quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 02:31 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Gaat je geen sodemieter aan of ik een fijne avond heb of niet!
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 02:37 schreef MaryMouse het volgende:
Ik ga ook slapen, geloof dat ik morgen weer een paar uurtjes moet werken
Slaap lekker MM en triple zero.quote:
Dat is het probleem niet, meer het wanneer.quote:
Ja, ok. Maar nog lang opgebleven?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:00 schreef m.k het volgende:
[..]
Dat is het probleem niet, meer het wanneer.
neequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:01 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja, ok. Maar nog lang opgebleven?
quote:
Lekkere achtergrond muziek bij het werkenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:11 schreef Schild het volgende:
Sam wat doe je ons aan... een Youtube filmpje van 1,5 uur.![]()
Chopin, wat een romanticus/melancholicusquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Lekkere achtergrond muziek bij het werken
Al z'n Nocturnesquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:11 schreef Schild het volgende:
Sam wat doe je ons aan... een Youtube filmpje van 1,5 uur.![]()
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:23 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Zal niet de eerste keer zijn dat er een plasje Rave uit een hoer komt druipen.
[..]
[..]
Yeah, waardering voor de klassiekenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:56 schreef MaryMouse het volgende:
Hmmm, wel thuis, maar nog geen bier voor mij
en verder werken met Chopin op de achtergrond.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:04 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ook een pionier inderdaad. Maar ook geen klassieker.
Beiden romantici.
klassiek... overrated.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:04 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ook een pionier inderdaad. Maar ook geen klassieker.
Beiden romantici.
Alhoewel zo'n liedje op z'n tijd wel leuk isquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:08 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Rap, R&B, trip-hop.....overrated.
Good morning USAquote:
Ja is hier nog altijd mooi weer, gelukkig is jet iets afgekoeld zodat je nu normaal buiten kan zitten.quote:
De airco zal daar de afgelopen tijd zeker veel zijn gebruikt?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:37 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Ja is hier nog altijd mooi weer, gelukkig is jet iets afgekoeld zodat je nu normaal buiten kan zitten.
Ja hij moet nog steeds aan, want zonder is het toch iets te warm.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:39 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
De airco zal daar de afgelopen tijd zeker veel zijn gebruikt?
Onze airco doet het niet zo goed meer, denk dat er freon in moet.
In mijn huidige auto doet de airco het ook niet meer, vies warm met dit weer dan.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:41 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Ja hij moet nog steeds aan, want zonder is het toch iets te warm.
Wat is dat dan voor reden?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:43 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
In mijn huidige auto doet de airco het ook niet meer, vies warm met dit weer dan.
Gelukkig binnenkort een andere auto.
Morgen beloofd het nog warmer te worden +30 graden, mag ik weer werken.
Neem mooi wat gevroren koel-elementen mee, thermoskan koude cactus-lemon juice en een handdoek. In de auto kan het goed een oven worden.
Onze post-auto's zijn namelijk niet uitgerust met airco, en dat heeft een reden.
Zeker te duur ofzo.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wat is dat dan voor reden?
Vorig jaar ging de airco van mijn auto kapot. Ik wist niet hoe snel ik die moest laten maken.
Gelukkig heeft men hier standaard in autos AC, en thuis hebben we een twee nieuwere ACs. Maar kijk toch ook wel een beetje uit naar de herfst en winter.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:43 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
In mijn huidige auto doet de airco het ook niet meer, vies warm met dit weer dan.
Gelukkig binnenkort een andere auto.
Morgen beloofd het nog warmer te worden +30 graden, mag ik weer werken.
Neem mooi wat gevroren koel-elementen mee, thermoskan koude cactus-lemon juice en een handdoek. In de auto kan het goed een oven worden.
Onze post-auto's zijn namelijk niet uitgerust met airco, en dat heeft een reden.
De reden is dat airco geen zin heeft. Want om de 100 meter stap je nl. uit.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wat is dat dan voor reden?
Vorig jaar ging de airco van mijn auto kapot. Ik wist niet hoe snel ik die moest laten maken.
OK, logische verklaringquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:50 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
De reden is dat airco geen zin heeft. Want om de 100 meter stap je nl. uit.
Dus, koude verlaat auto weer, chauffeur loopt kans op flinke verkoudheid (wisselen van koud naar warm etc etc, dus ziekteverzuim), en verbruikt dan ook meer brandstof.
Tegenwoordig is het in nieuwe auto's in NL ook standaard om AC te hebben. Dacht ik.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:47 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Gelukkig heeft men hier standaard in autos AC, en thuis hebben we een twee nieuwere ACs. Maar kijk toch ook wel een beetje uit naar de herfst en winter.
Naja wij hebben ook gewoon een window AC, Veel nieuwere woningen hebben een AC unit naast het huis, en de koude lucht komt dan door floor vents naar binnen. Jammer genoeg is onze woning te oud voor een upgrade, maar gelukkig zijn de nieuwe ACs niet zo luid meer.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:52 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Tegenwoordig is het in nieuwe auto's in NL ook standaard om AC te hebben. Dacht ik.
Hier hebben wij een woning/Apt, van de woningbouw, en mag je niet zomaar een vaste airco installeren. Helaas.
Dus dan maar een "mobiele".
Hoeveel BTu heeft die van jullie? Onze mobiele, die dus een tekort aan freon-gas heeft (denk ik) 9000BTu. (voor 1 ruimte dus)quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:55 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Naja wij hebben ook gewoon een window AC, Veel nieuwere woningen hebben een AC unit naast het huis, en de koude lucht komt dan door floor vents naar binnen. Jammer genoeg is onze woning te oud voor een upgrade, maar gelukkig zijn de nieuwe ACs niet zo luid meer.
Amber lijkt mij eerder een type voor dezequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:55 schreef ErwinRommel het volgende:
Dit lijkt me een mooi vrouwen autootje voor Amber![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Amber lijkt mij eerder een type voor deze
[ afbeelding ]
Nee heb liever een Mary Kay autoquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:55 schreef ErwinRommel het volgende:
Dit lijkt me een mooi vrouwen autootje voor Amber![]()
[ afbeelding ]
bah!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:02 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Nee heb liever een Mary Kay auto
[ afbeelding ]
De nieuwe beetle vind ik nu werkelijk ontzettend leuk, en in die kleur is het helemaal prachtigquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Amber lijkt mij eerder een type voor deze
[ afbeelding ]
Nee joh de Mary Kay Cadillac is echt mooi, en heeft een hele mooi parelmoed roze kleur. Maar je moet voor Mary Kay werken en top verkoopster zijn om er een te winnen.quote:
Gelukkig, kom ik daar niet voor in aanmerkingquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:06 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Nee joh de Mary Kay Cadillac is echt mooi, en heeft een hele mooi parelmoed roze kleur. Maar je moet voor Mary Kay werken en top verkoopster zijn om er een te winnen.
Ik vind hem wel stoer en mooiquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:06 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Nee joh de Mary Kay Cadillac is echt mooi, en heeft een hele mooi parelmoed roze kleur. Maar je moet voor Mary Kay werken en top verkoopster zijn om er een te winnen.
Jaquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:07 schreef ErwinRommel het volgende:
Maar, las vanochtend dat jullie het vannacht over mij hadden?
Ja een vriendin van me die voor Mary Kay werkt heeft er een, en is echt een mmoi ding dat lekker rijd en er goed uit zietquote:
Las het al vanochtend toen ik wakker werdquote:
Over je "hadden" is niet het juiste woord, je kwam ter spraken.;quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:07 schreef ErwinRommel het volgende:
Maar, las vanochtend dat jullie het vannacht over mij hadden?
Dat is voor mij hetzelfdequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:10 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Over je "hadden" is niet het juiste woord, je kwam ter spraken.;
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:09 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Las het al vanochtend toen ik wakker werd
Alle kanalen mbt Veteranen liggen voor me open.
Mocht het weer slecht met me gaan, dan staat er diezelfde dag nog iemand klaar om me te helpen.
Nu nog even in voltext.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:12 schreef ErwinRommel het volgende:
Lid van BNMO, lid van VI, lid van VGGJ.
Kan aanspraak maken op zorgloket Veteranen, 24u per dag.
BNMO = Bond van Nederlandse Militaire Oorlogs- en Dienstslachtoffersquote:
quote:
Er zijn toch geen signalen dat het slecht(er) gaat met ER?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]de vragen waren van mijn kant uit ook vooral vanuit een klein beetje bezorgdheid
Nee hoor, gelukkig niet. Was eigenlijk een soort van what-if gedachte.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Er zijn toch geen signalen dat het slecht(er) gaat met ER?
Lotusss herkent het inmiddels wel wanneer het weer slechter met me gaatquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]de vragen waren van mijn kant uit ook vooral vanuit een klein beetje bezorgdheid
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:20 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Lotusss herkent het inmiddels wel wanneer het weer slechter met me gaat
Ook voor haar zijn er bij het BNMO programma's voor vrouwen van veteranen.
Is an sich allemaal best goed geregeld momenteel.quote:
Goed te horen dat er eindelijk in NLD ook wat gedaan word, want dat was lange tijd niet het geval.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:23 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Is an sich allemaal best goed geregeld momenteel.
Heel scala aan activiteiten, voor de vrouw van de veteraan en naaste familie daarvan. Gratis uitjes met overnachting waar vrouwen hun ervaringen kunnen delen en tips, obv een proffesioneel opgeleid medewerker van de BNMO.
Voor veteranen zijn er ook activiteiten, al doe ik daar vanwege mijn werk amper aan mee.
Klopt, dit beleid kwam pas na de Bosnië missie. daarvoor was er vrijwel geen aandacht voor.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:25 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Goed te horen dat er eindelijk in NLD ook wat gedaan word, want dat was lange tijd niet het geval.
Foto van wat, en waar? Je FOBO?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:35 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik post zo wel ff een foto
Eerst ff boodschappen doen, brb!!
Al op to-see lijst gezet. Verhip ik zie dat ik Talvisota ook nog moet zien.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:36 schreef Cobra4 het volgende:
Klaar met kijken van "The Falklands Play". Aanrader.
De muziek in combinatie met die verscheurde uitdrukkingen op hun gezichten!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Al op to-see lijst gezet. Verhip ik zie dat ik Talvisota ook nog moet zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |