dan die pokkeduiven van Wim, die zijn ook lekker vet en dikquote:Op zondag 19 augustus 2012 18:52 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
We willen toch alleen verse vogel?
Mooi mooi, kan idd...U dingt mee naar de 3e prijs de Opa-HoofdZweetband!quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:53 schreef pullup het volgende:
Ik denk ondertussen dat hij zo snoeihard zweet dat zonder die hoofddoek het zweet met straaltjes in zijn ogen zou lopen zodat hij niet meer naar Ajax kan kijken.
vogens mij bestaat er al een zakdoekenlijn, Opa ziet altijd wel een gat in de markt dus maak je niet drukquote:Op zondag 19 augustus 2012 18:57 schreef pullup het volgende:
Wellicht kan hij er nog patent op aanvragen.
Er moeten toch meer mensen zijn die hier behoefte aan hebben dus het kan zomaar het verkoop toppertje worden tussen de rest van de opa merchandise.
Ja, het zou jammer zijn als je volgend jaar ineens iedereen met zo'n ding op zijn kop rondloopt en opa er niet een graantje van heeft meegepiktquote:Op zondag 19 augustus 2012 18:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vogens mij bestaat er al een zakdoekenlijn, Opa ziet altijd wel een gat in de markt dus maak je niet druk
Dat bedoel ik, Opa had al Patent erop gevraagd want er zijn meer kapers op de kust, Opa zijn topic wordt gretig gelezen en in de gaten gehoudenquote:Op zondag 19 augustus 2012 19:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja, het zou jammer zijn als je volgend jaar ineens iedereen met zo'n ding op zijn kop rondloopt en opa er niet een graantje van heeft meegepikt
Veel variatie in jou leven eetpatroon heb je niet als ik het goed begrijp, jammer jij hebt geen Oma die je elke avond wat anders voorschoteld en verwend, poffertjes zijn saai, vullen niet en zijn zo melig in je bek...doe eens gek en loop eens naar de chinees voor een bami pang gangquote:Op zondag 19 augustus 2012 19:08 schreef Meteropnemer het volgende:
Eet intussen Poffertjes. even off topic maar de trek deed me opwinden.
Geen dank hoor, vind je zo zielig eigenlijk elke keer maar poffertjes, je komt zo eenzaam en alleen over en ik trek je lot een beetje aan, elke keer maar die poffertjes.quote:Op zondag 19 augustus 2012 19:12 schreef Meteropnemer het volgende:
O gut eet advies, maar dank je wel hoor Tita
Beter dan elke avond die melige poffertjesquote:Op zondag 19 augustus 2012 19:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Ja, Oma is een echte keukenprinses. Het was deze week een enorm gevarieerd menu: brood met ragout, brood met makreel, brood met haring, afhaaltosti met broodje gezond-extra mayo. Wat een verwennerij.
Heel mooiquote:Op zondag 19 augustus 2012 19:20 schreef Poezewoes het volgende:
[ afbeelding ]
Opa's nieuwe ajax hart
quote:Op zondag 19 augustus 2012 19:25 schreef Meteropnemer het volgende:
Opaatje word gauw bijgepraat op zijn chat zodat Opaatje weet wat er speelt op Fok.
Wellicht gaat ie uit zelfbescherming zo pontificaal voor de stream zitten. Hij heeft zo altijd getuigen.quote:Op zondag 19 augustus 2012 19:29 schreef Lavenderr het volgende:
Oma heeft die fles cola vast alsof ze er Opa een mep mee wil geven
Het is de laatste tijd ongewoon druk op Oops chat ook. er is toch niets hé?quote:Op zondag 19 augustus 2012 19:33 schreef Toverheks het volgende:
[..]![]()
als je nu eens beter oplet enzo weet je dat Opa zijn eigen topic gewoon leest, niks bijgepraat
Hahaha, en dat verklaart ook die zakdoek op zijn hoofd. Houdt toch de ergste klap een beetje tegen en vangt meteen het bloed opquote:Op zondag 19 augustus 2012 19:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Wellicht gaat ie uit zelfbescherming zo pontificaal voor de stream zitten. Hij heeft zo altijd getuigen.
We zijn er uitquote:Op zondag 19 augustus 2012 19:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hahaha, en dat verklaart ook die zakdoek op zijn hoofd. Houdt toch de ergste klap een beetje tegen en vangt meteen het bloed op
Ze is slim en schenkt hem eerst een paar keer een colaatje in zodat de fles wat lichter is.quote:Op zondag 19 augustus 2012 19:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Is dat niet veel te veel moeite voor Oma om Opa met de fles op z'n kop te slaan?
Gelukkig hebben we jou om naar twee kanten toe duidelijk te maken dat je er bovenop zitquote:Op zondag 19 augustus 2012 20:43 schreef 5thencounter het volgende:
En ook Omie houdt graag een vinger aan de pols omtrend het wel en wee op Oops chat, het ging me te ver om Omie in te lichten over hoe er elders over haar kleding gedacht wordt...maar ik als ik beide goed inschat zal het aan beider reet roesten...![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |