0900-Kweej!quote:
quote:Op maandag 20 augustus 2012 09:08 schreef oh-oh het volgende:
Oh van al die vlaamse reuzenbabies leeft er nog maar eentje trouwens...
Wel een flessenkind, ik vind het knap, oogjes zijn open en hij waggelt rondquote:
Wat een informatie op de vroege ochtend!quote:
Omnomnoooooomquote:
Awquote:Op maandag 20 augustus 2012 09:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wel een flessenkind, ik vind het knap, oogjes zijn open en hij waggelt rond
Nou, fat chance in de vroege ochtend natuurlijk , pun intendedquote:Op maandag 20 augustus 2012 09:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat een informatie op de vroege ochtend!
quote:
Ik krijg ze geeneens meer per postquote:Op maandag 20 augustus 2012 09:34 schreef Pisces29 het volgende:
Wow, na al die jaren gaan ze aan beide kanten printen bij de bankafschriften.Daar hadden ze ff tijd voor nodig
Ik al jaren niet meer, gelukkigquote:
Geniet er nog vanquote:
LOLquote:
Ik ook alleen omdat ik ze speciaal aangevraagd heb, ik wil het gewoon nog in een map kunnen lezen zonder dat ik per sé de laptop aan moet hebbenquote:
Meurningsquote:
Okee begrijpelijk. Pa krijgt ze ook gewoon per post en ik zag inderdaad van het weekend dat ze dubbelzijdig bedrukt warenquote:Op maandag 20 augustus 2012 10:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ook alleen omdat ik ze speciaal aangevraagd heb, ik wil het gewoon nog in een map kunnen lezen zonder dat ik per sé de laptop aan moet hebben
quote:Op maandag 20 augustus 2012 10:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ook alleen omdat ik ze speciaal aangevraagd heb, ik wil het gewoon nog in een map kunnen lezen zonder dat ik per sé de laptop aan moet hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |