Leuk voor je.quote:
Wat hadden ze dan moeten uitzenden?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:40 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
ja waarom houden ze geen rekening met duitse zenders![]()
![]()
De Camargo is prima ja. Is toch een genaturaliseerde Belg? En dat speelde niet eens tegen Nederland.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:44 schreef inZanity het volgende:
Aardig spitsenduo hoor dat Gladbach.
Mist teveel kansen.quote:
Wel Nederlandse voorouders meen ik.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:46 schreef ZuidGrens het volgende:
Haha, vroeg me al af of die Ter Stegen een Nederlander was..
okiquote:
Klopt. Bij Belgie hebben ze nog wel meer aardige spitsen rondlopen natuurlijk.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De Camargo is prima ja. Is toch een genaturaliseerde Belg? En dat speelde niet eens tegen Nederland.
Geen idee, maakt mij ook niks uit. Alleen die gast komt altijd met zijn lijst buitenlandse kut zenders aanzetten.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:46 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wat hadden ze dan moeten uitzenden?
Oké. Ach ja, er zijn ook Nederlanders met Duitse achternamen die dan misschien stammen uit 1500 of zo dus zo spannend is het ook weer nietquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel Nederlandse voorouders meen ik.
En Mulder had daar een blunder kunnen maken.quote:
Ja, daarom ook.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:47 schreef inZanity het volgende:
[..]
Klopt. Bij Belgie hebben ze nog wel meer aardige spitsen rondlopen natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |