Ja, dat is het belangrijkste.quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:03 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Maar goed dat je tieten hebt
Tsja, ik kan die UI wel weer terugzetten hoor.quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:12 schreef twi het volgende:
Ik herken je niet meer terug, heloef. UI, ondertitels, signatures. Het is gewoon echt eng, alsof je een blanke tokkie bent.
Beter wel, nu weet ik weer dat je toch echt een neger bent.quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Tsja, ik kan die UI wel weer terugzetten hoor.
Ergens had ik dat heel graag willen zien.quote:
Heeft hij hun wangetjes ook gestreeldquote:
Nee maar ze zijn wel met zijn 3en naar de wc geweest om te "ontspannen" want vrouwen zijn engquote:Op maandag 20 augustus 2012 23:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heeft hij hun wangetjes ook gestreeld.
Tot daar en niet verderquote:Op maandag 20 augustus 2012 23:16 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Nee maar ze zijn wel met zijn 3en naar de wc geweest om te "ontspannen" want vrouwen zijn eng
quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:16 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Nee maar ze zijn wel met zijn 3en naar de wc geweest om te "ontspannen" want vrouwen zijn eng
Heloef! We misten je zondag man.quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Ergens had ik dat heel graag willen zien.
Bevroren!quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heloef! We misten je zondag man.
Merel- had speciaal watermeloen met honing.
quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:16 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dat klinkt hemels.quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet alleen dat hoor.quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:19 schreef twi het volgende:
[..]
Niet alleen dat hoor.Bovendien smeerde ze de broodjes en heeft ze aan de BBQ gestaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Inderdaad.quote:
Ik heb een stukje voor je geproefd.quote:
quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:19 schreef twi het volgende:
[..]
Niet alleen dat hoor.Ja, maar het was geen KFC.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Dat verzacht de pijn.quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb een stukje voor je geproefd.
Nee ik vind vrouwen niet eng, ik vind ze versieren eng.quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:20 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wat lach je, jij vind vrouwen ook eng
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |