abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115751125
voor cruise control denk ik dat je een high up moet nemen. maar wie weet zit er op de move ook wel een extra pakketje, vragen bij de dealer zou ik zeggen.
pi_115751744
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 14:33 schreef Belastinginspecteur het volgende:
Maandagmorgen producten heb je overal, alhoewel het bij NS dan iedere dag maandag is, maar de Lupo an sich is niks mis mee, waren het niet dat het bijna twee jaar heeft geuurt dat we het euvel konden traceren, hij af en toe wel... en dan weer geen verlichting toont bij de knoppen voor verwarming e.d.

Echte grote pech hebben we in de twee jaar maar 1 keer gehad, waarna de ANWB meneer om kwart over twaalf 's avonds de boel weer aan de gang kreeg (zit je dan met 2000 watt op schoot omdat de dynamo overleden is).

Verder waren het vooral kleine dingen die allemaal waren te herleiden aan het soms falen van de dynamo voor dat ie vorige maand volledig de geest gaf.

Dat ik met -14 in de berm van de A4 heb gestaan was door een klapband nadat ik over iets op de weg ben gereden... (bad luck)

Al met al ben ik best tevreden met VolksWagen. De Lupo was onze eerste auto en daarmee gebeuren nu eenmaal beginnersfoutjes... zoals het uitwijken voor een kat en vervolgens in de slip komen, ja, volgende keer rij ik zo'n beest dood.
Je wilt niet weten wat voor problemen collega's hebben met VAG producten. Ik vind het in iedergeval dapper dat je wederom VW gaat rijden.
pi_115755492
Gave Up's vanmiddag in Valkenburg!

Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
pi_115756417
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
pi_115757692
Saaie auto's en bovendien erg gevaarlijk, een dikke sedan of station in een botsing en je bent het haasje. Geldt ook voor die andere troep zoals die Aygo's en co, bij een botsing ben je er niet meer.
pi_115758305
quote:
1s.gif Op zondag 19 augustus 2012 20:43 schreef Apekoek het volgende:
Saaie auto's en bovendien erg gevaarlijk, een dikke sedan of station in een botsing en je bent het haasje. Geldt ook voor die andere troep zoals die Aygo's en co, bij een botsing ben je er niet meer.
Ga je huiswerk eens doen voordat allemaal onzin post.....
pi_115758462
quote:
1s.gif Op zondag 19 augustus 2012 20:43 schreef Apekoek het volgende:
Saaie auto's en bovendien erg gevaarlijk, een dikke sedan of station in een botsing en je bent het haasje. Geldt ook voor die andere troep zoals die Aygo's en co, bij een botsing ben je er niet meer.
De Up! heeft 5 EuroNCAP sterren.....
pi_115758480
quote:
1s.gif Op zondag 19 augustus 2012 21:03 schreef ColtZ40 het volgende:

[..]

Ga je huiswerk eens doen voordat allemaal onzin post.....
Geloof me, als je met een dergelijk klein speelgoed autootje tussen een dikke Mercedes en BMW komt trek jij niet aan het langste eind... Geen enkele Airbag gaat jou dan nog redden. Daarom ben ik geen fan van de nieuwe "kleine" auto's hype.
pi_115758805
quote:
1s.gif Op zondag 19 augustus 2012 21:08 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Geloof me, als je met een dergelijk klein speelgoed autootje tussen een dikke Mercedes en BMW komt trek jij niet aan het langste eind... Geen enkele Airbag gaat jou dan nog redden. Daarom ben ik geen fan van de nieuwe "kleine" auto's hype.
Hoe groot is die kans? En geloof mij maar dat in je BMW voor 10000 euro uit 2003 niet beter zit dan een moderne kleine auto.
pi_115759885
quote:
1s.gif Op zondag 19 augustus 2012 21:17 schreef ColtZ40 het volgende:

[..]

Hoe groot is die kans? En geloof mij maar dat in je BMW voor 10000 euro uit 2003 niet beter zit dan een moderne kleine auto.
In een botsing of gewoon? Want ik denk dat je in een 5serie uit 2003 nog altijd lekkerder zit op een lange reis dan in een Up oid :P
pi_115760237
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 21:44 schreef H-D het volgende:

[..]

In een botsing of gewoon? Want ik denk dat je in een 5serie uit 2003 nog altijd lekkerder zit op een lange reis dan in een Up oid :P
Beiden, geen twijfel.

En daarbij, een BMW 5 serie is 1500 kilo en een up! een kleine 800 kilo. Geloof me, als je die op je dak krijgt in jouw miezerige up ben je veranderd in filet american, een botsend gewicht kan geen enkele techniek wat tegen doen.
pi_115760301
Appels en peren. Deze discussie raakt kant noch wal.
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
pi_115763101
Heb op een nieuwsite een ongeluk gezien met een Up! en een Pick-Up truck.. Frontaal, Up heeft het anders prima doorstaan. Size doesn`t matter meer deze dagen.

Trouwens een lange rit in een bmw of een Up! Zal tegenwoordig ook niet veel meer uitmaken.
pi_115763137
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 22:50 schreef MdMa98 het volgende:
Heb op een nieuwsite een ongeluk gezien met een Up! en een Pick-Up truck.. Frontaal, Up heeft het anders prima doorstaan. Size doesn`t matter meer deze dagen.

Trouwens een lange rit in een bmw of een Up! Zal tegenwoordig ook niet veel meer uitmaken.
Dat laatste is natuurlijk gewoon niet waar. Dat weet je zelf ook wel :P
pi_115764055
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 22:50 schreef MdMa98 het volgende:
Heb op een nieuwsite een ongeluk gezien met een Up! en een Pick-Up truck.. Frontaal, Up heeft het anders prima doorstaan. Size doesn`t matter meer deze dagen.

Trouwens een lange rit in een bmw of een Up! Zal tegenwoordig ook niet veel meer uitmaken.
Dat is natuurlijk dikke onzin.

Een gewicht van een pickup truck ligt rond de 1700 a 2000 kilo? En dat frontaal tegen een up van 800 kilo kan niet goed aflopen, en als dat wel is gebeurd is dat puur geluk. Jij snapt hopelijk toch ook wel dat een zwaarder gewicht het andere uiteindelijk altijd te baas is, simpele natuurkunde waar uitleg overbodig is.

En rijcomfort, kom op man. Als ik naar de andere kant van Europa moet rijden doe je dat niet comfortabel in een up.

Dit is gewoon fan gedrag. Het blijft een klein speelgoed autootje. Prima voor in de provincie of een dagje uit, maar een luxe festijn zal het nooit worden.
pi_115772042
Daar zijn ze toch ook niet voor. Een Up vergelijken met een 5 serie slaat natuurlijk nergens op.
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
pi_115772046
En voor de rest, Apekoek, moet je niet loze dingen en aannames gaan schreeuwen zonder dat je het ervaren hebt.
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
pi_115773316
Ik kwam anders uitgerust aan in Frankrijk, geen rugklachten of moeheid, Zo slecht is het dus allemaal niet.
pi_115773853
quote:
1s.gif Op zondag 19 augustus 2012 23:07 schreef Apekoek het volgende:
Dat is natuurlijk dikke onzin.

Een gewicht van een pickup truck ligt rond de 1700 a 2000 kilo? En dat frontaal tegen een up van 800 kilo kan niet goed aflopen, en als dat wel is gebeurd is dat puur geluk. Jij snapt hopelijk toch ook wel dat een zwaarder gewicht het andere uiteindelijk altijd te baas is, simpele natuurkunde waar uitleg overbodig is.
Leg het dan eens uit? Het gaat er namelijk om hoe de kinetische energie omgezet wordt in vervormingsenergie. Nieuwere auto's doen dat echt vele malen beter dan oude auto's. Ik zit in een botsing veel liever in een kleine auto van 1000 kg van nu dan in een auto van 10-15 jaar oud die 1500 kg weegt.
pi_115774589
quote:
1s.gif Op maandag 20 augustus 2012 05:53 schreef The_Dean het volgende:
Daar zijn ze toch ook niet voor. Een Up vergelijken met een 5 serie slaat natuurlijk nergens op.
Klopt. Maar dan moet je ook niet gaan roepen dat een lange rit in een Up! net zo comfortabel is als in een dikke BMW. Want dat is natuurlijk gewoon kul.
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 09:15 schreef MdMa98 het volgende:
Ik kwam anders uitgerust aan in Frankrijk, geen rugklachten of moeheid, Zo slecht is het dus allemaal niet.
Ik denk dat je net echt kan gaan ontkennen dat de natuurlijke habitat van een Up! meer de stad is. En dat als je langere afstand ( en vaak dus ook op hogere snelheid) gaat afleggen een auto uit een hoger segment (BMW 5 en hoger) natuurlijk veel en veel comfortabeler is. Slaat toch gewoon nergens op om dat rijcomfort gelijk te trekken met een auto als de Up! ?
pi_115774670
Ach het zal allemaal wel, ik heb zelf ook grotere autos gehad hiervoor, het enige verschil vond ik dat de grotere autos iets beter over drempeltjes gingen. Verder Rijdt een Up! ook best goed met 160. Vergis je niet, ik denk dat de tand des tijds niet heeft stil gestaan. Zelfs met hoge snelheid kan ik nog prima praten met mijn medepassagier, de radio hoeft ook niet harder omdat het motorgeluid mooi rustig blijft. De stoelen zitten verdomd goed, en dat is volkswagen, goed in stoelen voor lange ritten..
pi_115775251
Ach wat jij wilt dan. Dan neem jij fijn je Up voor langere ritten en ik iets anders.
pi_115777398
Fans van microhokken :')

Enigste reden dat je in zoiets dood gevonden zou willen worden zou het financieel meevallertje ervan zijn.
404 - Not Found
  Moderator dinsdag 21 augustus 2012 @ 20:39:57 #74
18653 crew  D.
pi_115837186
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 12:00 schreef Zwappel het volgende:
Fans van microhokken :')

Enigste reden dat je in zoiets dood gevonden zou willen worden zou het financieel meevallertje ervan zijn.
Ten eerste is het enige, ten tweede, ik zie niet in waarom je dood gevonden zou willen worden in welke auto dan ook :N
pi_115843165
Voor de liefhebbers: de Up! heeft op geen enkele uitvoering standaard cruisecontrole. Dit zit samen met pdc en volgens mij een boordcomputer in het drivepakket voor ¤375
Aigh aigh Captain!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')