten. Simpele gasten, maar ze hebben een hart van goud.quote:Op maandag 5 november 2012 22:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Moeite waard ?
Hij ziet er raar uit. Maar wel een lieve vent denk ik.
Maar zijn verleden
Deeeeeee keeper van Den Haag heeft een dildo in z'n maagquote:Op maandag 5 november 2012 22:11 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Stefan Postma er zit een dildo in je reet, dildo in je reet, dildo in je reet.... *klappen met z'n allen*.
Ja degene die dat verzon was wel een held jaquote:
Wij hadden twee Turken op het werk met moeielijke namen. Die werden Hans en Bart genoemdquote:
quote:Op maandag 5 november 2012 22:15 schreef Palomar het volgende:
Het schijnt dat Koos in het dagelijks leven hersenchirurg is en Henk raketgeleerde.
En toch zo gewoon gebleven!quote:Op maandag 5 november 2012 22:15 schreef Palomar het volgende:
Het schijnt dat Koos in het dagelijks leven hersenchirurg is en Henk raketgeleerde.
Dan denk ie dat je de cel noemt.quote:
maar op zondag gewoon naar je cluppie en dat zit hier (<slaat vuist op borst>)quote:Op maandag 5 november 2012 22:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Henk is onze professor op het Erasmus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |