Vorige delen:quote:Het is onmogelijk om van iedereen die hier post te verlangen dat ze de naam weghalen van degene die de originele taalfout heeft gepost. Mensen gaan dat namelijk vergeten, bijvoorbeeld omdat dat te veel werk is, of te omslachtig als ze bijvoorbeeld via hun mobiel of tablet FOK!ken, maar vooral omdat het hen gewoon niet boeit wie die originele taalfout heeft gemaakt en ze daar dus niet op letten.
Als iemand zelf die naam wil weghalen, dan is dat prima, maar voor de context is een linkje naar het topic wel handig. Wordt de naam niet weggehaald, dan gaan we daar ook geen drama van maken.
Discussies over deze reeks horen thuis in het TTK-feedbacktopic.
Vriendin gaat bij studentenverenigingquote:heb zeker 2 jaargenoten in mijn verenigingsjaar die nog bij hun vriend zijn, ondanks dat ze nu al twee jaar lid zijn van een vereniging met veel verplichtingen. Als je wilt dat een relatie standhoudt moet je proberen te begrijpen waar ze mee bezig is en soms naar haar verhalen luisteren. Net zoals zij moet begrijpen dat jij niet altijd zin in die verhalen hebt. Door niet mee naar gala's, datedinners en andere activiteiten te willen gaan maak je het jezelf en haar wel moeilijk. Als jullie relatie zo belangrijk voor je is dan moeten zulke dingen toch leuk zijn om samen mee te maken. Jullie moeten beide wel dingen gaan aanpassen aan elkaar maar dat is ook zo wanneer iemand ander werk krijgt en daar even een tijdje in op gaat, want het is allemaal nieuw en spannend.
Oh en heel belangrijk, ga niet jaloers doen en achter elke naam die ze noemt iets zoeken want dat is wel echt vaak een dooddoener voor relaties geweest. Dat je bij een vereniging zit hoeft niet te betekenen dat je opeens met iedereen aanpapt. Als het zo'n soort meisje is dan was het toch al eerder gebeurd.
Heb 't al vaker gezien.. (dus echt origineel is het niet meer).quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:48 schreef sararaats het volgende:
ik zou begot niet weten hoe ik een kaartje van België met temperaturen moet plaatsen
Phoenix wijkenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:08 schreef Aestivate het volgende:
De terroristen zijn doorgedrongen naar huisvrouwtjes en kinderen in phoenix wijken.
Nog nooit gezien, phoenix wijken, hoe verzin je het?quote:
quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:17 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Nog nooit gezien, phoenix wijken, hoe verzin je het?
Toch bestaan ze. Die wijk in Enschede, bijvoorbeeld. Of delen van de Parijse voorsteden. Helemaal plat en als een phoenix uit de as herrezenquote:Op zondag 19 augustus 2012 18:17 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Nog nooit gezien, phoenix wijken, hoe verzin je het?
Bonuspunt voor creativiteit.quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:42 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Toch bestaan ze. Die wijk in Enschede, bijvoorbeeld. Of delen van de Parijse voorsteden. Helemaal plat en als een phoenix uit de as herrezen
Oh, zeur niet.quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:31 schreef Gravedigger het volgende:
Lijlkt het nieuwe excuus te zijn. Eerst dyslexie, nu auto-correctie.
Het is simpelweg wel zo; ik lees soms posts van mezelf later terug, dat ik niet snap dat mensen die post begrepen hebben. Mobiele browsers zijn gewoon vrij beperkt qua woordenschat. Kun je wel zeggen dat je alles moet doorlezen, maar ik tik vrij rap en dan schiet er weleens wat doorheen.quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:31 schreef Gravedigger het volgende:
Lijlkt het nieuwe excuus te zijn. Eerst dyslexie, nu auto-correctie.
quote:Heb je wel eens bagedacht over wat op lange termijn 'eerlijk stelen' betekent voor de armlastigen?
linkquote:Zit met een probleempje:
Heb 4 pax kasten in elkaar gestoken, vrij vlot verlopen. Bij het regelen van de deuren (scharnieren) heb ik blijkbaar bij één deur iets verkeerd gedaan en hierdoor zijn de twee voorgeboorde gaten te groot geworden en hebben de vijzen geen greep meer. Iemand een idéé hoe ik dit terug kan herstellen.
Het afstellen van de deuren vind ik toch wat moeilijk. Vier scharnieren per deur maakt het voor mij niet gemakkelijk. Is wel een pluspunt ivm kwaliteit.
Als je nadruk zou willen leggen, zou ik zeggen op de eerste lettergreep van 'iemand'. Of op 'dit'.quote:Op maandag 20 augustus 2012 14:11 schreef Bleie het volgende:
[..]
link
Niet echt fout, maar wel opmerkelijk gebruik van nadruktekens.
Dat, of ik zou 'énig' invoegen (Iemand énig idee ...).quote:Op maandag 20 augustus 2012 14:13 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Als je nadruk zou willen leggen, zou ik zeggen op de eerste lettergreep van 'iemand'.
Soms moet je iets gewoon even 'hardop voorlezen' in je hoofd.
Spelling controlleren hoeft nietquote:Op maandag 20 augustus 2012 14:58 schreef NanaVonB het volgende:
Ik ben bijna 23 en ben de afgelopen week 3 keer om ID gevraagd in de suermarkt. In twee van de drie gevallen kreeg ik het mee zonder vertoon van ID, in een geval ging mevrouw zeiken.De jongen achter mij die ik toevallig kende moest lachen en snate er niks van, hij werd echter niet gecontrolleerd (knappe jongen, mijn leeftijd), de meid achter hem was sowieso 24 of 25, werd ook gecontrolleerd.
Klacht kutcassieres die zelf amper 20 zijn die mensen die duidelijk de 18 (of 20) al gepasseerd zijn nog controlleren
Het gaat bij mij in dat mensen geregeld spelfouten maken. Dat men vervolgens op een curieus woord als 'verschijnlek' kan komen, is voor mij een voldongen raadsel.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:24 schreef d-18 het volgende:
Als ik jouw was zou ik aangifte doen bij politie,(je hebt genoeg bewijs: je vriend die bij je was, die whatsapp berichten...) je weet namelijk nooit wat er morgen kan gebeuren. Verschijnlek gingen ze met je ouwehoeren maar je weet het nooit!! Laat weten hoe het afgelopen is. Sterkte!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |