Dit, topwerk!quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jij bent. Ik zit al jaren op FOK! en ik ben het niet altijd eens met je, maar jij bent best wel een heldin. Je krijgt zoveel shit over je heen, maar alsnog blijf je plezier beleven en laat je het beleven aan anderen. Toffe mevrouw.
En daarom: Yvonne,!
jaaaaa hoe tof is dat!quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 14:15 schreef BBQSausage het volgende:
Ah! FOK! dingt eindelijk ook mee als community?![]()
Tofheidquote:
weet je dat zeker? Kom weereens langs op de Fp het is er erg op vooruit gegaanquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:24 schreef Paxcon het volgende:
Op het forum ga ik natuurlijk stemmen maar qua nieuws is FOK! natuurlijk niet serieus te nemen...
Je bent lief bedankt voor je stem.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:16 schreef SeLang het volgende:
[iHipster mode]
Fok is een waardeloze site want het heeft geen aps en ik kan niks liken en geen vrienden toevoegen
[/iHipster mode]
dan stem je niet ook primaquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:13[/urlxd] schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profile/358144]capuchon_jongen het volgende:
ik weet niet of ik wel wil stemmen op FOK!. Hoe sommige fokkers reageren op mij.
dat vind ik hartstikke tof van je!quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jij bent. Ik zit al jaren op FOK! en ik ben het niet altijd eens met je, maar jij bent best wel een heldin. Je krijgt zoveel shit over je heen, maar alsnog blijf je plezier beleven en laat je het beleven aan anderen. Toffe mevrouw.
En daarom: Yvonne,!
Leuk Tong, welkom!quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:48 schreef tong80 het volgende:
Heb goeie ervaringen met dit forum. Nu ga ik zeker meer posten hier. Wil er deelgenoot van zijn. Topwerk jongens.
Dat heb ik ook. Het ene vind ik nog steeds in ontwikkeling. Het andere ken ik niet.quote:Op zondag 19 augustus 2012 09:46 schreef fotostarter het volgende:
Voor communities ga ik uiteraard stemmen
De andere 2 niet, want mag niet liegen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |