prutrijmpie .....en dat met 3 gouwe sterrenquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:13 schreef 5thencounter het volgende:
Gezellig, een beetje Offtopic rijmelarij,
Gelukkig is Oop erniebij,
Dan wassie niesoblij...
Brian is een goeie lul, maar hij moest onder een ezel hangenquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:47 schreef Jian het volgende:
Brian is een goeie jongenOop ook trouwens
Le-zen. Ik heb dat helemaal niet geschreven: Brian heeft dat geschreven zoals ik al tegen Kaat zei.quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:49 schreef Jian het volgende:
[..]
prutrijmpie .....en dat met 3 gouwe sterren
Je gebeden zijn verhoord: speciaal voor jou heeft Oop de stream aangeslingerd!quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:58 schreef beequeen het volgende:
Wat een geslijm met mods hier, walgelijk. Als ik mij in één persoon vergist heb?
On Topic: die ouwe is niet on stream.
Dat lijkt maar zo. In dit topic gaat het over een Goedheiligman die er het hele kalenderjaar rond is.quote:
Oop ook hoor is ook een goeie pik ,enige verschil met Brian is dat hij er wel eens op ligt op een ezel.quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:58 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Brian is een goeie lul, maar hij moest onder een ezel hangen
Le-zen, jij bent niet de enige met 3 gouwe sterren, ik quote 5thquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Le-zen. Ik heb dat helemaal niet geschreven: Brian heeft dat geschreven zoals ik al tegen Kaat zei.
Je hebt gelijk, sorry.quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:36 schreef Jian het volgende:
[..]
Le-zen, jij bent niet de enige met 3 gouwe sterren, ik quote 5th
Op zich begin ik er wel aardigheid in te krijgenquote:Op maandag 20 augustus 2012 23:46 schreef mootie het volgende:
Op zich ben ik wel klaar met die slechte rijmelarijtjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die van Brian vind ik wel mooiquote:Op maandag 20 augustus 2012 23:46 schreef mootie het volgende:
Op zich ben ik wel klaar met die slechte rijmelarijtjes.
Ooow alleen de rest ,de andere gelukkig nietquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:26 schreef Jian het volgende:
Maar goed de rest maakt er inderdaad een zooitje van ........
In dit geval gaat die verdeling niet op.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:38 schreef devrolijkenoot het volgende:
[..]
Ooow alleen de rest ,de andere gelukkig niet
En sommige zijn best ontopic.
Voor jou misschien dan niet ,maar jij heb dan ook totaal geen humor.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:40 schreef mootie het volgende:
[..]
In dit geval gaat die verdeling niet op.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:50 schreef Scrutinizer het volgende:
Mootie is juist hartstikke grappig man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |