Hahaha, U zwermt ook makkelijk met andermans namen op Fok hé? Tis warm, let een beetje op de boter...quote:Op zondag 19 augustus 2012 12:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Niks opgezocht maar ik weet nu wel wie er met 'sommige' en 'degene' door Toverheks bedoeld wordt
Denk dat het niet goed gaat met jou, je caps en computer, vraag Gher of PB eens hoe je een echte cap kan maken, leer je ook eens wat op deze mooie zonnige zondagquote:Op zondag 19 augustus 2012 15:06 schreef HiDiHo het volgende:
Het gaat niet erg goed met opaatje, ernstige vorm van geelzucht![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 19 augustus 2012 15:12 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Denk dat het niet goed gaat met jou, je caps en computer, vraag Gher of PB eens hoe je een echte cap kan maken, leer je ook eens wat op deze mooie zonnige zondag
Jij bent ook een sommige en een degene?quote:Op zondag 19 augustus 2012 14:26 schreef pullup het volgende:
Ik vond die kinderen best geinig ter afwisseling.
Ik ben gewoon een creep denk ik.quote:Op zondag 19 augustus 2012 15:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jij bent ook een sommige en een degene?
Ja en ik ben dan weer liever anderen ,die heb je ook hier op het opaatje topic.quote:Op zondag 19 augustus 2012 15:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jij bent ook een sommige en een degene?
Misschien ook nog wel met misselijke hersensquote:
Je vergeet bepaalde mensen en de rest.quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:01 schreef devrolijkenoot het volgende:
[..]
Ja en ik ben dan weer liever anderen ,die heb je ook hier op het opaatje topic.
Je heb dus hier sommige ,degene,iemand,iedereen ,en anderen![]()
maar misschien ben ik er wel vergeten hoor dat kan ook.
Kijk toch maar goed dat er nog mensen opletten,in dit opaatje topicquote:Op zondag 19 augustus 2012 16:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Misschien ook nog wel met misselijke hersens
[..]
Je vergeet bepaalde mensen en de rest.
Dieandere mag hier geloof ik meer komen...quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:01 schreef devrolijkenoot het volgende:
[..]
Ja en ik ben dan weer liever anderen ,die heb je ook hier op het opaatje topic.
Je heb dus hier sommige ,degene,iemand,iedereen ,en anderen![]()
maar misschien ben ik er wel vergeten hoor dat kan ook.
Opa heeft bij mij ook geelzuchtquote:Op zondag 19 augustus 2012 15:12 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Denk dat het niet goed gaat met jou, je caps en computer, vraag Gher of PB eens hoe je een echte cap kan maken, leer je ook eens wat op deze mooie zonnige zondag
Ajax staat er inderdaad goed voor, ondanks dat Vink de scheidsrechter van dienst is. Deze arbiter fluit volgens Oop altijd consequent tegen Ajaxquote:Op zondag 19 augustus 2012 17:45 schreef 5thencounter het volgende:
En het is een Heleboel-Nul weer begrijp ik...Oop is blij dan ben ik ook blij!![]()
[ afbeelding ]
Dan doet 'ie nu een klotejob hé? want het staat een Heleboel Ajax tegen Nul toch?quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:03 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ajax staat er inderdaad goed voor, ondanks dat Vink de scheidsrechter van dienst is. Deze arbiter fluit volgens Oop altijd consequent tegen Ajax
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |