gewoon lekker dikke bicepsen. 99% van de mensen hier droomt van zulke gunsquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:03 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dit inderdaad, ik snap dat ook niet.
Net als Greg Valentino, wat een faalhaas![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen gaat dit nog wel een factor verder. Met Synthol verneuk je namelijk je lever ook volledig.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:15 schreef Stereotomy het volgende:
Zelfde als met borstvergrotingen bij vrouwen toch? Sommige misbaksels zien er niet uit, maar toch doen mensen het. Allemaal onzekerheid en compensatie... erg menselijk.
Nou, sommige borstvergrotingen lijken in de verste verte ook niet op ontwikkelde borstenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:20 schreef Ethanolic het volgende:
Hoe kan je synthol nou vergelijken met een borstvergroting.
Synthol lijkt in de verste verte niet eens op ontwikkelde spieren.
Ik had zelfs nog respect gehad als synthol een wondermiddel was waarmee echte spieren ontstonden zonder training en voeding. Maar nu zijn het misvormde vetbobbels. Het slaat gewoon nergens op hoe het eruit ziet.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:25 schreef Sapstengel het volgende:
Ik heb nog wel respect voor mensen die roids nemen en daarbij gewoon hard trainen en goed dieten. Maar gasten die synthol nemen.
Aan je lichaam (spiermassa) kan je werken, borsten kan je zelf niets aan doen. Neptieten kunnen er gewoon goed uit zien, synthol ziet er altijd lelijk uit.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:23 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nou, sommige borstvergrotingen lijken in de verste verte ook niet op ontwikkelde borsten
Het gaat erom dat mensen iets namaak in hun lichaam proppen om er groter uit te zien vanwege onzekerheid.
not sure if srs or just ....quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:19 schreef psychosomatic het volgende:
Lipo, synthol, etc ect allemaal dingen die zgn voor "pussies" zijn, maar de fysieken waar men het meest tegenop kijkt zitten vol dergelijke shit.
Wordquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:27 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Aan je lichaam (spiermassa) kan je werken, borsten kan je zelf niets aan doen. Neptieten kunnen er gewoon goed uit zien, synthol ziet er altijd lelijk uit.
1 ?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:18 schreef ZuidGrens het volgende:
Hoeveel oefeningen doen jullie per spiergroep tijdens een full body work-out?
1. BP, SQ, DL, chinup, dips.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:18 schreef ZuidGrens het volgende:
Hoeveel oefeningen doen jullie per spiergroep tijdens een full body work-out?
't is niet dat je echt de tijd hebt om een incline, flat en dan decline press te doen, en daarna nog ff de Pec deck in te kruipen in een fullbody workoutquote:
Haha nee, dat begrijp ik. Maar zie hier soms mensen full-body dan maar dan bijv. triceps isolerenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:26 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
't is niet dat je echt de tijd hebt om een incline, flat en dan decline press te doen, en daarna nog ff de Pec deck in te kruipen in een fullbody workout
Als je het gevoel hebt dat die achterblijven kun je dat doen ja.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:27 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Haha nee, dat begrijp ik. Maar zie hier soms mensen full-body dan maar dan bijv. triceps isoleren
Op zich kan dat wel, een isolatieoefeningetje er tussendoor gooien.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:27 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Haha nee, dat begrijp ik. Maar zie hier soms mensen full-body dan maar dan bijv. triceps isoleren
Onderrug beetje archen terwijl je kont en schouderbladen wel op de bank blijven liggen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als je het gevoel hebt dat die achterblijven kun je dat doen ja.
Heeft er iemand tips voor de BP? Ik vind het soms nog wel lastig om goed te concentreren op mijn borstspieren.
Dat heb ik alquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:31 schreef Levolution het volgende:
[..]
Onderrug beetje archen terwijl je kont en schouderbladen wel op de bank blijven liggen.
Ik kom bijna altijd rond 9 uur binnenlopen. Was laatst wel bijna out gegaan. Had niet optimaal gegeten en het was teringwarm. Het perfecte moment om te supersettenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 02:33 schreef Yamcha het volgende:
[..]
Voor het geld wel echt prima gym, ondanks een gebrek aan airco. Vandaag ook weer het zweet uit elke porie van mn lichaam getraind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |