dit, tegenwoordig ziet iemand van 15-17 al uit als 20, dus goede zaak.quote:Op maandag 20 augustus 2012 14:59 schreef Bahamut0503 het volgende:
Goeie zaak wat mij betreft... niet zo aanstellen
Je bent niks verplicht.quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:00 schreef boekenplank. het volgende:
Over een tijdje moet iedereen zich legitimeren zoals in de VS.
ik heb dat ding nooit bij me omdat ik n keer gerold ben en toen moest ik 80 euro betalen om een nieuwe aan te laten makenquote:Op maandag 20 augustus 2012 15:03 schreef Piye het volgende:
Aanstellerij altijd. Erg zwaar om even je ID te laten zien natuurlijk.
dat vind ik niet zo raar hoorquote:Op maandag 20 augustus 2012 15:03 schreef sinepedraap het volgende:
Kijk dat ze het aan pubers vragen ok maar soms doen ze het gewoon terwijl iedereen weet dat ze ouder dan 15 zijn.![]()
Vaak is het ook zo dat je bijv. met alleen bier gecontroleerd wordt. Als je boodschappen haalt en er zit bier of wijn bij vragen ze het nooit.
Ik had autosleutels in mijn handen en moest mijn rijbewijs nog pakken ook laatstquote:Op maandag 20 augustus 2012 15:02 schreef AlphaBravoCharlie het volgende:
Protip: houd je autosleutels in je handen zodat ze dat kan zien, schijnt te helpen
Ik vind het irritantquote:Op maandag 20 augustus 2012 15:04 schreef Bahamut0503 het volgende:
[..]
dat vind ik niet zo raar hoor
mensen moeten zich niet zo aanstellen. Als het bedrijf verkeerd zit krijgen ze een forse boete
Dat is dan dom.quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:04 schreef NanaVonB het volgende:
[..]
ik heb dat ding nooit bij me omdat ik n keer gerold ben en toen moest ik 80 euro betalen om een nieuwe aan te laten maken
Hm in Nederland moet je dat ding toch altijd bij je hebben als je van huis gaat?quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:04 schreef NanaVonB het volgende:
[..]
ik heb dat ding nooit bij me omdat ik n keer gerold ben en toen moest ik 80 euro betalen om een nieuwe aan te laten maken
ook nog crimineel, deporteren jou soort volkquote:Op maandag 20 augustus 2012 15:04 schreef NanaVonB het volgende:
[..]
In principe wel maar ze mogen je er niet naar vragen als je niet echt iets verdachts doet.Dus als daartoe geen aanleiding is.quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:05 schreef NanKing het volgende:
[..]
Hm in Nederland moet je dat ding toch altijd bij je hebben als je van huis gaat?
haha dat ik zeker doenquote:Op maandag 20 augustus 2012 15:05 schreef Oerbeer het volgende:
Soms overkomt het mij ook nog wel eens. Bijna nooit. Maar als het gebeurt is het altijd een cassière van een jaar of 16.
"Heb je een ID bij je?"
"Heb je hem zelf wel bij je?"
Ja, en dan?quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:05 schreef Oerbeer het volgende:
Soms overkomt het mij ook nog wel eens. Bijna nooit. Maar als het gebeurt is het altijd een cassière van een jaar of 16.
"Heb je een ID bij je?"
"Heb je hem zelf wel bij je?"
Gefeliciteerd, je heb een narcistische persoonlijkheidsstoornis.quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:02 schreef NanaVonB het volgende:
ik vind het een goede zaak als mensen bij twijfel gecontrolleerd worden, niet als mensen gevraagd worden omdat de cassiere wilt stangen (wat soms duidelijk het geval is, want als je collegekaart zelfs geweigerd wordt onder het mom van geen geldige legitimatie kan ik er ook niks meer van maken)
Of niet.quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:02 schreef AlphaBravoCharlie het volgende:
Protip: houd je autosleutels in je handen zodat ze dat kan zien, schijnt te helpen
Terecht, hulde aan kassièrequote:Op maandag 20 augustus 2012 15:06 schreef NanKing het volgende:
[..]
Of niet.
Stond een keer bij de kassa met autosleutels en kreeg niets mee zonder ID te laten zien (die in de parkeergarage in de auto lag) want het kon immers de sleutel van iemand anders zijn (zei de kassière)
nee hoor, het wordt beweerd dat je dat moet doen, in werkelijkheid ben je nergens toe verplicht tenzij je de wet overtreed.quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:05 schreef NanKing het volgende:
[..]
Hm in Nederland moet je dat ding toch altijd bij je hebben als je van huis gaat?
Precies, zo'n onzin om je beledigd te voelen omdat je ID gevraagd wordt.quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:05 schreef probeer het volgende:
Ben 25, als ik me scheer mag ik mn ID laten zien als ik sigaretten ga halen.
Ik denk altijd maar zo, "och, op mn 40e zie ik er uit als 32".
quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:08 schreef NanaVonB het volgende:
[..]
nee hoor, het wordt beweerd dat je dat moet doen, in werkelijkheid ben je nergens toe verplicht tenzij je de wet overtreed.
mwah mwah ik ben inmiddels bijna 30 dus ik word er weleens verdrietig van als ze er weer om vragen, maar maak er geen probleem van.quote:
Je rijbewijs geven en dan te horen krijgen dat het geen geldig ID is.quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:02 schreef AlphaBravoCharlie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |