Dat is voor mij hetzelfdequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:10 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Over je "hadden" is niet het juiste woord, je kwam ter spraken.;
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:09 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Las het al vanochtend toen ik wakker werd
Alle kanalen mbt Veteranen liggen voor me open.
Mocht het weer slecht met me gaan, dan staat er diezelfde dag nog iemand klaar om me te helpen.
Nu nog even in voltext.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:12 schreef ErwinRommel het volgende:
Lid van BNMO, lid van VI, lid van VGGJ.
Kan aanspraak maken op zorgloket Veteranen, 24u per dag.
BNMO = Bond van Nederlandse Militaire Oorlogs- en Dienstslachtoffersquote:
quote:
Er zijn toch geen signalen dat het slecht(er) gaat met ER?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]de vragen waren van mijn kant uit ook vooral vanuit een klein beetje bezorgdheid
Nee hoor, gelukkig niet. Was eigenlijk een soort van what-if gedachte.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Er zijn toch geen signalen dat het slecht(er) gaat met ER?
Lotusss herkent het inmiddels wel wanneer het weer slechter met me gaatquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]de vragen waren van mijn kant uit ook vooral vanuit een klein beetje bezorgdheid
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:20 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Lotusss herkent het inmiddels wel wanneer het weer slechter met me gaat
Ook voor haar zijn er bij het BNMO programma's voor vrouwen van veteranen.
Is an sich allemaal best goed geregeld momenteel.quote:
Goed te horen dat er eindelijk in NLD ook wat gedaan word, want dat was lange tijd niet het geval.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:23 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Is an sich allemaal best goed geregeld momenteel.
Heel scala aan activiteiten, voor de vrouw van de veteraan en naaste familie daarvan. Gratis uitjes met overnachting waar vrouwen hun ervaringen kunnen delen en tips, obv een proffesioneel opgeleid medewerker van de BNMO.
Voor veteranen zijn er ook activiteiten, al doe ik daar vanwege mijn werk amper aan mee.
Klopt, dit beleid kwam pas na de Bosnië missie. daarvoor was er vrijwel geen aandacht voor.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:25 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Goed te horen dat er eindelijk in NLD ook wat gedaan word, want dat was lange tijd niet het geval.
Foto van wat, en waar? Je FOBO?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:35 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik post zo wel ff een foto
Eerst ff boodschappen doen, brb!!
Al op to-see lijst gezet. Verhip ik zie dat ik Talvisota ook nog moet zien.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:36 schreef Cobra4 het volgende:
Klaar met kijken van "The Falklands Play". Aanrader.
De muziek in combinatie met die verscheurde uitdrukkingen op hun gezichten!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Al op to-see lijst gezet. Verhip ik zie dat ik Talvisota ook nog moet zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |