Met Dries?quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:20 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Volgens mij is het een herhaling vanavond van Heracles.
Okee omdat de bekerfinale in de omschrijving staat, dat was met de uitzending van Dries volgens mij nog niet bereikt.quote:
klopt inderdaad. maar ik heb nergens gelezen dat er een nieuwe aflevering van Heracles kwamquote:Op maandag 27 augustus 2012 21:39 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Okee omdat de bekerfinale in de omschrijving staat, dat was met de uitzending van Dries volgens mij nog niet bereikt.
Gelukkigquote:Op maandag 27 augustus 2012 22:04 schreef vincerusso het volgende:
[..]
maak je maar geen zorgen hoor , daar kijk ik niet meer naar
quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:13 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Slechte interviewer + aflevering.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:13 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Slechte Meesterlijke interviewer + aflevering.
Ik heb z'n vrouw gezien, ik snap 'm wel.quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:12 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik vraag me af wat de functie van die pop is
quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:14 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Ik heb z'n vrouw gezien, ik snap 'm wel.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:26 schreef GGMM het volgende:
Het valt enorm mee dat dit niet gruwelijk fout is gegaan
Alleen maar genieten van het leven en doordeweeks een beetje cruisen op de heftruckquote:Op maandag 27 augustus 2012 22:29 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Wat lijkt het me stiekem heerlijk om zo te zijn![]()
Zal die man ooit zorgen hebben naast Heracles dat degradeert?
Was een herhalingquote:Op maandag 27 augustus 2012 22:40 schreef Karina het volgende:
Ah gemist, ik zat iets anders te kijken
Heracles fan met logo in de bestrating, opblaaspop en ballonnen die in fik vliegen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Ooooh dan heb ik hem vast gezienGelukkig.
Ah dat logo klinkt bekend inderdaad. Ja die heb ik zeker gezien.quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:44 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Heracles fan met logo in de bestrating, opblaaspop en ballonnen die in fik vliegen.
Ik ben ervan overtuigd dat je die hebt gezien.
mn buurmeidquote:Op maandag 27 augustus 2012 23:01 schreef Caland het volgende:
http://www.almeloaktueel.(...)2011/02/IMG_0154.jpg
Dat blondje rechts zou ik over 3 jaar wel raken.
Fuck it, nu ook al.
hoe oud is ze? Dan weet Caland hoeveel advocaten hij moet regelenquote:
quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hoe oud is ze? Dan weet Caland hoeveel advocaten hij moet regelen
alsof jij niet al jonger heb gehad in de afgelopen paar jaarquote:Op maandag 27 augustus 2012 23:43 schreef Caland het volgende:
Die 3 jaar toch maar goed geschat dan.
Jonger dan 15 niet nee.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
alsof jij niet al jonger heb gehad in de afgelopen paar jaar
ohquote:
Boertje uit Sittard.quote:
Daarom wordt ie ook ondertiteld.quote:Op maandag 3 september 2012 22:07 schreef snellejelle het volgende:
Ik versta die gast voor geen meter.
Ja ehhh sommige ehhh wedstrijden wel ehhh en ehhh als je naar ehhhh Veendam moet eehhhh en dan stap jeeehhh in deeehhh auto ehhhh en ehhhhhh.quote:Op maandag 3 september 2012 22:07 schreef snellejelle het volgende:
Ik versta die gast voor geen meter.
Gelukkig maar.maakt fokken en tv kijken nie gemakkeluk!quote:Op maandag 3 september 2012 22:07 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Daarom wordt ie ook ondertiteld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |