Beter dan deel 1.quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Isdie goed ja, deel 2? Ik ga zometeen
The muscle from Brusselquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Beter dan deel 1.
Goddomme, Norris heeft zo'n toffe rol en Van Dame is wel een top bad ass.
Ik heb hoofdpijn.quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ah waarom niet, Mur mag ook wel een ritje maken
Ik kan niet wachtenquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Beter dan deel 1.
Goddomme, Norris heeft zo'n toffe rol en Van Dame is wel een top bad ass.
Die muscles heeft ie wel. En de fake tanquote:
Alleen Segall mist. Of hoe schrijf je die naam.quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten![]()
Van Damme is altijd al goed geweest ook, en Norris ook
Eindelijk een film waar ze allemaal in zitten, wacht ik al ZO lang op
Ja, maar die hoort niet echt in hun rijtje thuis imo.. Hij is van een ander Caliber..quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alleen Segall mist. Of hoe schrijf je die naam.
Uhm die is er niet!quote:
Weet niet... Welk kaliber? B acteur?quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja, maar die hoort niet echt in hun rijtje thuis imo.. Hij is van een ander Caliber..
Steven is een heldquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja, maar die hoort niet echt in hun rijtje thuis imo.. Hij is van een ander Caliber..
Mjah ik weet niet.. Ik heb 'm nooit in het rijtje actiehelden kunnen plaatsen eigenlijk.. Zijn films waren altijd net anders..quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Weet niet... Welk kaliber? B acteur?
Dat is lief van je jaquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm die is er niet!
Ik weet gewoon hoe weinig tijd je hebt dan wil ik je best wel helpen hoor![]()
En zo heel soms ben ik wel eens lief hoor
Zo heel soms doe ik toch wel liefquote:
Je bent een schatjequote:Op maandag 20 augustus 2012 21:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo heel soms doe ik toch wel lief
Gijpiequote:
Ik vind Gijpie geweldigquote:
Godsamme wat spannend!!!!quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind Gijpie geweldig![]()
Mn broer heeft hem al een paar keer in de winkel gehad
Oke.quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind Gijpie geweldig![]()
Mn broer heeft hem al een paar keer in de winkel gehad
Hield je het toen wel droog?quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oke.
Ik heb Marco Borsato geknuffeld.
Ik plaste een beetje en kwispelde van opwinding.quote:
quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik plaste een beetje en kwispelde van opwinding.
Dat kwispelen wist ik nog niet van je.quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Was het geen squirten?quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zet het op je lijstje.quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:19 schreef twi het volgende:
[..]
Dat kwispelen wist ik nog niet van je.
Denken dat ik een lijstje van je hebquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:22 schreef twi het volgende:
[..]
Denken dat ik een lijstje van je heb
Ik heb een speciale Sammz-kamer ingericht.haha snel quoten voor dat je die domme spelfout editSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:23 schreef Joysa het volgende:
[..]
haha snel quoten voor dat je die domme spelfout edit
quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:22 schreef twi het volgende:
[..]
Denken dat ik een lijstje van je heb
Ik heb een speciale Sammz-kamer ingericht.Hehe. Gaaf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Ik ben trots op jequote:Op maandag 20 augustus 2012 21:23 schreef Joysa het volgende:
[..]
Insert doodsverwensingquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:23 schreef Joysa het volgende:
[..]
Nou ik ben Aldo, 18 (bijna 19quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:24 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Welkom... stel je even voor en hoi
Goede grap.quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan doen we deze:
HAHA JIJ WOONT IN LIMBURG!
quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:23 schreef Joysa het volgende:
[..]
met je typoquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:28 schreef Joysa het volgende:
Mooi dat niemand mij op mijn typo wijst
Iemand, leg deze jongen even uit wat squirten isquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zo slecht was ie nou ook weer niet
Hmmmmm...quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Iemand, leg deze jongen even uit wat squirten is.
Nope. De verrassing is leukerquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Date hem.quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kom het maar laten zien, laat ik je mijn sarcasme zienquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je mag je piemel wel in je broek houden.quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kom het maar laten zien, laat ik je mijn sarcasme zien
quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je mag je piemel wel in je broek houden.
Niezoveelquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Yo bro, lang niet gezien! Whats up?
Gedraag je wel he ma flodderquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:47 schreef Huppelmuts het volgende:
Zin in donderdag![]()
Stappen met vriendinnen van Dateding
Same here, veelste warm binnenquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:49 schreef shifto het volgende:
[..]
Niezoveelbeetje druk met werk en proberen niet achter een pc weg te smelten dus die meed ik even
50 delen verder, denk niet veel gemist
quote:
quote:
Heb ik je weer iets misdaan? Of heb je gewoon een bui?quote:
Weer iets is misdaan?quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb ik je weer iets misdaan? Of heb je gewoon een bui?
Ja maar dat wisten we alquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Same here, veelste warm binnen. Gaat hier flink rap ja
Ja. ik ben een beetje klaar met de travo's, tijd voor de transsexuelen. Zijn beter.quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]ouwe travohunter, hoe issie dan?
Ik ga veel te veel dood daarmee.quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:53 schreef shifto het volgende:
[..]
Ja maar dat wisten we al
Maar volgende week vrij en heb CS: GO gekocht dus ben wel weer even zoet
Dude, volgende week in mijn week vrij train ik je, ooit toen ik geen leven had stond ik in de top 50 CS players van nederlandquote:
Ik jou ook!!quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb je gemist! is alles nog goed met je?
en gewoon vrouwen dan?quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja. ik ben een beetje klaar met de travo's, tijd voor de transsexuelen. Zijn beter.
Neej, die hebben typische vrouwenissues, daar wil ik niets mee te maken hebben.quote:
Mjah geen idee tochquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |