Beter dan deel 1.quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Isdie goed ja, deel 2? Ik ga zometeen
The muscle from Brusselquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Beter dan deel 1.
Goddomme, Norris heeft zo'n toffe rol en Van Dame is wel een top bad ass.
Ik heb hoofdpijn.quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ah waarom niet, Mur mag ook wel een ritje maken
Ik kan niet wachtenquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Beter dan deel 1.
Goddomme, Norris heeft zo'n toffe rol en Van Dame is wel een top bad ass.
Die muscles heeft ie wel. En de fake tanquote:
Alleen Segall mist. Of hoe schrijf je die naam.quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten![]()
Van Damme is altijd al goed geweest ook, en Norris ook
Eindelijk een film waar ze allemaal in zitten, wacht ik al ZO lang op
Ja, maar die hoort niet echt in hun rijtje thuis imo.. Hij is van een ander Caliber..quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alleen Segall mist. Of hoe schrijf je die naam.
Uhm die is er niet!quote:
Weet niet... Welk kaliber? B acteur?quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja, maar die hoort niet echt in hun rijtje thuis imo.. Hij is van een ander Caliber..
Steven is een heldquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja, maar die hoort niet echt in hun rijtje thuis imo.. Hij is van een ander Caliber..
Mjah ik weet niet.. Ik heb 'm nooit in het rijtje actiehelden kunnen plaatsen eigenlijk.. Zijn films waren altijd net anders..quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Weet niet... Welk kaliber? B acteur?
Dat is lief van je jaquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm die is er niet!
Ik weet gewoon hoe weinig tijd je hebt dan wil ik je best wel helpen hoor![]()
En zo heel soms ben ik wel eens lief hoor
Zo heel soms doe ik toch wel liefquote:
Je bent een schatjequote:Op maandag 20 augustus 2012 21:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo heel soms doe ik toch wel lief
Gijpiequote:
Ik vind Gijpie geweldigquote:
Godsamme wat spannend!!!!quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind Gijpie geweldig![]()
Mn broer heeft hem al een paar keer in de winkel gehad
Oke.quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind Gijpie geweldig![]()
Mn broer heeft hem al een paar keer in de winkel gehad
Hield je het toen wel droog?quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oke.
Ik heb Marco Borsato geknuffeld.
Ik plaste een beetje en kwispelde van opwinding.quote:
quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik plaste een beetje en kwispelde van opwinding.
Dat kwispelen wist ik nog niet van je.quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Was het geen squirten?quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zet het op je lijstje.quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:19 schreef twi het volgende:
[..]
Dat kwispelen wist ik nog niet van je.
Denken dat ik een lijstje van je hebquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:22 schreef twi het volgende:
[..]
Denken dat ik een lijstje van je heb
Ik heb een speciale Sammz-kamer ingericht.haha snel quoten voor dat je die domme spelfout editSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:23 schreef Joysa het volgende:
[..]
haha snel quoten voor dat je die domme spelfout edit
quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:22 schreef twi het volgende:
[..]
Denken dat ik een lijstje van je heb
Ik heb een speciale Sammz-kamer ingericht.Hehe. Gaaf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Ik ben trots op jequote:Op maandag 20 augustus 2012 21:23 schreef Joysa het volgende:
[..]
Insert doodsverwensingquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:23 schreef Joysa het volgende:
[..]
Nou ik ben Aldo, 18 (bijna 19quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:24 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Welkom... stel je even voor en hoi
Goede grap.quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan doen we deze:
HAHA JIJ WOONT IN LIMBURG!
quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:23 schreef Joysa het volgende:
[..]
met je typoquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:28 schreef Joysa het volgende:
Mooi dat niemand mij op mijn typo wijst
Iemand, leg deze jongen even uit wat squirten isquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zo slecht was ie nou ook weer niet
Hmmmmm...quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Iemand, leg deze jongen even uit wat squirten is.
Nope. De verrassing is leukerquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Date hem.quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kom het maar laten zien, laat ik je mijn sarcasme zienquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je mag je piemel wel in je broek houden.quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kom het maar laten zien, laat ik je mijn sarcasme zien
quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je mag je piemel wel in je broek houden.
Niezoveelquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Yo bro, lang niet gezien! Whats up?
Gedraag je wel he ma flodderquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:47 schreef Huppelmuts het volgende:
Zin in donderdag![]()
Stappen met vriendinnen van Dateding
Same here, veelste warm binnenquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:49 schreef shifto het volgende:
[..]
Niezoveelbeetje druk met werk en proberen niet achter een pc weg te smelten dus die meed ik even
50 delen verder, denk niet veel gemist
quote:
quote:
Heb ik je weer iets misdaan? Of heb je gewoon een bui?quote:
Weer iets is misdaan?quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb ik je weer iets misdaan? Of heb je gewoon een bui?
Ja maar dat wisten we alquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Same here, veelste warm binnen. Gaat hier flink rap ja
Ja. ik ben een beetje klaar met de travo's, tijd voor de transsexuelen. Zijn beter.quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]ouwe travohunter, hoe issie dan?
Ik ga veel te veel dood daarmee.quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:53 schreef shifto het volgende:
[..]
Ja maar dat wisten we al
Maar volgende week vrij en heb CS: GO gekocht dus ben wel weer even zoet
Dude, volgende week in mijn week vrij train ik je, ooit toen ik geen leven had stond ik in de top 50 CS players van nederlandquote:
Ik jou ook!!quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb je gemist! is alles nog goed met je?
en gewoon vrouwen dan?quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja. ik ben een beetje klaar met de travo's, tijd voor de transsexuelen. Zijn beter.
Neej, die hebben typische vrouwenissues, daar wil ik niets mee te maken hebben.quote:
Mjah geen idee tochquote:
quote:
Ik snap je, ben ook al weer helemaal klaar met,de huidigequote:Op maandag 20 augustus 2012 21:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Neej, die hebben typische vrouwenissues, daar wil ik niets mee te maken hebben.
Normaal hap jij gewoon zo leukquote:
Transgenders zijn best leuk hoor, hangt wel een beetje taboe overheen maar daar prik (huhuhuhquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik snap je, ben ook al weer helemaal klaar met,de huidige
Godsammequote:Op maandag 20 augustus 2012 21:58 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Transgenders zijn best leuk hoor, hangt wel een beetje taboe overheen maar daar prik (huhuhuh) jij wel doorheen.
Met 1.6 heersde ik wel.quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:54 schreef shifto het volgende:
[..]
Dude, volgende week in mijn week vrij train ik je, ooit toen ik geen leven had stond ik in de top 50 CS players van nederland![]()
![]()
Rustig rustig.quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:54 schreef mangler_fcu het volgende:
[..]
Ik jou ook!!Ja gaat prima! Hoe is het met jou?
Ohquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Normaal hap jij gewoon zo leuk
Hoiquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:00 schreef Samzz het volgende:
Ik wil alleen nog maar een vrouw voor de leuk. Veel te emo voor vast.
Neem een mannelijke vrouw als lokasennaquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:00 schreef Samzz het volgende:
Ik wil alleen nog maar een vrouw voor de leuk. Veel te emo voor vast.
Mooi!quote:
Handig zo'n handtas met benen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Neem een mannelijke vrouw als lokasenna
GW2quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
Met 1.6 heersde ik wel.
En kan niet, dan is GW2 uit.
[..]
Rustig rustig.Warm hier.
Drankje, boekje, zonnetje.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:00 schreef mangler_fcu het volgende:
[..]
Mooi!Ja hier ook!!
Eindelijk zomer!!
Mag alleen geen alcohol drinken dus dat is een beetje jammer maar verder!quote:
Pootjebaden, boekje, zonnetje.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:03 schreef mangler_fcu het volgende:
[..]
Mag alleen geen alcohol drinken dus dat is een beetje jammer maar verder!
Nee.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Klopt. Wanneer gaan we winkelen?quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Handig zo'n handtas met benen.
Oquote:
Of een van El Mata zijn chicks.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Of een van El Mata zijn chicks.
Schoenen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:05 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Waar ben je naar op zoek dan.
Dan liever Loka.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat niet. Maar ik kan sowieso niet hosselen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zeker. Loka is tof.
Ik zou haar loeihard hosselen.
JIJ!!!!quote:
Ik ook niet.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat niet. Maar ik kan sowieso niet hosselen.
waar haal jij nou weer vandaan dat ik een vrouwelijke man ben?quote:
Zei? Echt??quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:24 schreef ook_gek het volgende:
[..]
waar haal jij nou weer vandaan dat ik een vrouwelijke man ben?
Oke oke oke oke ik vijl mijn nagels, ik gebruik hand creme ja!
Maar dat maakt mij geen vrouwelijke man!
* ook_gek handjes in de zei zet Hooooow pfffff
oh hoiquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zei? Echt??
Maar ik bedoelde het meer als groet hoor!!
Jij nog iets gemerkt van die brand gisteren?quote:
Geen man die alles betaald? Slecht hoorquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:30 schreef Mickeys het volgende:
Ik gooi hem er gewoon even in![]()
[ afbeelding ]
nee maar een vriendin van me belde er over, want die was weer door haar moeder gebeld. Die woont daar achter en ik ben daar ook opgeroeied hahaquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij nog iets gemerkt van die brand gisteren?
Die neem ik voor erbij, als er wat betaald moet wordenquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Geen man die alles betaald? Slecht hoor
Oh het viel wel mee dus?quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:30 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nee maar een vriendin van me belde er over, want die was weer door haar moeder gebeld. Die woont daar achter en ik ben daar ook opgeroeied haha
En een 4e die je goed doorsmeertquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:31 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Die neem ik voor erbij, als er wat betaald moet worden
Goed zoekenquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:30 schreef Mickeys het volgende:
Ik gooi hem er gewoon even in![]()
[ afbeelding ]
http://www.regio15.nl/act(...)rgarage-scheveningenquote:
Dat moet vast wel met 1 van die 3 lukken hoorquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
En een 4e die je goed doorsmeert![]()
Ow, die zijn er wel hoor... heb ze al gehad... alleen de rest beviel uiteindelijk nietquote:
Nou, ik betwijfel dat.. mannen die zich zo voor jouw karretje laten spannen zijn geen mannen meerquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:33 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Dat moet vast wel met 1 van die 3 lukken hoor
Daar parkeer ik Pietertje ook als ik naar Scheveningen gaquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:33 schreef ook_gek het volgende:
[..]
http://www.regio15.nl/act(...)rgarage-scheveningen
ik heb er helemaal niks van mee gekregen. Mijn vader woont daar wel direct achter. Maar die zit ergens in Parijs nu.
Hahaha.... mogelijk zit daar ook de foutquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nou, ik betwijfel dat.. mannen die zich zo voor jouw karretje laten spannen zijn geen mannen meer
Koken vind ik niet erg, maar schoonmaken moet gewoon eerlijk verdeeld wordenquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:34 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ow, die zijn er wel hoor... heb ze al gehad... alleen de rest beviel uiteindelijk niet
had die bijna zo dood als een pier(tjertje) geweest.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar parkeer ik Pietertje ook als ik naar Scheveningen ga
Weinig verschil met nu dusquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:36 schreef ook_gek het volgende:
[..]
had die bijna zo dood als een pier(tjertje) geweest.
ik kook wel, als zij de troep opruimt haha. Als ik gaat koken is het net een oorlogs gebied.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Koken vind ik niet erg, maar schoonmaken moet gewoon eerlijk verdeeld worden
lekker zwartquote:
Barelyquote:
Wie moet de boodschappen doen dan?quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:37 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik kook wel, als zij de troep opruimt haha. Als ik gaat koken is het net een oorlogs gebied.
appie aan huis, komen ze gewoon brengen. Je klikt wat aan op internet en dan komen ze het brengen. TOPquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wie moet de boodschappen doen dan?
Ow dat kan ook wel en koken kan ik ook wel, maar ik ben meer technisch dan dat ik feeling voor het huishouden heb. Plaats liever een nieuwe keuken dan dat ik de keuken een grote schoonmaakbeurt moet geven.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Koken vind ik niet erg, maar schoonmaken moet gewoon eerlijk verdeeld worden
Beter dan de bewaking die denkt dat je de appie leegrooft hequote:Op maandag 20 augustus 2012 22:40 schreef ook_gek het volgende:
[..]
appie aan huis, komen ze gewoon brengen. Je klikt wat aan op internet en dan komen ze het brengen. TOP
Gewoon doekje erover en klaarquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:40 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ow dat kan ook wel en koken kan ik ook wel, maar ik ben meer technisch dan dat ik feeling voor het huishouden heb. Plaats liever een nieuwe keuken dan dat ik de keuken een grote schoonmaakbeurt moet geven.
Zou het? Waarom zeikt mijn moeder dan altijd over schoonmaken boven op de keukenkastjes en minstens iedere 2 maanden ook in de kastjes? Arghquote:
Ik geef dan liever iemand een beurt in die keukenquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:40 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ow dat kan ook wel en koken kan ik ook wel, maar ik ben meer technisch dan dat ik feeling voor het huishouden heb. Plaats liever een nieuwe keuken dan dat ik de keuken een grote schoonmaakbeurt moet geven.
nah inderdaad.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Beter dan de bewaking die denkt dat je de appie leegrooft he
Hehehehequote:Op maandag 20 augustus 2012 22:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik geef dan liever iemand een beurt in die keuken
Ik doe mn best ja!!quote:
Omdat oudquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:41 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Zou het? Waarom zeikt mijn moeder dan altijd over schoonmaken boven op de keukenkastjes en minstens iedere 2 maanden ook in de kastjes? Argh
Ik niet.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Maar als ik kon hosselen en als zij single zou zijn, dán zou ik haar hosselen.
Ben jij net zo verbaasd als ik?quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ach hij houd het tcoh al weer bijna een jaar uit
Nee, dat niet... het leuke is dat zij het ook haar partner laat doen maar mij dan de "les" komt lezen.. ze bedoelt het wel goed hoorquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Omdat oud. Ze doet zeker ook elke week de lampekappen
Nounja dat hadden we gezegd he, als ie het maar een jaartje doetquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ben jij net zo verbaasd als ik?
Nou, ik hoop niet dat ze in mijn kastjes komt kijken. Die poets ik niet zo vaakquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:46 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Nee, dat niet... het leuke is dat zij het ook haar partner laat doen maar mij dan de "les" komt lezen.. ze bedoelt het wel goed hoor
Tip:quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:41 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Zou het? Waarom zeikt mijn moeder dan altijd over schoonmaken boven op de keukenkastjes en minstens iedere 2 maanden ook in de kastjes? Argh
Inderdaad!! Al hoop ik stiekem wel dat ik hem door de keuring kan krijgenquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nounja dat hadden we gezegd he, als ie het maar een jaartje doet
Jawel johquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Inderdaad!! Al hoop ik stiekem wel dat ik hem door de keuring kan krijgen
Help je me?quote:
Ik denk niet dat je veel concurrentie zal hebben.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mooi. Minder concurrentie voor mij.
Des te beter.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je veel concurrentie zal hebben.
Hoe dan?quote:
Ik ben benieuwdquote:
Daarom de 2de als.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Eeh, loka heeft toch al met iemand?
Misselijk nuquote:
Maar goed dat je tieten hebtquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat niet. Maar ik kan sowieso niet hosselen.
Als je nog "les" nodig hebt, waarom niet?quote:
Nee, volgens mij kan ik bijna alle vrouwen die mijn type zijn wel hosselen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:06 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Als je nog "les" nodig hebt, waarom niet?
Dan ben je in ieder geval wel onpartijdigquote:Op maandag 20 augustus 2012 23:07 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Nee, volgens mij kan ik bijna alle vrouwen die mijn type zijn wel hosselen.
Je moet vooral kijken of hij iedereen kan hosselen. Dat wil ik weten.quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:07 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Nee, volgens mij kan ik bijna alle vrouwen die mijn type zijn wel hosselen.
Ja, alleen heb ik me niet in die shit verdiept, toen ik eenmaal aanstond ben ik alleen maar harder gaan ronkenquote:Op maandag 20 augustus 2012 23:08 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Dan ben je in ieder geval wel onpartijdig
Vraag Murdera maarquote:Op maandag 20 augustus 2012 23:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Je moet vooral kijken of hij iedereen kan hosselen. Dat wil ik weten.
Is die met hem meegeweest?quote:
Ja, dat is het belangrijkste.quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:03 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Maar goed dat je tieten hebt
Tsja, ik kan die UI wel weer terugzetten hoor.quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:12 schreef twi het volgende:
Ik herken je niet meer terug, heloef. UI, ondertitels, signatures. Het is gewoon echt eng, alsof je een blanke tokkie bent.
Beter wel, nu weet ik weer dat je toch echt een neger bent.quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Tsja, ik kan die UI wel weer terugzetten hoor.
Ergens had ik dat heel graag willen zien.quote:
Heeft hij hun wangetjes ook gestreeldquote:
Nee maar ze zijn wel met zijn 3en naar de wc geweest om te "ontspannen" want vrouwen zijn engquote:Op maandag 20 augustus 2012 23:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heeft hij hun wangetjes ook gestreeld.
Tot daar en niet verderquote:Op maandag 20 augustus 2012 23:16 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Nee maar ze zijn wel met zijn 3en naar de wc geweest om te "ontspannen" want vrouwen zijn eng
quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:16 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Nee maar ze zijn wel met zijn 3en naar de wc geweest om te "ontspannen" want vrouwen zijn eng
Heloef! We misten je zondag man.quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Ergens had ik dat heel graag willen zien.
Bevroren!quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heloef! We misten je zondag man.
Merel- had speciaal watermeloen met honing.
quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:16 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dat klinkt hemels.quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet alleen dat hoor.quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:19 schreef twi het volgende:
[..]
Niet alleen dat hoor.Bovendien smeerde ze de broodjes en heeft ze aan de BBQ gestaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Inderdaad.quote:
Ik heb een stukje voor je geproefd.quote:
quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:19 schreef twi het volgende:
[..]
Niet alleen dat hoor.Ja, maar het was geen KFC.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Dat verzacht de pijn.quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb een stukje voor je geproefd.
Nee ik vind vrouwen niet eng, ik vind ze versieren eng.quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:20 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wat lach je, jij vind vrouwen ook eng
Kingtoppiequote:
Ik ben wel benieuwdquote:Op maandag 20 augustus 2012 23:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nee, ik heb uitvoerig verslag gekregen van KT.
MTA moet je toch ook nog wel kennen?quote:
Jaja, die raak ik nooit meer kwijtquote:Op maandag 20 augustus 2012 23:26 schreef Mickeys het volgende:
[..]
MTA moet je toch ook nog wel kennen?
Lol... ik heb m een maand daar weg weten te houden maar zag dat hij vorige week weer met raad en daad klaar stondquote:Op maandag 20 augustus 2012 23:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jaja, die raak ik nooit meer kwijt. Hij was me een tijd geleden achterna gekomen hier en dacht dat ik de borderline expert was
.
Wehehe hoe hou je iemand weg uit en topic?quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:31 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Lol... ik heb m een maand daar weg weten te houden maar zag dat hij vorige week weer met raad en daad klaar stond
Heb dit keer wijselijk mijn mond gehouden *bestweltrotsopmijzelfditkeer*
wie is dat?quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:26 schreef Mickeys het volgende:
[..]
MTA moet je toch ook nog wel kennen?
die inderdaad... meneer alles weterquote:Op maandag 20 augustus 2012 23:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
ManageTheAnger, onze huis-tuin en keuken psycholoog
Oh diequote:Op maandag 20 augustus 2012 23:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Die hebben we hier al 1quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:38 schreef Mickeys het volgende:
[..]
die inderdaad... meneer alles weter
Ah... Dat verklaart een en ander.quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik durf de gok niet te wagen maar ik heb een vermoeden wie je er mee bedoeldquote:
Ik natuurlijk.quote:
Ow.. ik heb niet wijn.. zit aan de pisang ambon met 7up en geen sigaar maar sigaretquote:Op maandag 20 augustus 2012 23:40 schreef Sneezeechu het volgende:
Waar zijn de sigaren en goede wijn
Je bent er bang voor?quote:
Lol... het is in ieder geval goed dat je er zelf in gelooftquote:Op maandag 20 augustus 2012 23:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik natuurlijk.
Ik weet alles en heb altijd gelijk.
Weet ik het niet dan is het ook niet belangrijk
Close enough.quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:41 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ow.. ik heb niet wijn.. zit aan de pisang ambon met 7up en geen sigaar maar sigaret
Jawel hequote:Op maandag 20 augustus 2012 23:41 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Lol... het is in ieder geval goed dat je er zelf in gelooft
Heb eventueel ook nog Mozart Black als drankjequote:Op maandag 20 augustus 2012 23:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Close enough.
Ik zit alleen maar aan het bier
quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik natuurlijk.
Ik weet alles en heb altijd gelijk.
Weet ik het niet dan is het ook niet belangrijk
Ow... Rook ook wel sigaretten maar sigaren rook ik al veel langerquote:Op maandag 20 augustus 2012 23:41 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ow.. ik heb niet wijn.. zit aan de pisang ambon met 7up en geen sigaar maar sigaret
Heb er niet zoveel meequote:
En dit ookquote:Op maandag 20 augustus 2012 23:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Neuh, eerder voor psychiaters. Uur praten en een doos pillen; 200 euro afrekenen aub
Chocolade likeur toch?quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:42 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Heb eventueel ook nog Mozart Black als drankje
Ik heb het hier staan.quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Chocolade likeur toch?
Nog nooit op
Ja... maar de black label is de pure uitvoering... die is het aller aller lekkerstquote:Op maandag 20 augustus 2012 23:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Chocolade likeur toch?
Nog nooit op
Oeh, die heb ik ook staanquote:Op maandag 20 augustus 2012 23:42 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Heb eventueel ook nog Mozart Black als drankje
quote:
quote:
Ik hou het wel bij mijn biertjequote:Op maandag 20 augustus 2012 23:43 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ja... maar de black label is de pure uitvoering... die is het aller aller lekkerst
mietjequote:
Wijn is wel erg ruim begrip... ook nog voorkeur daarin?quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:45 schreef Sneezeechu het volgende:
Vodka whiskey wijn mijn 3 grote liefdes
Moet vanaf Sicilië komen anders moet ik het nietquote:Op maandag 20 augustus 2012 23:45 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Wijn is wel erg ruim begrip... ook nog voorkeur daarin?
www.gall.nl/mousserend/overige/moscato-dasti-en-astiquote:Op maandag 20 augustus 2012 23:45 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Wijn is wel erg ruim begrip... ook nog voorkeur daarin?
Wie heeft het nou over een wedstrijd houden dan?quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mietje?
Wil je een drinkwedstrijd doen dan?
Ik.quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:48 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Wie heeft het nou over een wedstrijd houden dan?
Doe nou niet uit eigen ervaring weet ik dat het meestal voor een iemand niet goed afloopt.quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:48 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Wie heeft het nou over een wedstrijd houden dan?
Ja maar ik als wijze vrouw, ga daar natuurlijk niet in meequote:Op maandag 20 augustus 2012 23:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik.
Jij trapt me op mijn pik door me een mietje te noemen en nu moet ik mijn mannelijkheid bewijzen he
Verstandigquote:Op maandag 20 augustus 2012 23:50 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ja maar ik als wijze vrouw, ga daar natuurlijk niet in mee
Je hebt hartstikke gelijkquote:Op maandag 20 augustus 2012 23:49 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Doe nou niet uit eigen ervaring weet ik dat het meestal voor een iemand niet goed afloopt.
Ik draag mijn tegenstanders gewoon netjes naar bed als ze out gaan hoor.quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:49 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Doe nou niet uit eigen ervaring weet ik dat het meestal voor een iemand niet goed afloopt.
Geef hem een kans, misschien is hij wel heel liefquote:Op maandag 20 augustus 2012 23:52 schreef Mickeys het volgende:
Ik weet wel dat ik momenteel in een haat liefde verhouding zit.....
Mug houdt heel veel van mij
Ik haat mug waanzinnig
Zoals verwacht uiteraard.quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik draag mijn tegenstanders gewoon netjes naar bed als ze out gaan hoor.
De vrouwelijke dan he, de mannelijke rol ik gewoon aan de kant.
Vast... hij drinkt gewillig van mijn bloed..... nadeel alleen is dat ik dat gif er gewoon niet bij wil hebben.... dan had ik er nog mee kunnen levenquote:Op maandag 20 augustus 2012 23:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Geef hem een kans, misschien is hij wel heel lief
Ow dat is wel lief van je.... alleen ik ga nooit out van de drank.... ik drink gewoon nooit teveelquote:Op maandag 20 augustus 2012 23:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik draag mijn tegenstanders gewoon netjes naar bed als ze out gaan hoor.
De vrouwelijke dan he, de mannelijke rol ik gewoon aan de kant.
Wouw... dat is wel netjes van je inderdaad. +1quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En dan ben ik nog zo galant om dan zelf op de bank te gaan liggen
Zet dan wel even een emmertje langs het bed voor het geval dat.quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En dan ben ik nog zo galant om dan zelf op de bank te gaan liggen
Goed ideequote:Op maandag 20 augustus 2012 23:56 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Zet dan wel even een emmertje langs het bed voor het geval dat.
Ja ik geloof jequote:Op maandag 20 augustus 2012 23:57 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Geloof me dat kun je beter wel doen
Trouwens ooit ene keer een gast met een tuinslang kunnen af sproeien nadat hij zich helemaal had onder gespuugd was best wel zielig moet ik bekennen.quote:
Ik heb echt, gelukkig, nog bijna nooit hoeven kotsen van drankquote:Op maandag 20 augustus 2012 23:59 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Trouwens ooit ene keer een gast met een tuinslang kunnen af sproeien nadat hij zich helemaal had onder gespuugd was best wel zielig moet ik bekennen.
Ik nog nooit zelfs niet toen ik meer dan een fles vodka had achter overgeslagen mocht toen wel naar het ziekenhuisquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb echt, gelukkig, nog bijna nooit hoeven kotsen van drank
Waar?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee. Ik ben nog aan het roddelen.
Nog net niet, maar ga nu wel.... anders zijn er alleen nog maar van die ranzige sexreclames op mijn bedlampje te zien en val ik niet van dat stomme gekreun in slaap.quote:
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:13 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Nog net niet, maar ga nu wel.... anders zijn er alleen nog maar van die ranzige sexreclames op mijn bedlampje te zien en val ik niet van dat stomme gekreun in slaap.
Sweet dreamzzz![]()
![]()
![]()
Ik doe het met mezelfquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat zijn de laatste roddels?
Wie doet het met wie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |