quote:WNL-presentatrice Merel Westrik krijgt vanaf 23 juli een eigen avondprogramma op Nederland 3. WNL Half 8 Live! staat met actuele reportages, deskundigen en andere gasten stil bij het nieuws van de dag. Ook wordt tijdens de uitzending rechtstreeks geschakeld naar jonge verslaggevers in het land.
Hoewel het nieuwe avondmagazine te zien is op het tijdstip van De Wereld Draait Door , benadrukt WNL-hoofdredacteur Bert Huisjes dat het programma „zeker geen afgeleide” van de VARA-rubriek zal zijn. „We maken zonder grote pretenties een gevarieerde nieuwsshow, zoals we dat afgelopen seizoen ook deden in de ochtend”, aldus Huisjes. „ WNL Half 8 Live! heeft veel aandacht voor nieuws, sport, politiek, misdaad en showbizz. Het programma is toegesneden op de vooravond en wordt, zoals altijd bij WNL, gebracht met een goed humeur.”
Westrik presenteert samen met Eva Jinek ook de ochtendshow Vandaag de Dag , die in september weer terug komt op de buis. WNL Half 8 Live! is tot en met 31 augustus elke werkdag te zien.
En dat nog gratis ookquote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Lekker makkelijk voor de redactie, even met het pontje naar de overkant.
Garfunkel?quote:
Ik...ik......ik, vind ik, ik en ik.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:18 schreef Karina het volgende:
Interview van Hansie met van Gaal is leuker.
Hier ook.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:19 schreef Karina het volgende:
En hier barst inmiddels het noodweer los.
Ik had geen zin om verder terug te kijken:quote:
Conclusie: Merel moet zich sexier kleden.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik had geen zin om verder terug te kijken:
73.000 kijkers – vrij 10 aug.
158.000 kijkers – ma 13 aug
129.000 kijkers – di 14 aug
137.000 kijkers – wo 15 aug
Gister zag ze er erg goed uit.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:52 schreef Nober het volgende:
[..]
Conclusie: Merel moet zich sexier kleden.
quote:Vanavond bij WNL Half 8 Live!: kandidaat Kamerlid PvdA Mei Li Vos, advocaat Mark Teurlings, showbizzdeskundige Jan Uriot en...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij zijn vorige week wel veel mensen van vakantie teruggekomen, om maar even een serieuze noot er in te gooien. Dat zou een logischere verklaring zijn dan het weersbeeld.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:12 schreef Karina het volgende:
Ik had geen zin om verder terug te kijken:
Raar zeker, maar wel leuk om te kijken. Vooral de kleding en het uitdagende gedrag van de meisjes, die WEL maagd moesten blijven (en trouwen op hun 16equote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
'My big fat gypsy wedding' heb ik weleens gezien. Vond het maar raar allemaal.
Ik zat ook al te kijken waar ik hem van kende maar inderdaad, dat is hem.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:57 schreef Modus het volgende:
Oh god nee, dat was die sneue weerverkeerlul van het ochtendprogramma.
Om de een of andere reden vind ik hem te netjes, van onbesproken gedrag.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:58 schreef Scrutinizer het volgende:
Zou Frans wel eens iemand mishandelen? De plaatselijke Chinees of zo?
Ik vind zijn muziek wel een vorm van mishandelingquote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:58 schreef Scrutinizer het volgende:
Zou Frans wel eens iemand mishandelen? De plaatselijke Chinees of zo?
Ik vind zijn muziek geweldig maar hem een lul.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:00 schreef Karina het volgende:
Ik vind Fransje wel een aardige gozer, maar zijn muziek moet ik niet.
Tuurlijkquote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:01 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik vind zijn muziek geweldig maar hem een lul.
Wat vind je van Maris?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:01 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik heb al z'n cd's. Ik draai ze nooit maar de buren van Frans zijn er blij mee, daar is het nu rustig.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:01 schreef Modus het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:03 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb al z'n cd's. Ik draai ze nooit maar de buren van Frans zijn er blij mee, daar is het nu rustig.
Omdat d'r moeder geen zin heeft haar te brengen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:07 schreef Paxcon het volgende:
Waarom heeft dat kind die bus nodig?
Gemaakt van hond.quote:
Frans was nu dan ook niet puur!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Deze aflevering was volgens mij wel weer een dieptepuntje in de geschiedenis van Half8Live.
twitter:geertwilderspvv twitterde op vrijdag 17-08-2012 om 13:43:00Als Badr Hari wordt veroordeeld voor geweld: Nederlandse nationaliteit afpakken en na uitzitten straf linea recta op vliegtuig naar Marokko reageer retweet
Voor de rest is het vanavond een VVD-uitzending.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:32 schreef Karina het volgende:
Tweetje gelukkig gemistZat even bij Lowlands te kijken.
Harry Potter is VVD'erquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Voor de rest is het vanavond een VVD-uitzending.
'Van klassiek tot hardrock'quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:49 schreef Modus het volgende:
Mensen die op die vraag 'Echt van alles.... van dit tot dat' antwoorden, houden juist helemaal niet van muziek.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:49 schreef Modus het volgende:
Mensen die op die vraag 'Echt van alles.... van dit tot dat' antwoorden, houden juist helemaal niet van muziek.
Ik heb zelfs nog een draagbare radio met een cassetterecorder erinquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:53 schreef Specularium het volgende:
Ik heb al jaren geen cd-speler meer.
Altijd hij. Enige tijd terug (tijdens de vorige verkiezingsperiode geloof ik) mocht hij ook opdraven bij DWDD meen ik. "Wat de neuk moet een internetexpert bij een verkiezingsthemauitzending?" dacht ik nog. Nou....quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:56 schreef Van_Poppel het volgende:
Daar hebben we we een internet-expert.
Ik hoor hem liever praten dan die youtube-expert met zijn strikje.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:59 schreef Modus het volgende:
[..]
Altijd hij. Enige tijd terug (tijdens de vorige verkiezingsperiode geloof ik) mocht hij ook opdraven bij DWDD meen ik. "Wat de neuk moet een internetexpert bij een verkiezingsthemauitzending?" dacht ik nog. Nou....
Hij mocht de twitterberichten voorlezen die tijdens de uitzending gepost werden.!
Dat doet-ie nu ook dagelijks voor TV-Lab.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:59 schreef Modus het volgende:
Hij mocht de twitterberichten voorlezen die tijdens de uitzending gepost werden.!
Het zal wel goed betalen denk ik dan?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:00 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat doet-ie nu ook dagelijks voor TV-Lab.
Ik denk zo'n 750 euro ex BTW per dag.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:02 schreef Modus het volgende:
[..]
Het zal wel goed betalen denk ik dan?
Wat een onzin!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:49 schreef Modus het volgende:
Ik heb een paar keer naar dat zondagochtend-programma van haar gekeken, daarvan raakten m'n tenen erg krom.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:20 schreef Modus het volgende:
Denk dat Eva Jinek uiteindelijk eindigt als vervanger van Harry Mens in het enige programma dat nog slechter is dan Half8Live.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:21 schreef ZaZoe het volgende:
Wel een leuk koppeltje Eva en Merel, misschien in de toekomst wel de nieuwe Pauw en Witteman
trio met eva en merelquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:21 schreef ZaZoe het volgende:
Wel een leuk koppeltje Eva en Merel, misschien in de toekomst wel de nieuwe Pauw en Witteman
Ja, ik denk het ook niet.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:21 schreef ZaZoe het volgende:
In absolute aantallen zijn de kijkcijfers iets beter, maar rangschik je de 10 grote zenders, dan blijft Nederland 3 om 19.30 uur ergens onderaan bungelen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:26 schreef Karina het volgende:
156.000 kijkers - do 16 aug
13 augustus blijft aan kop!
Gertje op bezoek geweest bij je?quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zijn antioxidanten uit Westland.
quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:34 schreef Scrutinizer het volgende:
"We komen niet uit Ibiza maar uit Zuid-Afrika."
"Daar waren de vrouwtjes wel gewillig zeker?"
WTF?
En hij is ook al bijna jurist. Twee vliegen in één klap.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Ja hoor, daar is de internet-deskundige weer.
Emiel brengt niet het gezonde rechtse WNL-geluid...quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:37 schreef Scrutinizer het volgende:
Waarom is Emile eigenlijk geen sidekick vanavond zoals Frans Bauer of Jeanine Hennis-Plasbaard?
Maar weet je wat pas echt erg is? Het TOR-netwerk!quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:38 schreef Cynix ® het volgende:
Ja kinderen, internet is soms linke soep!
Alleen maar terroristen en pedo's zitten daar.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar weet je wat pas echt erg is? Het TOR-netwerk!
En Alberto Stegeman!quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Alleen maar terroristen en pedo's zitten daar.
Ben jij het Alberto?quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar weet je wat pas echt erg is? Het TOR-netwerk!
Teeven is je vriend.quote:
En dan allemaal bellen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ben altijd benieuwd hoeveel mensen er in mijn woonplaats wonen met dezelfde achternaam als ik. Altijd leuk dus zo'n telefoongids.
Ik wil een sterf-sterf sticker.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:45 schreef Karina het volgende:
Oh vandaar dat ik hem niet krijg, ik heb een nee-nee sticker.
Het is meer dat De Telegraaf Merel te licht vindt om in haar eentje met de vijand te praten, vermoed ik.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:49 schreef Karina het volgende:
Roemer durfde ook al niet alleen te komen.
Ja je hebt gelijk, dat zal het eerder zijn.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is meer dat De Telegraaf Merel te licht vindt om in haar eentje met de vijand te praten, vermoed ik.
Ik denk het ook. Weerwoord gaat per kilo.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja je hebt gelijk, dat zal het eerder zijn.
Wat een Frans Bauer poets!quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:54 schreef Karina het volgende:
Wat bleek: ze waren opgebeld door de "oppositie" van de partij waar ze op zouden gaan stemmen
Daar heb je wel een telefoongids bij nodig.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:54 schreef Karina het volgende:
Vanmiddag hoorde ik op Radio 1 een mooi verhaal over verkiezingen in Canada. Daar werden kiezers opgebeld dat ze naar een ander stembureau moesten om hun stem uit te brengen, dat stembureau was kilometers verwijderd van hun eigen stembureau.
Daar aangekomen bleek er helemaal geen stembureau te zijn en ze konden niet meer op tijd terugkomen om alsnog te stemmen! Wat bleek: ze waren opgebeld door de "oppositie" van de partij waar ze op zouden gaan stemmen
Ik moet er ook best om lachenquote:
Politiek verslaggever van De Telegraaf.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:58 schreef Cynix ® het volgende:
Wat is die Paul eigenlijk? Ik vind hem overbodig en sneu.
Potentiele seriemoordenaar.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:58 schreef Cynix ® het volgende:
Wat is die Paul eigenlijk? Ik vind hem overbodig en sneu.
Nee Paul wil graag dat Roemer dat gaat proberen want dat kost stemmen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:07 schreef Van_Poppel het volgende:
Roemer wil dus het Nederlands voetbal kapot maken.
Roemer begon wel over het extra belasten van voetballers...dat is volgens mij het domste wat je kunt doen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee Paul wil graag dat Roemer dat gaat proberen want dat kost stemmen.
Extra belasten van hoge salarissen zal ook de voetballers betreffen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:09 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Roemer begon wel over het extra belasten van voetballers...dat is volgens mij het domste wat je kunt doen.
Dan gaan die voetballers naar het buitenland en krijg je dus helemaal niks.quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Extra belasten van hoge salarissen zal ook de voetballers betreffen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |