quote:WNL-presentatrice Merel Westrik krijgt vanaf 23 juli een eigen avondprogramma op Nederland 3. WNL Half 8 Live! staat met actuele reportages, deskundigen en andere gasten stil bij het nieuws van de dag. Ook wordt tijdens de uitzending rechtstreeks geschakeld naar jonge verslaggevers in het land.
Hoewel het nieuwe avondmagazine te zien is op het tijdstip van De Wereld Draait Door , benadrukt WNL-hoofdredacteur Bert Huisjes dat het programma „zeker geen afgeleide” van de VARA-rubriek zal zijn. „We maken zonder grote pretenties een gevarieerde nieuwsshow, zoals we dat afgelopen seizoen ook deden in de ochtend”, aldus Huisjes. „ WNL Half 8 Live! heeft veel aandacht voor nieuws, sport, politiek, misdaad en showbizz. Het programma is toegesneden op de vooravond en wordt, zoals altijd bij WNL, gebracht met een goed humeur.”
Westrik presenteert samen met Eva Jinek ook de ochtendshow Vandaag de Dag , die in september weer terug komt op de buis. WNL Half 8 Live! is tot en met 31 augustus elke werkdag te zien.
En dat nog gratis ookquote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Lekker makkelijk voor de redactie, even met het pontje naar de overkant.
Garfunkel?quote:
Ik...ik......ik, vind ik, ik en ik.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:18 schreef Karina het volgende:
Interview van Hansie met van Gaal is leuker.
Hier ook.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:19 schreef Karina het volgende:
En hier barst inmiddels het noodweer los.
Ik had geen zin om verder terug te kijken:quote:
Conclusie: Merel moet zich sexier kleden.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik had geen zin om verder terug te kijken:
73.000 kijkers – vrij 10 aug.
158.000 kijkers – ma 13 aug
129.000 kijkers – di 14 aug
137.000 kijkers – wo 15 aug
Gister zag ze er erg goed uit.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:52 schreef Nober het volgende:
[..]
Conclusie: Merel moet zich sexier kleden.
quote:Vanavond bij WNL Half 8 Live!: kandidaat Kamerlid PvdA Mei Li Vos, advocaat Mark Teurlings, showbizzdeskundige Jan Uriot en...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij zijn vorige week wel veel mensen van vakantie teruggekomen, om maar even een serieuze noot er in te gooien. Dat zou een logischere verklaring zijn dan het weersbeeld.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:12 schreef Karina het volgende:
Ik had geen zin om verder terug te kijken:
73.000 kijkers – vrij 10 aug.
158.000 kijkers – ma 13 aug
129.000 kijkers – di 14 aug
137.000 kijkers – wo 15 aug
Raar zeker, maar wel leuk om te kijken. Vooral de kleding en het uitdagende gedrag van de meisjes, die WEL maagd moesten blijven (en trouwen op hun 16equote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
'My big fat gypsy wedding' heb ik weleens gezien. Vond het maar raar allemaal.
Ik zat ook al te kijken waar ik hem van kende maar inderdaad, dat is hem.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:57 schreef Modus het volgende:
Oh god nee, dat was die sneue weerverkeerlul van het ochtendprogramma.
Om de een of andere reden vind ik hem te netjes, van onbesproken gedrag.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:58 schreef Scrutinizer het volgende:
Zou Frans wel eens iemand mishandelen? De plaatselijke Chinees of zo?
Ik vind zijn muziek wel een vorm van mishandelingquote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:58 schreef Scrutinizer het volgende:
Zou Frans wel eens iemand mishandelen? De plaatselijke Chinees of zo?
Ik vind zijn muziek geweldig maar hem een lul.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:00 schreef Karina het volgende:
Ik vind Fransje wel een aardige gozer, maar zijn muziek moet ik niet.
Tuurlijkquote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:01 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik vind zijn muziek geweldig maar hem een lul.
Wat vind je van Maris?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:01 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik heb al z'n cd's. Ik draai ze nooit maar de buren van Frans zijn er blij mee, daar is het nu rustig.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:01 schreef Modus het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:03 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb al z'n cd's. Ik draai ze nooit maar de buren van Frans zijn er blij mee, daar is het nu rustig.
Omdat d'r moeder geen zin heeft haar te brengen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:07 schreef Paxcon het volgende:
Waarom heeft dat kind die bus nodig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |