Je wilt niet weten wat voor problemen collega's hebben met VAG producten. Ik vind het in iedergeval dapper dat je wederom VW gaat rijden.quote:Op zondag 19 augustus 2012 14:33 schreef Belastinginspecteur het volgende:
Maandagmorgen producten heb je overal, alhoewel het bij NS dan iedere dag maandag is, maar de Lupo an sich is niks mis mee, waren het niet dat het bijna twee jaar heeft geuurt dat we het euvel konden traceren, hij af en toe wel... en dan weer geen verlichting toont bij de knoppen voor verwarming e.d.
Echte grote pech hebben we in de twee jaar maar 1 keer gehad, waarna de ANWB meneer om kwart over twaalf 's avonds de boel weer aan de gang kreeg (zit je dan met 2000 watt op schoot omdat de dynamo overleden is).
Verder waren het vooral kleine dingen die allemaal waren te herleiden aan het soms falen van de dynamo voor dat ie vorige maand volledig de geest gaf.
Dat ik met -14 in de berm van de A4 heb gestaan was door een klapband nadat ik over iets op de weg ben gereden... (bad luck)
Al met al ben ik best tevreden met VolksWagen. De Lupo was onze eerste auto en daarmee gebeuren nu eenmaal beginnersfoutjes... zoals het uitwijken voor een kat en vervolgens in de slip komen, ja, volgende keer rij ik zo'n beest dood.
Ga je huiswerk eens doen voordat allemaal onzin post.....quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:43 schreef Apekoek het volgende:
Saaie auto's en bovendien erg gevaarlijk, een dikke sedan of station in een botsing en je bent het haasje. Geldt ook voor die andere troep zoals die Aygo's en co, bij een botsing ben je er niet meer.
De Up! heeft 5 EuroNCAP sterren.....quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:43 schreef Apekoek het volgende:
Saaie auto's en bovendien erg gevaarlijk, een dikke sedan of station in een botsing en je bent het haasje. Geldt ook voor die andere troep zoals die Aygo's en co, bij een botsing ben je er niet meer.
Geloof me, als je met een dergelijk klein speelgoed autootje tussen een dikke Mercedes en BMW komt trek jij niet aan het langste eind... Geen enkele Airbag gaat jou dan nog redden. Daarom ben ik geen fan van de nieuwe "kleine" auto's hype.quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:03 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ga je huiswerk eens doen voordat allemaal onzin post.....
Hoe groot is die kans? En geloof mij maar dat in je BMW voor 10000 euro uit 2003 niet beter zit dan een moderne kleine auto.quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:08 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Geloof me, als je met een dergelijk klein speelgoed autootje tussen een dikke Mercedes en BMW komt trek jij niet aan het langste eind... Geen enkele Airbag gaat jou dan nog redden. Daarom ben ik geen fan van de nieuwe "kleine" auto's hype.
In een botsing of gewoon? Want ik denk dat je in een 5serie uit 2003 nog altijd lekkerder zit op een lange reis dan in een Up oidquote:Op zondag 19 augustus 2012 21:17 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Hoe groot is die kans? En geloof mij maar dat in je BMW voor 10000 euro uit 2003 niet beter zit dan een moderne kleine auto.
Beiden, geen twijfel.quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:44 schreef H-D het volgende:
[..]
In een botsing of gewoon? Want ik denk dat je in een 5serie uit 2003 nog altijd lekkerder zit op een lange reis dan in een Up oid
Dat laatste is natuurlijk gewoon niet waar. Dat weet je zelf ook welquote:Op zondag 19 augustus 2012 22:50 schreef MdMa98 het volgende:
Heb op een nieuwsite een ongeluk gezien met een Up! en een Pick-Up truck.. Frontaal, Up heeft het anders prima doorstaan. Size doesn`t matter meer deze dagen.
Trouwens een lange rit in een bmw of een Up! Zal tegenwoordig ook niet veel meer uitmaken.
Dat is natuurlijk dikke onzin.quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:50 schreef MdMa98 het volgende:
Heb op een nieuwsite een ongeluk gezien met een Up! en een Pick-Up truck.. Frontaal, Up heeft het anders prima doorstaan. Size doesn`t matter meer deze dagen.
Trouwens een lange rit in een bmw of een Up! Zal tegenwoordig ook niet veel meer uitmaken.
Leg het dan eens uit? Het gaat er namelijk om hoe de kinetische energie omgezet wordt in vervormingsenergie. Nieuwere auto's doen dat echt vele malen beter dan oude auto's. Ik zit in een botsing veel liever in een kleine auto van 1000 kg van nu dan in een auto van 10-15 jaar oud die 1500 kg weegt.quote:Op zondag 19 augustus 2012 23:07 schreef Apekoek het volgende:
Dat is natuurlijk dikke onzin.
Een gewicht van een pickup truck ligt rond de 1700 a 2000 kilo? En dat frontaal tegen een up van 800 kilo kan niet goed aflopen, en als dat wel is gebeurd is dat puur geluk. Jij snapt hopelijk toch ook wel dat een zwaarder gewicht het andere uiteindelijk altijd te baas is, simpele natuurkunde waar uitleg overbodig is.
Klopt. Maar dan moet je ook niet gaan roepen dat een lange rit in een Up! net zo comfortabel is als in een dikke BMW. Want dat is natuurlijk gewoon kul.quote:Op maandag 20 augustus 2012 05:53 schreef The_Dean het volgende:
Daar zijn ze toch ook niet voor. Een Up vergelijken met een 5 serie slaat natuurlijk nergens op.
Ik denk dat je net echt kan gaan ontkennen dat de natuurlijke habitat van een Up! meer de stad is. En dat als je langere afstand ( en vaak dus ook op hogere snelheid) gaat afleggen een auto uit een hoger segment (BMW 5 en hoger) natuurlijk veel en veel comfortabeler is. Slaat toch gewoon nergens op om dat rijcomfort gelijk te trekken met een auto als de Up! ?quote:Op maandag 20 augustus 2012 09:15 schreef MdMa98 het volgende:
Ik kwam anders uitgerust aan in Frankrijk, geen rugklachten of moeheid, Zo slecht is het dus allemaal niet.
Ten eerste is het enige, ten tweede, ik zie niet in waarom je dood gevonden zou willen worden in welke auto dan ookquote:Op maandag 20 augustus 2012 12:00 schreef Zwappel het volgende:
Fans van microhokken
Enigste reden dat je in zoiets dood gevonden zou willen worden zou het financieel meevallertje ervan zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |