Zijn er betere?quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:38 schreef YazooW het volgende:
Eigenlijk te gek voor woorden dat ze deze wedstrijd uitzenden bij de NOS...
Ze hebben de rechten en doen dit alleen om daar de geld van terug te verdienen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:41 schreef YazooW het volgende:
[..]
Ik zei het meer omdat het slechts een voorronde wedstrijd is van 2 niet Nederlandse clubs.
Ik dacht altijd dat de rechten van de voorrondes apart ingekocht konden worden van de groepsfase.quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:42 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ze hebben de rechten en doen dit alleen om daar de geld van terug te verdienen.
Ja, Braga-Udinese in plaats van AEL Parasol tegen Anderlecht. Maar ook ik snap niet dat de NOS dit uitzend.quote:
Dat zie ik anders, Reus zullen ze eeuwig missen maar voor de andere vertrokken spelers zijn sterkere spelers gehaald en Luuk de Jong is misschien niet zo goed als Reus maar voor Gladbach het best haalbare. De voorbereiding loopt ook goed en in de wedstrijd tegen Aken stond het vizier niet op scherp, maar ze gaven redelijk weinig weg en hadden grote kansen op meer.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:49 schreef Maraten het volgende:
Hoewel ik het BMG erg gun, denk ik dat Kiev dit vrij makkelijk wint, zelfs Feyenoord had tegen BMG een kans gehad. Vorig jaar toch een beetje plotseling 4de geworden door Reus die weg is.
Dit BMG kan gewoon van PSV en Ajax winnen hoor.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:49 schreef Maraten het volgende:
Hoewel ik het BMG erg gun, denk ik dat Kiev dit vrij makkelijk wint, zelfs Feyenoord had tegen BMG een kans gehad. Vorig jaar toch een beetje plotseling 4de geworden door Reus die weg is.
Feijenoord is genaaid anders had Kiev niet eens gespeeld vanavond.quote:
ja waarom houden ze geen rekening met duitse zendersquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:24 schreef Nober het volgende:
ZDF zend het ook live uit, nog onbegrijpelijker deze keuze van de NOS.
[..]
Feijenoord is genaaid anders had Kiev niet eens gespeeld vanavond.
Marc-André en Maksym?quote:
Winnaar gaat naar de CL, verliezer EL.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:42 schreef RemcoW23 het volgende:
De winnaar van dit tweeluik gaat naar CL? Of komt er nog een tussenronde?
Samen 39quote:
Leuk voor je.quote:
Wat hadden ze dan moeten uitzenden?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:40 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
ja waarom houden ze geen rekening met duitse zenders![]()
![]()
De Camargo is prima ja. Is toch een genaturaliseerde Belg? En dat speelde niet eens tegen Nederland.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:44 schreef inZanity het volgende:
Aardig spitsenduo hoor dat Gladbach.
Mist teveel kansen.quote:
Wel Nederlandse voorouders meen ik.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:46 schreef ZuidGrens het volgende:
Haha, vroeg me al af of die Ter Stegen een Nederlander was..
okiquote:
Klopt. Bij Belgie hebben ze nog wel meer aardige spitsen rondlopen natuurlijk.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De Camargo is prima ja. Is toch een genaturaliseerde Belg? En dat speelde niet eens tegen Nederland.
Geen idee, maakt mij ook niks uit. Alleen die gast komt altijd met zijn lijst buitenlandse kut zenders aanzetten.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:46 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wat hadden ze dan moeten uitzenden?
Oké. Ach ja, er zijn ook Nederlanders met Duitse achternamen die dan misschien stammen uit 1500 of zo dus zo spannend is het ook weer nietquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel Nederlandse voorouders meen ik.
En Mulder had daar een blunder kunnen maken.quote:
Ja, daarom ook.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:47 schreef inZanity het volgende:
[..]
Klopt. Bij Belgie hebben ze nog wel meer aardige spitsen rondlopen natuurlijk.
Dankzij Immers zijn gespierde bodyquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En Mulder had daar een blunder kunnen maken.
Zoals Jeroen Grueter?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:48 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Oké. Ach ja, er zijn ook Nederlanders met Duitse achternamen die dan misschien stammen uit 1500 of zo dus zo spannend is het ook weer niet
Ik zou wel kijken aangezien Yarmolenko en Milevsky speeltquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:49 schreef ZuidGrens het volgende:
Ben ik trouwens de enige die waarschijnlijk niet zou kijken als De Jong niet bij Gladbach speelde?
Ik zou wel kijken want ik heb toch geen fuck te doenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:49 schreef ZuidGrens het volgende:
Ben ik trouwens de enige die waarschijnlijk niet zou kijken als De Jong niet bij Gladbach speelde?
Kiev om de volgende ronde te bereiken, vandaag gladbachquote:
Dankquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:50 schreef XL het volgende:
[..]
Kiev om de volgende ronde te bereiken, vandaag gladbach
Ingezet met 0-1 handicap ofzo?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Als BMG met minstens 2-0 wint ben ik tevreden. Uiteraard geen tegengoals dan
Nee ik wil niet dat Kiev naar de groepsfase gaat, Evenals Bragaquote:
Hm lijkt me redelijk riskant. Ik heb op gladbach ingezet zonder handicapquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:52 schreef inZanity het volgende:
Ik heb ook ingezet op gladbach met 0-1 handicap
Zodat je meer kans hebt op een kuttegenstander.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee ik wil niet dat Kiev naar de groepsfase gaat, Evenals Braga
Dan zit Ajax in pot 2 van de CL.
Hopen mag altijd tochquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:53 schreef inZanity het volgende:
[..]
Zodat je meer kans hebt op een kuttegenstander.![]()
Volgende ronde halen ze toch niet.
Anderlecht gaat winnenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Morgen ga ik wel Braga - Udinese kijken, zenden ze morgen AEL - Anderlecht uit op de NOS
Zie eigenlijk liever geen van beide in de CL, gewoon 16 clubs, 2 poule's van 8 en dan 14 wedstrijden, beste 2 van de poule's in de halve finale.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee ik wil niet dat Kiev naar de groepsfase gaat, Evenals Braga
Dan zit Ajax in pot 2 van de CL.
Ja.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:54 schreef Paxcon het volgende:
Is Anderlecht de ploeg van die vd Brom?
Yupquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:54 schreef Paxcon het volgende:
Is Anderlecht de ploeg van die vd Brom?
Mwoah ik schat Gladbach wel hoger in dan Kiev. Bovendien had zelfs Feyenoord al (ruim) van Kiev kunnen winnen als het over een goede spits had beschikt, en laat Gladbach die nou net hebben.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hm lijkt me redelijk riskant. Ik heb op gladbach ingezet zonder handicap
Samen met Sporza zeker?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Morgen ga ik wel Braga - Udinese kijken, zenden ze morgen AEL - Anderlecht uit op de NOS
Maar dat zou oneerlijk zijn.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:54 schreef Nober het volgende:
[..]
Zie eigenlijk liever geen van beide in de CL, gewoon 16 clubs, 2 poule's van 8 en dan 14 wedstrijden, beste 2 van de poule's in de halve finale.
Puur voor van den bromquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Nee sporza heeft CL rechten niet , een belgische commerciele zender heeft die.quote:
Waarom moet de NOS met iedereen rekening houden van jou?quote:
Sporza heeft de CL rechten niet , een andere belgische zender heeft diequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:56 schreef Ajacied422 het volgende:
De Belg zendt het niet uit morgen.
Waarom zend de NOS een voorronde wedstrijd uit waarbij geen Nederlandse club in actie komt en die wedstrijd ook nog eens bij ZDF te zien is?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Waarom moet de NOS met iedereen rekening houden van jou?
Ik wil helemaal niet op de Duitser of de Belg kijken, gewoon lekker bij de NOS.
Dat is al gezegd, om het geld terug te verdienen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:57 schreef Nober het volgende:
[..]
Waarom zend de NOS een voorronde wedstrijd uit waarbij geen Nederlandse club in actie komt en die wedstrijd ook nog eens bij ZDF te zien is?
Als je de rechten hebt kan je ze beter ook gebruiken , en er is vandaag geen leukere wedstrijdquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:57 schreef Nober het volgende:
[..]
Waarom zend de NOS een voorronde wedstrijd uit waarbij geen Nederlandse club in actie komt en die wedstrijd ook nog eens bij ZDF te zien is?
quote:
Kunnen ze ook de rechten voor vriendschappelijke interlandwedstrijden kopen? Hadden ze vorige week Duitsland-Argentinië kunnen uitzenden.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is al gezegd, om het geld terug te verdienen.
Wit met wat groene lijnen? Het is niet veel bijzonders maar ook weinig om je aan te storen toch.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:00 schreef Hierro het volgende:
Die shirtjes van BMG zijn echt afschuwelijk.
Wie is de NOS-Commentator dan? Ik heb lekker Sport1 commentaar.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:00 schreef Shreyas het volgende:
Heerlijk hoe die commentator steeds die wedstrijd van Feyenoord erbij haalt
de Snoekquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wie is de NOS-Commentator dan? Ik heb lekker Sport1 commentaar.
Behalve de gele sponsornaam, de lelijke Lotto logo's en het bijna comic sans lettertypequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wit met wat groene lijnen? Het is niet veel bijzonders maar ook weinig om je aan te storen toch.
Echt?quote:
Mensen met een mening zijn er niet zoveel. Commentatoren genoeg.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Echt?Ik heb mij alweer paar keer aan zijn meningtjes geergerd. Geef commentaar en houd anders je bek en geef al helemaal niet je eigen mening.
Klopt, Snoeksquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:04 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Mensen met een mening zijn er niet zoveel. Commentatoren genoeg.
Popov >>> Taiwoquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:04 schreef XL het volgende:
Die Taiwo gaat ons nog een goal opleveren, wat een drama
Heraclesquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:05 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
HERACLES ALMELO
hoorde je dat niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vau ef el (VFL)quote:
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
HeraclesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nee, 'luuk,luuk,luuk'quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:07 schreef heloef het volgende:
Lag het aan mij of begonnen ze net allemaal massaal te fluiten toen De Jong aan de bal was?
Dat doen alleen de Belgenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:07 schreef heloef het volgende:
Lag het aan mij of begonnen ze net allemaal massaal te fluiten toen De Jong aan de bal was?
In fifa 09 welquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:08 schreef Fok-it het volgende:
Nordveit is een talentje hoor, komt van Arsenal.
Taiwo sloopt je. De man die zo hard kan schieten dat hij zijn voet er al eens door geblesseerd heeft.quote:
het is stil aan de overkant in het duitsquote:
Xhaka en Shaqiriquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:11 schreef sausagin het volgende:
Trouwens Zwitserland is toch wel een land met veel talenten? Outsider voor 2014!
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:11 schreef sausagin het volgende:
Trouwens Zwitserland is toch wel een land met veel talenten? Outsider voor 2014!
Zwitserland, Servië en België zijn wel outsiders voor Europa in 2014.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:11 schreef sausagin het volgende:
Eens.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:11 schreef sausagin het volgende:
Griekenland en Spanje ookquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zwitserland, Servië en België zijn wel outsiders voor Europa in 2014.
Is geen onzin. Zwitserland heeft gewoon een hele goede lichting en kan best QF halen daar.quote:
Duidelijk geen verstand van voetbal.quote:
Dat was in 2008 ook zo, niet veel van terecht gekomen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:11 schreef sausagin het volgende:
Dynamo heeft bij alle kaarten teruggegeven en bijna het hele uitvak is ook aan gladbach fans verkochtquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:11 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
het is stil aan de overkant in het duits
Twee goede talenten dat is hetquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Duidelijk geen verstand van voetbal.
Goed geschoten, maar het is maar een van richting veranderd balletje.quote:
Derdiyok, Inlerquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:13 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
Twee goede talenten dat is het
Derdiyok, Barnetta, Inler, Shaqiri ik heb er al 4.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:13 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
Twee goede talenten dat is het
2 tegen 4. Dan heb jij gewonnen. Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Derdiyok, Barnetta, Inler, Shaqiri ik heb er al 4.
Deze opmerking maakt het er niet beter op in ieder geval.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:15 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
Wij hebben de linksback van Man United
Waarschijnlijk is zijn oma geboren in Lutjebroek en naar Duitsland verhuisd toen ze 23 was.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:14 schreef Littlerabbit het volgende:
Wanneer komt Snoeks nou terug op Ter Stegen? Ik ben zo benieuwd
Liechtensteiner, Zieglerquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Waarde hechten aan oefenwedstrijden.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:15 schreef sausagin het volgende:
Zwitserland versloeg Duitsland nog met 4-2 voor het EK , dus ze kunnen wel wat.
Behrami.quote:
Dan is Strootman ook een talentquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:14 schreef heloef het volgende:
[..]
En Duitsland won van Nederland, dus Zwitserland is beter dan Nederlandquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:15 schreef sausagin het volgende:
Strootman met deze voetballers vergelijkenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:16 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
Dan is Strootman ook een talent
Twee van Leverkusen een van Napoli en een van Bayern.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:16 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
sowiesoquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:16 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
Benaglio was ook wel fucking goed in 2008 maar die heeft een minder seizoen bij Wolfsburg achter de rug.quote:
Strootman is een topper in spequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:16 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
Met Ter Stegen in het doelquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:15 schreef sausagin het volgende:
is het ookquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:16 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:16 schreef inZanity het volgende:
Kiev zal zo wel weer tijd gaan rekken en aan gaan stellen. Barca 2
Baryern en Napoli zijn inderdaad een niveau hoger maar drenthe speelde ook voor madridquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Twee van Leverkusen een van Napoli en een van Bayern.
Is toch net een niveautje hoger.
Hij heeft nu wel een ideale mentor.quote:
Ze verliezen echt wel over 2 wedstrijden hoor. Wel makkelijk om achteraf pas er wat over te zeggen. Zeg het dan voor het 1-1 wordt.quote:
Groen is heerlijk!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:18 schreef RemcoW23 het volgende:
Vieze kleur groen op dat shirt, jammer.
Leverkusen ook, ik heb PSV niet gezien in de CL vorig jaar namelijk.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:18 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
Baryern en Napoli zijn inderdaad een niveau hoger
zwi won ook van spanjequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:16 schreef ejfaar het volgende:
[..]
En Duitsland won van Nederland, dus Zwitserland is beter dan Nederland
Hij heeft talent in grinttegels leggen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Strootman is geen talent, is een faler
Heb je LEverkusen gezien tegen Barcelona?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Leverkusen ook, ik heb PSV niet gezien in de CL vorig jaar namelijk.
Ja 4 jaar geleden ja.quote:
Dat jij na 1 doelpunt al tot de conclusie komt dat Kiev naar de EL gaat.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:18 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Ze verliezen echt wel over 2 wedstrijden hoor. Wel makkelijk om achteraf pas er wat over te zeggen. Zeg het dan voor het 1-1 wordt.
Reus is echt een baasquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:19 schreef Littlerabbit het volgende:
Reus schijnt 18 doelpunten te hebben gemaakt afgelopen seizoen.
Die wedstrijd had PSV met 10-1 verloren.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:19 schreef inZanity het volgende:
[..]
Heb je LEverkusen gezien tegen Barcelona?
Tottenham zit ook niet in de CL en die zijn nog beterquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Leverkusen ook, ik heb PSV niet gezien in de CL vorig jaar namelijk.
Die conclusie had ik vooraf ook al.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:19 schreef Nober het volgende:
[..]
Dat jij na 1 doelpunt al tot de conclusie komt dat Kiev naar de EL gaat.
Onzin. Leverkusen was echt dra-ma-tisch slecht.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Die wedstrijd had PSV met 10-1 verloren.
En die zijn? maar dat komt ook enkel omdat de titelhouder een wildcard krijgt.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:19 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
Tottenham zit ook niet in de CL en die zijn nog beter
Feyenoord ookquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:20 schreef sausagin het volgende:
BMG was trouwens anderhalf jaar geleden bij nagedegradeerd!
Maar die zijn genaaid door de regelgeving.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:19 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
Tottenham zit ook niet in de CL en die zijn nog beter
Als hij bij Ajax speelde vond je hem geweldigquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Strootman is geen talent, is een faler
Snap ook niet hoe die club de laatste 16 kon bereiken, net als CSKA Moskou en APOEL zelfs de laatste 8 en dan heb je het over Champions League!!!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:20 schreef inZanity het volgende:
[..]
Onzin. Leverkusen was echt dra-ma-tisch slecht.
goed bezigquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:52 schreef inZanity het volgende:
Ik heb ook ingezet op gladbach met 0-1 handicap
Man het is nog niet eens rust.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:21 schreef Shreyas het volgende:
Dus Kiev door, Ajax weer in pot 3 helaas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |