Telden die stemmen maar halfquote:Op maandag 3 september 2012 22:29 schreef Van_Poppel het volgende:
Deze mensen gaan allemaal op 12 september stemmen
Hier kan je gerust ´fan´ zeggen, meer hebben ze nietquote:Op maandag 3 september 2012 22:29 schreef GGMM het volgende:
Nu snap ik waarom spelers geen tijd meer besteden aan fans.
Greg ging na elke wedstrijd even langs de invaliden hoor.quote:Op maandag 3 september 2012 22:29 schreef GGMM het volgende:
Nu snap ik waarom spelers geen tijd meer besteden aan fans.
Past toch mooi bij fortuna, die kan ook geen kwaliteit kopenquote:Op maandag 3 september 2012 22:30 schreef Knaller het volgende:
Na elke wedstrijd ook echt weer die vlaggen fixen... koop gewoon kwaliteit.
Dat is wel tof van hem. Stiekemquote:Op maandag 3 september 2012 22:30 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Greg ging na elke wedstrijd even langs de invaliden hoor.
neger watquote:Op maandag 3 september 2012 22:32 schreef Doublepain het volgende:
Rooney is toch wel beter dan vPersie
Dit was een herhaling.quote:Op maandag 3 september 2012 22:32 schreef Karina het volgende:
Was dit een nieuwe of weer een herhaling? Ik zat wel af en toe te zappen maar het kwam me niet bekend voor (zat iets anders te kijken).
Fysiek ook beter en kan op meerdere posities spelenquote:Op maandag 3 september 2012 22:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Scoort voor land en team. Heeft ook bijna nooit last van zware blessures..
Klopt, kan ook lekkere ballen gevenquote:Op maandag 3 september 2012 22:34 schreef DrommelsDrommels het volgende:
[..]
Fysiek ook beter en kan op meerdere posities spelen
Volgens wikipedia hebben ze allebei 29 goals gemaakt in het nationale elftal, Rooney deed dat in 76 wedstrijden en RVP in 68 wedstrijden.quote:Op maandag 3 september 2012 22:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Scoort voor land en team. Heeft ook bijna nooit last van zware blessures..
ohquote:Op maandag 3 september 2012 22:35 schreef YazooW het volgende:
[..]
Volgens wikipedia hebben ze allebei 29 goals gemaakt in het nationale elftal, Rooney deed dat in 76 wedstrijden en RVP in 68 wedstrijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |