Over bomen gesproken, ik twijfel nog ik weer een nee-nee sticker ga plakken, had ik bij het vorige huis wel. Er komen wel 4 telefoongidsen qua papier binnen aan reclame per weekquote:
Scheelt weer de hand op de knip!quote:Op maandag 20 augustus 2012 10:23 schreef oh-oh het volgende:
Goddank vind ik jack russels stom en heb ik een hekel aan katten en aan paarden
quote:Op maandag 20 augustus 2012 10:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Scheelt weer de hand op de knip!
Ja daar moet ik nog wat van kopen, die zijn erg tof, ik bleef vanochtend ook al even wat langer naar de sterren op je foto kieken.quote:Op maandag 20 augustus 2012 10:25 schreef oh-oh het volgende:
Mn vossen en wasberen en sterrenmeuk van laatst voor op de bank zijn wel echt een hit trouwens, iedereen zegt er wat over omdat ze het allemaal zo leuk vinden
quote:
Goeiemorgen Vaduzje!quote:
quote:Op maandag 20 augustus 2012 10:33 schreef oh-oh het volgende:
Qwea, hij zei dames![]()
You and I are not included
Ik zou gaan oppassen als ik jou was, ik weet waar je huis woontquote:Op maandag 20 augustus 2012 10:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat moet ik voor jullie gebruiken? Stoephoeren, takkegrieten?
Prettige is dat je wel veel moeite zou moeten doen! Heb je er niet voor over.quote:Op maandag 20 augustus 2012 10:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik zou gaan oppassen als ik jou was, ik weet waar je huis woont
Een dm naar mij is zo gestuurdquote:Op maandag 20 augustus 2012 10:37 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Prettige is dat je wel veel moeite zou moeten doen! Heb je er niet voor over.
Echt, iedereen zeikt over dat bordjequote:Op maandag 20 augustus 2012 10:35 schreef oh-oh het volgende:
Eet je weer een broodje poep vandaag ???
Ssssssssssssstquote:
Serieus, zelden zo iets onsmakelijks gezien, echt, wat een fucking sick dingquote:Op maandag 20 augustus 2012 10:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
Echt, iedereen zeikt over dat bordjewas al de 2de x
Ik hjeb 50% kortingsbonnen voor B&Jquote:
Van welke toko?quote:Op maandag 20 augustus 2012 10:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik hjeb 50% kortingsbonnen voor B&Jhebben?
quote:Op maandag 20 augustus 2012 10:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Serieus, zelden zo iets onsmakelijks gezien, echt, wat een fucking sick ding![]()
Nee, per link. Je kan toch printen!quote:Op maandag 20 augustus 2012 10:41 schreef oh-oh het volgende:
Oh , en ga je die per post verzenden dan?
Never mind, daar kom ik niet, dat moet ik de honden vastbinden op het grootste junkenplein van de stadquote:
Oh kijk, dat zou wel aankomen.quote:
quote:
Ordinaire dellen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 10:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat moet ik voor jullie gebruiken? Stoephoeren, takkegrieten?
quote:
Nee hoorquote:Op maandag 20 augustus 2012 10:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]Je zou willen dat je er een tegenkwam waar je es op mocht he
Ik hoef geen dellen en hoerenquote:Op maandag 20 augustus 2012 10:44 schreef oh-oh het volgende:
Mss wil Vaduz zijn hoeren wel met je delen
Ik geloof dat zelfs Baloe hem niet zou willen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 10:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]Je zou willen dat je er een tegenkwam waar je es op mocht he
Forever alone.quote:Op maandag 20 augustus 2012 10:45 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ik hoef geen dellen en hoeren![]()
Alleen lieve meisjes
quote:Op maandag 20 augustus 2012 10:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik geloof dat zelfs Baloe hem niet zou willen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |