Die snapte ik ook al nietquote:
Hier begon het mee!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:19 schreef devrolijkenoot het volgende:
[..]
Hebben ze hier op deze foto van gebit gewisseld ?
Hij was grappiger met die foto erbovenquote:
Ik snap het ook niet en als het mijn ding is hoort het niet in dit topic thuisquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Die snapte ik ook al nietMaar het schijnt een dingetje van ZOA te zijn
Tis meer dingetje denk ikquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:12 schreef ZOA het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet en als het mijn ding is hoort het niet in dit topic thuis
Herinner je, je de gouden kooi nog? Voor welk kamp je ook was, de ergernis was enorm. Als er mensen zijn die zich ergeren aan opa wil niet zeggen dat ze er geen plezier aan hebben he? Het één sluit het ander niet uit! RLS.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:07 schreef Toverheks het volgende:
Erger je Rot!!!!!! even over de opmerking van Liesje................
liesje197
Als mensen willen kijken om zich te ergeren moeten ze dat toch zelf weten?
Liesje wees het dan ook met me eens dat je dan wel erg triest bent als je naar iemand gaat kijken waar je je de pleuris aan ergertecht ik snap zulke mensen echt niet, je kijkt toch voor je plezier ergens na
![]()
dat is ook wel weer waar van de gouden kooi tijd maar kom op bij opa gebeurt er nooit wat, maar oke dan hou ik het er maar op dat sommige er toch plezier aan beleven als ze zich ergeren.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Herinner je, je de gouden kooi nog? Voor welk kamp je ook was, de ergernis was enorm. Als er mensen zijn die zich ergeren aan opa wil niet zeggen dat ze er geen plezier aan hebben he? Het één sluit het ander niet uit! RLS.
Wees maar gerust hoor ergeren is een iets te veel eer,maar naar gelang ik meer kijk en de reacties zie mag je vooral niet negatief zijn.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat is ook wel weer waar van de gouden kooi tijd maar kom op bij opa gebeurt er nooit wat, maar oke dan hou ik het er maar op dat sommige er toch plezier aan beleven als ze zich ergeren.
Eigenlijk is Opa dus jou held, redder in nood...anders had je geen leven!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:21 schreef beequeen het volgende:
Lies, ik heb al tig keer gezegd dat die ouwe de vervanging is voor mijn ergernis van DGK. Het kwartje valt maar niet.
Maar hij zit altijd op dezelfde plek op de stream, dus we zien maar één kant van hem.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:27 schreef devrolijkenoot het volgende:
[..]
Wees maar gerust hoor ergeren is een iets te veel eer,maar naar gelang ik meer kijk en de reacties zie mag je vooral niet negatief zijn.
Maar de man heeft gewoon 2 kanten ,een slechte kant en een hele slechte kant
Ik gooi de handoek in de ringquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:28 schreef ZOA het volgende:
[..]
Eigenlijk is Opa dus jou held, redder in nood...anders had je geen leven!
Ja en jij ga binnenkort toch Alf kijkenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:27 schreef devrolijkenoot het volgende:
[..]
Wees maar gerust hoor ergeren is een iets te veel eer,maar naar gelang ik meer kijk en de reacties zie mag je vooral niet negatief zijn.
Niemand verbiedt je hier volgens mij negatief over Oop of wie dan ook te zijn. Maar gewoon niet elke keer (zoals nu) snikkie, snikkie doen wanneer users je tegenspreken of niet lief tegen je doen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:27 schreef devrolijkenoot het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen dus wel heel erg veel in verdeeldquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:30 schreef Jian het volgende:
[..]
NI
[..]
Niemand verbiedt je hier volgens mij negatief over Oop of wie dan ook te zijn. Maar gewoon niet elke keer (zoals nu) snikkie, snikkie doen wanneer users je tegenspreken of niet lief tegen je doen.
snikkie, snikkiequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:29 schreef devrolijkenoot het volgende:
[..]
Ik gooi de handoek in de ring
Ik vind één kant eigenlijk ook wel genoeg, stel je voor dat ie aan de andere kant nog zo'n arsenaal aan slechte eigenschappen heeft .......quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar hij zit altijd op dezelfde plek op de stream, dus we zien maar één kant van hem.
Een tijdje terug heette dat 'huilies' .. is dat verandert?quote:
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:35 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik vind één kant eigenlijk ook wel genoeg, stel je voor dat ie aan de andere kant nog zo'n arsenaal aan slechte eigenschappen heeft .......
Nee nee Margo .. het is bij gebrek aan beter, eh slechterquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:37 schreef Margo37 het volgende:
Opaatje vergelijken met de ergernis van DGK
Padje af enzo
Misschien is hij juist van die andere kant een hele positieve, vrolijke en hardwerkende kerel....quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:35 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik vind één kant eigenlijk ook wel genoeg, stel je voor dat ie aan de andere kant nog zo'n arsenaal aan slechte eigenschappen heeft .......
Nou ja, ik moet eerlijk zeggen dat ik me aan DGK ook niet echt kon ergeren, ja soms aan de users die ernaar keken, de "bloemetjesjurken" bijvoorbeeld, alhoewel die ook wel heel grappig waren eigenlijkquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:37 schreef Margo37 het volgende:
Opaatje vergelijken met de ergernis van DGK
Padje af enzo
Soort Dr. Jekyll en Mr Hyde en het enige dat wij hebben gezien tot nu toe is Mr Hyde, interessante stellingquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Misschien is hij juist van die andere kant een hele positieve, vrolijke en hardwerkende kerel....
..... nah
Van de andere kant hóren we alleen af en toe wat.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:35 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat denk ik ook.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Volgens mij zijn doorsnee echtparen van in de vijftig een stuk actiever dan die twee, hoor.
En die 2 dan weer een stuk actiever dan de doorsnee poster hierquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Volgens mij zijn doorsnee echtparen van in de vijftig een stuk actiever dan die twee, hoor.
Ik denk dat-ie gewoon te lui is om te typen maar wel wil chatten via internet.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat denk ik ook.
Maar misschien vindt Opa omdat hij niet zo actief is buitenshuis (binnen ook niet trouwens) wat afleiding door deze stream? Zou dat het zijn?
Misschien kan PearlBitch het uitleggen, die weet alles van Opaatje.
Fascinatie?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Van de andere kant hóren we alleen af en toe wat.
Maar zonder dollen.
Ik heb de fascinatie voor deze man nooit begrepen, Lijkt me gewoon een doorsnee echtpaar van in de vijftig. Gewone, lieve mensen. Vanwaar die stream?
Copycat stelde de vraag naar het waarom ook al enige topics geleden.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat denk ik ook.
Maar misschien vindt Opa omdat hij niet zo actief is buitenshuis (binnen ook niet trouwens) wat afleiding door deze stream? Zou dat het zijn?
Misschien kan PearlBitch het uitleggen, die weet alles van Opaatje.
Minder actief dan Opaatje en Omi? Kan dat?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:49 schreef ZOA het volgende:
[..]
En die 2 dan weer een stuk actiever dan de doorsnee poster hier
Oew, je kent hier mensen persoonlijk? Vertel ....quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:49 schreef ZOA het volgende:
[..]
En die 2 dan weer een stuk actiever dan de doorsnee poster hier
Ja Cc stelde de vraag, ik stelde de vraag en ik denk dat meer mensen zich die vraag stellen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Copycat stelde de vraag naar het waarom ook al enige topics geleden.
Ik denk dat Pearlbitch het als enige zou kunnen uitleggen want de rest van de trouwe kijkers blijkt niet echt in staat te kunnen formuleren waarom ze hem zo gepassioneerd bekijken en verdedigen.
Serieus?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja Cc stelde de vraag, ik stelde de vraag en ik denk dat meer mensen zich die vraag stellen.
Want het blijft natuurlijk iets heel aparts, dit Opaatje-gebeuren.
Vraag me ook af of het goed voor OPA is, aangezien er nogal wat ruzie is op de diverse chats en de man ook zwaar aan de medicatie is. Dit hele gebeuren geeft toch veel extra stress?
Nou, lijkt me wel ja.quote:
Ik denk het niet, nee. Ik zou eerder zeggen dat ie wel geniet van de aandacht en dat de afleiding hem goed doet. Ware het zo dat ie er niet van genoot, dan kan ie met één simpele beweging de camera uitzetten en alle streamers en chatters buiten sluiten.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, lijkt me wel ja.
Denk jij dat het hem geen stress geeft dan?
plezier Ergenisquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, lijkt me wel ja.
Denk jij dat het hem geen stress geeft dan?
edit: ik weet het ook niet hoor. begrijp het hele gebeuren gewoon niet denk ik.
Maakt niet uit. Als mensen er plezier in hebben om hem te volgen: prima toch?
Daar heb je ook helemaal gelijk in.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:06 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik denk het niet, nee. Ik zou eerder zeggen dat ie wel geniet van de aandacht en dat de afleiding hem goed doet. Ware het zo dat ie er niet van genoot, dan kan ie met één simpele beweging de camera uitzetten en alle streamers en chatters buiten sluiten.
Nee idd een opa burka is misschien ook een optiequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:33 schreef Scrutinizer het volgende:
Misschien is het nog niet eens zo'n gek idee dat-ie ónder z'n handdoekje gaat zitten.
Iemand een handdoekje misschienquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:07 schreef BenQnie het volgende:
Een burkini lijkt mij ook wel wat hebben.
Er gaat niets boven opa .. de meesten durven hun mislukte lichaam tov van opa niet eens te tonen zowel vrouwlijk als manliijk .. en de trentvolger mag off stream blijvenquote:Op zondag 19 augustus 2012 01:46 schreef Pearlbitch het volgende:
De Oop-look trekt trendvolgers
[ afbeelding ]
Ja Opa is echt een Opa, heeft een prachtige schattige kleindochter van bijna 1 jaar oud.........en Oma is dus ook echt Oma...............quote:
Ja Opa&Oma willen niet dat kleindochter op FOK of wat dan ook komt te staan, dus als er een *creep* is die wel even een cap hier van kleindochter neerzet dan weet je dat vast Pietje, want logies kleindochter hoeft niet over FOK te zwermen............Het topic gaat over opa en kinderen en kleinkinderen er gewoon buiten houden.quote:Op zondag 19 augustus 2012 09:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ze willen kleinzoon / kleindochter buiten de aandacht houden? Begrijpelijk.
Welnee .. Tis de zelfreflectie die wegvalt bij zo un kleintje...quote:Op zondag 19 augustus 2012 09:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ze willen kleinzoon / kleindochter buiten de aandacht houden? Begrijpelijk.
Ik zou me niet bij voorbaat zo druk maken over bepaalde, sommige en eventuele hypothetische gevallenquote:Op zondag 19 augustus 2012 09:50 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja Opa&Oma willen niet dat kleindochter op FOK of wat dan ook komt te staan, dus als er een *creep* is die wel even een cap hier van kleindochter neerzet dan weet je dat vast Pietje, want logies kleindochter hoeft niet over FOK te zwermen............Het topic gaat over opa en kinderen en kleinkinderen er gewoon buiten houden.
Dat ligt aan het fatsoen wat sommige hebben Schrutz, degene die foto`s gaan plaatsen weten juist dat Opa dat niet wilt hebben, maar om ff te kankeren en te gallen deden ze dat, hoop dat ze nu eens volwassen worden en het uit hun misselijke hersens laten.quote:Op zondag 19 augustus 2012 11:07 schreef Scrutinizer het volgende:
Nou, een tijdje geleden zwermden hier over Fok! wel allerlei foto's van kinderen bij Opa thuis en daar werd niet tegen opgetreden. Ik denk dat het beter is dat Pietje dit topic dag en nacht in de gaten houdt zodat hij snel maatregelen kan nemen mocht zulks in de toekomst nog eens voorvallen
De discussie over wat Opa hier wel of niet wil hebben gaat Rood Blauw of Paars hier helemaal niet aan, hun taak is kwalijke onhebbelijkheden op Oops Topic aan te pakken en niet de inhoud van Oop's stream.quote:Op zondag 19 augustus 2012 11:07 schreef Scrutinizer het volgende:
Nou, een tijdje geleden zwermden hier over Fok! wel allerlei foto's van kinderen bij Opa thuis en daar werd niet tegen opgetreden. Ik denk dat het beter is dat Pietje dit topic dag en nacht in de gaten houdt zodat hij snel maatregelen kan nemen mocht zulks in de toekomst nog eens voorvallen
Jij hebt zeker ook foto's van kinderen op de verjaardag van Omi over Fok! laten zwermen?quote:Op zondag 19 augustus 2012 12:32 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De discussie over wat Opa hier wel of niet wil hebben gaat Rood Blauw of Paars hier helemaal niet aan, hun taak is kwalijke onhebbelijkheden op Oops Topic aan te pakken en niet de inhoud van Oop's stream.
Yup, heb je snel opgezocht...knap hoorquote:Op zondag 19 augustus 2012 12:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jij hebt zeker ook foto's van kinderen op de verjaardag van Omi over Fok! laten zwermen?
Hahaha, U zwermt ook makkelijk met andermans namen op Fok hé? Tis warm, let een beetje op de boter...quote:Op zondag 19 augustus 2012 12:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Niks opgezocht maar ik weet nu wel wie er met 'sommige' en 'degene' door Toverheks bedoeld wordt
Denk dat het niet goed gaat met jou, je caps en computer, vraag Gher of PB eens hoe je een echte cap kan maken, leer je ook eens wat op deze mooie zonnige zondagquote:Op zondag 19 augustus 2012 15:06 schreef HiDiHo het volgende:
Het gaat niet erg goed met opaatje, ernstige vorm van geelzucht![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 19 augustus 2012 15:12 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Denk dat het niet goed gaat met jou, je caps en computer, vraag Gher of PB eens hoe je een echte cap kan maken, leer je ook eens wat op deze mooie zonnige zondag
Jij bent ook een sommige en een degene?quote:Op zondag 19 augustus 2012 14:26 schreef pullup het volgende:
Ik vond die kinderen best geinig ter afwisseling.
Ik ben gewoon een creep denk ik.quote:Op zondag 19 augustus 2012 15:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jij bent ook een sommige en een degene?
Ja en ik ben dan weer liever anderen ,die heb je ook hier op het opaatje topic.quote:Op zondag 19 augustus 2012 15:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jij bent ook een sommige en een degene?
Misschien ook nog wel met misselijke hersensquote:
Je vergeet bepaalde mensen en de rest.quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:01 schreef devrolijkenoot het volgende:
[..]
Ja en ik ben dan weer liever anderen ,die heb je ook hier op het opaatje topic.
Je heb dus hier sommige ,degene,iemand,iedereen ,en anderen![]()
maar misschien ben ik er wel vergeten hoor dat kan ook.
Kijk toch maar goed dat er nog mensen opletten,in dit opaatje topicquote:Op zondag 19 augustus 2012 16:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Misschien ook nog wel met misselijke hersens
[..]
Je vergeet bepaalde mensen en de rest.
Dieandere mag hier geloof ik meer komen...quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:01 schreef devrolijkenoot het volgende:
[..]
Ja en ik ben dan weer liever anderen ,die heb je ook hier op het opaatje topic.
Je heb dus hier sommige ,degene,iemand,iedereen ,en anderen![]()
maar misschien ben ik er wel vergeten hoor dat kan ook.
Opa heeft bij mij ook geelzuchtquote:Op zondag 19 augustus 2012 15:12 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Denk dat het niet goed gaat met jou, je caps en computer, vraag Gher of PB eens hoe je een echte cap kan maken, leer je ook eens wat op deze mooie zonnige zondag
Ajax staat er inderdaad goed voor, ondanks dat Vink de scheidsrechter van dienst is. Deze arbiter fluit volgens Oop altijd consequent tegen Ajaxquote:Op zondag 19 augustus 2012 17:45 schreef 5thencounter het volgende:
En het is een Heleboel-Nul weer begrijp ik...Oop is blij dan ben ik ook blij!![]()
[ afbeelding ]
Dan doet 'ie nu een klotejob hé? want het staat een Heleboel Ajax tegen Nul toch?quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:03 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ajax staat er inderdaad goed voor, ondanks dat Vink de scheidsrechter van dienst is. Deze arbiter fluit volgens Oop altijd consequent tegen Ajax
Daar kan-ie z'n bierflesje af en toe mee droogmaken zodat het niet uit zijn handen glipt?quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:06 schreef pullup het volgende:
Wat doet dat doekje eigenlijk de hele dag op zijn kop ?
quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:14 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Waar dan? Je bent toch niet "van het padje af" toch hoop ik?
Jij hebt er meteen weer een praktische oplossing voor bedachtquote:Op zondag 19 augustus 2012 18:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Daar kan-ie z'n bierflesje af en toe mee droogmaken zodat het niet uit zijn handen glipt?
Jaja, het is net zo lekker als een nest puppies platstampen en leuk juichen als er geeneen meer beweegt hé?quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:16 schreef Toverheks het volgende:
[..]he mijn AJAX staat al voor he met heul veul puntjes, wordt al saai zo een wedstrijd met zoveel puntjes
en oke de Boer kan niet zo goed tegen de warmte stond tegen mijn jongens te schelden, de bruut
Ajax gaat gewoon weer kampioen worden. Zo simpel is datquote:Op zondag 19 augustus 2012 18:16 schreef Toverheks het volgende:
[..]he mijn AJAX staat al voor he met heul veul puntjes, wordt al saai zo een wedstrijd met zoveel puntjes
en oke de Boer kan niet zo goed tegen de warmte stond tegen mijn jongens te schelden, de bruut
quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Ajax gaat gewoon weer kampioen worden. Zo simpel is dat
Het zou ook nog te maken kunnen hebben met het eind van de Ramadan, maar vermoed van niet.quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:17 schreef pullup het volgende:
[..]
Jij hebt er meteen weer een praktische oplossing voor bedacht![]()
Ik zat me al af te vragen of dit zijn vreemde versie van een hoofdburka was en dus religieus getint en kon het beschermen van zijn schedel tegen de zonnestralen ook al afstrepen van mogelijke doeleinden van dat ding omdat hij toch steeds binnen zit.
Het zal wel zoiets zijn als je suggereert.
Er kan wel een mooi apart topic komen voor AJAX de vogel van opa, is dat misschien een ideequote:Op zondag 19 augustus 2012 18:23 schreef 5thencounter het volgende:
Maar even ter opheldering en als plaatvervangend Gert-Mod () constateer ik dat het hier Géén Ajax-Puppie Topic is...
![]()
Dus...
Nou, open er een, je weet nooit wat voor vogels er behoefte aan hebben!quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Er kan wel een mooi apart topic komen voor AJAX de vogel van opa, is dat misschien een idee
Ja, leuk!quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Er kan wel een mooi apart topic komen voor AJAX de vogel van opa, is dat misschien een idee
PB Poesewoes of Gher hebben wel een mooie cap van vogel AJAX............quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, leuk!
Ik vind die vogel geweldig. Irritant, maar ook geweldig. Heb dat nog nooit gehoord, zo in 1x van hoog naar laag en weer terug![]()
Lastig dat Opa er tussendoor zat te praten, dat wel.
We willen toch alleen verse vogel?quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
PB Poesewoes of Gher hebben wel een mooie cap van vogel AJAX............
dan die pokkeduiven van Wim, die zijn ook lekker vet en dikquote:Op zondag 19 augustus 2012 18:52 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
We willen toch alleen verse vogel?
Mooi mooi, kan idd...U dingt mee naar de 3e prijs de Opa-HoofdZweetband!quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:53 schreef pullup het volgende:
Ik denk ondertussen dat hij zo snoeihard zweet dat zonder die hoofddoek het zweet met straaltjes in zijn ogen zou lopen zodat hij niet meer naar Ajax kan kijken.
vogens mij bestaat er al een zakdoekenlijn, Opa ziet altijd wel een gat in de markt dus maak je niet drukquote:Op zondag 19 augustus 2012 18:57 schreef pullup het volgende:
Wellicht kan hij er nog patent op aanvragen.
Er moeten toch meer mensen zijn die hier behoefte aan hebben dus het kan zomaar het verkoop toppertje worden tussen de rest van de opa merchandise.
Ja, het zou jammer zijn als je volgend jaar ineens iedereen met zo'n ding op zijn kop rondloopt en opa er niet een graantje van heeft meegepiktquote:Op zondag 19 augustus 2012 18:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vogens mij bestaat er al een zakdoekenlijn, Opa ziet altijd wel een gat in de markt dus maak je niet druk
Dat bedoel ik, Opa had al Patent erop gevraagd want er zijn meer kapers op de kust, Opa zijn topic wordt gretig gelezen en in de gaten gehoudenquote:Op zondag 19 augustus 2012 19:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja, het zou jammer zijn als je volgend jaar ineens iedereen met zo'n ding op zijn kop rondloopt en opa er niet een graantje van heeft meegepikt
Veel variatie in jou leven eetpatroon heb je niet als ik het goed begrijp, jammer jij hebt geen Oma die je elke avond wat anders voorschoteld en verwend, poffertjes zijn saai, vullen niet en zijn zo melig in je bek...doe eens gek en loop eens naar de chinees voor een bami pang gangquote:Op zondag 19 augustus 2012 19:08 schreef Meteropnemer het volgende:
Eet intussen Poffertjes. even off topic maar de trek deed me opwinden.
Geen dank hoor, vind je zo zielig eigenlijk elke keer maar poffertjes, je komt zo eenzaam en alleen over en ik trek je lot een beetje aan, elke keer maar die poffertjes.quote:Op zondag 19 augustus 2012 19:12 schreef Meteropnemer het volgende:
O gut eet advies, maar dank je wel hoor Tita
Beter dan elke avond die melige poffertjesquote:Op zondag 19 augustus 2012 19:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Ja, Oma is een echte keukenprinses. Het was deze week een enorm gevarieerd menu: brood met ragout, brood met makreel, brood met haring, afhaaltosti met broodje gezond-extra mayo. Wat een verwennerij.
Heel mooiquote:Op zondag 19 augustus 2012 19:20 schreef Poezewoes het volgende:
[ afbeelding ]
Opa's nieuwe ajax hart
quote:Op zondag 19 augustus 2012 19:25 schreef Meteropnemer het volgende:
Opaatje word gauw bijgepraat op zijn chat zodat Opaatje weet wat er speelt op Fok.
Wellicht gaat ie uit zelfbescherming zo pontificaal voor de stream zitten. Hij heeft zo altijd getuigen.quote:Op zondag 19 augustus 2012 19:29 schreef Lavenderr het volgende:
Oma heeft die fles cola vast alsof ze er Opa een mep mee wil geven
Het is de laatste tijd ongewoon druk op Oops chat ook. er is toch niets hé?quote:Op zondag 19 augustus 2012 19:33 schreef Toverheks het volgende:
[..]![]()
als je nu eens beter oplet enzo weet je dat Opa zijn eigen topic gewoon leest, niks bijgepraat
Hahaha, en dat verklaart ook die zakdoek op zijn hoofd. Houdt toch de ergste klap een beetje tegen en vangt meteen het bloed opquote:Op zondag 19 augustus 2012 19:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Wellicht gaat ie uit zelfbescherming zo pontificaal voor de stream zitten. Hij heeft zo altijd getuigen.
We zijn er uitquote:Op zondag 19 augustus 2012 19:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hahaha, en dat verklaart ook die zakdoek op zijn hoofd. Houdt toch de ergste klap een beetje tegen en vangt meteen het bloed op
Ze is slim en schenkt hem eerst een paar keer een colaatje in zodat de fles wat lichter is.quote:Op zondag 19 augustus 2012 19:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Is dat niet veel te veel moeite voor Oma om Opa met de fles op z'n kop te slaan?
Gelukkig hebben we jou om naar twee kanten toe duidelijk te maken dat je er bovenop zitquote:Op zondag 19 augustus 2012 20:43 schreef 5thencounter het volgende:
En ook Omie houdt graag een vinger aan de pols omtrend het wel en wee op Oops chat, het ging me te ver om Omie in te lichten over hoe er elders over haar kleding gedacht wordt...maar ik als ik beide goed inschat zal het aan beider reet roesten...![]()
[ afbeelding ]
is haar nachtjaponnetje ( ze had gedouscht) maar inderdaad staat haar goed,je hebt *kijk* op leuke jurkjes BQ, ze heeft er het figuur voor mooie vrouw goed figuur en ze is nog leuk en lief ookquote:Op zondag 19 augustus 2012 20:38 schreef beequeen het volgende:
Oh, wat een schattig bolletjes jurkje heeft zijn vrouw aan. De bergetappe gewonnen?
Op die foto heeft hij wel wat weg van Mother Theresaquote:Op zondag 19 augustus 2012 23:24 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop's nieuwe hoofddeksel is niet alleen hip en modieus, maar ook bijzonder praktisch. Zo laat het zich bijzonder goed combineren met een koptelefoon.
[ afbeelding ]
In het dagelijks leven ook wel hoorquote:Op zondag 19 augustus 2012 23:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Op die foto heeft hij wel wat weg van Mother Theresa
Klopt, hij beweegt haast net zo weinig als zij tegenwoordig.quote:Op zondag 19 augustus 2012 23:28 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
In het dagelijks leven ook wel hoor
Yup, Oop is ook zalig verklaard, weliswaar niet door de Paus, maar door Heinekenquote:Op zondag 19 augustus 2012 23:28 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
In het dagelijks leven ook wel hoor
Bijna hetzelfde ja.quote:Op zondag 19 augustus 2012 23:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Op die foto heeft hij wel wat weg van Mother Theresa
quote:Op maandag 20 augustus 2012 11:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Bijna hetzelfde ja.
Die kwam op TV omdat ze haar leven wijdde aan het huisvesten van de hulpbehoevenden en opa stuurt hulpbehoevenden naar huis omdat er iets op TV komt.
DGK, zucht....valt al in categorie heerlijk sentiment.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat is ook wel weer waar van de gouden kooi tijd maar kom op bij opa gebeurt er nooit wat, maar oke dan hou ik het er maar op dat sommige er toch plezier aan beleven als ze zich ergeren.
quote:Op maandag 20 augustus 2012 12:11 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
DGK, zucht....valt al in categorie heerlijk sentiment.
Ik was voor Huub en werd bijzonder hard aangevallen.
En terecht!!!!quote:Op maandag 20 augustus 2012 12:11 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Ik was voor Huub en werd bijzonder hard aangevallen.
Nu onderschat je Dottey behoorlijkquote:
En dat terwijl de échte kunst, namelijk de subtiel gelaagde poëzie van Brian, totaal niet begrepen werd door diezelfde paupers.quote:Op maandag 20 augustus 2012 13:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Huub ohhhhhhh en als hij piano ging spelen heel forum in katzwijm echt wat een droeftoeters
Nee joh, teveel eerquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:51 schreef Kaat38 het volgende:
Lavenderr!!!!!! Je hebt de Braajen factor! Geniaal![]()
Oef, het ging hier over Opaatje he?
Opaatje geniet van het leven elke dag
Zolang hij maar zijn biertje mag
Tv erbij en Ajax op de buis
Zo is hij helemaal thuis
Omaatje verwend hem wel
Met broodjes fricandel.
Het leven is zo voor hem goed
Hij weet hoe genieten moet.
Dwarsgetekend, Braajen.
Juist Gert, wat zie jij de dingen des levens ook zo lekker helderquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:26 schreef Gert het volgende:
[..]
En dat terwijl de échte kunst, namelijk de subtiel gelaagde poëzie van Brian, totaal niet begrepen werd door diezelfde paupers.
Evenals sommigen nu opa niet begrijpen.
quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:58 schreef beequeen het volgende:
Wat een geslijm met mods hier, walgelijk. Als ik mij in één persoon vergist heb?
On Topic: die ouwe is niet on stream.
prutrijmpie .....en dat met 3 gouwe sterrenquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:13 schreef 5thencounter het volgende:
Gezellig, een beetje Offtopic rijmelarij,
Gelukkig is Oop erniebij,
Dan wassie niesoblij...
Brian is een goeie lul, maar hij moest onder een ezel hangenquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:47 schreef Jian het volgende:
Brian is een goeie jongenOop ook trouwens
Le-zen. Ik heb dat helemaal niet geschreven: Brian heeft dat geschreven zoals ik al tegen Kaat zei.quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:49 schreef Jian het volgende:
[..]
prutrijmpie .....en dat met 3 gouwe sterren
Je gebeden zijn verhoord: speciaal voor jou heeft Oop de stream aangeslingerd!quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:58 schreef beequeen het volgende:
Wat een geslijm met mods hier, walgelijk. Als ik mij in één persoon vergist heb?
On Topic: die ouwe is niet on stream.
Dat lijkt maar zo. In dit topic gaat het over een Goedheiligman die er het hele kalenderjaar rond is.quote:
Oop ook hoor is ook een goeie pik ,enige verschil met Brian is dat hij er wel eens op ligt op een ezel.quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:58 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Brian is een goeie lul, maar hij moest onder een ezel hangen
Le-zen, jij bent niet de enige met 3 gouwe sterren, ik quote 5thquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Le-zen. Ik heb dat helemaal niet geschreven: Brian heeft dat geschreven zoals ik al tegen Kaat zei.
Je hebt gelijk, sorry.quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:36 schreef Jian het volgende:
[..]
Le-zen, jij bent niet de enige met 3 gouwe sterren, ik quote 5th
Op zich begin ik er wel aardigheid in te krijgenquote:Op maandag 20 augustus 2012 23:46 schreef mootie het volgende:
Op zich ben ik wel klaar met die slechte rijmelarijtjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die van Brian vind ik wel mooiquote:Op maandag 20 augustus 2012 23:46 schreef mootie het volgende:
Op zich ben ik wel klaar met die slechte rijmelarijtjes.
Ooow alleen de rest ,de andere gelukkig nietquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:26 schreef Jian het volgende:
Maar goed de rest maakt er inderdaad een zooitje van ........
In dit geval gaat die verdeling niet op.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:38 schreef devrolijkenoot het volgende:
[..]
Ooow alleen de rest ,de andere gelukkig niet
En sommige zijn best ontopic.
Voor jou misschien dan niet ,maar jij heb dan ook totaal geen humor.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:40 schreef mootie het volgende:
[..]
In dit geval gaat die verdeling niet op.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:50 schreef Scrutinizer het volgende:
Mootie is juist hartstikke grappig man
Een goede verstaander enzulks.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:44 schreef devrolijkenoot het volgende:
[..]
Voor jou misschien dan niet ,maar jij heb dan ook totaal geen humor.
Oop zou zeggen jij lach nog niet al zie je dunne stront naar boven kruipen
Ach zeg zelfs uitdrukkingen en gezegdes vind je niet grappig,wat zal jij een zwaarmoedig leven hebben zeg.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Een goede verstaander enzulks.
Sorry dat ik niet dubbellig om scheten en schuine moppen.
Wacht, mijn punt is ook al bewezen. Welke idioot vindt omhoogkruipende stront nou grappig!
Deze is ook ontroerend:quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:49 schreef Copycat het volgende:
Wat een grappige gedichtjes. Voor een vijfjarige!
Ik wíst dat je die eruit zou pikkenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:15 schreef Copycat het volgende:
Be your my and get ready to say goodbye....
Zo diep dat het mijn pet te boven gaat.
Vanzelfsprekend.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:20 schreef Copycat het volgende:
Call it quits and incase the hits.
Ook mooi.
Ik neem aan dat hij denkt dat incase incasseren is?
Dat wisten we stiekem ook wel.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:42 schreef Copycat het volgende:
En eigenlijk had ik het heul niet over die Brian-meuk, maar over rijmelarij van vijfjarigen over hopjesvla.
Kijk straks maar. Oop eet haring van Rick Buys, daar ga je vanzelf van glimlachenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:02 schreef Lavenderr het volgende:
Lacht Opaatje ook weleens?
Heb hem eigenlijk nog nooit vrolijk gezien op de caps hier.
Ik let op!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:03 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Kijk straks maar. Oop eet haring van Rick Buys, daar ga je vanzelf van glimlachen
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik let op!
Hij is gek op vis he?
Ben jij familie of bevriend met de Buysjes of zo?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:03 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Kijk straks maar. Oop eet haring van Rick Buys, daar ga je vanzelf van glimlachen
Niet dat-ie er ooit heen loopt, maar toch.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:06 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Da's ook niet zo vreemd. Hij woont op loopafstand van de beste visboer van Den Haag
Het zou kúnnenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Niet dat-ie er ooit heen loopt, maar toch.
Maar wel een Ajaxbordquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het zou kúnnen![]()
Ik mis degetjes op de haring van Oop
Aan wiens adres was die opmerking?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:11 schreef 5thencounter het volgende:
En de Oop laat weten, als je em zó niet bevalt, moet je maar Opr... en de rest verstond ik niet zo goed..![]()
[ afbeelding ]
Aan die "diegene die vroeg of Oop ook wel lache kon.." geen idee wie dat was meer wie dat was ookalweer...quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Aan wiens adres was die opmerking?
Vriendelijke man zegquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:19 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Aan die "diegene die vroeg of Oop ook wel lache kon.." geen idee wie dat was meer wie dat was ookalweer...
Maar speciaal voor jou tovert hij wel een lach op z'n gezichtquote:
Yes!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:21 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Maar speciaal voor jou tovert hij wel een lach op z'n gezicht
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Enige fragmenten die ik nog oppikte bij Oops eten.. "Ik lag se sellef allemaal uit, klo..za.... " enig idee?quote:
Geen idee hoor.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:26 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Enige fragmenten die ik nog oppikte bij Oops eten.. "Ik lag se sellef allemaal uit, klo..za.... " enig idee?
[ afbeelding ]
Wat een gulle, hartelijke lach.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:21 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Maar speciaal voor jou tovert hij wel een lach op z'n gezicht
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je kon zien dat het zwaarder was dan een bevalling.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat een gulle, hartelijke lach.![]()
Een warme gloed van je reinste levensgeluk.
Zo te zien kan het elk moment gebeuren ook ,oop lijkt wel hoog zwanger.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je kon zien dat het zwaarder was dan een bevalling.
Niets meer nu, ik heb begrepen dat zijn beste vrinden gearriveerd zijn weer inmiddels!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:39 schreef Meteropnemer het volgende:
Wat gooit Opaatje toch mt huppelkutten vanavond ? wat scheeld er ?.
Freddy Heineken en Jantje Grolsch ?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:45 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Niets meer nu, ik heb begrepen dat zijn beste vrinden gearriveerd zijn weer inmiddels!
Een verslagje schrijven mag dan weer wel.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:07 schreef 5thencounter het volgende:
De rest van Opa's conversatie, inc vers blauw shirt, vervolgt via het toetsenbord en chat, die hier helaas niet gepost mag worden...![]()
[ afbeelding ]
groente .....!quote:
Wie doet er huilie dan?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:55 schreef Laysa het volgende:
Is die man eens gezond bezig, gaan jullie weer janken
is niet janken, is oprechte bezorgdheid over de maag van Oopquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:55 schreef Laysa het volgende:
Is die man eens gezond bezig, gaan jullie weer janken
Ow, dan ist goed !quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:29 schreef Jian het volgende:
[..]
is niet janken, is oprechte bezorgdheid over de maag van Oop
Opa en "werk"woord, dat is een ietwat ongewone combi hoor!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:26 schreef spapaars het volgende:
Toch wel grappig dat hier opa een werkwoord is.
Kop in die bal.....quote:
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:02 schreef Gert het volgende:
Op Google maakt opa overigens een aardige opmars: bovenaan de hitlist!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:02 schreef Gert het volgende:
Op Google maakt opa overigens een aardige opmars: bovenaan de hitlist!
[ afbeelding ]
Ik vermoed ook eigenlijk dat ze al een paar jaar gewoon dezelfde foto's roterenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:31 schreef Lavenderr het volgende:
Eigenlijk volstaat 1 foto van Opa. Het is steeds hetzelfde beeld. Alleen wat op het bordje ligt varieert.
Wat stel je voor? één cap per dag? Zeg het maar hoorquote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:31 schreef Lavenderr het volgende:
Eigenlijk volstaat 1 foto van Opa. Het is steeds hetzelfde beeld. Alleen wat op het bordje ligt varieert.
Zit er al geluid bij ?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:26 schreef 5thencounter het volgende:
Kijk da's nou Oop hé? Gelijk het beeld bijstellen ten behoeven van zijn Fans.. én tijdens het eten ook nog!![]()
[ afbeelding ]
Nou, misschien eens een keer vanuit een andere hoek of wat vaker Oma, en veel meer Ajax!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:32 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Wat stel je voor? één cap per dag? Zeg het maar hoor
Ik zit (nog net)niet thuis bij Opa in de hoek vd kamer hoor, maar idd met één Cap per dag lukt het alleen de Mods hier al minstens 8 pagina's te vullen.. ik snap al niet waar ik die moeite voor doe eigenlijk..quote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, misschien eens een keer vanuit een andere hoek of wat vaker Oma, en veel meer Ajax!
Als je nou eens het juiste verhaal bij elke cap zou plaatsen, gaat het nog, maar die verzinsels.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:32 schreef 5thencounter het volgende:
Wat stel je voor? één cap per dag? Zeg het maar hoor
Oop is het niet geheel eens met deze zienswijze.. Hij vindt dat je onzin verkondigt en mompelt iets over kopkaas en over iemand bakstenen of rattengif te eten gunnen.....quote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als je nou eens het juiste verhaal bij elke cap zou plaatsen, gaat het nog, maar die verzinsels.![]()
En leuk dat filmpje, daar zit hij zijn vrouw stijf te schelden over het boodschappenlijstje. Misschien heeft ze de euvele moed gehad een stukje kaas te bestellen.
Ah, je luister mee. Waarom reageert die ouwe alleen op mijn posts, zou je denken?quote:
Fijn weer eens wat anders dan kapotgeschoten worden op een paal gespiest of onder de tram ....quote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:08 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Oop is het niet geheel eens met deze zienswijze.. Hij vindt dat je onzin verkondigt en mompelt iets over kopkaas en over iemand bakstenen of rattengif te eten gunnen.....
[ afbeelding ]
Kopkaas van een ouwe zwerver toch? Wel die ouwe juist quoten.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:08 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop is het niet geheel eens met deze zienswijze.. Hij vindt dat je onzin verkondigt en mompelt iets over kopkaas en over iemand bakstenen of rattengif te eten gunnen.....
Touché!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kopkaas van een ouwe zwerver toch? Wel die ouwe juist quoten.
`Ik heb hem even aangezet maar opa zit weer door die papegaai heen te tetteren dus dat duurde niet langquote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ah, je luister mee. Waarom reageert die ouwe alleen op mijn posts, zou je denken?
Die gast kraamt de grootst mogelijk onzin uit.
Ajax pakt ook even zijn momentje of famequote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:14 schreef pullup het volgende:
[..]
`Ik heb hem even aangezet maar opa zit weer door die papegaai heen te tetteren dus dat duurde niet lang
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |