abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115729466
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 12:00 schreef eentwee het volgende:
@Cyclinggirl: pff wat een kloteactie. Ben je er redelijk ongeschonden van afgekomen? Lijkt me niet prettig een oplegger tegen je aan..

@Gripper: geometrieen naast elkaar leggen en je weet het ;)
Kon me nog net staande houden maar er klapte wel een spaak.
Haters gonna hate.
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 22:59:26 #127
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_115729897
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 22:24 schreef raptorix het volgende:

[..]

Naja, van plan om wat meer te fietsen, probleem is dat ik 60 uur per week werk en daarnaast ook nog golf en voetbal, keuzes, keuzes....
Dat is zo. Ik zou ook graag meer recreatief willen wielrennen dan ik nu doe maar daar heb ik eigenlijk ook amper de tijd voor.

Vandaag wel even lekker naar de gym geweest en morgen naar het strand denk ik. Maandag weer fietsen. ^O^
pi_115730080
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 22:59 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Dat is zo. Ik zou ook graag meer recreatief willen wielrennen dan ik nu doe maar daar heb ik eigenlijk ook amper de tijd voor.
Ik ben van plan om meer vroeg in de ochtend te rijden, laatst ben ik om 6 uur s'ochtends opgestaan, dan kan je ook lekker in vondelpark rijden, heerlijk asfalt en geen mensen, is ook mijn probleem, ik moet eerst 20 minuten rijden voordat ik de stad uit ben, en op terugweg heb ik weer dat probleem.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 23:05:46 #129
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_115730173
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 23:03 schreef raptorix het volgende:

[..]

Ik ben van plan om meer vroeg in de ochtend te rijden, laatst ben ik om 6 uur s'ochtends opgestaan, dan kan je ook lekker in vondelpark rijden, heerlijk asfalt en geen mensen, is ook mijn probleem, ik moet eerst 20 minuten rijden voordat ik de stad uit ben, en op terugweg heb ik weer dat probleem.
Ik heb dat ook maar langs de Maasboulevard cross ik zo de stad uit. Als je de routes een beetje weet is dat wel oké.
pi_115730349
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 23:05 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Ik heb dat ook maar langs de Maasboulevard cross ik zo de stad uit. Als je de routes een beetje weet is dat wel oké.
Ik zit echt midden in de stad, meestal rij ik aan de noordkant, en kan ik pas op het industrie gebied in Westpoort vaart maken, wel van plan meer aan de zuidkant van Amsterdam te rijden, vooral stuk richting Muiden en Naarden is mooi. Hier in buurt is levensgevaarlijk, bijna elke keer als ik rij heb ik wel schrikmomentje, vorige keer nog 2 kindjes op fiets die in 1 keer tegen de richting overstaken, was ik halve seconde eerder geweest dan was ik over de kop gegaan.
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 23:12:47 #131
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_115730473
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 23:10 schreef raptorix het volgende:

Ik zit echt midden in de stad, meestal rij ik aan de noordkant, en kan ik pas op het industrie gebied in Westpoort vaart maken, wel van plan meer aan de zuidkant van Amsterdam te rijden, vooral stuk richting Muiden en Naarden is mooi. Hier in buurt is levensgevaarlijk, bijna elke keer als ik rij heb ik wel schrikmomentje, vorige keer nog 2 kindjes op fiets die in 1 keer tegen de richting overstaken, was ik halve seconde eerder geweest dan was ik over de kop gegaan.
Daar wen je wel aan hoor, op een gegeven moment weet je gewoon dat je in bepaalde straten niet te dicht langs de geparkeerde auto's moet rijden, en op sommige stukken wat langzamer omdat je toch al weet dat het mis gaat. Dan rol je overal smooth tussendoor zonder bellen of screamen. Go with the flow. :7

Vroeger kon ik me ook nogal eens druk maken over iemand die slingert of helemaal links rijdt op het fietspad of een voetganger die oversteekt zonder te kijken. Nu stuur ik overal langs en blijf er relaxed bij. Scheelt jezelf een hoop stress.

[ Bericht 4% gewijzigd door kaasplankje op 18-08-2012 23:20:19 ]
pi_115730765
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 23:12 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Daar wen je wel aan hoor, op een gegeven moment weet je gewoon dat je in bepaalde straten niet te dicht langs de geparkeerde auto's moet rijden, en op sommige stukken wat langzamer omdat je toch al weet dat het mis gaat. Dan rol je overal smooth tussendoor zonder bellen of screamen. Go with the flow. :7
Ja ik woon natuurlijk al tijdje hier, dus ben wel alert op waar het gevaar sluipt, probleem is met name opgefokte automobilisten die gewoon keihard blind uit zijstraten komen. Wil trouwens nogmaals benadrukken dat ik het superkut voor Oksel vind, echt wat ontzettend ellendig, blijf gewoon met je poten van andermans spullen af!
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 23:46:33 #133
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_115731980
Misschien heb ik over een tijdje een smartphone.

Hij bestaat!

http://www.samsung.com/nl(...)phone/GT-S5690KOALUX
pi_115732356
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 23:46 schreef kaasplankje het volgende:
Misschien heb ik over een tijdje een smartphone.

Hij bestaat!

http://www.samsung.com/nl(...)phone/GT-S5690KOALUX
Anders gewoon 2e hands wildfire kopen, kosten 2 tientjes ongeveer en werken prima als GPS device.
pi_115732386
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 22:11 schreef raptorix het volgende:
Zijn er trouwens hier mensen die naast fietsen nog andere sporten doen? Zelf voetbal ik, nu heb ik wel eens gehoord dat dat qua spierbelasting niet helemaal goed is, nu fiets ik maar 100 KM per week maar vroeg me af of dat slecht is?
Nouja slecht... Voetbal zelf 3x per week smart zijn complete andere spiergroepen. Let vooral op je hamstrings en kuiten.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 23:57:53 #136
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_115732501
Oh maar ik wil best een smartphone hebben met internet. Voor zover ik wist was er nog geen shockproof en waterdicht toestel verkrijgbaar.
pi_115732547
Waterdicht zal wel ten koste gaan van GPS receptie.. en dat kost je KOMs :P

Vandaag Geants des Ardennes gereden. Mooie route. Belgisch kutasfalt. Ohja en best warm.
pi_115732560
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 23:57 schreef kaasplankje het volgende:
Oh maar ik wil best een smartphone hebben met internet. Voor zover ik wist was er nog geen shockproof en waterdicht toestel verkrijgbaar.
Ik doe zelf een boterhamzakje om me smartphone als ik er aan denk, meestal vergeet ik het ;)
  zondag 19 augustus 2012 @ 00:00:13 #139
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_115732591
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 23:55 schreef ThePlaneteer het volgende:

Nouja slecht... Voetbal zelf 3x per week smart zijn complete andere spiergroepen. Let vooral op je hamstrings en kuiten.
Ik moet ook letten op hamstrings rekken. Ze worden te kort door al dat gefiets waardoor je met een kromme rug gaat staan wat vervolgens klachten geeft. Kijk maar eens naar oudere fietsers dan zie je het bij meerderen.

@1-2: Strava :') Ik had wel mee gewild naar de Ardennen. Wat heb je op de klokken gezet?
pi_115732656
Ik rek nooit voor het voetbal, ik geloof uberhaupt niet in rekken en strekken, heeft in mijn ogen pas zin als je warm bent.
  zondag 19 augustus 2012 @ 00:05:20 #141
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_115732831
Hamstrings rekken houdt mijn rug beter.
pi_115733278
Ik ben een weekje weggeweest en er is nogal gebeurd als ik alles zo teruglees.. Balen cyclinggirl en oksel!

Net dus de introductieweek gehad, zoals sommigen van jullie wel wisten. Heb het erg leuk gehad. Ik ben de eerste dag nog met de fiets gegaan maar daarna werd het toch de trein. :P Vooral veel gefietst daar met dames achterop. :P Verschrikkelijk die stadsfietsen. :P

Morgenavond een duurtraining en maandag intervallen, dinsdag is de werkweek al van de uni en heb woensdag misschien nog wat tijd. En anders van het weekend weer. De Ardennen gaan het niet worden want heb ook nog kamp van maandag tot vrijdag. Drukdrukdruk dus, maar wel heel erg leuk.
pi_115733736
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 00:15 schreef Erik92 het volgende:
Ik ben een weekje weggeweest en er is nogal gebeurd als ik alles zo teruglees.. Balen cyclinggirl en oksel!

Net dus de introductieweek gehad, zoals sommigen van jullie wel wisten. Heb het erg leuk gehad. Ik ben de eerste dag nog met de fiets gegaan maar daarna werd het toch de trein. :P Vooral veel gefietst daar met dames achterop. :P Verschrikkelijk die stadsfietsen. :P

Morgenavond een duurtraining en maandag intervallen, dinsdag is de werkweek al van de uni en heb woensdag misschien nog wat tijd. En anders van het weekend weer. De Ardennen gaan het niet worden want heb ook nog kamp van maandag tot vrijdag. Drukdrukdruk dus, maar wel heel erg leuk.
Klinkt leuk, wat studeer je?
pi_115734169
Hoe valt Nalini?

Ben zelf 1.88 en slank postuur... Welke maat moet ik dan nemen? Want volgens bepaalde maattabellen zit ik dan ineens aan de XXL.
pi_115734784
Ik ben 1.95, slank en ik heb XL van Nalini (zit goed aansluitend)
pi_115734964
Ok bedankt!
pi_115735236
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 00:27 schreef raptorix het volgende:

[..]

Klinkt leuk, wat studeer je?
Psychologie in Leiden!
pi_115739473
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 13:21 schreef kaasplankje het volgende:
Ik vind dat Texas setje wel cool Tommeke. Alleen al omdat niemand dat heeft.

Deze vind ik ook wel tof: Kellog's shirts.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

:D :D
_O_
pi_115740016
Zo straks lekker koersen in 35 graden. Eens kijken hoe het gaat. Voor mij de laatste koers van het jaar.
Haters gonna hate.
pi_115740376
quote:
99s.gif Op zondag 19 augustus 2012 10:32 schreef CyclingGirl het volgende:
Zo straks lekker koersen in 35 graden. Eens kijken hoe het gaat. Voor mij de laatste koers van het jaar.
Succes met die warmte. Ben blij nu niet in NL te zijn, lijkt me erg benauwd.
Maar ik kan 't mis hebben...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')