Er zijn er zelfs weggelatenquote:Op zondag 19 augustus 2012 19:19 schreef INViCTuS het volgende:
Is die kaart nieuw met de users per plaats erop? Wie kan mij erbij zetten?
Natuurlijk telt België mee!quote:Op zondag 19 augustus 2012 19:22 schreef sararaats het volgende:
telt België ook mee? ik woon in Wuustwezel (net aan de grens met Nederland)
quote:Op zondag 19 augustus 2012 19:24 schreef sararaats het volgende:
net een paar druppels waargenomen via de mama en het was maar pis.
Wat een rare zin.quote:Op zondag 19 augustus 2012 19:24 schreef sararaats het volgende:
?quote:Op zondag 19 augustus 2012 19:24 schreef sararaats het volgende:
Ah, vlakbij het forcefield.quote:Op zondag 19 augustus 2012 19:22 schreef sararaats het volgende:
telt België ook mee? ik woon in Wuustwezel (net aan de grens met Nederland)
Nee, eerst de herfst in al zijn prachtquote:Op zondag 19 augustus 2012 19:40 schreef tompsv18 het volgende:
Ik verlang naar de winter. Lekker sneeuw en kou.
jaaaaaaaa met z'n mooie bruine blaadjesquote:Op zondag 19 augustus 2012 19:41 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Nee, eerst de herfst in al zijn pracht
Sneeuw.quote:Op zondag 19 augustus 2012 19:41 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Mwah, heb toch liever sneeuw en kou dan regen en harde wind in de herfst.quote:Op zondag 19 augustus 2012 19:41 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
twitter:weermanreinier twitterde op zondag 19-08-2012 om 19:40:40Wat!? Naast meetstation Ell wordt fiks beregend op maisveld, blijkt uit beelden RTL nieuws. Meteen beregeningsverbod invoeren daar ;-) reageer retweet
Paar druppels net, niet eens genoeg om heel de straat nat te makenquote:
Driftuhhhhhhquote:Op zondag 19 augustus 2012 19:43 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Sneeuw.![]()
Crossen door de sneeuw.³
Ik vind dit eerlijk gezegd fijner.quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:19 schreef NorthernStar het volgende:
Nostalgie
Voor het eerst in 15 jaar een koudegolf in Nederland
Ik ook, morgen hopelijk weer een lekker warme dag, en de dag daarna, en daarna, en daarna.. het liefst tot kerst, dan mag het een dagje vriezen en sneeuw en al die ongein, om weer verder te gaan met dit heerlijke zomerse weerquote:Op zondag 19 augustus 2012 20:25 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ik vind dit eerlijk gezegd fijner.Zomer
Ik heb geen problemen met zomer, alleen met extremen.quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:25 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ik vind dit eerlijk gezegd fijner.Zomer
Hier is een kaars voor het raam slap gaan hangenquote:Op zondag 19 augustus 2012 20:26 schreef NorthernStar het volgende:
Wat zou het smeltpunt van chocolade zijn? Had een reep in mijn slaapkamer liggen maar die is ergens vanmiddag in vloeibare vorm overgegaan. Beneden is het het met 27 graden gelukkig lekker koel.
Jij moet een tijdje in New England gaan wonenquote:Op zondag 19 augustus 2012 20:35 schreef Daywalk3r het volgende:
Vind dit niet erg. Liever 25 graden ofzo maar toch. En dan de mooie herfst. En van de winter weer halve meter sneeuw en min 15. En dan weer mooie lente met alles in bloei. Alles heeft zijn charmes!
Ken ik niet. Hoezo?quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:37 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Jij moet een tijdje in New England gaan wonen
Prachtige kleurige herfst, echte winters, goddelijk lentes en echte zomers. Verder erg mooi bosrijk en vriendelijkquote:
Beter!quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:42 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Prachtige kleurige herfst, echte winters, goddelijk lentes en echte zomers. Verder erg mooi bosrijk en vriendelijk
quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:44 schreef DemonRage het volgende:
Wat daarnet toch op Weerwoord gepost werd:
[ afbeelding ]Holy mothafuckin' shit!
quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:44 schreef DemonRage het volgende:
Ergens in Flevoland?quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:44 schreef DemonRage het volgende:
Mijn idee, moet hem overigens nog afmaken. Komt van de week nog een keer.quote:Op zondag 19 augustus 2012 19:15 schreef Aelse het volgende:
Goeie TT
Die usermap trouwens, hoe kom je daar op?
Eet smakelijk!quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:02 schreef marcel-o het volgende:
Hier in Gouda hebben ze een rivierkreeftenplaag.
denk dat k die maar n keer op de bbq mik
Die dingen zijn best groot
Marineren in wat zweetdruppelsquote:Op zondag 19 augustus 2012 21:08 schreef JDude het volgende:
Heb er dus echt geen behoefte aan om met deze pleurishitte ook nog eens met m'n kop boven een barbecue of grill te hangen.
ja, ik gelukkig ook.quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:10 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik kan op de 1 of andere manier ook met die lompe hitte goed slapen.
Ik lig altijd eerst een tijdje wakker, maar als ik eenmaal slaap, dan slaap ik.quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:10 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik kan op de 1 of andere manier ook met die lompe hitte goed slapen.
Grill aan, vis en mais er op, deksel dicht.quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:08 schreef JDude het volgende:
Heb er dus echt geen behoefte aan om met deze pleurishitte ook nog eens met m'n kop boven een barbecue of grill te hangen.
Is idd niet normaal meer, echt gewoon nog een bakoven buiten...quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:19 schreef DDDDDaaf het volgende:
Ramen en/of deuren open zetten is hier in midden-Limburg nog altijd een slecht idee; het is hier nl. nog altijd meer dan 30 graden en echte afkoeling zit er voorlopig nog niet in. De plafondventilator in mijn woonkamer bewijst goede diensten...
En volgende nacht hopelijk weer in mijn eigen bed (ik dan toch) als het weer iets is afgekoeld.quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:21 schreef Pietverdriet het volgende:
Hier is het 29, dus flink afgekoeld, maar slaap sowieso vannacht weer in de souterrain, daar is het koel.
Doet me een beetje denken aan een vakantie op Kreta een paar jaar geleden; na middernacht uit het vliegtuig stappen op Heraklion en dan tegen een muur van dertig graden oplopen.quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:25 schreef Klonk het volgende:
[..]
Is idd niet normaal meer, echt gewoon nog een bakoven buiten...
Goed gezienquote:Op zondag 19 augustus 2012 21:29 schreef marcel-o het volgende:
Dr gebeurt wat bij zeeland![]()
lijkt er op dat die groeit
34 hierquote:Op zondag 19 augustus 2012 21:30 schreef sararaats het volgende:
29 graden in m'n slaapkamer. Een bakoven brom ik u
Dan ben je morgenvroeg wel gaarquote:Op zondag 19 augustus 2012 21:30 schreef sararaats het volgende:
29 graden in m'n slaapkamer. Een bakoven brom ik u
dat maar dit is voor de laatste keer dat ik het zo warm heb gehad, ga op zoek naar een goeie mobiele airco zonder afvoerslang, ik weet dat ze bestaan, nu nog ff vindenquote:
Het regent hier en wat gerommel in de verte.quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:29 schreef marcel-o het volgende:
Dr gebeurt wat bij zeeland![]()
lijkt er op dat die groeit
Bij mij op kamer, en dat is al zoooo klein, ook niet..quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:40 schreef Disorder het volgende:
Zo maar weer op de bank pitten. Niet uit te houden boven.
Nou flink is een groot woord hoor.quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het regende hier ook best wel even flink..
JAAA.. gaat het dan toch gebeuren??quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:48 schreef admiraal_anaal het volgende:
Net een beetje regen in Den Haag
En zag onweer in de richting van het westland![]()
Woon in Den Haag, stond op me balkon maar was zeiknat na 5 minutenquote:Op zondag 19 augustus 2012 21:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou flink is een groot woord hoor.
Als je in Den Haag woont tenminste.
Warmte is nog steeds enorm hier in het zuidenquote:Op zondag 19 augustus 2012 21:48 schreef Skwish het volgende:
21:30 en nog 29 graden in Zuid-Limburg![]()
![]()
Ben ik blij dat het hier al 23 graden is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |