SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Tommeke op 17-08-2012 17:57:04 ]
Dan wel zonder BBQ nadien, want ik ben dan een ander fietstochtje rijdenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:42 schreef cafca het volgende:
Is er nu 25 augustus weer een meet in Vreeswijk?
Kun je anders die groepsfoto uit het vorige topic in de op zetten? Dan maken we er later wel weer zo'n fancy tekstbalkje bij.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:17 schreef Tommeke het volgende:
Ik heb die meet er maar uitgehaald, misschien een nieuwe foto ofzo?
Kaas die sleutelles geeft
Begrijp ik het goed dat je 23 fietst op het buitenblad? Da's idd veel te hoog, zo hou je geen knieën over. Kijk anders ook eens op www. Zitvlees.nl voor algemene trainingstipsquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:28 schreef -0- het volgende:
Goedenavond beste fietsfokkers!
Heb het plan om de komende tijd mijzelf ook frequent bezig te gaan houden met fietsen en ben eigenlijk op zoek naar tips om die goed aan te gaan pakken.
Heb nog geen eigen fiets maar kan wel vrijwel altijd een fiets lenen die voor mij ook op de goede maat is dus dat is voorlopig geen probleem, wil eind van het jaar op zoek gaan naar een eigen fiets als het een succes wordt!
Nou ben ik wel benieuwd wat een goede manier is om het aan te gaan pakken. Ik wil toch wel redelijk serieus gaan fietsen en hierbij vooral mijn conditie flink uit te bouwen.
Een van mijn doelen is om volgend jaar de Alp d'huez te beklimmen dus in ieder geval wil ik daar naar toe werken.
Ik heb nog niet een erg goede conditie, heb de afgelopen week een stuk gefietst en hierbij 20 km gefietst op gemiddelde van 23 km per uur, wel redelijk stabiel. Wat is nou een goede manier om dit uit te gaan bouwen?
Daarbij vraag ik me af of het beter is om in een lage of hoge versnelling te fietsen, ik merk nu dat een hoge versnelling mij een stuk makkelijker afgaat maar voor mijn gevoel zit ik dan erg hoog. (Voor grote blad van 3, achter 4 of 5). Is dit goed of kan ik beter een lagere versnelling kiezen?
Zijn er verder nog dingen waar ik echt rekening mee moet houden als ik regelmatig ga fietsen?
Ja klopt, dat houdt ik voor mijn gevoel het langste vol, heb niet het idee dat ik dan echt kracht moet zetten terwijl ik bij een lagere versnelling snel vermoeide / licht verzuurde benen krijg.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:37 schreef cafca het volgende:
[..]
Begrijp ik het goed dat je 23 fietst op het buitenblad? Da's idd veel te hoog, zo hou je geen knieën over. Kijk anders ook eens op www. Zitvlees.nl voor algemene trainingstips
Je moet er aan wennen, maar op termijn ga je er makkelijker van fietsen, zeker bergop. Klimmen als Alpe d'Huez moet je meer op souplesse dan kracht doen, anders ga je kapotquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:40 schreef -0- het volgende:
[..]
Ja klopt, dat houdt ik voor mijn gevoel het langste vol, heb niet het idee dat ik dan echt kracht moet zetten terwijl ik bij een lagere versnelling snel vermoeide / licht verzuurde benen krijg.
Probeer wel regelmatig op het middelste blad te fietsen omdat ik al het vermoeden had dat dit beter is.
Zal eens gaan kijken op die link![]()
De 26e is er een triatlon in Emmeloord, doe je ook mee?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:04 schreef No-P het volgende:
Stukje over mijn zadel. http://www.triathlon226.nl/2012/08/ism-zadels-de-ins-en-outs/
Nee, waarschijnlijk dat weekend geen wedstrijd en als ik al een wedstrijd doe dan in Doetinchem. Zaterdag wel naar Veenendaal, is ook NK OD dat is wel tof om te kijken, maar ik doe 1/4de.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:07 schreef Tommeke het volgende:
[..]
De 26e is er een triatlon in Emmeloord, doe je ook mee?
White Lies - Farewell To The Fairgroundquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:34 schreef cafca het volgende:
Ik weet niet of er hier mensen wel eens op muziek fietsen, ik heb inspiratie nodig: Ik zoek een nummer voor een slotklim
kan minderquote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:00 schreef Tommeke het volgende:
Wat vinden jullie van dit pakkie?
[ afbeelding ]
Pearl jam Alive (refrein is volgens mij ziljoen keer 'I'm still alive'. Aardige reminder als je klimt.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:34 schreef cafca het volgende:
Ik weet niet of er hier mensen wel eens op muziek fietsen, ik heb inspiratie nodig: Ik zoek een nummer voor een slotklim
Thnx, ik ben van plan om deze winter een TT fiets bij elkaar te sprokkelen en in elkaar te schroeven (gewoon omdat ik dat leuk vind) en zo'n zadel is dan misschien wel een idee om erop te zetten!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:04 schreef No-P het volgende:
Stukje over mijn zadel. http://www.triathlon226.nl/2012/08/ism-zadels-de-ins-en-outs/
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:34 schreef cafca het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oja ben nooit zo'n fan van profteamkleding maar heb nu Movistar setje gekocht omdat de prijs zo zacht was. Desnoods wat voor m'n pa
"Ik heb nog met hem gekoerst"
Geluk bij een ongeluk.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:35 schreef CyclingGirl het volgende:
Gisteren van mijn fiets gereden door een traktor. Ik hoorde hem achter mij aan komen kijk om en zie hem half in het gras. Nou prima doorfietsen dan. Ik kon daar toch niet stoppen, was op een smal dijkje.
Die gast haalt mij in maar heeft nog een stuf of 2 opleggers. Een van die opleggers zwenkte behoorlijk uit omdat mijnheer ook behoorlijk hard door reedt. En ik kreeg die vol tegen mij aan. Kon mij nog net recht houden anders was ik 3 meter beneden de dijk afgerold.
Dat tenue is zeker niet te klein voor degene die het draagt op die foto...quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:54 schreef nickhguitar het volgende:
Iemand nog interesse in een gloednieuw Greenedge tenue? Zie mijn topic
[TK] Compleet wielertenue Greenedge
He Marurk post daar nog gewoon. Was vroagah toch ook vaste klant hier.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:40 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Dat tenue is zeker niet te klein voor degene die het draagt op die foto...
Zo'n mestkar is wel een goeie om achteraan te rijden als ze met 45 km/u over de dijk razen. Lekker uit de wind zitten!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:38 schreef nogeenmaarten het volgende:
[..]
Geluk bij een ongeluk.
Die boeren mestkarrijders hebben ook alleen oog voor koeien en varkens.
QFTquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:40 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Dat tenue is zeker niet te klein voor degene die het draagt op die foto...
Wel een beetje uitkijken, zo'n kar remt sneller dan jij.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:47 schreef Gripper het volgende:
[..]
Zo'n mestkar is wel een goeie om achteraan te rijden als ze met 45 km/u over de dijk razen. Lekker uit de wind zitten!
Lekker frisquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:47 schreef Gripper het volgende:
[..]
Zo'n mestkar is wel een goeie om achteraan te rijden als ze met 45 km/u over de dijk razen. Lekker uit de wind zitten!
Ik kan onder de kar doorkijkenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:29 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Wel een beetje uitkijken, zo'n kar remt sneller dan jij.
in de Pyreneeën. toch wel vaak koeien gezien waar ik niet zo blij van werd , hele weg vol onder aan de afdalingquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:08 schreef kaasplankje het volgende:
Het mooiste is misschien wel het geluid van koeienbellen als je aan het klimmen bent in de Alpen of Pyreneeën.
Wel een heel langzame opbouw jaquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:28 schreef dop het volgende:
Dire straids - telegraph road heef wel een heerlijk opbouw als je langzaam wil beginnen en aan het einde wil knallen trouwens.
Ja, ik heb er nog één ja. Andere is verkocht. Polar CS100.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:40 schreef Sautor het volgende:
Knut, jij had toch een hartslagmeter waar je van af wil toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |