dit, tegenwoordig ziet iemand van 15-17 al uit als 20, dus goede zaak.quote:Op maandag 20 augustus 2012 14:59 schreef Bahamut0503 het volgende:
Goeie zaak wat mij betreft... niet zo aanstellen
Je bent niks verplicht.quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:00 schreef boekenplank. het volgende:
Over een tijdje moet iedereen zich legitimeren zoals in de VS.
ik heb dat ding nooit bij me omdat ik n keer gerold ben en toen moest ik 80 euro betalen om een nieuwe aan te laten makenquote:Op maandag 20 augustus 2012 15:03 schreef Piye het volgende:
Aanstellerij altijd. Erg zwaar om even je ID te laten zien natuurlijk.
dat vind ik niet zo raar hoorquote:Op maandag 20 augustus 2012 15:03 schreef sinepedraap het volgende:
Kijk dat ze het aan pubers vragen ok maar soms doen ze het gewoon terwijl iedereen weet dat ze ouder dan 15 zijn.![]()
Vaak is het ook zo dat je bijv. met alleen bier gecontroleerd wordt. Als je boodschappen haalt en er zit bier of wijn bij vragen ze het nooit.
Ik had autosleutels in mijn handen en moest mijn rijbewijs nog pakken ook laatstquote:Op maandag 20 augustus 2012 15:02 schreef AlphaBravoCharlie het volgende:
Protip: houd je autosleutels in je handen zodat ze dat kan zien, schijnt te helpen
Ik vind het irritantquote:Op maandag 20 augustus 2012 15:04 schreef Bahamut0503 het volgende:
[..]
dat vind ik niet zo raar hoor
mensen moeten zich niet zo aanstellen. Als het bedrijf verkeerd zit krijgen ze een forse boete
Dat is dan dom.quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:04 schreef NanaVonB het volgende:
[..]
ik heb dat ding nooit bij me omdat ik n keer gerold ben en toen moest ik 80 euro betalen om een nieuwe aan te laten maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |