Daarom wordt ie ook ondertiteld.quote:Op maandag 3 september 2012 22:07 schreef snellejelle het volgende:
Ik versta die gast voor geen meter.
Ja ehhh sommige ehhh wedstrijden wel ehhh en ehhh als je naar ehhhh Veendam moet eehhhh en dan stap jeeehhh in deeehhh auto ehhhh en ehhhhhh.quote:Op maandag 3 september 2012 22:07 schreef snellejelle het volgende:
Ik versta die gast voor geen meter.
Gelukkig maar.maakt fokken en tv kijken nie gemakkeluk!quote:Op maandag 3 september 2012 22:07 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Daarom wordt ie ook ondertiteld.
het is tuig , niet meer en niet minderquote:Op maandag 3 september 2012 22:10 schreef Van_Poppel het volgende:
Zielig om dat hondje in zo'n kooi te stoppen
tuurlijkquote:Op maandag 3 september 2012 22:13 schreef Doublepain het volgende:
Ik zap wat later in, maar woont hij nog bij zijn moeder?
Vind je hem capabel genoeg om op zichzelf te wonen dan?quote:Op maandag 3 september 2012 22:13 schreef Doublepain het volgende:
Ja.quote:Op maandag 3 september 2012 22:13 schreef Doublepain het volgende:
Ja.quote:Op maandag 3 september 2012 22:13 schreef Doublepain het volgende:
idd, keek er ook al naarquote:Op maandag 3 september 2012 22:22 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik ben benieuwd welke game moeders speelt...
Die jongen heeft niks kwaads in zich...toch een beetje jammer dat RTL misbruik van hem maakt.quote:Op maandag 3 september 2012 22:22 schreef tong80 het volgende:
Best wel zielig dit. Maar wel lief en mooi op zijn manier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |