Dat zou je zeggen he? Maar in dit geval niet. TS zoekt namelijk soortgelijke muziek, niet een specifiek nummerquote:
Hij zoekt een specifiek nummer. Lijkt mij wel goed voor in dat topic.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:09 schreef padlarf het volgende:
[..]
Dat zou je zeggen he? Maar in dit geval niet. TS zoekt namelijk soortgelijke muziek, niet een specifiek nummer
misschien eens informeren bij een sportschool??quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:05 schreef cafca het volgende:
Hee, muziekkenners. Voor een spinningles zoek ik een nummer wat kwa ritme en opzwependheid vergelijkbaar is met:
Het is bedoeld als slotklim, waarbij je langzaam steeds zwaarder gaat fietsen. Oja, en het moet wel een beetje toegankelijk zijn voor de gemiddelde sportschoolbezoeker
Neenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:11 schreef Lindgren. het volgende:
Hij zoekt een specifiek nummer. Lijkt mij wel goed voor in dat topic.
Hoe kom je erbij?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:11 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hij zoekt een specifiek nummer.
Juist, jij snapt het. En daar is dat topic dus niet voor bedoeld.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:09 schreef padlarf het volgende:
[..]
Dat zou je zeggen he? Maar in dit geval niet. TS zoekt namelijk soortgelijke muziek, niet een specifiek nummer
Ow, sorry...quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:05 schreef cafca het volgende:
Oja, en het moet wel een beetje toegankelijk zijn voor de gemiddelde sportschoolbezoeker
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:50 schreef cafca het volgende:
Alleen het nummer zit er nog niet tussen. Ik zoek iets langzamers. Het nummer van POD komt in de buurt, maar mist net de opbouw in spanning, de climax die ik zoek.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |