Dank je. In de foto in het vorige topic zat trouwens een klein foutje, een ijsje voor wie het verschil met deze zietquote:
tja, dieven heb je overal, dus koffer dichtquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:45 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Dank je. In de foto in het vorige topic zat trouwens een klein foutje, een ijsje voor wie het verschil met deze ziet
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:54 schreef omearos het volgende:
[..]
tja, dieven heb je overal, dus koffer dicht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 01:16 schreef Pagan het volgende:
Ik heb vandaag/gisteren omgang gehad met een hermafrodiet.Hoe lang heb je je bier dan al niet aangeraaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
🐙
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 01:16 schreef Pagan het volgende:
Ik heb vandaag/gisteren omgang gehad met een hermafrodiet.Eén met de natuur....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als er bier te halen valt kunnen die beesten verrassend snel zijnquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 01:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hoe lang heb je je bier dan al niet aangeraakt
Dat glas stond pal onder een plant, dus dat beestje kon zich zo laten zakken.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 01:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hoe lang heb je je bier dan al niet aangeraakt
Tja, ik zou het liefst zo'n kastje zelf retour mikken bij de post, maar het mag niet. Dan maar weer opnieuw een afspraak om het te laten halen, als ze dan niet komen hou ik de kast welquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:03 schreef oh-oh het volgende:
Zulke dingen wil ik niet eens. Dan nog liever TNT
Ik had gedacht dat je al meer posts zou hebben.quote:
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:39 schreef Pagan het volgende:
[..]
Ik had gedacht dat je al meer posts zou hebben.
awwwquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:04 schreef Pagan het volgende:
Nog niet eens 10k.![]()
laatste bezoek: Verborgen
aantal posts: 7407 (gemiddeld 2 per dag)
quote:
YWquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:22 schreef indaha het volgende:
laatste bezoek: Verborgen
aantal posts: 12289 (gemiddeld 5 per dag)
Ik moet nog flink mijn best gaan doen, maar ik doe eigenlijk pas een jaar of 2 regelmatig posten dus het wordt beter![]()
Oh-oh bedankt voor je kaartje en we gaan snel een datum afspreken voor dat ijsje
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
Ja en nee, maar het was een leuke vakantie.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:40 schreef oh-oh het volgende:
Hoiiiiiiiiiiii!
Bedankt voor je leuke vakantiekaartje!
Hoe was het?
Blij dat je weer thuis bent zeker?
Wat toevalligquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja en nee, maar het was een leuke vakantie.
Zo even kijken of ik mijn SD kaart van mijn camera in de laptop krijg en dan de foto's kan uploaden,
En ook een leuk iets was:
Nog voor mijn vakantie hoorden ik van collega's dat ze altijd bekenden tegenkwamen op vakantie en dan vooral in het buitenland. DUs goed we waren dus in dat pretpark in Duitsland en liepen langs bankjes bij het eetgedeelte. Ik zag al iets bekends toen ik haar van de langsachter passeerde en dus opeens. Hey Erik. Hey S.
Was het een oude schoolvriendin van de MEAO die ik al zeker 5 jaar niet meer gezien of gesproken had..![]()
Ja, dat je elkaar dan uitgerekend in zo'n kinderpretpark in Duitsland moet tegenkomen en niet gewoon in bijv. Eindhoven wat veel realistischer is..quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:05 schreef indaha het volgende:
[..]
Wat toevalligen gelukkig een leuke vakantie gehad
Awesome, bijna net zo leuk als die foto met mijn hondenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:05 schreef Bos81 het volgende:
[ afbeelding ]
Hier alvast een eerste foto.
Rest volgt later vandaag op facebook, eerst wat filteren..
Ik had een van je honden kaarten naar een postcrosser in Taiwan gestuurd. Hier haar reply (het gaat om spring Billquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Awesome, bijna net zo leuk als die foto met mijn honden
Leuke foto en met die uilquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:05 schreef Bos81 het volgende:
[ afbeelding ]
Wow Bos! Mooie fotoquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:05 schreef Bos81 het volgende:
[ afbeelding ]
Oh wat leukquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik had een van je honden kaarten naar een postcrosser in Taiwan gestuurd. Hier haar reply (het gaat om spring Bill
"Hello Erik,thank you very much for your postcard!I love it,It is beautiful,Billy looks like so happy!
I live with family and 3 dogs.They are also all my family."
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:19 schreef Pisces29 het volgende:
De rukkers van Selektanaal kwamen net alsnog langs"Huh lag er geen kaart in de bus?". Nee, en misschien is het handig als je op het gegeven tijdstip komt ipv 2 uur te vroeg
![]()
PostAnaal doet zoiets zelfs niet
Dat ziet er heel erg uitdagend uit, echt iets waar je verslingerd aan kan rakenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:06 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb gisteren in Zutphen (wat best een leuk klein stadje is) mijn collectie Logische spelletjes uitgebreid met
http://www.smartgames.eu/en/smartgames/bend-it
Daar ben ik nu al helemaal weg van. En het is ook voor mij best wel pittig![]()
Ja het is echtquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:00 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Dat ziet er heel erg uitdagend uit, echt iets waar je verslingerd aan kan raken
Mooi dingquote:
Dat is toch een soort Cider ala Jillzz?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:20 schreef Pisces29 het volgende:
Overigens bevalt de Strongbow me prima, gisteravond eentje geprobeerd, prima te drinken
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is toch een soort Cider ala Jillzz?
Okeequote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]![]()
Ik had echt een mierzoet vrouwendrankje verwacht, vind het maar een minimaal appelsmaakje, drinkt prima weg
Ja en ik ga dadelijk de auto in om samen met Pa naar het Philips stadion te gaanquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:39 schreef oh-oh het volgende:
Net ff een kleine ronde gelopen, ik ben blij dat ik weer binnen ben
Whehehe, eigenlijk zouden ze allemaal op hun donder moeten krijgen, verwende kinders zijn et.quote:
Ja de hitte viel reuze mee op mijn stoeltje. Degelijke overwinning, maar goed die "Koempels" steldenecht niets voor (vandaag)quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:56 schreef Pisces29 het volgende:
Sterkte Boshoop dat je een beetje uit de zon zit daar.
Ja het is warrrrruuuuummmmquote:Op zondag 19 augustus 2012 08:34 schreef Miniem het volgende:
[..]Pi
Ik zweet mijn bed uit ondanks dat ik bijna niks aan heb
Oh wat heerlijk, ik ben niet snel jaloers, maar een airco op je slaapkamerquote:Op zondag 19 augustus 2012 08:55 schreef Pagan het volgende:
Mogge!
Heerlijk geslapen, leve de airco.Anders waren we denk ik doodgegaan van de hitte, een slecht geïsoleerd pannendak op de slaapkamer is vooral 's zomers erg vervelend.
Arko? Whut?quote:Op zondag 19 augustus 2012 09:31 schreef Bos81 het volgende:
Soms hoor ik wel mensen, als een airco ter sprake komt, zeggen dat ze ARKO in de auto hebben (Alle ramen kunnen open). Maar de voor en achterruit kunnen toch niet open, of snap ik het weer een keer niet.![]()
![]()
Soms wel hoor.quote:Op zondag 19 augustus 2012 09:31 schreef Bos81 het volgende:
Soms hoor ik wel mensen, als een airco ter sprake komt, zeggen dat ze ARKO in de auto hebben (Alle ramen kunnen open). Maar de voor en achterruit kunnen toch niet open, of snap ik het weer een keer niet.![]()
![]()
Ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is een merelquote:Op zondag 19 augustus 2012 13:58 schreef oh-oh het volgende:
Heeeeee dat is ook een spreeuw, die wil ik wel hoor![]()
Mss kan ie die sufkut van mij ff voordoen hoe zelf te eten
Vanwege de kat die hem aangevallen had.quote:Op zondag 19 augustus 2012 14:00 schreef oh-oh het volgende:
Hahaha ja ik zag het ook met beter kijken. Wrom had je hem gevangen?
Nee, hij loopt alweer 8 dagen rond in de tuin.quote:Op zondag 19 augustus 2012 14:04 schreef oh-oh het volgende:
Oei, en nu heb je hem weer vrij gelaten? Dan is ie dus catdinner for sure ...
Volgens mij de populairste misheard lyrics videoquote:
Pfff wat kut zegquote:Op zondag 19 augustus 2012 16:09 schreef Strega het volgende:
Zo, ben weer een beetje overeind gekrabbeld na woensdag enorm uitgegleden en gevallen zijn in de douche. Was bang dat er nieuwe breuken waren. Gelukkig niet, wel een episch dikke enkel en beide enkels en benen en rest zwaar gekneusd. Kwam in spagaat terecht zo'n beetje, dus gekneusd tot in mijn liezen. Dat werd dus donderdag niet naar Beesd om onze kazen op te halen. Hadden we eigenlijk vandaag willen doen, maar gezien de hitte.... Tashi moest mee, Pagan moest dan rolstoel duwen. vijf uur in de auto onderweg. Maar niet gedaan aangezien het hier vanmorgen al boven de 30gr. was. Dus nu lekker zwembadje voor de hond en hij heeft al genoten van vanillebanketbakkersroomijs. Ook leuk.
Bob? Inderdaad wel een bikkel zeg, ontzettend respect voor die gast, ook dat hij x-rated nog steeds in leven houdtquote:Baaf, kalm aan met die hitte, hoorden net dat een goede vriend van ons een ontstoken hartklep heeft, die heeft Lowlands nu met die hitte maar aan zich voorbij laten gaan. Vanavond doet hij wel vanaf de concertzender zijn eigen X-Rated programma life, de bikkel.
Gewoon normaal weer is een zeldzaamheid schijnbaar.quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:24 schreef oh-oh het volgende:
Hey Strega, goed dat je weer komt typen![]()
Pinkpop was al debiel heet dit jaar, ik ben echt blij dat ik niet naar Pukkelpop ben gegaan, ik moet er echt niet aan denken met dit weer, ik sta liever de hele dag in de regen dan geloof ik
Livestream vanaf 21:00, en terug te luisteren als podcast,quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Pfff wat kut zegGelukkig is er niets gebroken. Laten ze de kaasjes gewoon liggen voor jullie dan? *geen idee hoe het werkt*
En ijs
[..]
Bob? Inderdaad wel een bikkel zeg, ontzettend respect voor die gast, ook dat hij x-rated nog steeds in leven houdt
Was aardig uit te houden hoor, maar zeker geen ideaal festivalweer neequote:Op zondag 19 augustus 2012 16:24 schreef oh-oh het volgende:
Hey Strega, goed dat je weer komt typen![]()
Pinkpop was al debiel heet dit jaar, ik ben echt blij dat ik niet naar Pukkelpop ben gegaan, ik moet er echt niet aan denken met dit weer, ik sta liever de hele dag in de regen dan geloof ik
Nee, had ze per direct nodig, was dus naar mediamarkt, daar hadden ze niks, dus maar nieuwe printer gekochtquote:
quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee, had ze per direct nodig, was dus naar mediamarkt, daar hadden ze niks, dus maar nieuwe printer gekocht
Ai, wat pijnlijk Stregaquote:Op zondag 19 augustus 2012 16:09 schreef Strega het volgende:
Zo, ben weer een beetje overeind gekrabbeld na woensdag enorm uitgegleden en gevallen zijn in de douche. Was bang dat er nieuwe breuken waren. Gelukkig niet, wel een episch dikke enkel en beide enkels en benen en rest zwaar gekneusd. Kwam in spagaat terecht zo'n beetje, dus gekneusd tot in mijn liezen. Dat werd dus donderdag niet naar Beesd om onze kazen op te halen. Hadden we eigenlijk vandaag willen doen, maar gezien de hitte.... Tashi moest mee, Pagan moest dan rolstoel duwen. vijf uur in de auto onderweg. Maar niet gedaan aangezien het hier vanmorgen al boven de 30gr. was. Dus nu lekker zwembadje voor de hond en hij heeft al genoten van vanillebanketbakkersroomijs. Ook leuk.
O Strega wat een pech weerquote:Op zondag 19 augustus 2012 16:09 schreef Strega het volgende:
Oh-Oh nog heel erg bedankt voor de mooie lieve kaart, was er precies op tijd![]()
net ald die van Indaha vorige week
![]()
![]()
Bos, wat een mooie foto met die uil!![]()
Baaf, kalm aan met die hitte, hoorden net dat een goede vriend van ons een ontstoken hartklep heeft, die heeft Lowlands nu met die hitte maar aan zich voorbij laten gaan. Vanavond doet hij wel vanaf de concertzender zijn eigen X-Rated programma life, de bikkel.
Wat zoet, die sqeekjesquote:
ik hou ervanquote:Op maandag 20 augustus 2012 07:31 schreef Pisces29 het volgende:
Wat een hoogtepunt, koude lucht buiten
Ik heb met je te doen zo in het zuiden en dan ook nog bovenin, je hebt vast de warmste plek op kantoor of scheelt het niet veel met beneden?quote:Op maandag 20 augustus 2012 08:51 schreef oh-oh het volgende:
Is het al bijna winter please?
30 graden op kantoor, toen we binnenkwamen
quote:Op maandag 20 augustus 2012 08:56 schreef DeZwabber het volgende:
Regisseur Tony Scott (68) pleegt zelfmoord
Woarheen?quote:Op maandag 20 augustus 2012 08:57 schreef DeZwabber het volgende:
Hier is het nog koel geloof ik, ben benieuwd hoe dat gaat als ik straks zuidwaarts vertrek
toen sliep ik nogquote:Op maandag 20 augustus 2012 08:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]Hoorde ik om half 7 al op de radio.
Ik heb kort maar goed geslapen trouwens, maar jezuschristus ik werd echt badend in het zweet wakker, mijn kussen was zeiknat![]()
Oooooooh. Dazalwelmeevallen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 08:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
noar huus!
verkeer nu boven de poolcirkel, in Ljouwert
Knoop je er een doekie om!quote:Op maandag 20 augustus 2012 09:04 schreef oh-oh het volgende:
Mijn haar wordt denk ik gewoon nooit meer droog
I feel ya Billyquote:
quote:
Yeah, dikke lul, 3 bierquote:Op maandag 20 augustus 2012 09:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]Geen suikerfeest , geen doekje, fuck you
Ja eentje, bij Ian ben ik al geweest, bij Jake nog niequote:Op maandag 20 augustus 2012 09:07 schreef Pisces29 het volgende:
oh-oh, heb je die leuke hondjes van de H&M nu al aan je vriendinnen gegeven?
Ik ben echt zo blij dat ik zo gruwelijk veel besteld heb de laatste tijd, ik draag m'n stash rokjes echt nonstop.
Cool.quote:Op maandag 20 augustus 2012 09:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja eentje, bij Ian ben ik al geweest, bij Jake nog nie
DIKKE LUL!quote:
quote:Op maandag 20 augustus 2012 09:08 schreef oh-oh het volgende:
Oh van al die vlaamse reuzenbabies leeft er nog maar eentje trouwens...
0900-Kweej!quote:
quote:Op maandag 20 augustus 2012 09:08 schreef oh-oh het volgende:
Oh van al die vlaamse reuzenbabies leeft er nog maar eentje trouwens...
Wel een flessenkind, ik vind het knap, oogjes zijn open en hij waggelt rondquote:
Wat een informatie op de vroege ochtend!quote:
Omnomnoooooomquote:
Awquote:Op maandag 20 augustus 2012 09:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wel een flessenkind, ik vind het knap, oogjes zijn open en hij waggelt rond
Nou, fat chance in de vroege ochtend natuurlijk , pun intendedquote:Op maandag 20 augustus 2012 09:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat een informatie op de vroege ochtend!
quote:
Ik krijg ze geeneens meer per postquote:Op maandag 20 augustus 2012 09:34 schreef Pisces29 het volgende:
Wow, na al die jaren gaan ze aan beide kanten printen bij de bankafschriften.Daar hadden ze ff tijd voor nodig
Ik al jaren niet meer, gelukkigquote:
Geniet er nog vanquote:
LOLquote:
Ik ook alleen omdat ik ze speciaal aangevraagd heb, ik wil het gewoon nog in een map kunnen lezen zonder dat ik per sé de laptop aan moet hebbenquote:
Meurningsquote:
Okee begrijpelijk. Pa krijgt ze ook gewoon per post en ik zag inderdaad van het weekend dat ze dubbelzijdig bedrukt warenquote:Op maandag 20 augustus 2012 10:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ook alleen omdat ik ze speciaal aangevraagd heb, ik wil het gewoon nog in een map kunnen lezen zonder dat ik per sé de laptop aan moet hebben
quote:Op maandag 20 augustus 2012 10:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ook alleen omdat ik ze speciaal aangevraagd heb, ik wil het gewoon nog in een map kunnen lezen zonder dat ik per sé de laptop aan moet hebben
Over bomen gesproken, ik twijfel nog ik weer een nee-nee sticker ga plakken, had ik bij het vorige huis wel. Er komen wel 4 telefoongidsen qua papier binnen aan reclame per weekquote:
Scheelt weer de hand op de knip!quote:Op maandag 20 augustus 2012 10:23 schreef oh-oh het volgende:
Goddank vind ik jack russels stom en heb ik een hekel aan katten en aan paarden
quote:Op maandag 20 augustus 2012 10:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Scheelt weer de hand op de knip!
Ja daar moet ik nog wat van kopen, die zijn erg tof, ik bleef vanochtend ook al even wat langer naar de sterren op je foto kieken.quote:Op maandag 20 augustus 2012 10:25 schreef oh-oh het volgende:
Mn vossen en wasberen en sterrenmeuk van laatst voor op de bank zijn wel echt een hit trouwens, iedereen zegt er wat over omdat ze het allemaal zo leuk vinden
quote:
Goeiemorgen Vaduzje!quote:
quote:Op maandag 20 augustus 2012 10:33 schreef oh-oh het volgende:
Qwea, hij zei dames![]()
You and I are not included
Ik zou gaan oppassen als ik jou was, ik weet waar je huis woontquote:Op maandag 20 augustus 2012 10:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat moet ik voor jullie gebruiken? Stoephoeren, takkegrieten?
Prettige is dat je wel veel moeite zou moeten doen! Heb je er niet voor over.quote:Op maandag 20 augustus 2012 10:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik zou gaan oppassen als ik jou was, ik weet waar je huis woont
Een dm naar mij is zo gestuurdquote:Op maandag 20 augustus 2012 10:37 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Prettige is dat je wel veel moeite zou moeten doen! Heb je er niet voor over.
Echt, iedereen zeikt over dat bordjequote:Op maandag 20 augustus 2012 10:35 schreef oh-oh het volgende:
Eet je weer een broodje poep vandaag ???
Ssssssssssssstquote:
Serieus, zelden zo iets onsmakelijks gezien, echt, wat een fucking sick dingquote:Op maandag 20 augustus 2012 10:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
Echt, iedereen zeikt over dat bordjewas al de 2de x
Ik hjeb 50% kortingsbonnen voor B&Jquote:
Van welke toko?quote:Op maandag 20 augustus 2012 10:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik hjeb 50% kortingsbonnen voor B&Jhebben?
quote:Op maandag 20 augustus 2012 10:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Serieus, zelden zo iets onsmakelijks gezien, echt, wat een fucking sick ding![]()
Nee, per link. Je kan toch printen!quote:Op maandag 20 augustus 2012 10:41 schreef oh-oh het volgende:
Oh , en ga je die per post verzenden dan?
Never mind, daar kom ik niet, dat moet ik de honden vastbinden op het grootste junkenplein van de stadquote:
Oh kijk, dat zou wel aankomen.quote:
quote:
Ordinaire dellen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 10:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat moet ik voor jullie gebruiken? Stoephoeren, takkegrieten?
quote:
Nee hoorquote:Op maandag 20 augustus 2012 10:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]Je zou willen dat je er een tegenkwam waar je es op mocht he
Ik hoef geen dellen en hoerenquote:Op maandag 20 augustus 2012 10:44 schreef oh-oh het volgende:
Mss wil Vaduz zijn hoeren wel met je delen
Ik geloof dat zelfs Baloe hem niet zou willen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 10:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]Je zou willen dat je er een tegenkwam waar je es op mocht he
Forever alone.quote:Op maandag 20 augustus 2012 10:45 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ik hoef geen dellen en hoeren![]()
Alleen lieve meisjes
quote:Op maandag 20 augustus 2012 10:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik geloof dat zelfs Baloe hem niet zou willen.
Ik kan de telefoonklapper er zo bijpakken.quote:Op maandag 20 augustus 2012 10:44 schreef oh-oh het volgende:
Mss wil Vaduz zijn hoeren wel met je delen
Call me maybe.quote:Op maandag 20 augustus 2012 10:47 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik kan de telefoonklapper er zo bijpakken.
quote:Op maandag 20 augustus 2012 10:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]Mijn homovriendje zou zeggen dat ie een kreupele teckel er nog vanaf zou schoppen
Actueel weer Maastrichtquote:Op maandag 20 augustus 2012 11:23 schreef oh-oh het volgende:
Oh en hier dan?
Volgens mij is het minstens 25 graden binnen, en dan heb ik het raam open en nog geen zon aan deze kant
Song, retardquote:
Oh, dan is het nog steeds binnen warmer dan buitenquote:Op maandag 20 augustus 2012 11:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Actueel weer Maastricht
Laatste update: 2012-08-20 om 11:19 uur
Temperatuur 23.9 °C
quote:
quote:Op maandag 20 augustus 2012 11:44 schreef Bos81 het volgende:
Ja ik weet het,kijken of ik wat ijskoffie kan meenemen.
Woeiiiiiiiiii wanneeeeeer???????quote:Op maandag 20 augustus 2012 11:44 schreef Pisces29 het volgende:
oh-oh krijgt regen en onweer strakkies
Net iets na half 2 zegt mijn voorspeller!quote:
Vorige week vond ik vreselijk, al die M&S nummers klinken echt identiekquote:
Ja klopt.quote:Op maandag 20 augustus 2012 11:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Vorige week vond ik vreselijk, al die M&S nummers klinken echt identiek
IK NEEM JE MEEHEEHEEEHEEEHEEEquote:Op maandag 20 augustus 2012 12:01 schreef oh-oh het volgende:
Alles beter dan Muse, erger dan dat kan het niet meer worden, al komen ze met Gers of zo aankakken
Have fun met de fotoshoot!quote:Op maandag 20 augustus 2012 14:55 schreef oh-oh het volgende:
Oh nou hop, 2 minuten regen hadden we, was dat het????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |