Ik ga vanavond nog wel even kijken in de herhaling wat de tweet van de dag was.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:47 schreef Cynix ® het volgende:
Ik val er net in, maar gelukkig heb ik niks gemist. Al zeg ik het zelf.
Ex-Playboy.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:48 schreef Karina het volgende:
Uh volgens mij zei Merel, Playboy en nu staat er FHM
Oh verstond ik het weer verkeerd, of ik zat gewoon niet op te letten.quote:
Sowieso, elke dag had dat gemoeten ipv De Dagelijkse Homo.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:48 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze hadden Goedele moeten uitnodigen
Hij vond de toevoeging 'Terror' ook zo stigmatiserend. Maar ja, als er geld valt te verdienen ....quote:
Ameszquote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:59 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik vraag me af of Jaap ook een achternaam heeft.
Die zijn een stuk begaafder er getrainder.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:01 schreef Cynix ® het volgende:
Ik zie alleen maar zwakbegaafden. Is de paralympics begonnen?
zijn benen ook, typisch geval van al het vet naar de buikquote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:02 schreef Van_Poppel het volgende:
Zijn gezicht valt trouwens wel mee.
Klopt, zijn hoofd is veel te klein in verhouding tot de rest.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:02 schreef Van_Poppel het volgende:
Zijn gezicht valt trouwens wel mee.
NK, EK en WKquote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:03 schreef Van_Poppel het volgende:
Van Gelder gouden medaille winnaar?
Die moet wat nu hij de bak magnesiumpoeder leeg heeft gesnoven.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:03 schreef Van_Poppel het volgende:
Van Gelder gouden medaille winnaar?
9 x 3 seconden en wat gesprekjes = 2 uur.quote:
Gokje: "Hehe, eindelijk weer eens een wolkje!"quote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:18 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ben benieuwd wat de tweet van de dag is.
Jouw post kwam er net wat ongelukkig tussendoor.quote:
Ah vandaar, ik copy paste dan altijd even snel de quote erin.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:20 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Jouw post kwam er net wat ongelukkig tussendoor.
Die is grappig. Vooral omdat we daarna nóg een week moeten.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:21 schreef Karina het volgende:
Of: gelukkig, morgen de laatste dag WNL.
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:21 schreef Karina het volgende:
Of: gelukkig, morgen de laatste dag WNL.
Shit ben ik weer in de warquote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:22 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Die is grappig. Vooral omdat we daarna nóg een week moeten.
Ik kwam Felix vanmiddag tegen. Hij was zo verdiept in z'n telefoon dat hij bijna tegen me aanliep.quote:
Als ik een hond, kat, koe of een paard was zou ik op haar stemmen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:32 schreef Cynix ® het volgende:
Ach ja, Tieme. Gerommel in de marge.
Ik had liever dat échte partijen iets meer voor dieren deden.
Zij is echt een ramp voor die partij.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:34 schreef Cynix ® het volgende:
Vrouwtje Sap haalt de stekker uit Groen Links.
En in zo'n hoogwerkersbakkie voor de zwevende kiezer.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:35 schreef Karina het volgende:
Leuke woordgrap, zonnig en energie k
Dat is haar gezonde blik op Europa.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:41 schreef Karina het volgende:
Waarom doet ze haar ogen steeds zo wagenwijd open?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |