Zijn er betere?quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:38 schreef YazooW het volgende:
Eigenlijk te gek voor woorden dat ze deze wedstrijd uitzenden bij de NOS...
Ze hebben de rechten en doen dit alleen om daar de geld van terug te verdienen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:41 schreef YazooW het volgende:
[..]
Ik zei het meer omdat het slechts een voorronde wedstrijd is van 2 niet Nederlandse clubs.
Ik dacht altijd dat de rechten van de voorrondes apart ingekocht konden worden van de groepsfase.quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:42 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ze hebben de rechten en doen dit alleen om daar de geld van terug te verdienen.
Ja, Braga-Udinese in plaats van AEL Parasol tegen Anderlecht. Maar ook ik snap niet dat de NOS dit uitzend.quote:
Dat zie ik anders, Reus zullen ze eeuwig missen maar voor de andere vertrokken spelers zijn sterkere spelers gehaald en Luuk de Jong is misschien niet zo goed als Reus maar voor Gladbach het best haalbare. De voorbereiding loopt ook goed en in de wedstrijd tegen Aken stond het vizier niet op scherp, maar ze gaven redelijk weinig weg en hadden grote kansen op meer.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:49 schreef Maraten het volgende:
Hoewel ik het BMG erg gun, denk ik dat Kiev dit vrij makkelijk wint, zelfs Feyenoord had tegen BMG een kans gehad. Vorig jaar toch een beetje plotseling 4de geworden door Reus die weg is.
Dit BMG kan gewoon van PSV en Ajax winnen hoor.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:49 schreef Maraten het volgende:
Hoewel ik het BMG erg gun, denk ik dat Kiev dit vrij makkelijk wint, zelfs Feyenoord had tegen BMG een kans gehad. Vorig jaar toch een beetje plotseling 4de geworden door Reus die weg is.
Feijenoord is genaaid anders had Kiev niet eens gespeeld vanavond.quote:
ja waarom houden ze geen rekening met duitse zendersquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:24 schreef Nober het volgende:
ZDF zend het ook live uit, nog onbegrijpelijker deze keuze van de NOS.
[..]
Feijenoord is genaaid anders had Kiev niet eens gespeeld vanavond.
Marc-André en Maksym?quote:
Winnaar gaat naar de CL, verliezer EL.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:42 schreef RemcoW23 het volgende:
De winnaar van dit tweeluik gaat naar CL? Of komt er nog een tussenronde?
Samen 39quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |