abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115694044
Deel drie alweer van het topic over de VW Up!

User MdMa98 Heeft zich een Volkswagen Up! aangeschaft. Zo blij als hij is, wilde hij dit delen met de users van fok! PTA. Praat hier mee over deze kleine auto.

Opvallend weinig Up! rijders zijn er nog op het Fok! forum.Wie weet gaan er toch nog users aan geloven?

Wordt het de Up! Mii of de Citigo?



De Up! van MdMa98:

pi_115694085
Op vrijdag 17 augustus 2012 20:40 schreef D. het volgende:

[..]

Ik heb het de calculator laten doen

*morgen banden op gaat pompen


Hier 326 km gereden en nog 530 km te gaan volgens de bc.

*Tankinhoud 35 liter
pi_115697502
Leuk en alweer een nieuw deel! Er zijn trouwens gave dash stickers te bestellen via het vwupforum!
pi_115707915
Ik zit hier aan te denken:




:D
pi_115708304
Is ook leuk! Maar ik zie die niet in de Up, t is ten slotte een Mii. haha.

Deze zijn gemaakt door een clublid:



Te bestellen via het vwupforum
pi_115708725
Geinig dat de sleutel ook dat design heeft.
pi_115708771
Ik juich het concept wel toe, zeker een leuke auto om te zien.
Weet alleen niet of het met te tijd wat voor mij is, hou persoonlijk toch iets meer van grotere auto's [zoals de Golf].

Heb ook al enkele leuke getunede versies gezien, dat maakt ze nog cooler :D
Zal morgen op MIVW mijn ogen ook eens open houden.
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
pi_115708797
Het concept is nou ook niet echt heel nieuw te noemen toch :P

Ik vind het ook totaal niks voor mij. Zou er nooit een kopen. Maar ze zien er wel geinig uit.
pi_115708814
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 10:28 schreef H-D het volgende:
Het concept is nou ook niet echt heel nieuw te noemen toch :P

Ik vind het ook totaal niks voor mij. Zou er nooit een kopen. Maar ze zien er wel geinig uit.
Niet nieuw, maar wel interessant hoe het zich verder ontwikkeld.
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
pi_115708933
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 10:29 schreef The_Dean het volgende:

[..]

Niet nieuw, maar wel interessant hoe het zich verder ontwikkeld.
2e hands ook niet :P
pi_115710219
Ik blijf m'n Ford Ka toch mooier vinden. :P

Alhoewel ik jaloers ben op de verbruikscijfers die soms worden genoemd.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_115710476
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 11:36 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik blijf m'n Ford Ka toch mooier vinden. :P

Serieus? :')

Een Ka is voor vrouwen, kappers of homo's.
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
pi_115710666
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 11:49 schreef The_Dean het volgende:

[..]

Serieus? :')

Een Ka is voor vrouwen, kappers of homo's.
De nieuwe Ka echt niet hoor.

Dan kun je dat wel over iedere kleine(re) auto zeggen.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_115710702
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 11:36 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik blijf m'n Ford Ka toch mooier vinden. :P

Alhoewel ik jaloers ben op de verbruikscijfers die soms worden genoemd.
Watvoor Ka heb je? :o wist niet eens dat jij Ka reed :P
pi_115710758
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 11:58 schreef H-D het volgende:

[..]

Watvoor Ka heb je? :o wist niet eens dat jij Ka reed :P
Een Ford Ka 1.2 Cool&Sound uit mei 2012 met lederen bekleding etc. etc.

Heb destijds ook proefgereden met een Up!, een Panda en een Twingo. Maar persoonlijk vond ik de Ka de beste wegligging hebben, en het mooiste dashboard, en bovendien het meest "dynamische" uiterlijk van de kleintjes.

Hiervoor heb ik een Opel Astra gereden en een laatste model Hyundai Accent, maar kleiner rijdt niet persé minder wat mij betreft, wel lekker zuinig (al kan het altijd beter), en ik ontleen mijn mannelijkheid niet aan het formaat auto. :')

[ Bericht 15% gewijzigd door Tomatenboer op 18-08-2012 12:07:35 ]
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_115711987
echte mannen rijden roze fiat panda's
  FOK!fotograaf zaterdag 18 augustus 2012 @ 13:01:57 #17
145146 Andyy
pi_115712427
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 11:49 schreef The_Dean het volgende:

[..]

Serieus? :')

Een Ka is voor vrouwen, kappers of homo's.
Homo's rijden Twingo's, dat beweren ze zelf :')
pi_115712451
quote:
6s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 13:01 schreef Andyy het volgende:

[..]

Homo's rijden Twingo's, dat beweren ze zelf :')
dat komt omdat ze dan stiekem vanuit hun bmw 1 serie naar je kontje kunnen kijken zonder dat jij denkt, omfg een homowagen, uitkijken!
pi_115714681
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 12:01 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Een Ford Ka 1.2 Cool&Sound uit mei 2012 met lederen bekleding etc. etc.

Heb destijds ook proefgereden met een Up!, een Panda en een Twingo. Maar persoonlijk vond ik de Ka de beste wegligging hebben, en het mooiste dashboard, en bovendien het meest "dynamische" uiterlijk van de kleintjes.

Hiervoor heb ik een Opel Astra gereden en een laatste model Hyundai Accent, maar kleiner rijdt niet persé minder wat mij betreft, wel lekker zuinig (al kan het altijd beter), en ik ontleen mijn mannelijkheid niet aan het formaat auto. :')
Cool&Sound betekend dat je een goed audio systeem en airco hebt?

Ka zal inderdaad wel de beste wegligging hebben idd. Hij ziet er ook het meest dynamisch uit. Dashboard vind ik persoonlijk vreselijk maar dat is een kwestie van smaak :P

En verder ontleen ik mijn mannelijkheid ook niet aan het formaat auto. Vind kleine auto's alleen niet mooi, niet handig en minder fijn om tijd in door te brengen/te rijden. Dus daarom heb ik er ook geen. En ze zijn vaak niet leuk gemotoriseerd vind ik.
pi_115715578
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 14:38 schreef H-D het volgende:

[..]

Cool&Sound betekend dat je een goed audio systeem en airco hebt?
Ja klopt, airco en een fabrieksradio met mp3 en ipod functie zijn standaard, evenals electrische ramen en spiegels, centrale deurvergrendeling, 4 airbags, en follow me home verlichting. Opties zijn de leren bekleding, parrot carkit, een tomtom A-stijl houder, en instaplijsten.

quote:
Ka zal inderdaad wel de beste wegligging hebben idd. Hij ziet er ook het meest dynamisch uit. Dashboard vind ik persoonlijk vreselijk maar dat is een kwestie van smaak :P
De Ka rijdt echt als een volwassen auto naar mijn mening. De Up en cs ook wel, maar daar vind ik de wegligging wat minder strak van, en het uiterlijk minder "dynamisch".

Het dashboard vind ik van de Ka qua vormgeving echt veruit het mooiste, qua gebruikte materialen is het natuurlijk niet geweldig en niet vergelijkbaar met auto's uit het C segment of hoger, maar voor het A segment voldoet het prima, en in vergelijking met concurrenten vind ik het dashboard van de Ka ook kwalitatief het beste.

quote:
En verder ontleen ik mijn mannelijkheid ook niet aan het formaat auto. Vind kleine auto's alleen niet mooi, niet handig en minder fijn om tijd in door te brengen/te rijden. Dus daarom heb ik er ook geen. En ze zijn vaak niet leuk gemotoriseerd vind ik.
Vindt je de proporties vaak niet mooi bij kleine auto's? Qua praktische bruikbaarheid (handig) en comfort hebben de kleintjes tegenwoordig wel grote stappen gezet naar mijn mening. Zo doen de meeste kleintjes tegenwoordig qua comfort niet direct meer onder voor een auto uit het B-segment (althans niet de Up! en cs, Panda, Twingo en Ka), en de Panda, Twingo en Ka hebben bovendien nog een fatsoenlijke kofferbak (de Ka in ieder geval 225 liter geloof ik).

Snel zijn ze geen van allen inderdaad, of je moet een Twingo RS nemen. :P

Maar ik reed hiervoor in een auto met een 1.6 motor en 112 pk en ik merkte dat ik hoofdzakelijk toch heel rustig reed, en vrijwel nooit het potentieel van de auto benutte, maar was desondanks wel relatief onzuinig uit. Toen heb ik besloten op zoek te gaan naar een kleinere auto met minder (vaste) lasten, waarbij ik niet teveel hoefde in te leveren op comfort en wegligging.

Uiteindelijk heb ik die - naar mijn mening - met de Ford Ka gevonden. :)

Het is logisch dat je dan niet uitkomt bij de Toyota Aygo, Citroën C1, Peugeot 107, Daihatsu Cuore, Suzuki Alto, Nissan Pixo of Hyundai i10 wat mij betreft.

De Up! vond ik minder mooi dan de Ka, duurder, dashboard minder, en de wegligging minder, al reed tie goed, maar die viel dus af, de Twingo viel meteen af door het dashboard, de Kia Picanto vond ik te duur in de uitvoering zoals ik 'm wilde, en de Panda was het nog bijna geworden.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_115715969
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 15:16 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Ja klopt, airco en een fabrieksradio met mp3 en ipod functie zijn standaard, evenals electrische ramen en spiegels, centrale deurvergrendeling, 4 airbags, en follow me home verlichting. Opties zijn de leren bekleding, parrot carkit, een tomtom A-stijl houder, en instaplijsten.

[..]

De Ka rijdt echt als een volwassen auto naar mijn mening. De Up en cs ook wel, maar daar vind ik de wegligging wat minder strak van, en het uiterlijk minder "dynamisch".

Het dashboard vind ik van de Ka qua vormgeving echt veruit het mooiste, qua gebruikte materialen is het natuurlijk niet geweldig en niet vergelijkbaar met auto's uit het C segment of hoger, maar voor het A segment voldoet het prima, en in vergelijking met concurrenten vind ik het dashboard van de Ka ook kwalitatief het beste.

[..]

Vindt je de proporties vaak niet mooi bij kleine auto's? Qua praktische bruikbaarheid (handig) en comfort hebben de kleintjes tegenwoordig wel grote stappen gezet naar mijn mening. Zo doen de meeste kleintjes tegenwoordig qua comfort niet direct meer onder voor een auto uit het B-segment (althans niet de Up! en cs, Panda, Twingo en Ka), en de Panda, Twingo en Ka hebben bovendien nog een fatsoenlijke kofferbak (de Ka in ieder geval 225 liter geloof ik).

Snel zijn ze geen van allen inderdaad, of je moet een Twingo RS nemen. :P

Maar ik reed hiervoor in een auto met een 1.6 motor en 112 pk en ik merkte dat ik hoofdzakelijk toch heel rustig reed, en vrijwel nooit het potentieel van de auto benutte, maar was desondanks wel relatief onzuinig uit. Toen heb ik besloten op zoek te gaan naar een kleinere auto met minder (vaste) lasten, waarbij ik niet teveel hoefde in te leveren op comfort en wegligging.

Uiteindelijk heb ik die - naar mijn mening - met de Ford Ka gevonden. :)

Het is logisch dat je dan niet uitkomt bij de Toyota Aygo, Citroën C1, Peugeot 107, Daihatsu Cuore, Suzuki Alto, Nissan Pixo of Hyundai i10 wat mij betreft.

De Up! vond ik minder mooi dan de Ka, duurder, dashboard minder, en de wegligging minder, al reed tie goed, maar die viel dus af, de Twingo viel meteen af door het dashboard, de Kia Picanto vond ik te duur in de uitvoering zoals ik 'm wilde, en de Panda was het nog bijna geworden.
Ah nette uitvoering dan :) ik doelde ook niet zozeer op de gebruikte materialen maar meer het design. Is gewoon niet mijn ding :P

En ik vind inderdaad de proporties eigenlijk nooit mooi bij kleine auto's. En ik wil altijd graag een auto die toch wel enigzins snel is en redelijk wat pk's onder de kap heeft :P en het liefst een mooie 6 of 8 cillinder met een mooi geluid en dito rijbeleving. En ik vind vaak de uitstraling van veel kleine auto's niet zo bij me passen. Dus vandaar. Misschien ontleen ik toch wel een beetje van m'n mannelijkheid aan m'n auto dan :')
  Moderator zaterdag 18 augustus 2012 @ 15:50:41 #22
18653 crew  D.
pi_115716576
De Ka heeft het lelijkste dashboard imho :Y

De buitenkant vind ik wel leuk, maar de binnenruimte (voor de bestuurder) is minder ruim dan de UMC3 (Up/Mii/Citigo-drieling) en hij rijdt ook ietsje minder 'volwassen'.

In mijn beleving dus ;)
pi_115717649
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 15:50 schreef D. het volgende:
De Ka heeft het lelijkste dashboard imho :Y

De buitenkant vind ik wel leuk, maar de binnenruimte (voor de bestuurder) is minder ruim dan de UMC3 (Up/Mii/Citigo-drieling) en hij rijdt ook ietsje minder 'volwassen'.

In mijn beleving dus ;)
Ja mijn beleving is heel anders hahaha. :)

Ik vind dit toch geen lelijk interieur hoor:



Het dashboard van de Up vind ik er namelijk veel goedkoper uitzien dan dat van de Ka (komt bijvoorbeeld ook plaatwerk in het interieur voor).
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_115717705
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 16:32 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Ja mijn beleving is heel anders hahaha. :)

Het dashboard van de Up vind ik er namelijk veel goedkoper uitzien dan dat van de Ka (komt bijvoorbeeld ook plaatwerk in het interieur voor).
Vind het net te futuristisch :P
  Moderator zaterdag 18 augustus 2012 @ 16:48:28 #25
18653 crew  D.
pi_115718084
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 16:32 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Ja mijn beleving is heel anders hahaha. :)

Ik vind dit toch geen lelijk interieur hoor:

Dat was duidelijk :P

Doe mij maar een 'gewoon' dashboard. Scheelt ook in de ruimte :P
pi_115718141
Echt veel te futuristisch voor mij. En er zit een bepaalde frivoliteit in die ik niet zo vind...en ik zou bang zijn dat ik er snel op uitgekeken zou zijn.
pi_115718223
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 16:48 schreef D. het volgende:

[..]

Dat was duidelijk :P

Doe mij maar een 'gewoon' dashboard. Scheelt ook in de ruimte :P
Doordat het zo naar binnenkomt bedoel je?

Ik vind dat juist wel mooi, maar goed, ik ben ook niet zo'n groot menneke (1.73 :P) dus dat scheelt.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_115718281
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 16:49 schreef H-D het volgende:
Echt veel te futuristisch voor mij. En er zit een bepaalde frivoliteit in die ik niet zo vind...en ik zou bang zijn dat ik er snel op uitgekeken zou zijn.
Beetje te druk voor je? Alle Fordjes, en Fiatjes hebben dat tegenwoordig wel een beetje hé.

Wat dat betreft heeft Volkswagen - zoals de Up! - wel wat conservatievere dashboards. Ook netjes en strak, maar daar ben ik juist weer zo op uitgekeken. :)
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  Moderator zaterdag 18 augustus 2012 @ 16:54:21 #29
18653 crew  D.
pi_115718307
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 16:52 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Doordat het zo naar binnenkomt bedoel je?

Ik vind dat juist wel mooi, maar goed, ik ben ook niet zo'n groot menneke (1.73 :P) dus dat scheelt.
Ik ben ietsje groter, en heb dat als storend ervaren :Y
  Moderator zaterdag 18 augustus 2012 @ 16:55:10 #30
18653 crew  D.
pi_115718333
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 16:53 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Beetje te druk voor je? Alle Fordjes, en Fiatjes hebben dat tegenwoordig wel een beetje hé.

Wat dat betreft heeft Volkswagen - zoals de Up! - wel wat conservatievere dashboards. Ook netjes en strak, maar daar ben ik juist weer zo op uitgekeken. :)
Ik vind een dat een dashboard juist saai mag zijn. Het moet functioneel zijn, en daarnaast zo min mogelijk afleiden
pi_115718336
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 16:53 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Beetje te druk voor je? Alle Fordjes, en Fiatjes hebben dat tegenwoordig wel een beetje hé.

Wat dat betreft heeft Volkswagen - zoals de Up! - wel wat conservatievere dashboards. Ook netjes en strak, maar daar ben ik juist weer zo op uitgekeken. :)
Druk is niet per definitie niks voor mij. Ik hou erg van Italiaanse auto's en die houden ook wel van drukke dashes :P maar in dit specifieke geval vind ik het niet zo mooi. En ik hou sowieso niet van de hele design lijn van Ford op dit moment...exterieur als interieur.
pi_115718415
Het moet mij ook niet té druk worden hoor. Van de Ka vind ik het persoonlijk de juiste nuance tussen niet te saai en niet te druk.

Als je kijkt naar het dasboard van de nieuwste Ford Focus bijvoorbeeld, of van veel nieuwe Hyundai's, dan weet je niet waar je het zoeken moet, zo druk zijn die dashboards. Daar houd ik ook niet zo van.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_115718556
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 16:58 schreef Tomatenboer het volgende:
Het moet mij ook niet té druk worden hoor. Van de Ka vind ik het persoonlijk de juiste nuance tussen niet te saai en niet te druk.

Als je kijkt naar het dasboard van de nieuwste Ford Focus bijvoorbeeld, of van veel nieuwe Hyundai's, dan weet je niet waar je het zoeken moet, zo druk zijn die dashboards. Daar houd ik ook niet zo van.
Hoe werkt trouwens precies die TomTom A-stijl uit? Wat moet ik me daar bij voorstellen zegmaar.
  Moderator zaterdag 18 augustus 2012 @ 17:03:14 #34
18653 crew  D.
pi_115718580
Mij stoort vooral het lijnenspel, het zogenaamde futuristische, de 'drukte' maakt me niet eens zoveel uit.

Ook lelijke klokjes als in de Aygo en Mini kan ik niet waarderen :N
pi_115718631
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 17:02 schreef H-D het volgende:

[..]

Hoe werkt trouwens precies die TomTom A-stijl uit? Wat moet ik me daar bij voorstellen zegmaar.
Dat is een TomTom houder voor een TomTom Go 1000 die is geintegreerd in de A-stijl, en de bedrading etc is dan ook in de A-stijl en het dashboard weggewerkt.De TomTom is wel uitneembaar.

Het is tevens een intelligent systeem, want ik heb tevens start / stop functie op m''n Ka, en als ik ergens stop om de route in te stellen, dan slaat de motor dus af bij stilstaan, en zodra de route berekend is slaat de motor automatisch aan, ontdekte ik laatst. :D

Ik zal kijken of ik er foto's van kan vinden.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_115718680
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 17:05 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Dat is een TomTom houder voor een TomTom Go 1000 die is geintegreerd in de A-stijl, en de bedrading etc is dan ook in de A-stijl en het dashboard weggewerkt.De TomTom is wel uitneembaar.

Het is tevens een intelligent systeem, want ik heb tevens start / stop functie op m''n Ka, en als ik ergens stop om de route in te stellen, dan slaat de motor dus af bij stilstaan, en zodra de route berekend is slaat de motor automatisch aan, ontdekte ik laatst. :D

Ik zal kijken of ik er foto's van kan vinden.
Haha geinig! Dat zijn wel coole gadgets.

Al lijkt mij een start/stop systeem niks eigenlijk.
pi_115718718
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 17:06 schreef H-D het volgende:

[..]

Haha geinig! Dat zijn wel coole gadgets.

Al lijkt mij een start/stop systeem niks eigenlijk.
Nee ik gebruik het ook bijna nooit, je kunt het namelijk ook uitschakelen. Heel praktisch vind ik het niet eerlijk gezegd. Tevens wil ik het overige verkeer bij stoplichten niet onnodig lang ophouden door dat start / stop systeem, al werkt dat best snel.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_115718777
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 17:08 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Nee ik gebruik het ook bijna nooit, je kunt het namelijk ook uitschakelen. Heel praktisch vind ik het niet eerlijk gezegd. Tevens wil ik het overige verkeer bij stoplichten niet onnodig lang ophouden door dat start / stop systeem, al werkt dat best snel.
Ik zou gewoon ook de motor willen horen als ik stil sta. Voor het gevoel. De beleving.
pi_115718802
Zo ziet zo'n A-stijlhouder met TomTom 1000 er dus uit bij een Ka:



Voordeel is dus dat het intelligent samenwerkt met de computers van de auto, en het is netjes weggewerkt op een goede plek, dus geen gekloot meer met zuignappen en draden naar de 12v aansluiting.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_115718903
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 17:11 schreef Tomatenboer het volgende:
Zo ziet zo'n A-stijlhouder met TomTom 1000 er dus uit bij een Ka:

[ afbeelding ]

Voordeel is dus dat het intelligent samenwerkt met de computers van de auto, en het is netjes weggewerkt op een goede plek, dus geen gekloot meer met zuignappen en draden naar de 12v aansluiting.
Ziet er strak uit, dat wel. :) En handige samenwerking idd. Dat je niet meer hoeft te kloten met zuignappen en draden is inderdaad geweldig. Heb nu gewoon geïntegreerde navi en is ideaal.
pi_115719003
Geintegreerde navi is nog vele malen mooier inderdaad, alleen lastiger / duurder met updates geloof ik. :)
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_115719155
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 17:18 schreef Tomatenboer het volgende:
Geintegreerde navi is nog vele malen mooier inderdaad, alleen lastiger / duurder met updates geloof ik. :)
Ja klopt maar over het algemeen doet ie het nog goed. En in de (binnen)steden waar je het meest op navi vertrouwt veranderd er vaak ook niet gruwelijk veel.
pi_115742043
BOEM.... IS HOOOOO!!!!! M'n vriendin is gisteren op de A1/A10 aangereden in de voorkant. aangezien ik toch al een grafhekel had aan die Lupo (te veel langs de kant van de weg gestaan met het kreng) is het misschien nu over en uit voor dat ding.

Als opvolger zat ik aan de 5 deurs Up te denken. Enkele dingen moeten er in zitten, zoals Airco en cruise control. Liefst een automaat (persoonlijke voorkeur).

Enig idee of ik dat met de Move UP kan hebben of ga ik dan meer naar de High UP?

Uiteraard Blue Motion want de belasting is al veeeel te rijk, en ja, ik mag dat ook zeggen.
Al is de wereld nog zo groot, wij weten uw rekening te vinden tot na uw dood.
pi_115742403
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 12:13 schreef Belastinginspecteur het volgende:
BOEM.... IS HOOOOO!!!!! M'n vriendin is gisteren op de A1/A10 aangereden in de voorkant. aangezien ik toch al een grafhekel had aan die Lupo (te veel langs de kant van de weg gestaan met het kreng) is het misschien nu over en uit voor dat ding.

Als opvolger zat ik aan de 5 deurs Up te denken. Enkele dingen moeten er in zitten, zoals Airco en cruise control. Liefst een automaat (persoonlijke voorkeur).

Enig idee of ik dat met de Move UP kan hebben of ga ik dan meer naar de High UP?

Uiteraard Blue Motion want de belasting is al veeeel te rijk, en ja, ik mag dat ook zeggen.
ik denk dat je vriendin geen vw meer kan hebben. zulk slechte ervaringen en dan merktrouw blijven? dapper ^O^

waarom mag jij zeggen dat de belasting veel te rijk is?
pi_115742548
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 12:13 schreef Belastinginspecteur het volgende:
BOEM.... IS HOOOOO!!!!! M'n vriendin is gisteren op de A1/A10 aangereden in de voorkant. aangezien ik toch al een grafhekel had aan die Lupo (te veel langs de kant van de weg gestaan met het kreng) is het misschien nu over en uit voor dat ding.

Als opvolger zat ik aan de 5 deurs Up te denken. Enkele dingen moeten er in zitten, zoals Airco en cruise control. Liefst een automaat (persoonlijke voorkeur).

Enig idee of ik dat met de Move UP kan hebben of ga ik dan meer naar de High UP?

Uiteraard Blue Motion want de belasting is al veeeel te rijk, en ja, ik mag dat ook zeggen.
Wat ik me afvraag is waarom je voor een Up! kiest en niet voor een Mii of CitiGo.
pi_115742723
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 12:34 schreef H-D het volgende:

[..]

Wat ik me afvraag is waarom je voor een Up! kiest en niet voor een Mii of CitiGo.
Omdat de Up! simpelweg de mooiste/beste imago heeft van de drie?
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
pi_115742926
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 12:41 schreef henkde_j het volgende:

[..]

Omdat de Up! simpelweg de mooiste/beste imago heeft van de drie?
Ja hij heeft wel het beste imago inderdaad. Maar vind de CitiGo wat koddiger ogen.
pi_115742932
Heb naar de andere nog niet gekeken, maar we waren aangenaam verrast door het (zit) comfort van de Up! en de grote kofferbak.
Al is de wereld nog zo groot, wij weten uw rekening te vinden tot na uw dood.
pi_115744751
dat volkswagen jullie de vorige keer een baggerauto heeft bezorgd boeit je niet?
pi_115745902
Maandagmorgen producten heb je overal, alhoewel het bij NS dan iedere dag maandag is, maar de Lupo an sich is niks mis mee, waren het niet dat het bijna twee jaar heeft geuurt dat we het euvel konden traceren, hij af en toe wel... en dan weer geen verlichting toont bij de knoppen voor verwarming e.d.

Echte grote pech hebben we in de twee jaar maar 1 keer gehad, waarna de ANWB meneer om kwart over twaalf 's avonds de boel weer aan de gang kreeg (zit je dan met 2000 watt op schoot omdat de dynamo overleden is).

Verder waren het vooral kleine dingen die allemaal waren te herleiden aan het soms falen van de dynamo voor dat ie vorige maand volledig de geest gaf.

Dat ik met -14 in de berm van de A4 heb gestaan was door een klapband nadat ik over iets op de weg ben gereden... (bad luck)

Al met al ben ik best tevreden met VolksWagen. De Lupo was onze eerste auto en daarmee gebeuren nu eenmaal beginnersfoutjes... zoals het uitwijken voor een kat en vervolgens in de slip komen, ja, volgende keer rij ik zo'n beest dood.
Al is de wereld nog zo groot, wij weten uw rekening te vinden tot na uw dood.
pi_115751125
voor cruise control denk ik dat je een high up moet nemen. maar wie weet zit er op de move ook wel een extra pakketje, vragen bij de dealer zou ik zeggen.
pi_115751744
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 14:33 schreef Belastinginspecteur het volgende:
Maandagmorgen producten heb je overal, alhoewel het bij NS dan iedere dag maandag is, maar de Lupo an sich is niks mis mee, waren het niet dat het bijna twee jaar heeft geuurt dat we het euvel konden traceren, hij af en toe wel... en dan weer geen verlichting toont bij de knoppen voor verwarming e.d.

Echte grote pech hebben we in de twee jaar maar 1 keer gehad, waarna de ANWB meneer om kwart over twaalf 's avonds de boel weer aan de gang kreeg (zit je dan met 2000 watt op schoot omdat de dynamo overleden is).

Verder waren het vooral kleine dingen die allemaal waren te herleiden aan het soms falen van de dynamo voor dat ie vorige maand volledig de geest gaf.

Dat ik met -14 in de berm van de A4 heb gestaan was door een klapband nadat ik over iets op de weg ben gereden... (bad luck)

Al met al ben ik best tevreden met VolksWagen. De Lupo was onze eerste auto en daarmee gebeuren nu eenmaal beginnersfoutjes... zoals het uitwijken voor een kat en vervolgens in de slip komen, ja, volgende keer rij ik zo'n beest dood.
Je wilt niet weten wat voor problemen collega's hebben met VAG producten. Ik vind het in iedergeval dapper dat je wederom VW gaat rijden.
pi_115755492
Gave Up's vanmiddag in Valkenburg!

Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
pi_115756417
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
pi_115757692
Saaie auto's en bovendien erg gevaarlijk, een dikke sedan of station in een botsing en je bent het haasje. Geldt ook voor die andere troep zoals die Aygo's en co, bij een botsing ben je er niet meer.
pi_115758305
quote:
1s.gif Op zondag 19 augustus 2012 20:43 schreef Apekoek het volgende:
Saaie auto's en bovendien erg gevaarlijk, een dikke sedan of station in een botsing en je bent het haasje. Geldt ook voor die andere troep zoals die Aygo's en co, bij een botsing ben je er niet meer.
Ga je huiswerk eens doen voordat allemaal onzin post.....
pi_115758462
quote:
1s.gif Op zondag 19 augustus 2012 20:43 schreef Apekoek het volgende:
Saaie auto's en bovendien erg gevaarlijk, een dikke sedan of station in een botsing en je bent het haasje. Geldt ook voor die andere troep zoals die Aygo's en co, bij een botsing ben je er niet meer.
De Up! heeft 5 EuroNCAP sterren.....
pi_115758480
quote:
1s.gif Op zondag 19 augustus 2012 21:03 schreef ColtZ40 het volgende:

[..]

Ga je huiswerk eens doen voordat allemaal onzin post.....
Geloof me, als je met een dergelijk klein speelgoed autootje tussen een dikke Mercedes en BMW komt trek jij niet aan het langste eind... Geen enkele Airbag gaat jou dan nog redden. Daarom ben ik geen fan van de nieuwe "kleine" auto's hype.
pi_115758805
quote:
1s.gif Op zondag 19 augustus 2012 21:08 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Geloof me, als je met een dergelijk klein speelgoed autootje tussen een dikke Mercedes en BMW komt trek jij niet aan het langste eind... Geen enkele Airbag gaat jou dan nog redden. Daarom ben ik geen fan van de nieuwe "kleine" auto's hype.
Hoe groot is die kans? En geloof mij maar dat in je BMW voor 10000 euro uit 2003 niet beter zit dan een moderne kleine auto.
pi_115759885
quote:
1s.gif Op zondag 19 augustus 2012 21:17 schreef ColtZ40 het volgende:

[..]

Hoe groot is die kans? En geloof mij maar dat in je BMW voor 10000 euro uit 2003 niet beter zit dan een moderne kleine auto.
In een botsing of gewoon? Want ik denk dat je in een 5serie uit 2003 nog altijd lekkerder zit op een lange reis dan in een Up oid :P
pi_115760237
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 21:44 schreef H-D het volgende:

[..]

In een botsing of gewoon? Want ik denk dat je in een 5serie uit 2003 nog altijd lekkerder zit op een lange reis dan in een Up oid :P
Beiden, geen twijfel.

En daarbij, een BMW 5 serie is 1500 kilo en een up! een kleine 800 kilo. Geloof me, als je die op je dak krijgt in jouw miezerige up ben je veranderd in filet american, een botsend gewicht kan geen enkele techniek wat tegen doen.
pi_115760301
Appels en peren. Deze discussie raakt kant noch wal.
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
pi_115763101
Heb op een nieuwsite een ongeluk gezien met een Up! en een Pick-Up truck.. Frontaal, Up heeft het anders prima doorstaan. Size doesn`t matter meer deze dagen.

Trouwens een lange rit in een bmw of een Up! Zal tegenwoordig ook niet veel meer uitmaken.
pi_115763137
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 22:50 schreef MdMa98 het volgende:
Heb op een nieuwsite een ongeluk gezien met een Up! en een Pick-Up truck.. Frontaal, Up heeft het anders prima doorstaan. Size doesn`t matter meer deze dagen.

Trouwens een lange rit in een bmw of een Up! Zal tegenwoordig ook niet veel meer uitmaken.
Dat laatste is natuurlijk gewoon niet waar. Dat weet je zelf ook wel :P
pi_115764055
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 22:50 schreef MdMa98 het volgende:
Heb op een nieuwsite een ongeluk gezien met een Up! en een Pick-Up truck.. Frontaal, Up heeft het anders prima doorstaan. Size doesn`t matter meer deze dagen.

Trouwens een lange rit in een bmw of een Up! Zal tegenwoordig ook niet veel meer uitmaken.
Dat is natuurlijk dikke onzin.

Een gewicht van een pickup truck ligt rond de 1700 a 2000 kilo? En dat frontaal tegen een up van 800 kilo kan niet goed aflopen, en als dat wel is gebeurd is dat puur geluk. Jij snapt hopelijk toch ook wel dat een zwaarder gewicht het andere uiteindelijk altijd te baas is, simpele natuurkunde waar uitleg overbodig is.

En rijcomfort, kom op man. Als ik naar de andere kant van Europa moet rijden doe je dat niet comfortabel in een up.

Dit is gewoon fan gedrag. Het blijft een klein speelgoed autootje. Prima voor in de provincie of een dagje uit, maar een luxe festijn zal het nooit worden.
pi_115772042
Daar zijn ze toch ook niet voor. Een Up vergelijken met een 5 serie slaat natuurlijk nergens op.
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
pi_115772046
En voor de rest, Apekoek, moet je niet loze dingen en aannames gaan schreeuwen zonder dat je het ervaren hebt.
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
pi_115773316
Ik kwam anders uitgerust aan in Frankrijk, geen rugklachten of moeheid, Zo slecht is het dus allemaal niet.
pi_115773853
quote:
1s.gif Op zondag 19 augustus 2012 23:07 schreef Apekoek het volgende:
Dat is natuurlijk dikke onzin.

Een gewicht van een pickup truck ligt rond de 1700 a 2000 kilo? En dat frontaal tegen een up van 800 kilo kan niet goed aflopen, en als dat wel is gebeurd is dat puur geluk. Jij snapt hopelijk toch ook wel dat een zwaarder gewicht het andere uiteindelijk altijd te baas is, simpele natuurkunde waar uitleg overbodig is.
Leg het dan eens uit? Het gaat er namelijk om hoe de kinetische energie omgezet wordt in vervormingsenergie. Nieuwere auto's doen dat echt vele malen beter dan oude auto's. Ik zit in een botsing veel liever in een kleine auto van 1000 kg van nu dan in een auto van 10-15 jaar oud die 1500 kg weegt.
pi_115774589
quote:
1s.gif Op maandag 20 augustus 2012 05:53 schreef The_Dean het volgende:
Daar zijn ze toch ook niet voor. Een Up vergelijken met een 5 serie slaat natuurlijk nergens op.
Klopt. Maar dan moet je ook niet gaan roepen dat een lange rit in een Up! net zo comfortabel is als in een dikke BMW. Want dat is natuurlijk gewoon kul.
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 09:15 schreef MdMa98 het volgende:
Ik kwam anders uitgerust aan in Frankrijk, geen rugklachten of moeheid, Zo slecht is het dus allemaal niet.
Ik denk dat je net echt kan gaan ontkennen dat de natuurlijke habitat van een Up! meer de stad is. En dat als je langere afstand ( en vaak dus ook op hogere snelheid) gaat afleggen een auto uit een hoger segment (BMW 5 en hoger) natuurlijk veel en veel comfortabeler is. Slaat toch gewoon nergens op om dat rijcomfort gelijk te trekken met een auto als de Up! ?
pi_115774670
Ach het zal allemaal wel, ik heb zelf ook grotere autos gehad hiervoor, het enige verschil vond ik dat de grotere autos iets beter over drempeltjes gingen. Verder Rijdt een Up! ook best goed met 160. Vergis je niet, ik denk dat de tand des tijds niet heeft stil gestaan. Zelfs met hoge snelheid kan ik nog prima praten met mijn medepassagier, de radio hoeft ook niet harder omdat het motorgeluid mooi rustig blijft. De stoelen zitten verdomd goed, en dat is volkswagen, goed in stoelen voor lange ritten..
pi_115775251
Ach wat jij wilt dan. Dan neem jij fijn je Up voor langere ritten en ik iets anders.
pi_115777398
Fans van microhokken :')

Enigste reden dat je in zoiets dood gevonden zou willen worden zou het financieel meevallertje ervan zijn.
404 - Not Found
  Moderator dinsdag 21 augustus 2012 @ 20:39:57 #74
18653 crew  D.
pi_115837186
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 12:00 schreef Zwappel het volgende:
Fans van microhokken :')

Enigste reden dat je in zoiets dood gevonden zou willen worden zou het financieel meevallertje ervan zijn.
Ten eerste is het enige, ten tweede, ik zie niet in waarom je dood gevonden zou willen worden in welke auto dan ook :N
pi_115843165
Voor de liefhebbers: de Up! heeft op geen enkele uitvoering standaard cruisecontrole. Dit zit samen met pdc en volgens mij een boordcomputer in het drivepakket voor ¤375
Aigh aigh Captain!
pi_115849333
Waarom moeten de bezitters van dikke bakken zo denigrerend doen over kleine auto´s?

Dikke bakken zijn gemaakt voor mensen die van snelheid houden, comfortabiliteit (hoewel airco ed ook in een klein autootje past) en hun geslachtslans virtueel willen vergroten.

Dat laatste beeld vergroten ze met de denigrerende posts nog even, proberen naar beneden te trappen in de pikorde.

Helemaal niet nodig!

Deze autootjes zijn gemaakt voor bezitters wiens lul al groot genoeg is, en dus niet virtueel vergroot hoeft te worden, die gewoon van A naar B willen rijden met genoeg comfort (maar geen luxe), die de voordelen van het kopen van een nieuwe auto willen hebben (garantie, nog nauwelijks slijtage) bij een lage prijs, die vooral stadsritten rijdt en hun geld aan meer dan benzine willen besteden.

Fijn dat jij lekker kan crossen met je getunede Impreza, bij 220 km/hr (en niet piepen als je vanaf je nek verlamd wakker wordt na een crash), deze mensen hebben zoiets niet nodig, of zit voorlopig nog niet in hun bereik. Kortom, laat lekker iedereen in hun waarden, dan trek ik mijn afzeikverhaal ook weer in. :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_115849437
quote:
13s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 00:23 schreef Godshand het volgende:
Waarom moeten de bezitters van dikke bakken zo denigrerend doen over kleine auto´s?

Dikke bakken zijn gemaakt voor mensen die van snelheid houden, comfortabiliteit (hoewel airco ed ook in een klein autootje past) en hun geslachtslans virtueel willen vergroten.

Dat laatste beeld vergroten ze met de denigrerende posts nog even, proberen naar beneden te trappen in de pikorde.

Helemaal niet nodig!

Deze autootjes zijn gemaakt voor bezitters wiens lul al groot genoeg is, en dus niet virtueel vergroot hoeft te worden, die gewoon van A naar B willen rijden met genoeg comfort (maar geen luxe), die de voordelen van het kopen van een nieuwe auto willen hebben (garantie, nog nauwelijks slijtage) bij een lage prijs, die vooral stadsritten rijdt en hun geld aan meer dan benzine willen besteden.

Fijn dat jij lekker kan crossen met je getunede Impreza, bij 220 km/hr (en niet piepen als je vanaf je nek verlamd wakker wordt na een crash), deze mensen hebben zoiets niet nodig, of zit voorlopig nog niet in hun bereik. Kortom, laat lekker iedereen in hun waarden, dan trek ik mijn afzeikverhaal ook weer in. :)
Trek je afzeikverhaal dan maar gauw in. Want nergens heb ik Up rijders niet in hun waarde gelaten. Duw doe even rustig en normaal?
pi_115849572
quote:
1s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 00:25 schreef H-D het volgende:

[..]

Trek je afzeikverhaal dan maar gauw in. Want nergens heb ik Up rijders niet in hun waarde gelaten. Duw doe even rustig en normaal?
Ik heb het ook niet alleen over jou, maar grappig dat jij je aangesproken voelt :')

quote:
1s.gif Op zondag 19 augustus 2012 20:43 schreef Apekoek het volgende:
Saaie auto's en bovendien erg gevaarlijk, een dikke sedan of station in een botsing en je bent het haasje. Geldt ook voor die andere troep zoals die Aygo's en co, bij een botsing ben je er niet meer.
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 12:00 schreef Zwappel het volgende:
Fans van microhokken :')

Enigste reden dat je in zoiets dood gevonden zou willen worden zou het financieel meevallertje ervan zijn.
Gaat meer om dit soort quotes...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_115849661
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 00:27 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ik heb het ook niet alleen over jou, maar grappig dat jij je aangesproken voelt :')

[..]


[..]

Gaat meer om dit soort quotes...
Ja ook heel raar aangezien ik ook bij die discussie betrokken was :') en blijkbaar had je het dus wel over mij. Gezien je 'ook'. Dus doe zelf even normaal? Jouw post slaat namelijk ook gewoon nergens op.
pi_115849696
quote:
13s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 00:23 schreef Godshand het volgende:
Waarom moeten de bezitters van dikke bakken zo denigrerend doen over kleine auto´s?

Dikke bakken zijn gemaakt voor mensen die van snelheid houden, comfortabiliteit (hoewel airco ed ook in een klein autootje past) en hun geslachtslans virtueel willen vergroten.

Dat laatste beeld vergroten ze met de denigrerende posts nog even, proberen naar beneden te trappen in de pikorde.

Helemaal niet nodig!

Deze autootjes zijn gemaakt voor bezitters wiens lul al groot genoeg is, en dus niet virtueel vergroot hoeft te worden, die gewoon van A naar B willen rijden met genoeg comfort (maar geen luxe), die de voordelen van het kopen van een nieuwe auto willen hebben (garantie, nog nauwelijks slijtage) bij een lage prijs, die vooral stadsritten rijdt en hun geld aan meer dan benzine willen besteden.

Fijn dat jij lekker kan crossen met je getunede Impreza, bij 220 km/hr (en niet piepen als je vanaf je nek verlamd wakker wordt na een crash), deze mensen hebben zoiets niet nodig, of zit voorlopig nog niet in hun bereik. Kortom, laat lekker iedereen in hun waarden, dan trek ik mijn afzeikverhaal ook weer in. :)
Wat een kinderachtig lul verhaal. "Virtuele lans", waar heb je het over?

Wij hadden hier een discussie waar toe kleine hokken tov grotere hokken in staat zijn als het gaat om techniek/veiligheid.

Wat jij nu zegt slaat echt als een pik op een drumstel.
pi_115849779
quote:
1s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 00:30 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Wat een kinderachtig lul verhaal. "Virtuele lans", waar heb je het over?

Wij hadden hier een discussie waar toe kleine hokken tov grotere hokken in staat zijn als het gaat om techniek/veiligheid.

Wat jij nu zegt slaat echt als een pik op een drumstel.
Om nu die autootjes af te doen als troep vind ik nou ook niet echt een toonbeeld van discussie :')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_115850043
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 00:31 schreef Godshand het volgende:

[..]

Om nu die autootjes af te doen als troep vind ik nou ook niet echt een toonbeeld van discussie :')
Misschien een verkeerde woord keuze van mijn kant. Maar de up! blijft de bodem segment als het om auto's gaat. Veel mensen schieten dan gelijk in de verdediging met onredelijke argumenten over hoe goed dit hokje concurreert met de duurdere en zwaardere auto's op het gebied van veiligheid techniek en comfort.
pi_115850513
quote:
1s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 00:37 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Misschien een verkeerde woord keuze van mijn kant. Maar de up! blijft de bodem segment als het om auto's gaat. Veel mensen schieten dan gelijk in de verdediging met onredelijke argumenten over hoe goed dit hokje concurreert met de duurdere en zwaardere auto's op het gebied van veiligheid techniek en comfort.
Het is een apart segment, dat durf ik ook niet te ontkennen :)

Ik vind het wel knap van de autofabrikanten, dat ze nog zoveel comfort en redelijke rijkracht kunnen proppen, in een dergelijke kleine inhoud..

Ik vind zelf de UP niets, de oude Ka trok mij meer, tegenwoordig vind ik de nieuwe Panda er wel leuk uitzien, evenals de 500. Heb ze alleen niet gekocht vanwege te weinig power en bij de 500 te weinig bergruimte.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_115890589
quote:
3s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 22:35 schreef Captain_koek het volgende:
Voor de liefhebbers: de Up! heeft op geen enkele uitvoering standaard cruisecontrole. Dit zit samen met pdc en volgens mij een boordcomputer in het drivepakket voor ¤375
pdc?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_115890678
quote:
5s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 23:54 schreef Godshand het volgende:

[..]

pdc?
Park Distance Control.

Parkeersensoren dus. :)

Maar een handig en aangenaam geprijsd pakketje is dat. Ik zou het altijd nemen voor dat geld.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_115890723
quote:
4s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 00:49 schreef Godshand het volgende:

[..]

Het is een apart segment, dat durf ik ook niet te ontkennen :)

Ik vind het wel knap van de autofabrikanten, dat ze nog zoveel comfort en redelijke rijkracht kunnen proppen, in een dergelijke kleine inhoud..

Ik vind zelf de UP niets, de oude Ka trok mij meer, tegenwoordig vind ik de nieuwe Panda er wel leuk uitzien, evenals de 500. Heb ze alleen niet gekocht vanwege te weinig power en bij de 500 te weinig bergruimte.
De nieuwe Ka vond je niets?

Die is gebaseerd op de Fiat 500, maar heeft dan een ruimere kofferbak. :)
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_115890767
Ik had vandaag voor het eerst dat ik een Up! een mooie auto vond. Tussen Heino en Zwolle kwam ik er een in de kleur Silver Grey tegen. Althans, volgens mij was die kleur het :P Zag er erg goed uit :)
pi_115890856
quote:
2s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 23:58 schreef ArnosL het volgende:
Ik had vandaag voor het eerst dat ik een Up! een mooie auto vond. Tussen Heino en Zwolle kwam ik er een in de kleur Silver Grey tegen. Althans, volgens mij was die kleur het :P Zag er erg goed uit :)
Dan wel als 3 deurs. Want als 5 deurs is het een vierkant koekblik. Dan kan het net zo goed een Daihatsu Cuore zijn van 20 jaar oud.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_115891148
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 23:57 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

De nieuwe Ka vond je niets?

Die is gebaseerd op de Fiat 500, maar heeft dan een ruimere kofferbak. :)
Ik vond de vorm van het chassis niets. Uiteindelijk voor een Honda Civic Hybride gegaan, occassion, toch wat meer ruimte, comfort en trekkracht.

Ik heb nogal hobby met muziek maken, dus ik sleep regelmatig drums en gitaren mee in mn auto. Dan zijn UPjes en Panda's zo vol...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_115891920
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 00:06 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ik vond de vorm van het chassis niets. Uiteindelijk voor een Honda Civic Hybride gegaan, occassion, toch wat meer ruimte, comfort en trekkracht.

Ik heb nogal hobby met muziek maken, dus ik sleep regelmatig drums en gitaren mee in mn auto. Dan zijn UPjes en Panda's zo vol...
:D
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
pi_115891965
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 00:27 schreef henkde_j het volgende:

[..]

:D
Verkeerd geschreven? :?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_115892025
quote:
5s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 00:28 schreef Godshand het volgende:

[..]

Verkeerd geschreven? :?

Ach nee Godshand, je bedoelt een carrosserie!

Tenzij je echt het onderstel geen mooie vorm vindt hebben :@
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
pi_115903416
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 00:30 schreef henkde_j het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ach nee Godshand, je bedoelt een carrosserie!

Tenzij je echt het onderstel geen mooie vorm vindt hebben :@
Ok, dom van me :P door elkaar gehaald :D
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_115917758
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 00:06 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ik vond de vorm van het chassis niets. Uiteindelijk voor een Honda Civic Hybride gegaan, occassion, toch wat meer ruimte, comfort en trekkracht.

Ik heb nogal hobby met muziek maken, dus ik sleep regelmatig drums en gitaren mee in mn auto. Dan zijn UPjes en Panda's zo vol...
Congrats! Fijne auto's en als je weet hoe het ima systeem werkt heb je het verbruik van een A segmenter.
Reed zelf 1:17 - 1:19.5 met de Civic.
pi_116255366
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 18:27 schreef Revolution-NL het volgende:

[..]

Congrats! Fijne auto's en als je weet hoe het ima systeem werkt heb je het verbruik van een A segmenter.
Reed zelf 1:17 - 1:19.5 met de Civic.
Hij ziet er iig voor hybridebegrippen heel aardig uit :P
pi_116264735
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 23:25 schreef H-D het volgende:

[..]

Hij ziet er iig voor hybridebegrippen heel aardig uit :P
Met een fraai setje 17inch velgen is de Civic gewoon een van de mooiere sedans in het C segment.
Ik kreeg altijd veel complimentjes over de Civic. Veel meer in vergelijking met de Seat Leon II en de nieuwe Focus.
  zaterdag 1 september 2012 @ 11:32:08 #97
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_116264789
Mijn god, wat een homohok :')

[ Bericht 1% gewijzigd door Dibble op 01-09-2012 11:52:46 ]
*Hosselcopter*
pi_116265142
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 11:29 schreef Revolution-NL het volgende:

[..]

Met een fraai setje 17inch velgen is de Civic gewoon een van de mooiere sedans in het C segment.
Ik kreeg altijd veel complimentjes over de Civic. Veel meer in vergelijking met de Seat Leon II en de nieuwe Focus.
Nou ik zou 'm niet een van de mooiere sedans in het C segment noemen tbh maar wel oke gewoon en zeker mooier dan een Leon of een Focus.
pi_116265206
Spijt van dat ik mijn vriendin een 107 heb gekocht in plaats van een FOK! Up! ;-)
  Moderator zondag 2 september 2012 @ 21:51:33 #100
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_116325661
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 11:29 schreef Revolution-NL het volgende:

[..]

Met een fraai setje 17inch velgen is de Civic gewoon een van de mooiere sedans in het C segment.
Ik kreeg altijd veel complimentjes over de Civic. Veel meer in vergelijking met de Seat Leon II en de nieuwe Focus.
Want de Leon II en de nieuwe Focus heb je ook?
Breitling - Instruments for Professionals
  zondag 2 september 2012 @ 22:39:36 #101
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_116328695
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 21:51 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Want de Leon II en de nieuwe Focus heb je ook?
Leon II had ik voor de Civic, de Civic is er nu al een jaartje uit, ik heb nu als voorloper een nieuwe Focus.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')