Onderrug beetje archen terwijl je kont en schouderbladen wel op de bank blijven liggen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als je het gevoel hebt dat die achterblijven kun je dat doen ja.
Heeft er iemand tips voor de BP? Ik vind het soms nog wel lastig om goed te concentreren op mijn borstspieren.
Dat heb ik alquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:31 schreef Levolution het volgende:
[..]
Onderrug beetje archen terwijl je kont en schouderbladen wel op de bank blijven liggen.
Ik kom bijna altijd rond 9 uur binnenlopen. Was laatst wel bijna out gegaan. Had niet optimaal gegeten en het was teringwarm. Het perfecte moment om te supersettenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 02:33 schreef Yamcha het volgende:
[..]
Voor het geld wel echt prima gym, ondanks een gebrek aan airco. Vandaag ook weer het zweet uit elke porie van mn lichaam getraind.
Die is inderdaad fijn.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:20 schreef drumstickNL het volgende:
Die eerste comment.
[..]
http://www.exrx.net/Weigh(...)gingLegHipRaise.html
deze is de shit man
Dank.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:52 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Ik meen dat crunches de niet te prefereren buikoefeningen zijn. Wij hebben ook zo'n ding maar dan met een gewichtenstack i.p.v. plates.
Mijn favoriete buikoefeningen (al train ik weinig buik):
- plank (let erop dat je echt een plank bent. alternatieven: knieen om en om intrekken of naar de zijkant draaien en dan 1 arm de lucht in).
- soort van crunches op een bal.
- die oefening van drumstickNL die hierboven staat.
Doen alsof je jezelf wegduwt van de barbell, niet de barbell wegduwen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als je het gevoel hebt dat die achterblijven kun je dat doen ja.
Heeft er iemand tips voor de BP? Ik vind het soms nog wel lastig om goed te concentreren op mijn borstspieren.
Hmm, die gaan we morgen eens proberen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:01 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Doen alsof je jezelf wegduwt van de barbell, niet de barbell wegduwen.
0.0 definitiequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:08 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
gewoon lekker dikke bicepsen. 99% van de mensen hier droomt van zulke guns
Biceps vallen tegen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:18 schreef fathank het volgende:
[..]
0.0 definitie.
[ afbeelding ]
Of vind je dit ook gewoon lekker dikke bicepsen?
Hoppa mijn schema waarbij sommigen van hier hebben meegeholpen met samenstellen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:18 schreef ZuidGrens het volgende:
Hoeveel oefeningen doen jullie per spiergroep tijdens een full body work-out?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:50 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Hoppa mijn schema waarbij sommigen van hier hebben meegeholpen met samenstellen.Is dat 1 sessie? Nee toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
Jazeker, 3 setjes, herhalingen van 8,6,4 of 10, 8, 6.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:52 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
Is dat 1 sessie? Nee toch?
Dat is veel te veel man. Doe 5 compounds ofzo.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:57 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Jazeker, 3 setjes, herhalingen van 8,6,4 of 10, 8, 6.
Waarom is het te veel? En mijn progress gaat hard toch?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:59 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Dat is veel te veel man. Doe 5 compounds ofzo.
Ik vreet soms nog steeds kipcorn's mexicano en zulks in de pauze op mijn werk.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:08 schreef Luchtkoker het volgende:
Mensen die geen knakworstjesRelatief fraaie macro's, smakelijk op een broodje met wat ketchup en makkelijk en snel te bereiden.
Net ook weer 10 knaks op. Come at me.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bereiding/oorsprong:quote:
Wut? Kun je geen gekookte aardappelen eten zonder jus?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:22 schreef ManageTheAnger het volgende:
Net tot de conclusie gekomen dat ik de jus voor de aardappels wel kan laten staan.... dan maar gebakken aardappels.
quote:Acrylamide ontstaat bij het verhitten van producten zoals het bakken van friet, brood, vlees en zetten van koffie. Door reactie van reducerende suikers met eiwitten bij hoge temperatuur tijdens de Maillard-reactie wordt uit het aminozuur asparagine het acrylamide gevormd.[1]
Acrylamide is bij proefdieren kankerverwekkend gebleken. De carcinogeniciteit bij mensen is inmiddels ook wetenschappelijk aangetoond.[2] Nederlandse onderzoekers vonden een verhoging van het risico op baarmoeder- en eierstokkanker.[3]
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:18 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Ik vreet soms nog steeds kipcorn's mexicano en zulks in de pauze op mijn werk.Baasje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik eet ook nog vaak genoeg junk (ga wel 1x per 1-2 weken naar McDonalds), maar ik tel gewoon macro's en probeer zo veel mogelijk micro's nog naar binnen te werken.
Qua lichaamssamenstelling maakt het denk ik niet zoveel uit. De truc is om een mooie balans te vinden en niet overboard te gaan met je gejunk.
Of toch du vader?
Was laatst zelf boodschappen doen en toen heb ik ze inderdaad ook gehaald omdat de voedingswaardes niet eens slecht zijn.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:08 schreef Luchtkoker het volgende:
Mensen die geen knakworstjesRelatief fraaie macro's, smakelijk op een broodje met wat ketchup en makkelijk en snel te bereiden.
Net ook weer 10 knaks op. Come at me.
Geldt eigenlijk voor veel dingen. Ook KFC is goed bulkvoedsel. Het gaat vooral om de toevoegingen enzo, als je met je gezondheid bezig bent.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Was laatst zelf boodschappen doen en toen heb ik ze inderdaad ook gehaald omdat de voedingswaardes niet eens slecht zijn.
Ik bulk niet.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:39 schreef Levolution het volgende:
[..]
Geldt eigenlijk voor veel dingen. Ook KFC is goed bulkvoedsel. Het gaat vooral om de toevoegingen enzo, als je met je gezondheid bezig bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |