Dire Straitsquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:28 schreef dop het volgende:
Dire straids - telegraph road heef wel een heerlijk opbouw als je langzaam wil beginnen en aan het einde wil knallen trouwens.
Op een stokje boven de oven?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:48 schreef Gripper het volgende:
[..]
Dire Straits![]()
Long time ago, came a man on a track,
walking 30 miles with a pack on his back.
and he put down his load, where he tought it was the best,
made a home in the wilderness
Mogen ze op mijn afscheid ook wel draaien, dan moet iedereen lekker lang blijven zitten.![]()
En daarna natuurlijk BBQ met de befaamde spekballetjes!
gekke aroma's, weer eens wat anders dan roken op eikenhoutquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Op een stokje boven de oven?
Dit ja.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wissel af. Ritje naar het werk doe ik wel altijd met muziek. Iedere keer hetzelfde, gaat vervelen zonder.
quote:
Absoluut! M'n vriendin vond dat vorige maand ook helemaal geweldig! Heb veel foto's gemaakt van die beesten. Dat geluid maakt het helemaal af, haha.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:08 schreef kaasplankje het volgende:
Het mooiste is misschien wel het geluid van koeienbellen als je aan het klimmen bent in de Alpen of Pyreneeën.
Eens, dan wil je jezelf horen en voelen lijden. Ik had net wel muziek op, rondje Zoutkamp is saai in je eentje!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:01 schreef Gripper het volgende:
Toch rij ik eigenlijk bijna nooit met muziek op, hooguit een keer tijdens een saai rondje in de polder.
Zeker in de bergen wil ik alleen maar luisteren naar de stilte, vogeltjes, zoevende banden, je eigen ademhaling, en de geluiden vanuit het dal.
ga jij nou eens even de foto in de OP aanpassen!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:27 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Eens, dan wil je jezelf horen en voelen lijden. Ik had net wel muziek op, rondje Zoutkamp is saai in je eentje!
Jij wel ja. Ik rij in D1 het ene record na het andere uit de boeken.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:31 schreef cafca het volgende:
Gisteren voor het eerst met Strava gefietst. Nou woon ik in een nogal plat gebied dus de KOM's zijn hier nogal redelijk willekeurige vlakke stukken (naast een paar viaducten met de meest fantastische namen als "Col de A58").
Betekent dat dat ik op die stukken ineens als een dolle moet gaan versnellen om mijn E-penis een beetje op orde te houden?
Ja, de snelste tijden op een segment staan bovenaan, dus het lijkt me nogal wiedes dat je jezelf helemaal het schompes moet trappen om hoger te eindigen dan anderen. Tenzij er in jouw regio geen strava gebruikers met dikke bovenbenen rondrijden.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:31 schreef cafca het volgende:
Gisteren voor het eerst met Strava gefietst. Nou woon ik in een nogal plat gebied dus de KOM's zijn hier nogal redelijk willekeurige vlakke stukken (naast een paar viaducten met de meest fantastische namen als "Col de A58").
Betekent dat dat ik op die stukken ineens als een dolle moet gaan versnellen om mijn E-penis een beetje op orde te houden?
Ik stond een paar weken geleden met mijn tentje langs een wei vol met van die beesten. Geen idee waarom die koeien een bel om moeten als ze in een afgesloten wei staan. Maar ze slapen ook niet 's-nachtsquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:26 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Absoluut! M'n vriendin vond dat vorige maand ook helemaal geweldig! Heb veel foto's gemaakt van die beesten. Dat geluid maakt het helemaal af, haha.
Ik heb net ook 10km achter een hooiwagen gereden, in dorpjes irritant. Daarbuiten heerlijk haha.
Nou ik bleek dus in D1 op een bepaald segment de 6e tijd te hebben gehaald (inderdaad totaal onwetend). Dus daar zal ik de volgende keer wel ff extra aanzetten...quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jij wel ja. Ik rij in D1 het ene record na het andere uit de boeken.
Werkt die ook gewoon los, als in alleen hartslag? Ik zag dat die ook een km-teller functie heeft, maar die heb ik alquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja, ik heb er nog één ja. Andere is verkocht. Polar CS100.
Ehm. Ja, je zou natuurlijk de snelheidssensor niet kunnen monterenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:42 schreef Sautor het volgende:
[..]
Werkt die ook gewoon los, als in alleen hartslag? Ik zag dat die ook een km-teller functie heeft, maar die heb ik al
Of bedoel je of ie werkt op jouw computertje? Dat denk ik niet, is geen ANT + ...quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ehm. Ja, je zou natuurlijk de snelheidssensor niet kunnen monterenDan heb je alleen hartslag op je beeldscherm. Maar denk dat je beter die andere eraf kan halen en deze gebruiken.
Nee, als in mijn computertje voor de kilometers, en dan alleen los hartslag van de polar.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Of bedoel je of ie werkt op jouw computertje? Dat denk ik niet, is geen ANT + ...
Gaat me deze woensdag niet lukken, maar ik ben wel benieuwd naar je ervaringquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:16 schreef Gripper het volgende:
Zeg monsieur Blik,
Naar aanleiding van jouw ideeën over een fietsclub heb ik even met CS030 gemaild, en daar kun je zo een keer aanhaken tijdens een training om kennis te maken en de sfeer te proeven. Je zou ze even moeten mailen op info@ ...
Ik ga a.s. woensdag een rondje met ze mee, voor jou ook leuk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Col de leschaux loopt verder in de Cret de chatillon, dan begint het klimmen eigenlijk pasquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:39 schreef Patroon het volgende:
Vandaag col de leschaux 12km, col de Bluffy 2,3km en col de la forclaz 12km gedaan. De leschaux 4e/59, Bluffy 2e/61 en la Forclaz was ik kapot, 47e/147. Totaal 81km
Mooi om te zien dat ik 4e wordt terwijl ik onder omslagpunt blijf rijden. Die Marmotte wordt nog een zware kluif.
Mijn vriendin werd 3e van de 7 dames op de leschaux. Erg netjes!
Klopt. Die wil ik komende week doen. We zijn er al bij opgereden met de auto. Erg mooie klim, 26km. Gisteren ging ik samen met mijn vriendin en afgesproken alleen tot leschaux te doen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:34 schreef No-P het volgende:
[..]
Col de leschaux loopt verder in de Cret de chatillon, dan begint het klimmen eigenlijk pasen dat is nog 750m hoger.
Leschaux:
[ afbeelding ]
Met dit erachteraan
[ afbeelding ]
Ik heb op de Cret de Chatillon een steenarend gezien. Ik kwam de bocht om tijdens de klim en toen zat hij op de weg. Ik schrok me een hoedje eerst want enorme vogel. Hij schrok waarschijnlijk ook van mij want hij ging er meteen vandoor.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:34 schreef No-P het volgende:
[..]
Col de leschaux loopt verder in de Cret de chatillon, dan begint het klimmen eigenlijk pasen dat is nog 750m hoger.
Leschaux:
[ afbeelding ]
Met dit erachteraan
[ afbeelding ]
quote:
Das toch een best mooi pakje? Ik heb alleen nog die van dit jaar die ik goed wil houden. En verder een pakje van Belga die nog goed is waar ik in fiets. Vind ik net wat te weinig. M'n Leopard Trek pakje is geconfisqueerd door m'n vriendinquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:00 schreef Yankee het volgende:
[..]Ik moet ook even een andere outfit aanschaffen zodat ik niet altijd in die TH meuk hoef te fietsen
Ik vind die Belga pakjes niet mooiquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:13 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Das toch een best mooi pakje? Ik heb alleen nog die van dit jaar die ik goed wil houden. En verder een pakje van Belga die nog goed is waar ik in fiets. Vind ik net wat te weinig. M'n Leopard Trek pakje is geconfisqueerd door m'n vriendin
Verder zijn al die oude profpakjes niet echt super meer en is die oude TH-kleding wel aardig afgedragen (verwassen, dus mooi voor de winter straks)
Dus ik zoek nog ff een gesoigneerd pakje om in te trainen/corpussen
Uit de grabbelbak?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:42 schreef cafca het volgende:
Zo, vanmorgen een winterbroek en -handschoenen gekocht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |