Er zijn er zelfs weggelatenquote:Op zondag 19 augustus 2012 19:19 schreef INViCTuS het volgende:
Is die kaart nieuw met de users per plaats erop? Wie kan mij erbij zetten?
Natuurlijk telt België mee!quote:Op zondag 19 augustus 2012 19:22 schreef sararaats het volgende:
telt België ook mee? ik woon in Wuustwezel (net aan de grens met Nederland)
quote:Op zondag 19 augustus 2012 19:24 schreef sararaats het volgende:
net een paar druppels waargenomen via de mama en het was maar pis.
Wat een rare zin.quote:Op zondag 19 augustus 2012 19:24 schreef sararaats het volgende:
?quote:Op zondag 19 augustus 2012 19:24 schreef sararaats het volgende:
Ah, vlakbij het forcefield.quote:Op zondag 19 augustus 2012 19:22 schreef sararaats het volgende:
telt België ook mee? ik woon in Wuustwezel (net aan de grens met Nederland)
Nee, eerst de herfst in al zijn prachtquote:Op zondag 19 augustus 2012 19:40 schreef tompsv18 het volgende:
Ik verlang naar de winter. Lekker sneeuw en kou.
jaaaaaaaa met z'n mooie bruine blaadjesquote:Op zondag 19 augustus 2012 19:41 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Nee, eerst de herfst in al zijn pracht
Sneeuw.quote:Op zondag 19 augustus 2012 19:41 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Mwah, heb toch liever sneeuw en kou dan regen en harde wind in de herfst.quote:Op zondag 19 augustus 2012 19:41 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
twitter:weermanreinier twitterde op zondag 19-08-2012 om 19:40:40Wat!? Naast meetstation Ell wordt fiks beregend op maisveld, blijkt uit beelden RTL nieuws. Meteen beregeningsverbod invoeren daar ;-) reageer retweet
Paar druppels net, niet eens genoeg om heel de straat nat te makenquote:
Driftuhhhhhhquote:Op zondag 19 augustus 2012 19:43 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Sneeuw.![]()
Crossen door de sneeuw.³
Ik vind dit eerlijk gezegd fijner.quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:19 schreef NorthernStar het volgende:
Nostalgie
Voor het eerst in 15 jaar een koudegolf in Nederland
Ik ook, morgen hopelijk weer een lekker warme dag, en de dag daarna, en daarna, en daarna.. het liefst tot kerst, dan mag het een dagje vriezen en sneeuw en al die ongein, om weer verder te gaan met dit heerlijke zomerse weerquote:Op zondag 19 augustus 2012 20:25 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ik vind dit eerlijk gezegd fijner.Zomer
Ik heb geen problemen met zomer, alleen met extremen.quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:25 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ik vind dit eerlijk gezegd fijner.Zomer
Hier is een kaars voor het raam slap gaan hangenquote:Op zondag 19 augustus 2012 20:26 schreef NorthernStar het volgende:
Wat zou het smeltpunt van chocolade zijn? Had een reep in mijn slaapkamer liggen maar die is ergens vanmiddag in vloeibare vorm overgegaan. Beneden is het het met 27 graden gelukkig lekker koel.
Jij moet een tijdje in New England gaan wonenquote:Op zondag 19 augustus 2012 20:35 schreef Daywalk3r het volgende:
Vind dit niet erg. Liever 25 graden ofzo maar toch. En dan de mooie herfst. En van de winter weer halve meter sneeuw en min 15. En dan weer mooie lente met alles in bloei. Alles heeft zijn charmes!
Ken ik niet. Hoezo?quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:37 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Jij moet een tijdje in New England gaan wonen
Prachtige kleurige herfst, echte winters, goddelijk lentes en echte zomers. Verder erg mooi bosrijk en vriendelijkquote:
Beter!quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:42 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Prachtige kleurige herfst, echte winters, goddelijk lentes en echte zomers. Verder erg mooi bosrijk en vriendelijk
quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:44 schreef DemonRage het volgende:
Wat daarnet toch op Weerwoord gepost werd:
[ afbeelding ]Holy mothafuckin' shit!
quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:44 schreef DemonRage het volgende:
Ergens in Flevoland?quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:44 schreef DemonRage het volgende:
Mijn idee, moet hem overigens nog afmaken. Komt van de week nog een keer.quote:Op zondag 19 augustus 2012 19:15 schreef Aelse het volgende:
Goeie TT
Die usermap trouwens, hoe kom je daar op?
Eet smakelijk!quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:02 schreef marcel-o het volgende:
Hier in Gouda hebben ze een rivierkreeftenplaag.
denk dat k die maar n keer op de bbq mik
Die dingen zijn best groot
Marineren in wat zweetdruppelsquote:Op zondag 19 augustus 2012 21:08 schreef JDude het volgende:
Heb er dus echt geen behoefte aan om met deze pleurishitte ook nog eens met m'n kop boven een barbecue of grill te hangen.
ja, ik gelukkig ook.quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:10 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik kan op de 1 of andere manier ook met die lompe hitte goed slapen.
Ik lig altijd eerst een tijdje wakker, maar als ik eenmaal slaap, dan slaap ik.quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:10 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik kan op de 1 of andere manier ook met die lompe hitte goed slapen.
Grill aan, vis en mais er op, deksel dicht.quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:08 schreef JDude het volgende:
Heb er dus echt geen behoefte aan om met deze pleurishitte ook nog eens met m'n kop boven een barbecue of grill te hangen.
Is idd niet normaal meer, echt gewoon nog een bakoven buiten...quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:19 schreef DDDDDaaf het volgende:
Ramen en/of deuren open zetten is hier in midden-Limburg nog altijd een slecht idee; het is hier nl. nog altijd meer dan 30 graden en echte afkoeling zit er voorlopig nog niet in. De plafondventilator in mijn woonkamer bewijst goede diensten...
En volgende nacht hopelijk weer in mijn eigen bed (ik dan toch) als het weer iets is afgekoeld.quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:21 schreef Pietverdriet het volgende:
Hier is het 29, dus flink afgekoeld, maar slaap sowieso vannacht weer in de souterrain, daar is het koel.
Doet me een beetje denken aan een vakantie op Kreta een paar jaar geleden; na middernacht uit het vliegtuig stappen op Heraklion en dan tegen een muur van dertig graden oplopen.quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:25 schreef Klonk het volgende:
[..]
Is idd niet normaal meer, echt gewoon nog een bakoven buiten...
Goed gezienquote:Op zondag 19 augustus 2012 21:29 schreef marcel-o het volgende:
Dr gebeurt wat bij zeeland![]()
lijkt er op dat die groeit
34 hierquote:Op zondag 19 augustus 2012 21:30 schreef sararaats het volgende:
29 graden in m'n slaapkamer. Een bakoven brom ik u
Dan ben je morgenvroeg wel gaarquote:Op zondag 19 augustus 2012 21:30 schreef sararaats het volgende:
29 graden in m'n slaapkamer. Een bakoven brom ik u
dat maar dit is voor de laatste keer dat ik het zo warm heb gehad, ga op zoek naar een goeie mobiele airco zonder afvoerslang, ik weet dat ze bestaan, nu nog ff vindenquote:
Het regent hier en wat gerommel in de verte.quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:29 schreef marcel-o het volgende:
Dr gebeurt wat bij zeeland![]()
lijkt er op dat die groeit
Bij mij op kamer, en dat is al zoooo klein, ook niet..quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:40 schreef Disorder het volgende:
Zo maar weer op de bank pitten. Niet uit te houden boven.
Nou flink is een groot woord hoor.quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het regende hier ook best wel even flink..
JAAA.. gaat het dan toch gebeuren??quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:48 schreef admiraal_anaal het volgende:
Net een beetje regen in Den Haag
En zag onweer in de richting van het westland![]()
Woon in Den Haag, stond op me balkon maar was zeiknat na 5 minutenquote:Op zondag 19 augustus 2012 21:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou flink is een groot woord hoor.
Als je in Den Haag woont tenminste.
Warmte is nog steeds enorm hier in het zuidenquote:Op zondag 19 augustus 2012 21:48 schreef Skwish het volgende:
21:30 en nog 29 graden in Zuid-Limburg![]()
![]()
Ben ik blij dat het hier al 23 graden is
Oeh laat maar komen, westland heeft er niets aan.quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:48 schreef admiraal_anaal het volgende:
Net een beetje regen in Den Haag
En zag onweer in de richting van het westland![]()
16 kilometer, enige troost is dat je met een beetje mazzel airco in je auto hebtquote:Op zondag 19 augustus 2012 22:00 schreef Ambrosius het volgende:
Ik zie dat er in Zeeland nog dikke files staan.
24,6 zegt m'n app.quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:16 schreef MarkoAlmelo het volgende:
KNMI zegt 27 graden in het oosten des lands![]()
Half uurtje geleden lag de grens van 27 graden nog bij de Veluwe, het begint nu eindelijk af te koelen.quote:
Het weer in Nederlandquote:
Stuur wat naar Nijmegenquote:Op zondag 19 augustus 2012 22:26 schreef junkiexp het volgende:
Onweer, donder en dikke druppels in Rotterdam
Ok, zal eens kijken of ie bevalt.quote:
Als die niet bevalt moet je "weer en zo" proberen. Zelfde insteek, allen dan dan met de bekende knmi kaartjes.quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:28 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ok, zal eens kijken of ie bevalt.
Ik heb niks in Amsterdamquote:
Ik zie ook wat flitsen vanuit Leiderdorp in die richting.quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:20 schreef MissHobje het volgende:
Net wat flitsen Alphen aan den Rijnalleen het zet niet door ofzo en de regen,. nouja steeds 5 druppels, ook niet.
Ik zat ff met headset een serie te kijken ja..quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:41 schreef computergirl het volgende:
Je had misschien net even je ogen dicht, het is alweer voorbij
oktoberquote:
Never mind, flits, donder en regenquote:Op zondag 19 augustus 2012 22:51 schreef zatoichi het volgende:
Elke keer als er volgens de buienradar buien over utrecht trekken blijft het gewoon droog; ik geloof best dat er regen uit de wolken valt, maar het heeft volgens mij gewoon geen kans om de grond te raken... Jammer, want het zou de straat en gebouwen wat kunnen koelen...
ja, dat verdampt gewoon voordat het beneden is.quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:51 schreef zatoichi het volgende:
Elke keer als er volgens de buienradar buien over utrecht trekken blijft het gewoon droog; ik geloof best dat er regen uit de wolken valt, maar het heeft volgens mij gewoon geen kans om de grond te raken... Jammer, want het zou de straat en gebouwen wat kunnen koelen...
Waar waar waar? In het centrum nog niksquote:Op zondag 19 augustus 2012 22:53 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Never mind, flits, donder en regen
Nog steeds? Het is niet veel, maar wel genoeg om de straat even nat te maken; ik zit net wat ten noorden van het centrum.quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:53 schreef Abed het volgende:
[..]
Waar waar waar? In het centrum nog niks
Edit: een paar spetters![]()
Same here...quote:Op zondag 19 augustus 2012 23:03 schreef Poeke het volgende:
Wat een hitte... Op zolder in de slaapkamer is het nog steeds 32 graden. Ramen staan open maar doet niks want dak en muren zijn nog warm en er waait niks door.
Ik denk dat ik alvast een dweil klaar leg voor morgen. Dan kan ik mezelf opdweilen als ik ben gesmolten vannacht.
Knooppunt Zoomland is dicht, daar gisteren ook in de file gestaan en dat in de brandende zon zonder airco. Staat nog steeds een file daar.quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:00 schreef Ambrosius het volgende:
Ik zie dat er in Zeeland nog dikke files staan.
Het begint ook ineens te waaien als ik buienradar mag gelovenquote:Op zondag 19 augustus 2012 23:17 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Knooppunt Zoomland is dicht, daar gisteren ook in de file gestaan en dat in de brandende zon zonder airco. Staat nog steeds een file daar.
Die file van gisteren staat er nog steeds ja?quote:Op zondag 19 augustus 2012 23:17 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Knooppunt Zoomland is dicht, daar gisteren ook in de file gestaan en dat in de brandende zon zonder airco. Staat nog steeds een file daar.
Rommelde het net wat?quote:Op zondag 19 augustus 2012 23:15 schreef ACT-F het volgende:
Kijkend naar het westen kan ik onweer waarnemen
Ja nog steeds, ongelofelijk he.quote:Op zondag 19 augustus 2012 23:18 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Die file van gisteren staat er nog steeds ja?
Hier gewoon windstil.quote:Op zondag 19 augustus 2012 23:18 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het begint ook ineens te waaien als ik buienradar mag geloven
Leuke oplossing, heb ik ook wel eens gebruiktquote:Op zondag 19 augustus 2012 23:25 schreef Aelse het volgende:
Wie geen airco heeft moet gewoon een tuinsproeier op zijn gevel zetten. Dat helpt ook goed, als je er nu mee start en het dan gewoon aan laat staan, blijft je huis morgen ook een stuk koeler.
Zo breed mogelijk sproeien, de hoeveelheid bepaal je door te zorgen dat het water niet tot de grond komt, maar net ervoor geheel is verdampt of opgezogen.
Een kennis van mij vangt regenwater op en pompt dat naar dunne irrigatieleidingen die hij onder zijn dakgoten heeft gemaakt. Hij is zo blij als een aap met zeven lullen dat hij dat spul eindelijk eens aan heeft kunnen zetten![]()
Ook zonder al die moeite is een gewone tuinslang met een of twee sproeiers nog altijd goedkoper dan overal airco, maar het koelt natuurlijk ook weer niet zo goed dat het daar tegenop kan.
Wind? Waar?quote:Op maandag 20 augustus 2012 00:37 schreef TommyGun het volgende:
Meer wind in Ehv, dat is wel lekker...
En geen onweer gezien.quote:Op maandag 20 augustus 2012 01:09 schreef admiraal_anaal het volgende:
3 ventilatoren in de slaapkamer en ik kan nog niet slapen
Alleen in de verte gezien, wolken werden mooi verlichtquote:Op maandag 20 augustus 2012 01:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En geen onweer gezien.
Kusje op je niet kunnen slapen.
LOL! Ja het komt er nooit van he?quote:Op maandag 20 augustus 2012 01:30 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Alleen in de verte gezien, wolken werden mooi verlicht
En dat kusje kom ik binnenkort eens halen onder het genot van mijn al 3 jaar beloofde koppie thee
Ik mag weer heerlijk in de airco dadelijk, ik hou van mijn werkquote:
oef, dat is kut, ik heb ook collega's die geen airco in de bus hebben, dat is echt kut nuquote:Op maandag 20 augustus 2012 06:29 schreef MarkoAlmelo het volgende:
hehe. Wij hebben alleen zo'n luchtbevochtigingsmachine er staan
Same here. Airco in de auto, airco op kantoor. Om 19.00 hoef ik pas de hitte weer inquote:Op maandag 20 augustus 2012 06:26 schreef Klonk het volgende:
[..]
Ik mag weer heerlijk in de airco dadelijk, ik hou van mijn werk
Lekker ja, naar een zweterige nachtquote:Op maandag 20 augustus 2012 07:05 schreef Maver24 het volgende:
Goedemorgen allemaal,
Ik zit alweer even lekker op mijn balkon, echt genieten nu met deze frisse ochtend, !!!
Ja gistermiddag viel er hier ook saharazand naar beneden. Gelukkig s'avonds nog regen gehad zodat alles weg spoelde.quote:Op maandag 20 augustus 2012 08:09 schreef The_Terminator het volgende:
KlotehitteVannacht erg slecht geslapen en nu met een duffe kop in de trein op weg naar het werk. Komt nog bij dat mijn auto smerig (geel) is geworden door het beetje regen dat we gehad hebben.
Ga werken sloeberquote:Op maandag 20 augustus 2012 10:53 schreef roislecxe het volgende:
Prima geslapen. Heeft toch wel voordelen om 6 hoog te wonen. Alles wagenwijd open heel de nacht. Ramen, deuren, schuifpui. Leuk vooral dat mn vriendin besloot om om half 10 het balkon te gaan verbouwen omdat ze anders niet in de zon kon zitten...![]()
Is de leeftijdquote:Op maandag 20 augustus 2012 11:13 schreef marcel-o het volgende:
Heel mn matras was nat![]()
![]()
Wel diep geslapen..
Mazzelaarquote:Op maandag 20 augustus 2012 11:17 schreef Mirjam het volgende:
het is buiten gewoon koel nu vergeleken met binnen
Grapjasquote:
je moet ze ook voor de ramen doen, overal in huis helpt weinigquote:Op maandag 20 augustus 2012 11:42 schreef Fredo55 het volgende:
Vannacht heel wat beesten doodgemept op mijn slaapkamer.
Steekmuggen,langpootmuggen,motmuggen.
Terwijl ik gewoon van die horren overal in huis heb.
quote:Op maandag 20 augustus 2012 11:42 schreef Spockjuh_ het volgende:
horren zitten nog in de verpakking?
GMTAquote:Op maandag 20 augustus 2012 11:43 schreef Klonk het volgende:
[..]
je moet ze ook voor de ramen doen, overal in huis helpt weinig
* Klonk in een hoekje gaat zitten want ik ben een beetje melig
Zal wel door het warme weer komen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 11:43 schreef Klonk het volgende:
[..]
je moet ze ook voor de ramen doen, overal in huis helpt weinig
* Klonk in een hoekje gaat zitten want ik ben een beetje melig
quote:Op maandag 20 augustus 2012 11:42 schreef Spockjuh_ het volgende:
horren zitten nog in de verpakking?
Zo'n vriendin is ook wel makkelijk ja.quote:Op maandag 20 augustus 2012 12:28 schreef Klonk het volgende:
Ik heb een vriendin waar niet alleen ik dol op ben maar ook de muggen, wordt zelden tot nooit gestoken mijn vriendin des te meer....
Geef mij maar muggen dan.quote:Op maandag 20 augustus 2012 12:44 schreef minthy het volgende:
Ik ben dol op beesten, maar muggen moeten dood... Gelukkig heb ik katten, de jongste vangt zelfs fruitvliegjes uit de lucht
Ik had je kat wel willen lenen, een paar weken geleden.quote:Op maandag 20 augustus 2012 12:44 schreef minthy het volgende:
Ik ben dol op beesten, maar muggen moeten dood... Gelukkig heb ik katten, de jongste vangt zelfs fruitvliegjes uit de lucht
Ik wil nu iets zeggen.. maar doe het gewoon nietquote:Op maandag 20 augustus 2012 12:52 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Ik had je kat wel willen lenen, een paar weken geleden.
Hele zwermen fruitvliegjes.
Zeg het nou maar.quote:Op maandag 20 augustus 2012 12:53 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Ik wil nu iets zeggen.. maar doe het gewoon niet
Ik ook, maar ik haat katten nog meerquote:Op maandag 20 augustus 2012 12:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Veel plezier ermee, ik haat die krengen
Daar had ie zich waarschijnlijk prima mee vermaaktquote:Op maandag 20 augustus 2012 12:52 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Ik had je kat wel willen lenen, een paar weken geleden.
Hele zwermen fruitvliegjes.
Mwoah, die zoemen iig niet zo hard om je hoofd en steken nietquote:Op maandag 20 augustus 2012 12:56 schreef SportmanNR1 het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik haat katten nog meer
Nee, maar schijten wel bij me in de tuin en vermoorden de leuke vogeltjes.quote:Op maandag 20 augustus 2012 12:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Mwoah, die zoemen iig niet zo hard om je hoofd en steken niet
bij ons ben ik die vriendinquote:Op maandag 20 augustus 2012 12:28 schreef Klonk het volgende:
Ik heb een vriendin waar niet alleen ik dol op ben maar ook de muggen, wordt zelden tot nooit gestoken mijn vriendin des te meer....
Die van mij schijten keurig op de bak, komen alleen in m'n eigen tuin en hebben nog nooit een vogel van dichtbij gezienquote:Op maandag 20 augustus 2012 12:59 schreef SportmanNR1 het volgende:
[..]
Nee, maar schijten wel bij me in de tuin en vermoorden de leuke vogeltjes.
Hier net zo. Vrouwen hebben nu eenmaal lekkerder bloed geloof ik...quote:Op maandag 20 augustus 2012 12:28 schreef Klonk het volgende:
quote:Op maandag 20 augustus 2012 12:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Daar had ie zich waarschijnlijk prima mee vermaakt
We hebben toch maar 2 dagen 30+ gehad?quote:Op maandag 20 augustus 2012 13:24 schreef Klonk het volgende:
Ik zie trouwens dat de Bilt nu ook boven de 25 graden zit, dan hebben we nu toch officieel een hittegolf of ben ik nou een dag te vroeg?
De Bilt heeft donderdag geen 30 graden gezien, delen van brabant en limburg wel.quote:Op maandag 20 augustus 2012 13:24 schreef Klonk het volgende:
Ik zie trouwens dat de Bilt nu ook boven de 25 graden zit, dan hebben we nu toch officieel een hittegolf of ben ik nou een dag te vroeg?
quote:Op maandag 20 augustus 2012 12:55 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Zeg het nou maar.![]()
Reden van de fruitvliegjes: had een bananenschil in de prullenbak in de keuken gegooid. En daar zijn de fruitvliegjes naartoe gekomen vanaf de kliko van de buren.
Ik vind dat sowieso wel een beetje raar, dat van De Bilt. Dat mag men best eens een keer veranderen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 13:46 schreef roislecxe het volgende:
[..]
De Bilt heeft donderdag geen 30 graden gezien, delen van brabant en limburg wel.
Daar was het gisteren de 3e x 30 en vandaag de 2e x 25.
Nu de groenbak van de buren geleegd is, is het probleem weg.quote:Op maandag 20 augustus 2012 14:28 schreef fotostarter het volgende:
[..]![]()
Maar ze zijn wel vervelend. Glas drinken of zo is al niet meer veilig op het aanrecht
Vind ik ook, maar ja, ze moeten ergens een grens leggen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 14:36 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik vind dat sowieso wel een beetje raar, dat van De Bilt. Dat mag men best eens een keer veranderen.
Ik bedoel maar: stel dat het overal al 7 dagen 35 graden is, maar het in De Bilt maar 2 dagen boven de 30 is geweest, dat men dan nog steeds niet van een hittegolf spreekt.
quote:Op maandag 20 augustus 2012 14:43 schreef lezzer het volgende:
Ik had niet gedacht dat ik 28 graden ooit "best afgekoeld" zou vinden...
Raar idd maar toch ken ik een taxi waar de airco dadelijk vol open gaatquote:Op maandag 20 augustus 2012 14:43 schreef lezzer het volgende:
ik heb een handmatige airco, fgeen flauw idee hoe warm het is als ie op standje aangenaam staatquote:Op maandag 20 augustus 2012 14:58 schreef gebrokenglas het volgende:
Je kunt het beste de airco op 23 graden houden. Is de klap niet zo groot als je steeds in en uit de auto stapt.
Plus kost minder brandstof.
Het werkt een stuk prettiger idd.quote:Op maandag 20 augustus 2012 14:43 schreef lezzer het volgende:
quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:59 schreef NaturalScience het volgende:
Mijn auto vanochtend!![]()
[ afbeelding ]
Als het maar waait en niet al te vochtig is. Ik kan prima tegen 40 graden, maar niet in Nederland waar het vochtig isquote:Op maandag 20 augustus 2012 14:43 schreef lezzer het volgende:
Kwam je nog op tijd op je werk?quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:59 schreef NaturalScience het volgende:
Mijn auto vanochtend!![]()
[ afbeelding ]
Hier begint het ook weer open te breken, helaas...quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:43 schreef lezzer het volgende:
Het stelde niks voor. De zon schijnt zelfs intussen...
Heb hem lekker op 20 staan, heerlijk koelquote:Op maandag 20 augustus 2012 14:58 schreef gebrokenglas het volgende:
Je kunt het beste de airco op 23 graden houden. Is de klap niet zo groot als je steeds in en uit de auto stapt.
Je moet de temp 5 graden onder de buitentemperatuur instellen is blijkbaar de adviesregel.quote:Op maandag 20 augustus 2012 14:58 schreef gebrokenglas het volgende:
* Klonk jaloers is...quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:50 schreef admiraal_anaal het volgende:
Iemand huidige temp in Den Haag Zuidwest? Dikke mistbank vanuit zee opgekomen en voelt als 15 graden
20 graden ongeveerquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:50 schreef admiraal_anaal het volgende:
Iemand huidige temp in Den Haag Zuidwest? Dikke mistbank vanuit zee opgekomen en voelt als 15 graden
Misschien heeft ze het snel koud?quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:52 schreef DennisDeBengel het volgende:
Apart.. Helga van Leur zegt net dat de jas nodig was vandaag.. hier in het zuidwesten voelt het nog heel warm aan
En het was vandaag toch nog gewoon warm met gemiddeld 25 graden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |