Schitterendquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:21 schreef kaasplankje het volgende:
Ik vind dat Texas setje wel cool Tommeke. Alleen al omdat niemand dat heeft.
Deze vind ik ook wel tof: Kellog's shirts.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Nice, waar schaf ik zo'n harde bazen outfit aan?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:21 schreef kaasplankje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Ik vind het juist van een over-Amerikaans design, van die pulp die je in Pulp Fiction ook zietquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:14 schreef dimi_stevens het volgende:
Bij texas denk ik aan chainsaw of hillbilly.
Alleen daarom al, niet kopen.
On the interwebs of the united states of america. Wel duur, ik zou wel eentje willen met cornflakes of die froot loops. Die is echt da bomb.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:00 schreef Yankee het volgende:
[..]
Nice, waar schaf ik zo'n harde bazen outfit aan?
Tof, groot beest.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:00 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik heb op de Cret de Chatillon een steenarend gezien. Ik kwam de bocht om tijdens de klim en toen zat hij op de weg. Ik schrok me een hoedje eerst want enorme vogel. Hij schrok waarschijnlijk ook van mij want hij ging er meteen vandoor.
Klopt. En ze zitten lekker.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:28 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Ik vind die Belga pakjes niet mooi(Volgens mij zijn ze wel goedkoop...)
Damn, balen man! Spullen zijn nog niet het ergste, maar het idee dat ze in je huis geweest zijn....quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:39 schreef Oksel het volgende:
Zoals de insiders hier weten was m'n camper leeggehaald 3 weken geleden.. nu net alles nieuw, kom ik net thuis van een dagje op 't water.. ingebroken in 't huis. Weer alles weg. Goud, laptops, horloges.
Dat zuigt apenballen zeg, van de week was ik naar me ouders op camping gefietst, ook melding dat de de deur bij me ouders openstond, ik snel met me vader heen, gelukkig loos alarm, me moeder had deur opengelaten. Maar verdomme zeg, enorm kut, man man man.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:39 schreef Oksel het volgende:
Zoals de insiders hier weten was m'n camper leeggehaald 3 weken geleden.. nu net alles nieuw, kom ik net thuis van een dagje op 't water.. ingebroken in 't huis. Weer alles weg. Goud, laptops, horloges.
Kut man zo 2x achter elkaar. Sterkte!quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:39 schreef Oksel het volgende:
Slechts 100km per week fietsen? Dat kan nooit goed voor je zijn.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:11 schreef raptorix het volgende:
Zijn er trouwens hier mensen die naast fietsen nog andere sporten doen? Zelf voetbal ik, nu heb ik wel eens gehoord dat dat qua spierbelasting niet helemaal goed is, nu fiets ik maar 100 KM per week maar vroeg me af of dat slecht is?
Naja, van plan om wat meer te fietsen, probleem is dat ik 60 uur per week werk en daarnaast ook nog golf en voetbal, keuzes, keuzes....quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:23 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Slechts 100km per week fietsen? Dat kan nooit goed voor je zijn.![]()
@Oksel: Echt zwaar kut man, sterkte ermee.
Kon me nog net staande houden maar er klapte wel een spaak.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:00 schreef eentwee het volgende:
@Cyclinggirl: pff wat een kloteactie. Ben je er redelijk ongeschonden van afgekomen? Lijkt me niet prettig een oplegger tegen je aan..
@Gripper: geometrieen naast elkaar leggen en je weet het
Dat is zo. Ik zou ook graag meer recreatief willen wielrennen dan ik nu doe maar daar heb ik eigenlijk ook amper de tijd voor.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:24 schreef raptorix het volgende:
[..]
Naja, van plan om wat meer te fietsen, probleem is dat ik 60 uur per week werk en daarnaast ook nog golf en voetbal, keuzes, keuzes....
Ik ben van plan om meer vroeg in de ochtend te rijden, laatst ben ik om 6 uur s'ochtends opgestaan, dan kan je ook lekker in vondelpark rijden, heerlijk asfalt en geen mensen, is ook mijn probleem, ik moet eerst 20 minuten rijden voordat ik de stad uit ben, en op terugweg heb ik weer dat probleem.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:59 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Dat is zo. Ik zou ook graag meer recreatief willen wielrennen dan ik nu doe maar daar heb ik eigenlijk ook amper de tijd voor.
Ik heb dat ook maar langs de Maasboulevard cross ik zo de stad uit. Als je de routes een beetje weet is dat wel oké.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:03 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik ben van plan om meer vroeg in de ochtend te rijden, laatst ben ik om 6 uur s'ochtends opgestaan, dan kan je ook lekker in vondelpark rijden, heerlijk asfalt en geen mensen, is ook mijn probleem, ik moet eerst 20 minuten rijden voordat ik de stad uit ben, en op terugweg heb ik weer dat probleem.
Ik zit echt midden in de stad, meestal rij ik aan de noordkant, en kan ik pas op het industrie gebied in Westpoort vaart maken, wel van plan meer aan de zuidkant van Amsterdam te rijden, vooral stuk richting Muiden en Naarden is mooi. Hier in buurt is levensgevaarlijk, bijna elke keer als ik rij heb ik wel schrikmomentje, vorige keer nog 2 kindjes op fiets die in 1 keer tegen de richting overstaken, was ik halve seconde eerder geweest dan was ik over de kop gegaan.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:05 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik heb dat ook maar langs de Maasboulevard cross ik zo de stad uit. Als je de routes een beetje weet is dat wel oké.
Daar wen je wel aan hoor, op een gegeven moment weet je gewoon dat je in bepaalde straten niet te dicht langs de geparkeerde auto's moet rijden, en op sommige stukken wat langzamer omdat je toch al weet dat het mis gaat. Dan rol je overal smooth tussendoor zonder bellen of screamen. Go with the flow.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:10 schreef raptorix het volgende:
Ik zit echt midden in de stad, meestal rij ik aan de noordkant, en kan ik pas op het industrie gebied in Westpoort vaart maken, wel van plan meer aan de zuidkant van Amsterdam te rijden, vooral stuk richting Muiden en Naarden is mooi. Hier in buurt is levensgevaarlijk, bijna elke keer als ik rij heb ik wel schrikmomentje, vorige keer nog 2 kindjes op fiets die in 1 keer tegen de richting overstaken, was ik halve seconde eerder geweest dan was ik over de kop gegaan.
Ja ik woon natuurlijk al tijdje hier, dus ben wel alert op waar het gevaar sluipt, probleem is met name opgefokte automobilisten die gewoon keihard blind uit zijstraten komen. Wil trouwens nogmaals benadrukken dat ik het superkut voor Oksel vind, echt wat ontzettend ellendig, blijf gewoon met je poten van andermans spullen af!quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:12 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Daar wen je wel aan hoor, op een gegeven moment weet je gewoon dat je in bepaalde straten niet te dicht langs de geparkeerde auto's moet rijden, en op sommige stukken wat langzamer omdat je toch al weet dat het mis gaat. Dan rol je overal smooth tussendoor zonder bellen of screamen. Go with the flow.
Anders gewoon 2e hands wildfire kopen, kosten 2 tientjes ongeveer en werken prima als GPS device.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:46 schreef kaasplankje het volgende:
Misschien heb ik over een tijdje een smartphone.
Hij bestaat!
http://www.samsung.com/nl(...)phone/GT-S5690KOALUX
Nouja slecht... Voetbal zelf 3x per week smart zijn complete andere spiergroepen. Let vooral op je hamstrings en kuiten.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:11 schreef raptorix het volgende:
Zijn er trouwens hier mensen die naast fietsen nog andere sporten doen? Zelf voetbal ik, nu heb ik wel eens gehoord dat dat qua spierbelasting niet helemaal goed is, nu fiets ik maar 100 KM per week maar vroeg me af of dat slecht is?
Ik doe zelf een boterhamzakje om me smartphone als ik er aan denk, meestal vergeet ik hetquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:57 schreef kaasplankje het volgende:
Oh maar ik wil best een smartphone hebben met internet. Voor zover ik wist was er nog geen shockproof en waterdicht toestel verkrijgbaar.
Ik moet ook letten op hamstrings rekken. Ze worden te kort door al dat gefiets waardoor je met een kromme rug gaat staan wat vervolgens klachten geeft. Kijk maar eens naar oudere fietsers dan zie je het bij meerderen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:55 schreef ThePlaneteer het volgende:
Nouja slecht... Voetbal zelf 3x per week smart zijn complete andere spiergroepen. Let vooral op je hamstrings en kuiten.
Klinkt leuk, wat studeer je?quote:Op zondag 19 augustus 2012 00:15 schreef Erik92 het volgende:
Ik ben een weekje weggeweest en er is nogal gebeurd als ik alles zo teruglees.. Balen cyclinggirl en oksel!
Net dus de introductieweek gehad, zoals sommigen van jullie wel wisten. Heb het erg leuk gehad. Ik ben de eerste dag nog met de fiets gegaan maar daarna werd het toch de trein.Vooral veel gefietst daar met dames achterop.
Verschrikkelijk die stadsfietsen.
Morgenavond een duurtraining en maandag intervallen, dinsdag is de werkweek al van de uni en heb woensdag misschien nog wat tijd. En anders van het weekend weer. De Ardennen gaan het niet worden want heb ook nog kamp van maandag tot vrijdag. Drukdrukdruk dus, maar wel heel erg leuk.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:21 schreef kaasplankje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Succes met die warmte. Ben blij nu niet in NL te zijn, lijkt me erg benauwd.quote:Op zondag 19 augustus 2012 10:32 schreef CyclingGirl het volgende:
Zo straks lekker koersen in 35 graden. Eens kijken hoe het gaat. Voor mij de laatste koers van het jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |