Daar kan-ie z'n bierflesje af en toe mee droogmaken zodat het niet uit zijn handen glipt?quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:06 schreef pullup het volgende:
Wat doet dat doekje eigenlijk de hele dag op zijn kop ?
quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:14 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Waar dan? Je bent toch niet "van het padje af" toch hoop ik?
Jij hebt er meteen weer een praktische oplossing voor bedachtquote:Op zondag 19 augustus 2012 18:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Daar kan-ie z'n bierflesje af en toe mee droogmaken zodat het niet uit zijn handen glipt?
Jaja, het is net zo lekker als een nest puppies platstampen en leuk juichen als er geeneen meer beweegt hé?quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:16 schreef Toverheks het volgende:
[..]he mijn AJAX staat al voor he met heul veul puntjes, wordt al saai zo een wedstrijd met zoveel puntjes
en oke de Boer kan niet zo goed tegen de warmte stond tegen mijn jongens te schelden, de bruut
Ajax gaat gewoon weer kampioen worden. Zo simpel is datquote:Op zondag 19 augustus 2012 18:16 schreef Toverheks het volgende:
[..]he mijn AJAX staat al voor he met heul veul puntjes, wordt al saai zo een wedstrijd met zoveel puntjes
en oke de Boer kan niet zo goed tegen de warmte stond tegen mijn jongens te schelden, de bruut
quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Ajax gaat gewoon weer kampioen worden. Zo simpel is dat
Het zou ook nog te maken kunnen hebben met het eind van de Ramadan, maar vermoed van niet.quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:17 schreef pullup het volgende:
[..]
Jij hebt er meteen weer een praktische oplossing voor bedacht![]()
Ik zat me al af te vragen of dit zijn vreemde versie van een hoofdburka was en dus religieus getint en kon het beschermen van zijn schedel tegen de zonnestralen ook al afstrepen van mogelijke doeleinden van dat ding omdat hij toch steeds binnen zit.
Het zal wel zoiets zijn als je suggereert.
Er kan wel een mooi apart topic komen voor AJAX de vogel van opa, is dat misschien een ideequote:Op zondag 19 augustus 2012 18:23 schreef 5thencounter het volgende:
Maar even ter opheldering en als plaatvervangend Gert-Mod () constateer ik dat het hier Géén Ajax-Puppie Topic is...
![]()
Dus...
Nou, open er een, je weet nooit wat voor vogels er behoefte aan hebben!quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Er kan wel een mooi apart topic komen voor AJAX de vogel van opa, is dat misschien een idee
Ja, leuk!quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Er kan wel een mooi apart topic komen voor AJAX de vogel van opa, is dat misschien een idee
PB Poesewoes of Gher hebben wel een mooie cap van vogel AJAX............quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, leuk!
Ik vind die vogel geweldig. Irritant, maar ook geweldig. Heb dat nog nooit gehoord, zo in 1x van hoog naar laag en weer terug![]()
Lastig dat Opa er tussendoor zat te praten, dat wel.
We willen toch alleen verse vogel?quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
PB Poesewoes of Gher hebben wel een mooie cap van vogel AJAX............
dan die pokkeduiven van Wim, die zijn ook lekker vet en dikquote:Op zondag 19 augustus 2012 18:52 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
We willen toch alleen verse vogel?
Mooi mooi, kan idd...U dingt mee naar de 3e prijs de Opa-HoofdZweetband!quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:53 schreef pullup het volgende:
Ik denk ondertussen dat hij zo snoeihard zweet dat zonder die hoofddoek het zweet met straaltjes in zijn ogen zou lopen zodat hij niet meer naar Ajax kan kijken.
vogens mij bestaat er al een zakdoekenlijn, Opa ziet altijd wel een gat in de markt dus maak je niet drukquote:Op zondag 19 augustus 2012 18:57 schreef pullup het volgende:
Wellicht kan hij er nog patent op aanvragen.
Er moeten toch meer mensen zijn die hier behoefte aan hebben dus het kan zomaar het verkoop toppertje worden tussen de rest van de opa merchandise.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |