Kop in die bal.....quote:
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:02 schreef Gert het volgende:
Op Google maakt opa overigens een aardige opmars: bovenaan de hitlist!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:02 schreef Gert het volgende:
Op Google maakt opa overigens een aardige opmars: bovenaan de hitlist!
[ afbeelding ]
Ik vermoed ook eigenlijk dat ze al een paar jaar gewoon dezelfde foto's roterenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:31 schreef Lavenderr het volgende:
Eigenlijk volstaat 1 foto van Opa. Het is steeds hetzelfde beeld. Alleen wat op het bordje ligt varieert.
Wat stel je voor? één cap per dag? Zeg het maar hoorquote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:31 schreef Lavenderr het volgende:
Eigenlijk volstaat 1 foto van Opa. Het is steeds hetzelfde beeld. Alleen wat op het bordje ligt varieert.
Zit er al geluid bij ?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:26 schreef 5thencounter het volgende:
Kijk da's nou Oop hé? Gelijk het beeld bijstellen ten behoeven van zijn Fans.. én tijdens het eten ook nog!![]()
[ afbeelding ]
Nou, misschien eens een keer vanuit een andere hoek of wat vaker Oma, en veel meer Ajax!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:32 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Wat stel je voor? één cap per dag? Zeg het maar hoor
Ik zit (nog net)niet thuis bij Opa in de hoek vd kamer hoor, maar idd met één Cap per dag lukt het alleen de Mods hier al minstens 8 pagina's te vullen.. ik snap al niet waar ik die moeite voor doe eigenlijk..quote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, misschien eens een keer vanuit een andere hoek of wat vaker Oma, en veel meer Ajax!
Als je nou eens het juiste verhaal bij elke cap zou plaatsen, gaat het nog, maar die verzinsels.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:32 schreef 5thencounter het volgende:
Wat stel je voor? één cap per dag? Zeg het maar hoor
Oop is het niet geheel eens met deze zienswijze.. Hij vindt dat je onzin verkondigt en mompelt iets over kopkaas en over iemand bakstenen of rattengif te eten gunnen.....quote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als je nou eens het juiste verhaal bij elke cap zou plaatsen, gaat het nog, maar die verzinsels.![]()
En leuk dat filmpje, daar zit hij zijn vrouw stijf te schelden over het boodschappenlijstje. Misschien heeft ze de euvele moed gehad een stukje kaas te bestellen.
Ah, je luister mee. Waarom reageert die ouwe alleen op mijn posts, zou je denken?quote:
Fijn weer eens wat anders dan kapotgeschoten worden op een paal gespiest of onder de tram ....quote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:08 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Oop is het niet geheel eens met deze zienswijze.. Hij vindt dat je onzin verkondigt en mompelt iets over kopkaas en over iemand bakstenen of rattengif te eten gunnen.....
[ afbeelding ]
Kopkaas van een ouwe zwerver toch? Wel die ouwe juist quoten.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:08 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop is het niet geheel eens met deze zienswijze.. Hij vindt dat je onzin verkondigt en mompelt iets over kopkaas en over iemand bakstenen of rattengif te eten gunnen.....
Touché!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kopkaas van een ouwe zwerver toch? Wel die ouwe juist quoten.
`Ik heb hem even aangezet maar opa zit weer door die papegaai heen te tetteren dus dat duurde niet langquote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ah, je luister mee. Waarom reageert die ouwe alleen op mijn posts, zou je denken?
Die gast kraamt de grootst mogelijk onzin uit.
Ajax pakt ook even zijn momentje of famequote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:14 schreef pullup het volgende:
[..]
`Ik heb hem even aangezet maar opa zit weer door die papegaai heen te tetteren dus dat duurde niet lang
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |