Gaat me deze woensdag niet lukken, maar ik ben wel benieuwd naar je ervaringquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:16 schreef Gripper het volgende:
Zeg monsieur Blik,
Naar aanleiding van jouw ideeën over een fietsclub heb ik even met CS030 gemaild, en daar kun je zo een keer aanhaken tijdens een training om kennis te maken en de sfeer te proeven. Je zou ze even moeten mailen op info@ ...
Ik ga a.s. woensdag een rondje met ze mee, voor jou ook leuk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Col de leschaux loopt verder in de Cret de chatillon, dan begint het klimmen eigenlijk pasquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:39 schreef Patroon het volgende:
Vandaag col de leschaux 12km, col de Bluffy 2,3km en col de la forclaz 12km gedaan. De leschaux 4e/59, Bluffy 2e/61 en la Forclaz was ik kapot, 47e/147. Totaal 81km
Mooi om te zien dat ik 4e wordt terwijl ik onder omslagpunt blijf rijden. Die Marmotte wordt nog een zware kluif.
Mijn vriendin werd 3e van de 7 dames op de leschaux. Erg netjes!
Klopt. Die wil ik komende week doen. We zijn er al bij opgereden met de auto. Erg mooie klim, 26km. Gisteren ging ik samen met mijn vriendin en afgesproken alleen tot leschaux te doen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:34 schreef No-P het volgende:
[..]
Col de leschaux loopt verder in de Cret de chatillon, dan begint het klimmen eigenlijk pasen dat is nog 750m hoger.
Leschaux:
[ afbeelding ]
Met dit erachteraan
[ afbeelding ]
Ik heb op de Cret de Chatillon een steenarend gezien. Ik kwam de bocht om tijdens de klim en toen zat hij op de weg. Ik schrok me een hoedje eerst want enorme vogel. Hij schrok waarschijnlijk ook van mij want hij ging er meteen vandoor.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:34 schreef No-P het volgende:
[..]
Col de leschaux loopt verder in de Cret de chatillon, dan begint het klimmen eigenlijk pasen dat is nog 750m hoger.
Leschaux:
[ afbeelding ]
Met dit erachteraan
[ afbeelding ]
quote:
Das toch een best mooi pakje? Ik heb alleen nog die van dit jaar die ik goed wil houden. En verder een pakje van Belga die nog goed is waar ik in fiets. Vind ik net wat te weinig. M'n Leopard Trek pakje is geconfisqueerd door m'n vriendinquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:00 schreef Yankee het volgende:
[..]Ik moet ook even een andere outfit aanschaffen zodat ik niet altijd in die TH meuk hoef te fietsen
Ik vind die Belga pakjes niet mooiquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:13 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Das toch een best mooi pakje? Ik heb alleen nog die van dit jaar die ik goed wil houden. En verder een pakje van Belga die nog goed is waar ik in fiets. Vind ik net wat te weinig. M'n Leopard Trek pakje is geconfisqueerd door m'n vriendin
Verder zijn al die oude profpakjes niet echt super meer en is die oude TH-kleding wel aardig afgedragen (verwassen, dus mooi voor de winter straks)
Dus ik zoek nog ff een gesoigneerd pakje om in te trainen/corpussen
Uit de grabbelbak?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:42 schreef cafca het volgende:
Zo, vanmorgen een winterbroek en -handschoenen gekocht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |