ik kook wel, als zij de troep opruimt haha. Als ik gaat koken is het net een oorlogs gebied.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Koken vind ik niet erg, maar schoonmaken moet gewoon eerlijk verdeeld worden
lekker zwartquote:
Barelyquote:
Wie moet de boodschappen doen dan?quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:37 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik kook wel, als zij de troep opruimt haha. Als ik gaat koken is het net een oorlogs gebied.
appie aan huis, komen ze gewoon brengen. Je klikt wat aan op internet en dan komen ze het brengen. TOPquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wie moet de boodschappen doen dan?
Ow dat kan ook wel en koken kan ik ook wel, maar ik ben meer technisch dan dat ik feeling voor het huishouden heb. Plaats liever een nieuwe keuken dan dat ik de keuken een grote schoonmaakbeurt moet geven.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Koken vind ik niet erg, maar schoonmaken moet gewoon eerlijk verdeeld worden
Beter dan de bewaking die denkt dat je de appie leegrooft hequote:Op maandag 20 augustus 2012 22:40 schreef ook_gek het volgende:
[..]
appie aan huis, komen ze gewoon brengen. Je klikt wat aan op internet en dan komen ze het brengen. TOP
Gewoon doekje erover en klaarquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:40 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ow dat kan ook wel en koken kan ik ook wel, maar ik ben meer technisch dan dat ik feeling voor het huishouden heb. Plaats liever een nieuwe keuken dan dat ik de keuken een grote schoonmaakbeurt moet geven.
Zou het? Waarom zeikt mijn moeder dan altijd over schoonmaken boven op de keukenkastjes en minstens iedere 2 maanden ook in de kastjes? Arghquote:
Ik geef dan liever iemand een beurt in die keukenquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:40 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ow dat kan ook wel en koken kan ik ook wel, maar ik ben meer technisch dan dat ik feeling voor het huishouden heb. Plaats liever een nieuwe keuken dan dat ik de keuken een grote schoonmaakbeurt moet geven.
nah inderdaad.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Beter dan de bewaking die denkt dat je de appie leegrooft he
Hehehehequote:Op maandag 20 augustus 2012 22:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik geef dan liever iemand een beurt in die keuken
Ik doe mn best ja!!quote:
Omdat oudquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:41 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Zou het? Waarom zeikt mijn moeder dan altijd over schoonmaken boven op de keukenkastjes en minstens iedere 2 maanden ook in de kastjes? Argh
Ik niet.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Maar als ik kon hosselen en als zij single zou zijn, dán zou ik haar hosselen.
Ben jij net zo verbaasd als ik?quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ach hij houd het tcoh al weer bijna een jaar uit
Nee, dat niet... het leuke is dat zij het ook haar partner laat doen maar mij dan de "les" komt lezen.. ze bedoelt het wel goed hoorquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Omdat oud. Ze doet zeker ook elke week de lampekappen
Nounja dat hadden we gezegd he, als ie het maar een jaartje doetquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ben jij net zo verbaasd als ik?
Nou, ik hoop niet dat ze in mijn kastjes komt kijken. Die poets ik niet zo vaakquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:46 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Nee, dat niet... het leuke is dat zij het ook haar partner laat doen maar mij dan de "les" komt lezen.. ze bedoelt het wel goed hoor
Tip:quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:41 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Zou het? Waarom zeikt mijn moeder dan altijd over schoonmaken boven op de keukenkastjes en minstens iedere 2 maanden ook in de kastjes? Argh
Inderdaad!! Al hoop ik stiekem wel dat ik hem door de keuring kan krijgenquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nounja dat hadden we gezegd he, als ie het maar een jaartje doet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |