quote:
Ja.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:04 schreef Rectum het volgende:
http://m.fok.nl/
dit is een grapje hoop ik?of bedoelen ze de mobiele variant van het forum?
quote:
DUO an sich is natuurlijk ronduit kut. Maar de website is zo slecht nog niet, kan altijd vinden wat ik zoek.quote:
Alleen jammer dat hij het de helft van de tijd niet doet.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
DUO an sich is natuurlijk ronduit kut. Maar de website is zo slecht nog niet, kan altijd vinden wat ik zoek.
We doen ook mee met de mobiele versie.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:04 schreef Rectum het volgende:
Stemmen hè, allesquote:
tuurlijkquote:
zGquote:
Ik wist wel dat er een keer zou komen dat ik het niet helemaal met je eens ben.quote:
Jij bentquote:
Dit, topwerk!quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jij bent. Ik zit al jaren op FOK! en ik ben het niet altijd eens met je, maar jij bent best wel een heldin. Je krijgt zoveel shit over je heen, maar alsnog blijf je plezier beleven en laat je het beleven aan anderen. Toffe mevrouw.
En daarom: Yvonne,!
jaaaaa hoe tof is dat!quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 14:15 schreef BBQSausage het volgende:
Ah! FOK! dingt eindelijk ook mee als community?![]()
Tofheidquote:
weet je dat zeker? Kom weereens langs op de Fp het is er erg op vooruit gegaanquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:24 schreef Paxcon het volgende:
Op het forum ga ik natuurlijk stemmen maar qua nieuws is FOK! natuurlijk niet serieus te nemen...
Je bent lief bedankt voor je stem.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:16 schreef SeLang het volgende:
[iHipster mode]
Fok is een waardeloze site want het heeft geen aps en ik kan niks liken en geen vrienden toevoegen
[/iHipster mode]
dan stem je niet ook primaquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:13[/urlxd] schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profile/358144]capuchon_jongen het volgende:
ik weet niet of ik wel wil stemmen op FOK!. Hoe sommige fokkers reageren op mij.
dat vind ik hartstikke tof van je!quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jij bent. Ik zit al jaren op FOK! en ik ben het niet altijd eens met je, maar jij bent best wel een heldin. Je krijgt zoveel shit over je heen, maar alsnog blijf je plezier beleven en laat je het beleven aan anderen. Toffe mevrouw.
En daarom: Yvonne,!
Leuk Tong, welkom!quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:48 schreef tong80 het volgende:
Heb goeie ervaringen met dit forum. Nu ga ik zeker meer posten hier. Wil er deelgenoot van zijn. Topwerk jongens.
Dat heb ik ook. Het ene vind ik nog steeds in ontwikkeling. Het andere ken ik niet.quote:Op zondag 19 augustus 2012 09:46 schreef fotostarter het volgende:
Voor communities ga ik uiteraard stemmen
De andere 2 niet, want mag niet liegen.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:04 schreef Rectum het volgende:
Ook onbekende newbies mogen stemmenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:48 schreef tong80 het volgende:
Heb goeie ervaringen met dit forum. Nu ga ik zeker meer posten hier. Wil er deelgenoot van zijn. Topwerk jongens.
En jij bent m'n knuffelhommoquote:Op vrijdag 14 september 2012 16:10 schreef RickoKun het volgende:
Ik vind FOK! maar homootjes maar deze site (die stemsite) werkt zienderogen slecht dat ik mijn penis via een interdimensionale poort mijzelf in de aars ga penetreren.
Hoe de FUCK stem je? Klik je FOK! aan, dan gaat ie naar deze site![]()
De Website van het jaar 2012 is in elk geval niet de website van het jaar 2012.
Dat zou elke vrouw verbazen bij jou, dat ze iets voelenquote:Op vrijdag 14 september 2012 16:13 schreef RickoKun het volgende:
Oh ik kan nog niet stemmen
Dank je Yvonne maar het zal je verbazen als je plots een fallusvormig object in den schede voelt tijdens het knuffelen
Heyeyeyquote:Op vrijdag 14 september 2012 16:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat zou elke vrouw verbazen bij jou, dat ze iets voelen.
bejaardensexquote:Op vrijdag 14 september 2012 16:13 schreef RickoKun het volgende:
Oh ik kan nog niet stemmen
Dank je Yvonne maar het zal je verbazen als je plots een fallusvormig object in den schede voelt tijdens het knuffelen
quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
bejaardensex
http://www.websitevanhetjaar.nl/how-to-vote/
Zou SuperwormJim al hebben gestemd ? Of mag ie niet twee keer stemmen ?quote:
Opkomstplicht.quote:
Dat komt allemaal vanavondquote:Op maandag 17 september 2012 12:07 schreef zarGon het volgende:
[..]
Opkomstplicht..
Staat dit topic in de aankondigingen in de Index? (Zit op mobiel, kan dat nu niet zien.) En eventuele aandacht op de FP en weblog en zo natuurlijk.
Ah, dat wist ik niet.quote:Op maandag 17 september 2012 12:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat komt allemaal vanavond![]()
Dit topic kan niet meer op de Index want meer dan 48 uur oud en dan pakt ie hem niet
Ik ben nog van de tijd dat we moesten vechten als voetballiefhebbers voor een eigen forumquote:Op maandag 17 september 2012 16:31 schreef Tjacka het volgende:
Ik stem alleen als VBL dan een bijzondere plaats op FOK! krijgt.
quote:Op maandag 17 september 2012 18:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben nog van de tijd dat we moesten vechten als voetballiefhebbers voor een eigen forum
Kijk een quote!quote:Op dinsdag 18 september 2012 01:15 schreef XIII. het volgende:
Ik stem ook, al is het alleen al om enthousiast gequote te worden door Yvonne. (Hoop ik). Oh en de stem is verder opzich ook oprecht.
Volgens Ehhe niet.quote:
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |