Ik ga vanavond nog wel even kijken in de herhaling wat de tweet van de dag was.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:47 schreef Cynix ® het volgende:
Ik val er net in, maar gelukkig heb ik niks gemist. Al zeg ik het zelf.
Ex-Playboy.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:48 schreef Karina het volgende:
Uh volgens mij zei Merel, Playboy en nu staat er FHM
Oh verstond ik het weer verkeerd, of ik zat gewoon niet op te letten.quote:
Sowieso, elke dag had dat gemoeten ipv De Dagelijkse Homo.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:48 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze hadden Goedele moeten uitnodigen
Hij vond de toevoeging 'Terror' ook zo stigmatiserend. Maar ja, als er geld valt te verdienen ....quote:
Ameszquote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:59 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik vraag me af of Jaap ook een achternaam heeft.
Die zijn een stuk begaafder er getrainder.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:01 schreef Cynix ® het volgende:
Ik zie alleen maar zwakbegaafden. Is de paralympics begonnen?
zijn benen ook, typisch geval van al het vet naar de buikquote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:02 schreef Van_Poppel het volgende:
Zijn gezicht valt trouwens wel mee.
Klopt, zijn hoofd is veel te klein in verhouding tot de rest.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:02 schreef Van_Poppel het volgende:
Zijn gezicht valt trouwens wel mee.
NK, EK en WKquote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:03 schreef Van_Poppel het volgende:
Van Gelder gouden medaille winnaar?
Die moet wat nu hij de bak magnesiumpoeder leeg heeft gesnoven.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:03 schreef Van_Poppel het volgende:
Van Gelder gouden medaille winnaar?
9 x 3 seconden en wat gesprekjes = 2 uur.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |