Het is een merelquote:Op zondag 19 augustus 2012 13:58 schreef oh-oh het volgende:
Heeeeee dat is ook een spreeuw, die wil ik wel hoor![]()
Mss kan ie die sufkut van mij ff voordoen hoe zelf te eten
Vanwege de kat die hem aangevallen had.quote:Op zondag 19 augustus 2012 14:00 schreef oh-oh het volgende:
Hahaha ja ik zag het ook met beter kijken. Wrom had je hem gevangen?
Nee, hij loopt alweer 8 dagen rond in de tuin.quote:Op zondag 19 augustus 2012 14:04 schreef oh-oh het volgende:
Oei, en nu heb je hem weer vrij gelaten? Dan is ie dus catdinner for sure ...
Volgens mij de populairste misheard lyrics videoquote:
Pfff wat kut zegquote:Op zondag 19 augustus 2012 16:09 schreef Strega het volgende:
Zo, ben weer een beetje overeind gekrabbeld na woensdag enorm uitgegleden en gevallen zijn in de douche. Was bang dat er nieuwe breuken waren. Gelukkig niet, wel een episch dikke enkel en beide enkels en benen en rest zwaar gekneusd. Kwam in spagaat terecht zo'n beetje, dus gekneusd tot in mijn liezen. Dat werd dus donderdag niet naar Beesd om onze kazen op te halen. Hadden we eigenlijk vandaag willen doen, maar gezien de hitte.... Tashi moest mee, Pagan moest dan rolstoel duwen. vijf uur in de auto onderweg. Maar niet gedaan aangezien het hier vanmorgen al boven de 30gr. was. Dus nu lekker zwembadje voor de hond en hij heeft al genoten van vanillebanketbakkersroomijs. Ook leuk.
Bob? Inderdaad wel een bikkel zeg, ontzettend respect voor die gast, ook dat hij x-rated nog steeds in leven houdtquote:Baaf, kalm aan met die hitte, hoorden net dat een goede vriend van ons een ontstoken hartklep heeft, die heeft Lowlands nu met die hitte maar aan zich voorbij laten gaan. Vanavond doet hij wel vanaf de concertzender zijn eigen X-Rated programma life, de bikkel.
Gewoon normaal weer is een zeldzaamheid schijnbaar.quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:24 schreef oh-oh het volgende:
Hey Strega, goed dat je weer komt typen![]()
Pinkpop was al debiel heet dit jaar, ik ben echt blij dat ik niet naar Pukkelpop ben gegaan, ik moet er echt niet aan denken met dit weer, ik sta liever de hele dag in de regen dan geloof ik
Livestream vanaf 21:00, en terug te luisteren als podcast,quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Pfff wat kut zegGelukkig is er niets gebroken. Laten ze de kaasjes gewoon liggen voor jullie dan? *geen idee hoe het werkt*
En ijs
[..]
Bob? Inderdaad wel een bikkel zeg, ontzettend respect voor die gast, ook dat hij x-rated nog steeds in leven houdt
Was aardig uit te houden hoor, maar zeker geen ideaal festivalweer neequote:Op zondag 19 augustus 2012 16:24 schreef oh-oh het volgende:
Hey Strega, goed dat je weer komt typen![]()
Pinkpop was al debiel heet dit jaar, ik ben echt blij dat ik niet naar Pukkelpop ben gegaan, ik moet er echt niet aan denken met dit weer, ik sta liever de hele dag in de regen dan geloof ik
Nee, had ze per direct nodig, was dus naar mediamarkt, daar hadden ze niks, dus maar nieuwe printer gekochtquote:
quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee, had ze per direct nodig, was dus naar mediamarkt, daar hadden ze niks, dus maar nieuwe printer gekocht
Ai, wat pijnlijk Stregaquote:Op zondag 19 augustus 2012 16:09 schreef Strega het volgende:
Zo, ben weer een beetje overeind gekrabbeld na woensdag enorm uitgegleden en gevallen zijn in de douche. Was bang dat er nieuwe breuken waren. Gelukkig niet, wel een episch dikke enkel en beide enkels en benen en rest zwaar gekneusd. Kwam in spagaat terecht zo'n beetje, dus gekneusd tot in mijn liezen. Dat werd dus donderdag niet naar Beesd om onze kazen op te halen. Hadden we eigenlijk vandaag willen doen, maar gezien de hitte.... Tashi moest mee, Pagan moest dan rolstoel duwen. vijf uur in de auto onderweg. Maar niet gedaan aangezien het hier vanmorgen al boven de 30gr. was. Dus nu lekker zwembadje voor de hond en hij heeft al genoten van vanillebanketbakkersroomijs. Ook leuk.
O Strega wat een pech weerquote:Op zondag 19 augustus 2012 16:09 schreef Strega het volgende:
Oh-Oh nog heel erg bedankt voor de mooie lieve kaart, was er precies op tijd![]()
net ald die van Indaha vorige week
![]()
![]()
Bos, wat een mooie foto met die uil!![]()
Baaf, kalm aan met die hitte, hoorden net dat een goede vriend van ons een ontstoken hartklep heeft, die heeft Lowlands nu met die hitte maar aan zich voorbij laten gaan. Vanavond doet hij wel vanaf de concertzender zijn eigen X-Rated programma life, de bikkel.
Wat zoet, die sqeekjesquote:
ik hou ervanquote:Op maandag 20 augustus 2012 07:31 schreef Pisces29 het volgende:
Wat een hoogtepunt, koude lucht buiten
Ik heb met je te doen zo in het zuiden en dan ook nog bovenin, je hebt vast de warmste plek op kantoor of scheelt het niet veel met beneden?quote:Op maandag 20 augustus 2012 08:51 schreef oh-oh het volgende:
Is het al bijna winter please?
30 graden op kantoor, toen we binnenkwamen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |